שלום לכולם,
רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...
lg nano 90 - אכזבה
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: lg nano 90 - אכזבה
@moshik82
·
אם קנית אונליין בחנות שמופיעה באתר ח.י. כמשווק מורשה, יש לך 60 יום להחזיר את ה-TV מכל סיבה.
עד כמה שידוע לי, מבצעים זאת מול החנות, ולא מול היבואן.
במידה ולא רכשת ממשווק מורשה שמופיע באתר של ח.י., לא תוכל להחזיר את ה-TV.
·
אם קנית אונליין בחנות שמופיעה באתר ח.י. כמשווק מורשה, יש לך 60 יום להחזיר את ה-TV מכל סיבה.
עד כמה שידוע לי, מבצעים זאת מול החנות, ולא מול היבואן.
במידה ולא רכשת ממשווק מורשה שמופיע באתר של ח.י., לא תוכל להחזיר את ה-TV.
נערך לאחרונה על ידי TheCoolest ב 14/10/2020 15:32, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: lg nano 90 - אכזבה
תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·
·
גם אני חוויתי את האכזבה הזו של מסך דגם 2020 עם זליגות אור איומות שהעכירו את כל הצבעים ולא היה ניתן לראות סצנות חשוכות בצורה נורמלית. אמנם זה היה מסך בסיסי לחדר שינה אבל השירות של ח.י. היה נוראי ולא הסכימו בכלל לשמוע למרות שקיבלו תמונות ברורות של המסך. למזלי היתה לי האפשרות להחזיר לחנות במסגרת ה-60 יום.
מבאס שזה קורה בסדרה היקרה שאם אני לא טועה זה מסך FALD שבכלל אמור למזער את התופעות האלו. לדעתי המסכים של LG מסדרת 2020 פחות מוצלחים משנים קודמות ושמעתי כבר על לא מעט מאוכזבים בנושא זליגת האור והעננות.
מקווה שיסתדר לך להחזיר כי זה נראה באמת משהו לא נורמלי.
מבאס שזה קורה בסדרה היקרה שאם אני לא טועה זה מסך FALD שבכלל אמור למזער את התופעות האלו. לדעתי המסכים של LG מסדרת 2020 פחות מוצלחים משנים קודמות ושמעתי כבר על לא מעט מאוכזבים בנושא זליגת האור והעננות.
מקווה שיסתדר לך להחזיר כי זה נראה באמת משהו לא נורמלי.
Re: lg nano 90 - אכזבה
·moshik82 כתב:שלום לכולם,
רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם......
צר לי לשמוע שזאת החוייה שלך
לצערי אלו בעיות נפוצות במסכי IPS. לח.י. יש שירות טוב מאוד (בעקרון) - אבל זה לא מספיק (לטעמי) בשביל לפצות על בעיית השחורים הגרועה של מסכי IPS.
לקח לי לא מעט שנים שקניתי סמסונג בשביל להבין שהפתרון הוא בכלל במקום אחר - סוני. הסדרות הגבוהות יותר של סוני (90) מגיעות עם פאנל VA ו-FALD. נותנות תמונה שלא נופלת (ואף עולה על) מסכי סמסונג, אנדרויד מובנה שעדיף בהרבה מה-TIZEN, ובלי השירות הגרוע של סמליין.
Re: lg nano 90 - אכזבה
·moshik82 כתב:תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·...
אם המסך לא תקין וקנית בחנות מתמחה, תפעיל אותם.
אגב מה גודל המסך?
זהו.. שלאחר שסוף סוף הסכימו לשלוח טכנאי החליטו שאין כאן תקלה וזו הטכנולוגיה. מבחינתם הכל תקין ואין בכוונתם לבטל את העסקה או להחליף. ממש מביש..האמת שלא תיארתי לעצמי שבמסך שמתיימר להיות מהסדרות הגבוהות העננות תהיה בעוצמה כזו מורגשת...בכל מקרה למי שתהה לגבי המסך - ממליץ להתרחק ולבחור מסך אחר.
אגב המסך נקנה מאחת מרשתות החשמל, ככל שזה משנה...
אגב המסך נקנה מאחת מרשתות החשמל, ככל שזה משנה...
מקרה מצער מאוד. במיוחד כשמדובר במסך חדש מסדרה גבוהה.
לפי דעתי אתה צריך להזמין טכנאי עוד פעם, נראה לי שנפלת על אדם לא מקצועי ולא אכפתי.
בכל מקרה, במיוחד בתקופה כזו, הכי חשוב הבריאות.
מקווה שמישהו פה שיש לו קשר עם נותן השירות יוכל לעזור לך, כי השם הטוב שיצא להם בפורום בהחלט מוכתם.
אם תוכל להעלות תמונה של gray uniformity 50% ו80% כדי שנוכל לקבל תמונת מצב יותר מדוייקת זה יהיה נחמד.
לפי דעתי אתה צריך להזמין טכנאי עוד פעם, נראה לי שנפלת על אדם לא מקצועי ולא אכפתי.
בכל מקרה, במיוחד בתקופה כזו, הכי חשוב הבריאות.
מקווה שמישהו פה שיש לו קשר עם נותן השירות יוכל לעזור לך, כי השם הטוב שיצא להם בפורום בהחלט מוכתם.
אם תוכל להעלות תמונה של gray uniformity 50% ו80% כדי שנוכל לקבל תמונת מצב יותר מדוייקת זה יהיה נחמד.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: