עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG

 IFA 2012 GPC: סיכום מגמות בשוק האלקטרוניקה הבידורית

20/04/2012 - 12:00


הקדמה | המאמר המלא | עמוד הבא: אירופה ומבט גלובלי >

 
 
 


המוקד של אירוע העיתונאים לקראת IFA 2012 היה סדרת הרצאות על התנהגות שוק האלקטרוניקה הבידורית. להלן סיכום מקיף ככל הניתן של הנושא.


הקדמה

במאמר קודם, סקרנו את מגמות השוק בעולם ה- Household Appliances. למי שפספס, כדאי לקרוא לפחות את ההקדמה המתייחסת לחלוקה הגיאוגרפית ולמספר ראשי תיבות מקובלים, מכיוון שזוהי התפיסה בה אשתמש גם בסקירה זו.

כפי שניתן לצפות, דגש רחב בהרבה  ניתן במסיבת העיתונאים להתנהגות השוק בכל הנוגע לתחומים אחרים באלקטרוניקה הביתית (Consumer Electronics), בפרט תחומי המסכים וההתקנים האלקטרוניים הבידוריים (סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ניידים ונייחים).

סביב תחומים אלו ניתנו מס' הרצאות, לרוב ע"י נציגי GFK (או Growth From Knowledge), מהחטיבות המתמחות בשווקי אירופה ואסיה-פסיפיק. הרצאה נוספת ניתנה ע"י Paul Gray, אחראי תחום חקר המסכים בחברת DisplaySearch, המתמחה בחקר שוק האלקטרוניקה הביתית. בנוסף, התקיימו שני פאנלים עיתונאיים, אחד סביב נושא "עתיד הטלויזיה" והשני עסק בעולם מחשבי הלוח.

בנוסף, במסיבת העיתונאים שהתמקדה בתערוכת IFA עצמה, נציגי הגופים המארגנים את התערוכה (GFU ו Messe Berlin), התייחסו גם הם לחשיבות הבנת השוק בהקשר של התערוכה. לא נאמרו במסגרת זו נתונים חדשים, אולם מעניין היה לשמוע כי גם בהקשר של מציגים בתערוכות, חשוב להבין את השוק (ומכאן לדעת את נטיית לבם של היצרנים והסוחרים להציג את מרכולתם).


הקדמה המאמר המלא עמוד הבא: אירופה ומבט גלובלי >



עוד מ: uriler
תגיות

דירוג הכתבה

דירוג ממוצע:

5.0

בהקשר זה

 עוד על אתרי הטכנולוגיה


המאמר הפופולרי ביותר בתחום אתרי הטכנולוגיה:
Be – הנתב החדש של בזק
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht