האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!


עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG
google bookmarkסימניית גוגל

 תפנו את הגגות, ה- Passenger Drone מגיע

05/10/2017 - 18:55



 
 
 

לאחרונה בוצעה הטיסה המאוישת הראשונה ב- PassengerDrone. על פי חוות הדעת של הטייס הטיסה היתה יציבה ולכלי הטייס ביצועים מדהימים.

ה- PassengerDrone הוא מעיין הליקופטר. הוא קצת יותר גדול מאשר מכונית קטנה, אלא שבמקום רוטור אחד יש לו 16 רוטורים, המחולקים לשתי שורות, כאשר בכל שורה ישנם שמונה . הרחפן  יכול לשאת שני נוסעים, כנראה רזים ביותר, כי לפי הנתונים הטכניים משקל הנשיאה המותר המקסימלי שלו הוא 120 ק"ג, כלומר המשקל הממוצע של כל אחר מהנוסעים לא יעלה על 60 ק"ג.

תפנו את הגגות, ה- Passenger Drone מגיע

השליטה ב- PassengerDrone נעשית באמצעות מסך מגע קל לשימוש, כאשר הנוסע צריך לבחור את היעד הטיסה ואז רק לשבת ולהירגע. מהירות הטיסה יכולה להגיע עד 70 קמ"ש.
כמובן שיש שני מצבי טיסה, מצב טיסה ידני ומצב אוטונומי.

תפנו את הגגות, ה- Passenger Drone מגיע

תפנו את הגגות, ה- Passenger Drone מגיע

כאמור, הרחפן מצויד ב- 16 מנועי חשמל (רוטורים), כך שעוצמת הרעש שהוא פולט נמוכה, מהירותו גבוהה והפעלתו חסכונית עם אפס פליטות.

מבנה כלי הטיס קל וחזק. הוא עשוי מסיבי פחמן וחומרים מורכבים ותוכננן במיוחד כמו עבור מטוס נוסעים. מערכות האוויוניקה, היציבות ומערכות הבקרה החשמלית של הרחפן תוכננו במיוחד עבור ה- PassengerDrone. בגוף כלי הטייס לא תמצאו חווט חשמלי, פרט לכבלי המתח הראשיים. כל שאר המערכות מחווטות באמצעות סיבים אופטיים בלבד – החל מהחיבור בין בקרת הג'ויסטיק, יחידת הבקרה המרכזית, בקרי המנוע ועד למסכי הניווט, כולל התקשורת שמתבצעת באמצעות "אור" העובר בסיבים.

תפנו את הגגות, ה- Passenger Drone מגיע

ברחפן ניכרת השקעה רבה בבטיחות הטיסה ובבטיחות הנוסע. זהו כלי הטיס הראשון מסוגו מבחינת בטיחות, אמינות, אבטחה והוא אף אמור להיות חסין מתקלות. כל אחד מ- 16 הרוטורים מופעלים בנפרד, על מנת להבטיח יציבות, קישוריות ויתירות.

כלי הטייס מצויד בטכנולוגיית LTE מרחוק (4G) וביכולת שליטה. הוא יכול לשלוח ולקבל מידע על הטיסה בזמן אמת, להשתמש בהתרעות טיסה, תצוגת ADS-B של תעבורת אוויר מקומית, מכ"ם מזג אוויר בזמן אמת ונתוני שטח תלת-ממדיים.

כמו כן, ניתן לשלוט בכלי הטייס מרחוק ב- 100% על ידי יחידת בקרת הקרקע, המאפשרת למפעיל הממוקם בכל מקום, באופן בטוח וביעילות.

נתונים טכניים של ה- Passenger Drone

  • משקל ללא נוסע או מטען – 240 ק"ג
  • משקל מקסימלי בהמראה – 360 ק"ג
  • כח דחף מקסימלי – 560 ק"ג
  • מטען מקסימלי – 120 ק"ג
  • מהירות מקסימאלית – 60-70 קמ"ש
  • זמן טיסה מקסימאלי – 20-25 דקות
  • מידות (L x W x H) 4200mm x 2300mm x 1800mm 
  • מספר נוסעים – עד שניים
  • הנעה - 16 מנועים ורוטורים

עד כתיבת ידיעה זו לא נמסרו פרטים על זמינות או מחיר. כמו כן לא נמסר אם במידה ונבחר בטיסה עצמית ידרש לשם כך רישיון טייס.

לדעתי נצטרך לחכות עד סיום טיסות הניסוי בכדי לאשר שזהו פרויקט בטוח ואמין. אני מניח שהחברה גם משקיע רבות על מנת להגן שהקר לא השתלט מרחוק על כלי בזמן טיסה.

בהודעה לעיתונות של החברה מוזכר הנושא של ייצור ההמוני, אבל טרם נמסרו פרטים נוספים.

למען האמת גם אני חושק בכלי טייס כזה - נמאס לי מהפקקים, אני נוסע כל יום לעבודה למרחק של 10 ק"מ במשך שעה, לכל כיוון. בטוח שרבים מכם חשים כמוני... 


לדיון בנושא: תפנו את הגגות, ה- Passenger Drone מגיע



עוד מ: zviwr
תגיות

דירוג הכתבה

דירוג ממוצע:

5.0

בהקשר זה

 עוד על אתרי הטכנולוגיה


המאמר הפופולרי ביותר בתחום אתרי הטכנולוגיה:
מבחן פסח: מורח או מנגב? מי הרובוט השואב הטוב ביותר?
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht