זה פשוט לא יאמן!!
ח.י. פשוט עשו את כל הטעויות האפשריות...
לא יאמן איך חברה עם מחזור הכנסה כזה גדול לא מסוגלת להעסיק איזה דובר נורמלי שיודע לענות בצורה נכונה, על אחת כמה וכמה בפורום כזה שרוב האנשים פה לא קונים את ה"בולשיט" הרגיל שמוכרים בארץ.
אורי_קבוצת_חי כתב:
אנו מצטערים לקרוא האשמות בוטות מצד הלקוח אשר אין להן כל שחר ומופתעים שהוא מגלה הבנה דווקא כלפי ספקית ה WII אשר מתנערת מאחריות ופוגעת בשמה הטוב של ח.י.
...
מה נסגר איתכם??? אתם חושבים שאנשים פה מטומטמים??? האשמות בוטות??? היה צריך להגיש נגדכם תביעה ייצוגית על הבזיון הזה, מספקים WII שאי אפשר לעדכן תוכנה אצלו??? מי שמע על דבר כזה??? ידעתם יפה מאוד לחגוג על ה WII ולקשור אותו למכירה שלכם בשביל להגדיל מכירות, אבל כשיש תקלה אתם יודעים יפה מאוד לזרוק את האחריות...
ועוד דבר
אורי_קבוצת_חי כתב:
עם זאת, רמת שירות גבוהה ושביעות רצונם של לקוחותינו הינה בראש סדר עדיפויות החברה. יצרנו קשר עם הלקוח על מנת למצוא פתרון לבעיה לשביעות רצונו המלאה.
...
זה באמת להגיד פה לכל אנשים הפורום: "חברה, אתם אנו שמים פס גדול עליכם! שמעתם את התלונות, אבל תמשיכו לקנות אצלנו!, אצלנו השירות אחלה!! זה גם מתחבר יפה לזה שהנציג ה "בכיר" אמר שיטפל בבעיה אחרי כל הבלאגן ו
שוב לא טרח לחזור טלפונית....
נקודת זכות אחת אני כן רושם לח.י. שטרחו להגיב פה בפורום. בכל זאת יש יבואניות רישמיות שלא מגיבות בכוונה לשירשורים כאלה וזו יריקה יותר גדולה ללקוח בפנים (אני מדבר על יורוקום שלא הגיבו לשירשור על האחריות הבזויה שהם נותנים לטלויזיות של PANASONIC).
בכל מקרה, אני יעשה ג'סטה לח.י ואגלה להם איך לצאת מהסיפור הזה בצורה יפה.
זו התגובה שהייתי מצפה לשמוע, תאמינו לי, הייתם יוצאים גדולים
שלום לכל חברי הפורום,
חברת ח.י הופתעה לשמוע כי המכשירים שנרכשו מא.ר. קשרי מחשב אינם עומדים בסטנדטים של חברת NINTENDO, ואינם מאפשרים עדכון תוכנה בסיסי. אמנם האחריות חלה על א.ר קשרי מחשבים אך לפנים משורת הדין ובהמשך לרצונה הטוב של חברת ח.י לספק ללקוחותיה חווית קניה נעימה וחיובית תדאג ח.י להחליף על חשבונה את כל המכשירים התקולים שניתנו. חברת ח.י תמצה את הדין בעזרת עורכי דינה אל מול א.ר. קשרי מחשב, ותחסוך מלקוחותיה את ההתנהלות מולם.
בנוסף, הופתענו לשמוע כי במהלך קבלת השירות של ח.י עלו אי סדרים במתן השירות הטלפוני ללקוח. אנו ניצור קשר עם הלקוח ונבדוק את תלונותיו לעומק אל מול נציגי הלקוחות שלנו על מנת שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד.
אנו מודים לחברי הפורום על שהעלו נושא זה בפנינו, ומצרים על ההתנהלות עד כה.
...
עדיין לא מאוחר...