מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


USשופס חבילה נעלמה


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #1  נשלח: שבת 30/05/2020 23:28
USשופס חבילה נעלמה

רכשתי מוצר ושלחתי אותו אליהם ולפי המעקב - החבילה הגיעה לשם (נמסרה) ביום שלישי אך עדיין אני לא רואה שום

חבילה שהתקבלה תחת החשבון שלי באתר שלהם;

פניתי אליהם ונאמר לי ש-"יש עיכוב בקליטת החבילות וביצוע פעולות לוגיסטיות מכיון שבימים שבת וראשון לא עובדים במרכז הלוגיסטי בארה"ב ובאופן חריג גם ביום שני עובדי המרכז לא עבדו עקב Memorial Day" ו״שחבילות אמורות להקלט תוך יום עסקים״

אז... אני לא יודע מה מי מו כי הזמן ע(ו)בר ואין חדש - מה גם שמדובר בחבילה דיי יקרה ואני מתחיל לפחד קצת...


נערך בפעם אחרונה על-ידי ShayOr בתאריך ב' 01/06/2020 20:31, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #2  נשלח: ב' 01/06/2020 16:28

יושופס:
״היי
לפי המחסן לא מוצאים את החבילה אצלנו ,
והחתימה לא של עובד שלנו ,
האם פנית לפדקס לבדיקה ?״

לא יודע מה לעשות עכשיו כי לפי פדקס החבילה נמסרה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 458
מספר הודעות: 4408

 #3  נשלח: ב' 01/06/2020 22:22

קיבלת מ-FedEx שם + חתימה + כתובת של מקבל החבילה, והעברת ל-ushops?
אם כן, אמור ל-FedEx שחברת הפניית המשלוחים אומרת שזה לא איש שלהם, והם לא קיבלו את החבילה.

מאיפה נקנה? שאל גם את החנות מה היא מציעה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #4  נשלח: ג' 02/06/2020 7:07

לצערי אין לי בתור הקונה אפשרות לפנות לפדקס כי אין לי ״מספר שולח״ - מה שהם דורשים בתור התחלה.
עריכה: הצלחתי לקבל מסמך כלשהו מפדקס

אגב - המוצר נקנה דרך eBay.


נערך בפעם אחרונה על-ידי ShayOr בתאריך ג' 02/06/2020 9:34, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #5  נשלח: ג' 02/06/2020 9:33

עדכון:

נציג מיושופוס חזר אליי טלפונית לאחר שכתבתי מייל למנכ״ל ואמר שנעשה חיפוש אך החבילה לא נמצאה ושיכול להיות שהחבילה נמסרה למישהו אחר כי החתימה שמופיעה במסמך הבא אינה של עובד שלהם והציע לי לפתוח מחלוקת דרך פייפאל - מנסיון זה לא יעזור כי ברגע ששלחנו חבילה לצד שלישי בארה״ב החנות/המוכר לא אחראיים וקשה להוכיח שהחבילה לא נמסרה בזמן שכתוב במעקב שכן...

אני אובד עצות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 332

 #6  נשלח: ג' 02/06/2020 13:23

אתה אומר מניסיון זה לא יעזור אז אתה לא רוצה אפילו לנסות ?
קח הצהרה מיושופס שאומרים שאין להם עובד בשם הזה
אם פדקס עושים פאדיחה זה לא נראה לי משנה אם זה לצד ג' או צד ד' , העובדה שהחבילה לא הגיע ליעד הנכון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 458
מספר הודעות: 4408

 #7  נשלח: ג' 02/06/2020 13:42

דבר עם המוכר באיביי.

לגבי פדאקס, אין חתימה בכתב יד, ואין כתובת מסירה מדויקת. אולי כדאי לדבר איתם על הנקודה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #8  נשלח: ג' 02/06/2020 16:32

jtk כתב:
דבר עם המוכר באיביי.

לגבי פדאקס, אין חתימה בכתב יד, ואין כתובת מסירה מדויקת. אולי כדאי לדבר איתם על הנקודה.


פתחתי מחלוקת דרך eBay (גם כי המוכר לא עונה למסרים ששלחתי) - מקווה לטוב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #9  נשלח: ו' 05/06/2020 12:12

mosheamsalem56 כתב:
אתה אומר מניסיון זה לא יעזור אז אתה לא רוצה אפילו לנסות ?
קח הצהרה מיושופס שאומרים שאין להם עובד בשם הזה
אם פדקס עושים פאדיחה זה לא נראה לי משנה אם זה לצד ג' או צד ד' , העובדה שהחבילה לא הגיע ליעד הנכון


ביקשתי וקיבלתי מכתב כזה מיושופס, שיתפתי לינק שלו בקייס וזה לא עזר, פסקו נגדי וכעת עשיתי ערעור ושאלוהים יעזור לי.

מבאס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 332

 #10  נשלח: ו' 05/06/2020 12:15

ShayOr כתב:

ציטוט:
...


ביקשתי וקיבלתי מכתב כזה מיושופס, שיתפתי לינק שלו בקייס וזה לא עזר, פסקו נגדי וכעת עשיתי ערעור ושאלוהים יעזור לי.

מבאס


·מה זה ממש מבאס
מה ההבדל אם פדקס יביאו לי משלוח ושכן שלי יחתום להם ויקח אותו
על הפנים אם זה המצב שהם מתנערים
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay3203
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2018
הבעות תודה: 57
מספר הודעות: 238

 #11  נשלח: ו' 05/06/2020 18:44

תפתח תביעה בחברת כרטיסי האשראי של כשל תמורה ושהחבילה לא הגיעה אתה תזכה ותקבל את הכסף חזרה ב- 100%. עזוב את איביי פייפל ואת כולם ההגנה הכי חזקה זה הכרטיס אשראי שכולם כושלים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Thewolfman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 02, 2005
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 36

 #12  נשלח: א' 07/06/2020 6:46

היי,
אתה לא לבד, משהו מוזר קורה שם.
אמזון הודיעו לי שהעבירו חבילה שלי ב 3.6, עד היום 7.6 החבילה לא נקלטה.
מבדיקה שבצעתי בחשבון שלי הכתובת השתנתה והם לא הודיעו על כך דבר.
נראה מה יגיבו בשרות לקוחות.

העדכן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #13  נשלח: ב' 08/06/2020 13:52

mosheamsalem56
מעדכן שהערעור התקבל לאחר שנבדק ע״י נציג משירות הלקוחות של eBay, מה שלא קרה בקייס עצמו מה שאומר שהתהליך שם דיי ״אוטומטי״ ואקבל את כספי בחזרה בתור ״מחווה של רצון טוב״ - עוד ממתין שהכסף יוחזר ל-PP.

Thewolfman
החליפו כתובת או שינו לך את מספר התיבה? בכל מקרה, כלום כבר לא מפתיע אותי...

שלח מייל למנכ״ל ויחזרו אליך מהר מהר ([email protected]);

עוד טיפ קטן ממני: תתקשר למספר שמופיע באתר של יושופס מוטורס - מדובר באותה החברה ומהמספר הזה דברו איתי.

אה ו... אם תרצה, שלח לי את הפרטים שלך בפרטי כי אני ועוד מס׳ אנשים שוקלים לקחת את העניין הלאה.

שי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #14  נשלח: ג' 09/06/2020 16:25

מעדכן שלא אקבל את ההחזר למרות שהם קיבלו את הערעור לבסוף - כי עוד לפני הערעור ולאחר שקיבלתי את פסיקת הנגד, ברוב טיפשותי פתחתי קייס נוסף דרך PP (שסגרתי לאחר שאיביי קיבלו את הערעור שלי) וזה מה שדפק את העניין ועכשיו למרות שאיביי פסקו לטובתי זה לא עוזר לי כי עכשיו אני צריך לדבר עם פייפאל ולנסות לפתוח את הקייס מחדש (לפי מה שנציג איביי הואיל בטובו לומר לי)
(1) הבעות תודה: jtk
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShayOr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #15  נשלח: ו' 26/06/2020 14:58

טוב, אחרי פנייה לחברת האשראי בנוגע לכשל תמורה הכסף הוחזר אליי ושוב הזמנתי את אותו המוצר מחנות שונה, שלחתי לשם (ברוב טיפשותי הרבה יש לציין) ושוב - נכתב במעקב שהמוצר נמסר אך אין לחבילה זכר באתר שלהם...

משהו שם מסריח והפעם אין את מי להאשים - כי לא יכול להיות שדבר כזה קורה פעם שנייה וברציפות..
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht