אנסה להסביר:
רכשתי רובוט לניקוי חלונות מלאסטפרייס באפריל, אבל בגלל הקורונה כל הכניסה לבית התעכבה והפעלתי אותו למעשה פעם ראשונה רק ביולי.
הרובוט לא עובד כמו שצריך ונתקע על מסגרת החלון. פניתי ליבואן, נותן האחריות "אף רובטיקס" שהפנה אותי לחברת "בנדה" שהיא נותנת השירות.
ב"בנדה" הסביר לי האחראי על תחום רובוטים שזה תקלה ידועה והרובוט נתקע על חלונות עם מסגרת עבה. מכיוון שלא היה כתוב שום מגבלה על מסגרת החלון בתיאור המוצר פניתי ללאסטפרייס. בהתחלה אמרו לי שיבדקו אבל אחרי שבועיים שלא חזרו אלי פניתי שוב ואז השתנתה הגרסה ואמרו לי שהם אחראים רק לשבועיים ואחרי זה היבואן.
היבואן אמר שיבדוק את העניין.
לפי מה שקראתי באתר של רשות להגנת הצרכן המפרסם אחראי על התוכן שפרסם, ומכיוון שאין שם שום תיאור על מגבלה כלשהי אני מרגיש כי זה כן באחריותם לזכות אותי על הרובוט.
לפני שתתחיל סגה מעציבה של כעס/פניה לרשות או לערכה משפטית, רציתי לשאול אם מישהו פה נתקל פעם במצב דומה ?
מוצר לא תואם תיאור, על מי מוטלת האחריות ?
- ChinggisKhan (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3598
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
- ChinggisKhan (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3598
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
מעדכן - אחרי כמה שיחות טלפון, שניה לפני תלישת שערות, הסכים היבואן שאם המוצר יוחזר אליו מלאסטפרייס שלא לחייב אותם.
לאסטפרייס בתורם, הסכימו לוותר על העסקה ולזכות אותי בהתאם לכך, שליח אסף את המוצר והיום קיבלתי הודעת זיכוי.
גם אם טיפה מסורבל, כל הכבוד ללאסטפרייס על הנכונות לביטול העסקה, לנותן השירות שהודה שהמוצר פשוט בעייתי בסיטואציה הזו וליבואן שהסכים לקבל בחזרה את המוצר.
לאסטפרייס בתורם, הסכימו לוותר על העסקה ולזכות אותי בהתאם לכך, שליח אסף את המוצר והיום קיבלתי הודעת זיכוי.
גם אם טיפה מסורבל, כל הכבוד ללאסטפרייס על הנכונות לביטול העסקה, לנותן השירות שהודה שהמוצר פשוט בעייתי בסיטואציה הזו וליבואן שהסכים לקבל בחזרה את המוצר.