mikekorda,
רק אם זה היה נכון...
כאשר אנשים מגיעים לקנות מוצר, גם אם תגיד להם 30 פעם שהחברה גרועה ונותנת שירות מתחת לכל ביקורת, אם המחיר של המוצר יהיה הנמוך ביותר אז הם יגידו - לי זה לא יקרה/אני אצליח להכריח את החברה להחזיר לי את הכסף ויקנו.
אני מדבר ממקרים שקרו לי.
אם החברות היו באמת עושות את השיקול הזה, אולי השירות בארץ היה משתפר.
:כותרת: ח.י אלקטרוניקה- עדכון WII מהמבצע גורם לחסימת המכשיר!!
אורי מח.י
שכחתי עדיין לא מאוחר מידיי לבקש סליחה.
משהו בסגנון של "אנחנו מצטערים עשינו טעות ונדעג לתקן את הטעות במהירות המרבית. וכמובן נעדכן אתכם כאן בפורום ברגע שהנושא יטופל.
אמכם הסליחה ולשרותכם
ח.י אלקטרוניקה"
אם אני הייתי שומע תגובה כזו של חברה ישראלית הייתי ישר מכניס אותה לרשימת החברות האהובות עלי בארץ.
שכחתי עדיין לא מאוחר מידיי לבקש סליחה.
משהו בסגנון של "אנחנו מצטערים עשינו טעות ונדעג לתקן את הטעות במהירות המרבית. וכמובן נעדכן אתכם כאן בפורום ברגע שהנושא יטופל.
אמכם הסליחה ולשרותכם
ח.י אלקטרוניקה"
אם אני הייתי שומע תגובה כזו של חברה ישראלית הייתי ישר מכניס אותה לרשימת החברות האהובות עלי בארץ.
סליחה אתה רוצה לשמוע? חחחmikekorda כתב:אורי מח.י
שכחתי עדיין לא מאוחר מידיי לבקש סליחה.
משהו בסגנון של "אנחנו מצטערים עשינו טעות ונדעג לתקן את הטעות במהירות המרבית. וכמובן נעדכן אתכם כאן בפורום ברגע שהנושא יטופל.
אמכם הסליחה ולשרותכם
ח.י אלקטרוניקה"
אם אני הייתי שומע תגובה כזו של חברה ישראלית הייתי ישר מכניס אותה לרשימת החברות האהובות עלי בארץ....
סליחה אומרת הודאה בטעות בפשלה ונטילת אחריות , אבל לא מה פתאום, זה היבואן של הקונסולות הוא אשם, הוא רמאי ואותו צריך לתלות, אנחנו (ח.י) לא ידענו כלום , אנחנו לא איזו חברת שוק שמוכרת מוצרים פרוצים ללקוחותיה..
אנחנו מגיבים ומטפלים בכל פניה כאילו היא הייתה הפניה היחידה!
לצערי אתה צודק בכך שאנו מדינת עולם שני ,יש שיגידו שלישי. ובגלל העומס הרב של מחיר מוצר כזה על החשבון השוטף שלנו עניין המחיר מובלט יותר ממדינות מפותחות אך עדיין עניין השרות והמותג הם עניין מאוד מרכזי בבחירת מוצר כל כך יקר.mta194 כתב:mikekorda,
רק אם זה היה נכון...
כאשר אנשים מגיעים לקנות מוצר, גם אם תגיד להם 30 פעם שהחברה גרועה ונותנת שירות מתחת לכל ביקורת, אם המחיר של המוצר יהיה הנמוך ביותר אז הם יגידו - לי זה לא יקרה/אני אצליח להכריח את החברה להחזיר לי את הכסף ויקנו.
אני מדבר ממקרים שקרו לי.
אם החברות היו באמת עושות את השיקול הזה, אולי השירות בארץ היה משתפר....
יש תאוריה בכלכלה שאומרת שאם אתה כבר מבזבז 5000 שקל מאוד קל יהיה לשכנע אותך להוציא עוד 500+ שקל "כבר הוצאתי 5000 שקל תוסיף עוד 500 ותביא LG" או שלא.
בנוסף הלקוח מגיע לחנות עם מותגים בראש חלקם הוא אוהב וחלקם הוא שונא. בבחירת המוצר בהנחה שיש כמה LCD אם אותו מפרט פחות או יותר ובמחיר דומה. כאן המותג נכנס לפעולה.
לא סתם החברות האלה מוציאות הון עתק על פרסום המותג שלהם.
די ברור שהחברה ידעה שמכשירי ה-Wii מוסבים. כנראה לא ידעו שעדכון משבית את המכשיר. לדעתי החברה צריכה לומר שנעשה טעות, לפצות את הלקוח (וכל לקוח שעדכן את המכשיר לפני שהחברה מסרה את ההתרעה) בסכום מסויים ולסגור את העניין. עדיין לא מאוחר מדי, כולנו עושים טעויות. וסה"כ הכוונה היתה טובה. אבל אצלנו מקלים ראש בפיראטיות וזה מה שקורה. גם מחסני חשמל מפרסמים מכשירים מוסבים. אם פתאום לא יעבוד?
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
חברה, חבל שזה הפך מדיון שאחת ממטרתיו לעזור לפותח הדיון, למקום לשפוך בו ***.
נכון, התגובה לא הייתה באמת מה שחשבתם שתהייה, וגם לדעתי ההתחמקות הזו (אני מדבר על כל הסיפור בטלפון, לא רק מה שהיה בפורום) היא משהו שבגללו לא אתקרב לעולם למוצר שנמכר על ידי היבואן הזה (בדיוק כמו שאחרי הטרטורים שעשו לי HOT אני יודע שעד יום מותי לא אתקרב אליהם יותר), למרות שאני חייב לציין שעד כה חשבתי שהם (ח.י) מעל לרמה זו.
יחד עם זאת, אם אתם רוצים לראות פה תגובה כלשהי שתפתור את בעייתו של פותח הדיון, נראה לי שכדאי להרגיע את הטונים, אחרת אף אחד מנציגי היבואן לא יעיז להגיב פה יותר. צריך לזכור שבסופו של יום אורי הוא לא זה שאשם במה שקרה. אולי התגובה שלו מתחמקת ולא מספקת, אבל לא צריך לצלוב אותו על זה.
נכון, התגובה לא הייתה באמת מה שחשבתם שתהייה, וגם לדעתי ההתחמקות הזו (אני מדבר על כל הסיפור בטלפון, לא רק מה שהיה בפורום) היא משהו שבגללו לא אתקרב לעולם למוצר שנמכר על ידי היבואן הזה (בדיוק כמו שאחרי הטרטורים שעשו לי HOT אני יודע שעד יום מותי לא אתקרב אליהם יותר), למרות שאני חייב לציין שעד כה חשבתי שהם (ח.י) מעל לרמה זו.
יחד עם זאת, אם אתם רוצים לראות פה תגובה כלשהי שתפתור את בעייתו של פותח הדיון, נראה לי שכדאי להרגיע את הטונים, אחרת אף אחד מנציגי היבואן לא יעיז להגיב פה יותר. צריך לזכור שבסופו של יום אורי הוא לא זה שאשם במה שקרה. אולי התגובה שלו מתחמקת ולא מספקת, אבל לא צריך לצלוב אותו על זה.
- tvholic
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2152
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: מאחורי ההגה
- נתן תודות: 39 פעמים
- קיבל תודות: 74 פעמים
mikekorda, הקטע עם המספרים חזק, עד שראיתי את המספרים לא הבנתי על איזה סדרי גודל באמת מדובר.
עופר, אני לא חושב שהדיון הזה לא מתנהל בתרבותיות. ממש לא!
אני לא חושב שהשתמשתי במילים לא ראויות כלל ומכיוון שערכת את דבריי אני, מן הסתם, לא אחזור עליהן.
יש ברחבי האתר לא מעט דיונים בהם השתמשו במילים הרבה יותר בוטות...
אני לא חושב שיש יור מדי טעם לחפור ולהסביר בנושא זה ולכן אנצל את המקום לומר אם פגעתי במישהו מחברי האתר אני מבקש את סליחתו .
עופר, אני לא חושב שהדיון הזה לא מתנהל בתרבותיות. ממש לא!
אני לא חושב שהשתמשתי במילים לא ראויות כלל ומכיוון שערכת את דבריי אני, מן הסתם, לא אחזור עליהן.
יש ברחבי האתר לא מעט דיונים בהם השתמשו במילים הרבה יותר בוטות...
אני לא חושב שיש יור מדי טעם לחפור ולהסביר בנושא זה ולכן אנצל את המקום לומר אם פגעתי במישהו מחברי האתר אני מבקש את סליחתו .
של כל דבר עם 4 גלגלים!
anatoli15anatoli15 כתב:חברה, חבל שזה הפך מדיון שאחת ממטרתיו לעזור לפותח הדיון, למקום לשפוך בו ***.
נכון, התגובה לא הייתה באמת מה שחשבתם שתהייה, וגם לדעתי ההתחמקות הזו (אני מדבר על כל הסיפור בטלפון, לא רק מה שהיה בפורום) היא משהו שבגללו לא אתקרב לעולם למוצר שנמכר על ידי היבואן הזה (בדיוק כמו שאחרי הטרטורים שעשו לי HOT אני יודע שעד יום מותי לא אתקרב אליהם יותר), למרות שאני חייב לציין שעד כה חשבתי שהם (ח.י) מעל לרמה זו.
יחד עם זאת, אם אתם רוצים לראות פה תגובה כלשהי שתפתור את בעייתו של פותח הדיון, נראה לי שכדאי להרגיע את הטונים, אחרת אף אחד מנציגי היבואן לא יעיז להגיב פה יותר. צריך לזכור שבסופו של יום אורי הוא לא זה שאשם במה שקרה. אולי התגובה שלו מתחמקת ולא מספקת, אבל לא צריך לצלוב אותו על זה....
אני ממש לא מסכים איתך. אני בטוח שכל נציגי החברות הגדולות ,בתחום הפורום הזה, קוראים את התפתחות השרשור זה. ואני מקווה, עד מאוד, שהם יפנימו שאנחנו הצרכנים לא נשכב בשקט ונתן למכונות האלה לדרוס אותנו.
אנחנו דורשים שירות
וכן אני מקווה שהם יבינו את כוחו של הפורום הזה ובעתיד יגיבו מהר יותר לבעיות לקוחות מהפורום ולא יתנו לאש לבעור.
אולי הגזמנו אך אם הגזמה זו תשפר בקצת את הייחס של חברות אלו כלפינו אז כל השרשור היה שווה את זה.
חבל שאין מספיק פורומים כאלה.
למקרה שזה לא היה ברור, אני מסכים מאוד עם הדברים, אני פשוט לא מסכים עם הצורה שבה הם נאמרים. תרבות דיון צריך לשמור גם אם קצת כועסים. וגם כאשר כועסים ורוצים להוציא זעם, צריך לדעת להבדיל בין חברה כלשהי שכלפיה באים בטענות, לבין עובד מסוים שלה. כרגע כבר עמוד אחד לפחות אין קשר בין הדברים הנאמרים לבין הנושא של הדיון. זה הפך מדיון בנושא השירות של היבואן, ודרכים אפשריות לפתירת הבעיה, למלחמת רפש.
אגב, נקודה קטנה שנראה לי שחשוב להבין. ברגע שמישהו מנציגי החברה הזו, או כל חברה שיש דיון כזה בנוגע אליה קורא הודעות שמנסות לפגוע ולהשפיל, הוא נכנס אוטומטית למצב של מגננה (כמו כל בן אדם נורמאלי). הוא או עובר להתקפה, או מנסה רק לשרוד את זה (גם אם זה אומר לטמון את הראש בחול). תגובה כמו "אני לא אתעסק עם חברה שמתנהלת כך" תהייה פרקטית הרבה יותר. היא לא פוגעת באף אחד אישית, אבל מסבירה יפה מאוד שיש צורך לפתור את הבעיה, ולכן במקום להיכנס למגננה, אנשים באמת ינסו לפתור את הבעיה.
אגב, נקודה קטנה שנראה לי שחשוב להבין. ברגע שמישהו מנציגי החברה הזו, או כל חברה שיש דיון כזה בנוגע אליה קורא הודעות שמנסות לפגוע ולהשפיל, הוא נכנס אוטומטית למצב של מגננה (כמו כל בן אדם נורמאלי). הוא או עובר להתקפה, או מנסה רק לשרוד את זה (גם אם זה אומר לטמון את הראש בחול). תגובה כמו "אני לא אתעסק עם חברה שמתנהלת כך" תהייה פרקטית הרבה יותר. היא לא פוגעת באף אחד אישית, אבל מסבירה יפה מאוד שיש צורך לפתור את הבעיה, ולכן במקום להיכנס למגננה, אנשים באמת ינסו לפתור את הבעיה.
- tvholic
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2152
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: מאחורי ההגה
- נתן תודות: 39 פעמים
- קיבל תודות: 74 פעמים
אנטולי 15,
אני ממש לא מסכים. אני מתאר לעצמי שחלק מדבריך מכוונים גם להודעה שאני כתבתי.
הדברים שנאמרים בעמוד האחרון הם בדיוק בנושא השירות של היבואן, ואינה מלחמת רפש.
היבואן פירסם כאן הודעה בה הוא מנסה להסיר מעצמו כל אחריות וטוען שהוא לא אשם אך מטפל בלקוח ומנסה למצוא פתרון.
זה מעולה! אבל למה הדבר צריך להיעשות אחרי שזרקו את הלקוח מכל המדרגות ולאחר 4 עמודים באינטרנט?
אני ממש לא מסכים. אני מתאר לעצמי שחלק מדבריך מכוונים גם להודעה שאני כתבתי.
הדברים שנאמרים בעמוד האחרון הם בדיוק בנושא השירות של היבואן, ואינה מלחמת רפש.
היבואן פירסם כאן הודעה בה הוא מנסה להסיר מעצמו כל אחריות וטוען שהוא לא אשם אך מטפל בלקוח ומנסה למצוא פתרון.
זה מעולה! אבל למה הדבר צריך להיעשות אחרי שזרקו את הלקוח מכל המדרגות ולאחר 4 עמודים באינטרנט?
של כל דבר עם 4 גלגלים!
עדכון לחברי הפורום,
היום התקשר אליי נציג של חברת ח.י לברר למה העליתי את הפוסט הנ"ל לפורום.
כמובן שאמרתי לו שאת הפוסט העליתי רק לאחר שהתייאשתי מכל דרך קונבנציונלית לטפל בבעיה. דבריי אלו לא ממש נעמו לאוזניו וכמובן שהשיחה הייתה די אגרסיבית וכועסת מצידו כיוון שהוא טוען שחברת א.ר קשרי מחשב היא זו שאשמה בכל הסיפור.
גילוי נאות- לאחר ששוחחתי עם חברת א.ר הוצע לי לתקן את המכשיר בעלות של 800 ש"ח לצורך החלפת לוח אם, אך סירבתי לשלם על תיקון שנבע מחוסר ידיעתי את העובדה שאסור לעדכן גרסה ושהמכשיר פרוץ.
בכל מקרה, שיחתי עם נציג החברה הייתה באותו סגנון של תשובתו בשרשור הנ"ל.
אמרתי לו כי אין זה מעינייני מהיכן הוא קיבל את המכשיר אלא רק העובדה שלא קיבלתי תעודת אחריות ולא קיבלתי שום אזהרה שלא לשדרג את המכשיר, היא הבעייתית בעיניי והגרוע מכל הוא רמת השירות שניתנה לי על ידי חברתו.
לסיכומו של דבר סוכם בינינו כי חברת ח.י תדאג לתקן את המכשיר המקולקל ובזה ייסתם הגולל על העניין, אני מאוד מקווה שכל אלו שניזוקו כמוני ולא פנו לפורום אכן יטופלו כראוי.
תודה לפורום ולחבריו על עזרתכם במאבק מול גוליית.
אני מבין לצערי, שרק על ידי מאבקים כאלו נוכל לשפר את השירות והיחס המגיעים לנו- הלקוחות, גם לאחר שהכסף כבר הועבר למוכר!!!
שוב תודה וישר כוח!
היום התקשר אליי נציג של חברת ח.י לברר למה העליתי את הפוסט הנ"ל לפורום.
כמובן שאמרתי לו שאת הפוסט העליתי רק לאחר שהתייאשתי מכל דרך קונבנציונלית לטפל בבעיה. דבריי אלו לא ממש נעמו לאוזניו וכמובן שהשיחה הייתה די אגרסיבית וכועסת מצידו כיוון שהוא טוען שחברת א.ר קשרי מחשב היא זו שאשמה בכל הסיפור.
גילוי נאות- לאחר ששוחחתי עם חברת א.ר הוצע לי לתקן את המכשיר בעלות של 800 ש"ח לצורך החלפת לוח אם, אך סירבתי לשלם על תיקון שנבע מחוסר ידיעתי את העובדה שאסור לעדכן גרסה ושהמכשיר פרוץ.
בכל מקרה, שיחתי עם נציג החברה הייתה באותו סגנון של תשובתו בשרשור הנ"ל.
אמרתי לו כי אין זה מעינייני מהיכן הוא קיבל את המכשיר אלא רק העובדה שלא קיבלתי תעודת אחריות ולא קיבלתי שום אזהרה שלא לשדרג את המכשיר, היא הבעייתית בעיניי והגרוע מכל הוא רמת השירות שניתנה לי על ידי חברתו.
לסיכומו של דבר סוכם בינינו כי חברת ח.י תדאג לתקן את המכשיר המקולקל ובזה ייסתם הגולל על העניין, אני מאוד מקווה שכל אלו שניזוקו כמוני ולא פנו לפורום אכן יטופלו כראוי.
תודה לפורום ולחבריו על עזרתכם במאבק מול גוליית.
אני מבין לצערי, שרק על ידי מאבקים כאלו נוכל לשפר את השירות והיחס המגיעים לנו- הלקוחות, גם לאחר שהכסף כבר הועבר למוכר!!!
שוב תודה וישר כוח!
Nivi כתב:עדכון לחברי הפורום,
היום התקשר אליי נציג של חברת ח.י לברר למה העליתי את הפוסט הנ"ל לפורום.
כמובן שאמרתי לו שאת הפוסט העליתי רק לאחר שהתייאשתי מכל דרך קונבנציונלית לטפל בבעיה. דבריי אלו לא ממש נעמו לאוזניו וכמובן שהשיחה הייתה די אגרסיבית וכועסת מצידו כיוון שהוא טוען שחברת א.ר קשרי מחשב היא זו שאשמה בכל הסיפור.
גילוי נאות- לאחר ששוחחתי עם חברת א.ר הוצע לי לתקן את המכשיר בעלות של 800 ש"ח לצורך החלפת לוח אם, אך סירבתי לשלם על תיקון שנבע מחוסר ידיעתי את העובדה שאסור לעדכן גרסה ושהמכשיר פרוץ.
בכל מקרה, שיחתי עם נציג החברה הייתה באותו סגנון של תשובתו בשרשור הנ"ל.
אמרתי לו כי אין זה מעינייני מהיכן הוא קיבל את המכשיר אלא רק העובדה שלא קיבלתי תעודת אחריות ולא קיבלתי שום אזהרה שלא לשדרג את המכשיר, היא הבעייתית בעיניי והגרוע מכל הוא רמת השירות שניתנה לי על ידי חברתו.
לסיכומו של דבר סוכם בינינו כי חברת ח.י תדאג לתקן את המכשיר המקולקל ובזה ייסתם הגולל על העניין, אני מאוד מקווה שכל אלו שניזוקו כמוני ולא פנו לפורום אכן יטופלו כראוי.
תודה לפורום ולחבריו על עזרתכם במאבק מול גוליית.
אני מבין לצערי, שרק על ידי מאבקים כאלו נוכל לשפר את השירות והיחס המגיעים לנו- הלקוחות, גם לאחר שהכסף כבר הועבר למוכר!!!
שוב תודה וישר כוח!...
אני שמח שהבעיה נפתרה