מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו


   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
dk_1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 14, 2010
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 106

 #1  נשלח: א' 18/10/2020 17:00
55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

יש לי 55b7 שרכשתי כמעט לפני 3 שנים,
שלאחרונה הופיעו צריבות קשות יחסית.
משתף בחווית הטיפול בנושא,
ביום שישי פתחתי קריאה מול ח.י. בצירוף תמונות של הצריבה,
בהתאם למה שנאמר לי חזרו אלי היום לתאם החלפת פאנל.
כיום בניגוד למה שהיה בעבר לא נותנים אופציה של שדרוג לטלוויזיה גדולה יותר, האפשרות היחידה הינה החלפת פאנל.
יש אחריות של 3 חודשים לתיקון של החלפת הפאנל, הובטח פאנל חדש (הגיוני). כמו כן ניתן להרחיב אחריות לעוד 3 שנים בעלות של כ1000₪.
אעדכן בהמשך השבוע, לאחר ביקור של הטכנאי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 338
מספר הודעות: 3339

 #2  נשלח: א' 18/10/2020 17:47

כנראה שעלותו של תיקון (החלפת פאנל) להבדיל מהחלפת כל המסך לא מצדיקה מבחינה כלכלית עבור ח.י. להציע לך שדרוג בהוזלה משמעותית.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 1760
מספר הודעות: 14683

 #3  נשלח: א' 18/10/2020 18:28
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

dk_1
·
אני מניח שח.י. הציעו בעבר שדרוג או החלפה אחד באחד רק בגלל שלא הייתה להם שום אופציה אחרת.
אני אישית חושב שהציפיות של חלק מהאנשים מהשירות של ח.י. היו קצת מעל ומעבר בכמה שנים האחרונות. ברגע שהתאפשר להם לבצע תיקון שפותר ללקוח את הבעיה, וגם הרבה יותר כלכלי מבחינת החברה, אז הם יישמו אותו. כך כולם יוכלו להמשיך ליהנות משירות טוב לאורך זמן.

רק לפני מספר ימים התקשרתי והארכתי את האחריות על ה-B7 לעוד 3 שנים.
מאחר ואני לא מתכנן לשדרג מה-B7 בשנים הקרובות, עד להופעה של משהו חדש בסגנון QD-LED\QNED או משהו דומה מבית LG.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dk_1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 14, 2010
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 106

 #4  נשלח: ו' 23/10/2020 7:14

מעדכן בהמשך השתלשלות העניינים:
ביום רביעי בצהריים הגיעו שני טכנאים לבצע את החלפת הפאנל,
הביאו פאנל חדש מהקופסא, ההחלפה בוצעה במקום על השולחן בסלון, התהליך לקח כחצי שעה.

התפנית הדרמטית בעלילה הגיעה לקראת הסוף, בסיום ההתקנה אחד הטכנאים זיהה שיש שבר בפינה ימנית עליונה של הפאנל החדש (לזכות יאמר שאכן התריע על זה בעצמו ותיעד את זה במכתב סיכום).
בהמשך היום התקשרתי שוב למוקד שירות לקוחות לוודא לגבי החלפת פאנל חוזרת. לאחר שיחה קצת מייגעת עם נציגת שירות, עניין ההחלפה עודכן במערכת, רק לפי דבריה כנראה אין כרגע פאנלים מסוג זה במלאי והצפי להגעה באמצע נובמבר, היא הבטיחה לוודא לגבי זמינות המלאי והצפי המדוייק של ההגעה וטרם חזרה אלי בנושא...
באותה השיחה העלתי שוב אפשרות של החלפה/שדרוג ונענתי בשלילה.

נק' מעניינת, לפי חשבונית שהראה לי הטכנאי, עלות של פאנל כזה כ4500 ש"ח, השאלה כאן האם תהליך ההחלפה באמת משתלם כשההפרשים לא כאלה גדולים ויש כאן יותר סיכויים לתקלות ולצורך בתהליך חוזר...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht