הבוקר הצלחתי להשיג נציג בצאט
כזו שטות עוד לא ראיתי
בשביל להסיר מכשירים בשרות הוא אומר לך מה יש ואתה אומר לו מה להסיר
מה קרה לאתר החביב של סטינג שפעל 24 שעות ויכולת לעשות הכול בעצמך
במסגרת השקת יס פלוס אתה הופך להיות מנוי של יס עם כל הבלגן הנלווה שכל כך רציתי להתנתק ממנו.
Shasoosh כתב:גם נתקלתי בזה. משהו לא טוב הולך שם.
בכל מקרה עדיין אפשר להסיר מכשירים מהאפליקציה.
...
הסרת מכשירים דרך האפליקציה גם לא עובדת - אני מסיר את המכשיר מהרשימה, יוצא מהמסך של המכשירים באפליקציה, וחוזר שוב לרשימת המכשירים לבדוק אם הוסר - והוא עדיין שם.
פח של אפליקציה. עכשיו אני צריך לדבר עם נציג כדי להסיר מכשיר? אני מתנתק מהם.
כנראה באג. לפני כמה ימים הצלחתי להסיר מכשיר בסטינג דרך אתר יס, אבל השבוע משום מה זה הפסיק לעבוד.
בסוף בטח יאחדו את יס+\סטינג לאפליקציה 1, אין הגיון לתמוך באפליקציות כמעט זהות במקביל.
עדכון - חזרה האפשרות להסרת מכשירים דרך האתר, הסרתי מכשיר לפני כ-10 דקות.
האמת שלא הלך חלק - הייתי צריך לבצע את ההסרה פעמיים, הפעם הראשונה לא נקלטה. אז התנתקתי מהאתר, התחברתי שוב, הסרתי - והפעם ההסרה נקלטה.
לאחר ההסרה ניסיתי להיכנס לאפליקציה של סטינג ב- MiBox4, ולאחר הזנת הקוד מה-SMS שקיבלתי - האפליקציה לא עלתה והופיע רק מסך לבן.
אז עשיתי Forse Stop + Clear Cache לאפליקציה ב- MiBox4, ואז האפליקציה עלתה תקין.