מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


המודל העיסקי של טלויזית כבלים


   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
t5g
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 02, 2017
מספר הודעות: 40

 #1  נשלח: ו' 22/05/2020 10:33
המודל העיסקי של טלויזית כבלים

אני סקרן להבין את המודל העיסקי של טלויזית כבלים:

המטרה בטלויזיה היא להפיץ את השידורים השונים שהיא מקבלת (מכמות גדולה של אולפנים) אל הרבה צרכנים.

אולפן כלשהו חותם על חוזה עסקה מול חברת טלויזיה כלשהי (לדוגמא סלקום \ פרטנר \ הוט), ובתמורה מקבל כסף:

  • לפי כמות של צופים?
    אם זה נכון:
    למה שאולפן יסמוך על חברת הטלויזיה מבחינת כמות הצופים שהיא מוסרת לו?
  • או סכום קבוע?



יש אולפנים שקיימים רק בחברות טלויזיה מסוימות.
למה שהם לא יחתמו עם כל חברות הטלויזיה? ככה ירויחו יותר כסף.

אפשר שיהיה עסק של "חברת הפצת שידורים" שהינו פשוט יותר:
על בסיס תשתית האינטרנט, יהיו שידורי טלויזיה להרבה צרכנים בקלות (כמו הרבה אפליקציות שאנו מכירים).
הלקוח של חברת הטלויזיה משלם, לדוגמא, לפי האולפנים הספציפים שהוא בוחר לראות. כל אולפן עולה כמות זהה של כסף (אין הבדל במחיר בין אולפנים כי מבחינת חברת ההפצה - ההפצה של השידורים ללקוחות זה עולה להם את אותו הכסף).
כל אולפן ישויך לערוץ כלשהו לפי בחירתו של הלקוח (יהיה ברירת מחדל שקובע חברת הפצת השידורים).

זה מאוד הגיוני לא?

יותר הגיוני מאשר "חבילות ערוצים" מגוחכות שמכילות ערוצים שהרבה אנשים לא רוצים לראות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht