:כותרת: ח.י אלקטרוניקה- עדכון WII מהמבצע גורם לחסימת המכשיר!!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
zeev78
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5766
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #61 

אנו מצטערים לקרוא האשמות בוטות מצד הלקוח אשר אין להן כל שחר ומופתעים שהוא מגלה הבנה דווקא כלפי ספקית ה WII אשר מתנערת מאחריות ופוגעת בשמה הטוב של ח.י.
עם זאת, רמת שירות גבוהה ושביעות רצונם של לקוחותינו הינה בראש סדר עדיפויות החברה. יצרנו קשר עם הלקוח על מנת למצוא פתרון לבעיה לשביעות רצונו המלאה.
...

אורי זה לא מעניין את הצרכן מיהו הספק שלכם, מצידו שהמוצר יגיע מהירח. אתם אמורים לבדוק עד לפרט האחרון מה אתם מוכרים ואם יש לכם בעיות עם ספקים תטפלו בהם בעצמכם ואל תפילו את זה על הצרכנים.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #62 

לסיכום, השרשור הזה מלמד על הרמה הנמוכה של היבואנים בארץ. וכמה חבל שאין נציגויות רשמיות.

יבואנים, אשר רובם מייבאים דגמים אשר אינם מיועדים לארץ. יבואנים שמחפשים רק למכור והשירות ללקוח הוא עבורם דבר משני.

ברגע שרכשת מוצר, אתה כבר לא מעניין את היבואן. ואם לא העלית הודעה נואשת לפורום, גם לא תזכה לטיפול והתייחסות הולמת. בנוסף גם תינזף על כך שכתבת בפורום, דיקטטורה ממש. נתקלתי גם בשירות טוב של היבואן המדובר בשרשור זה, אך במקרה זה היבואן בחר ללכת בדרך האופיינית של נותני השירות בארץ.

עצוב המצב, וברור לי שקיימים גם יוצאי דופן, ומקרים של שירות טוב ואף יוצא מן הכלל. אך בסופו של דבר, תודעת השירות נמוכה, הרצון להרוויח על חשבון הלקוחות רב מאוד, והלקוח סובל.

בסופו של דבר, אנחנו לא טיפשים, ונחשוב טוב טוב איפה נעשה את הרכישה הבאה.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #63 

רק אוסיף ואומר שכאשר השירות טוב, המוצרים איכותיים והמחיר מוצדק,
הלקוח יחזור, היצרן והיבואן ירוויחו, ובעצם כולם מרוויחים.

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2673
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 125 פעמים
קיבל תודות: 54 פעמים

נושא שלא נקרא #64 

asaf23,
רק אוסיף ואומר שבד"כ אנשים רוצים מחיר זול ושירות טוב, וזה קשה להשגה.

Nivi (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #65 

anatoli15 כתב:חברה, חבל שזה הפך מדיון שאחת ממטרתיו לעזור לפותח הדיון, למקום לשפוך בו ***.

נכון, התגובה לא הייתה באמת מה שחשבתם שתהייה, וגם לדעתי ההתחמקות הזו (אני מדבר על כל הסיפור בטלפון, לא רק מה שהיה בפורום) היא משהו שבגללו לא אתקרב לעולם למוצר שנמכר על ידי היבואן הזה (בדיוק כמו שאחרי הטרטורים שעשו לי HOT אני יודע שעד יום מותי לא אתקרב אליהם יותר), למרות שאני חייב לציין שעד כה חשבתי שהם (ח.י) מעל לרמה זו.

יחד עם זאת, אם אתם רוצים לראות פה תגובה כלשהי שתפתור את בעייתו של פותח הדיון, נראה לי שכדאי להרגיע את הטונים, אחרת אף אחד מנציגי היבואן לא יעיז להגיב פה יותר. צריך לזכור שבסופו של יום אורי הוא לא זה שאשם במה שקרה. אולי התגובה שלו מתחמקת ולא מספקת, אבל לא צריך לצלוב אותו על זה.
...
anatoli

תסתכל בדה מרקר יש כתבה על כמה השרות של hot גרוע ביחס לענף שכבר יש לו שרות גרוע :lol:

tvholic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2152
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: מאחורי ההגה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 74 פעמים

נושא שלא נקרא #66 

Nissim כתב:asaf23,
רק אוסיף ואומר שבד"כ אנשים רוצים מחיר זול ושירות טוב, וזה קשה להשגה.
...
אתה צודק לגמרי.

אוסיף על מה שאמרת ברשותך.
מחיר הוא משהו שיכול לנוע בטווח מסוים, כלומר היבואן חייב למכור במחיר שהוא קנה ומעלה ולא יותר ממחיר המסך הממוקם רמה אחת גבוה יותר.
לשירות לעומת זאת, אין טווחים. זו החלטה של היבואן מהי איכות השירות שהוא רוצה לתת. הוא יכול לתת שירות של שקל והוא יכול לתת שירות של מיליון דולר.
העלות של מתן שירות טוב ואיכותי הרבה יותר זולה מהמחיר שיבואן ישלם על מתן שירות נמוך, והתשואה על שירות איכותי גבוהה.

mikekorda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #67 

Nivi כתב:
anatoli15 כתב:חברה, חבל שזה הפך מדיון שאחת ממטרתיו לעזור לפותח הדיון, למקום לשפוך בו ***.

נכון, התגובה לא הייתה באמת מה שחשבתם שתהייה, וגם לדעתי ההתחמקות הזו (אני מדבר על כל הסיפור בטלפון, לא רק מה שהיה בפורום) היא משהו שבגללו לא אתקרב לעולם למוצר שנמכר על ידי היבואן הזה (בדיוק כמו שאחרי הטרטורים שעשו לי HOT אני יודע שעד יום מותי לא אתקרב אליהם יותר), למרות שאני חייב לציין שעד כה חשבתי שהם (ח.י) מעל לרמה זו.

יחד עם זאת, אם אתם רוצים לראות פה תגובה כלשהי שתפתור את בעייתו של פותח הדיון, נראה לי שכדאי להרגיע את הטונים, אחרת אף אחד מנציגי היבואן לא יעיז להגיב פה יותר. צריך לזכור שבסופו של יום אורי הוא לא זה שאשם במה שקרה. אולי התגובה שלו מתחמקת ולא מספקת, אבל לא צריך לצלוב אותו על זה.
...
anatoli

תסתכל בדה מרקר יש כתבה על כמה השרות של hot גרוע ביחס לענף שכבר יש לו שרות גרוע :lol:
...
חחחח גם אני צחקתי הבוקר שקראתי את זה. נפל לו בול מהשמיים lol

קרוקס44
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2061
הצטרף: יולי 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 152 פעמים
קיבל תודות: 99 פעמים

אוי אוי כמה שיבואני LG טמבלים....

נושא שלא נקרא #68 

הערב הסיפור כבר נמצא בעמוד הראשון של הגלובס !
http://www.globes.co.il/news/article.as ... echMusafHP

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #69 

זה פרסום שלילי חזק מאוד, חבל שהמצב הגיע לידי כך.
Vocare Ad Regnum

harari
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4030
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #70 

באמת חבל... הייתי מצפה שחברה כזו תעשה הכל כדי למנוע פרסום כזה (כמו עלית ששילמה בזמנו סכומי עתק לאנשים שמצאו בחטיפים שלהם דברים שלא היו אמורים להיות שם כדי לסתום להם את הפה)
Don't Let The Facts Ruin a Good Story !
HarariProjects.com

HomeTheater Over-Dose

Nivi (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #71 

עדכון מספר 3

כמו שרשמתי בעדכון האחרון, אתמול יצר איתי קשר נציג בכיר של LG ואחרי כל הא....... הוא סיכם איתי שיתקשר אלי למחרת (היום) בכדי לתאם החלפת/תיקון הקונסולה שלי.
אני כבר רגיל לחכות לטלפונים שלהם אבל הפעם באמת חשבתי שיהיה אחרת. בכל זאת זה אחרי כל הבאלגן שהפורום הזה יצר ואני בטוח שכבר כל הקודקודים מעורבים בפרשה הזו.
אבל גם הפעם לא חזר אלי אף נציג (נכון לשעה 22:00).

תשמעו חברה, זה כבר עבר כל גבול!!!!

בכל מקרה אני שמח שגם בגלובס ראו לנכון לפרסם סיפור זה ואני אדעג לעדכן אותם כמו גם אתכם בהשתלשלות סיפור זה.

זה לא הגיוני שחברות כמו ח.י מרגישות שהם יכולות לעשות מה שהם רוצים בלי שאנחנו הצרכנים, אלו שמשלמים להם את המשכורות, יהיה לנו מילה בדבר.

אנחנו חייבים להעלות פה ובשאר המדיות פרשות דומות. מאז התפוצצות הסיפור הזה כל מי שאני מספר לו על זה מספר לי לפחות על מקרה אחד דומה שהיה לו.
זה פשוט לא הגיוני והגיע הזמן שנתחיל לדרוש שינוי. מגיע לנו שירות !!!!!!

אני מבקש ממכם לא להיות אדישים ולפרסם בכל דרך אפשרית על מקרים דומים שקרו לכם או שיקרו לכם (מקווה שלא) ולא פחות חשוב לציין מתן שרות טוב שקיבלתם

אני אמשיך לעדכן

תודה לכם

ניבי (b)

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2673
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 125 פעמים
קיבל תודות: 54 פעמים

נושא שלא נקרא #72 

tvholic,
שירות טוב עולה כסף.
לשירות טוב צריך אנשים טובים ומקצועיים שעולים יותר, תשתית תפעולית טובה יותר, משלוחים, מערכות מחשוב ועוד אלף פרמטרים.

tvholic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2152
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: מאחורי ההגה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 74 פעמים

Re: אוי אוי כמה שיבואני LG טמבלים....

נושא שלא נקרא #73 

קרוקס44 כתב:הערב הסיפור כבר נמצא בעמוד הראשון של הגלובס !
http://www.globes.co.il/news/article.as ... echMusafHP
...
אין לי מילים שיסבירו את החיוך המרוח על פניי כשקראתי את הכתבה בגלובס.
הגיע הזמן שנתחיל לחנך את החברות ששירות, שקיפות והגינות הם חלק בלתי נפרד מעולם העסקים בישראל.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #74 

אני לא אתפלא אם LG תחליט להפסיק את ההתקשרות עם ח.י.

noyitz
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 132
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #75 

זה פשוט לא יאמן!!
ח.י. פשוט עשו את כל הטעויות האפשריות...
לא יאמן איך חברה עם מחזור הכנסה כזה גדול לא מסוגלת להעסיק איזה דובר נורמלי שיודע לענות בצורה נכונה, על אחת כמה וכמה בפורום כזה שרוב האנשים פה לא קונים את ה"בולשיט" הרגיל שמוכרים בארץ.
אורי_קבוצת_חי כתב: אנו מצטערים לקרוא האשמות בוטות מצד הלקוח אשר אין להן כל שחר ומופתעים שהוא מגלה הבנה דווקא כלפי ספקית ה WII אשר מתנערת מאחריות ופוגעת בשמה הטוב של ח.י.
...
מה נסגר איתכם??? אתם חושבים שאנשים פה מטומטמים??? האשמות בוטות??? היה צריך להגיש נגדכם תביעה ייצוגית על הבזיון הזה, מספקים WII שאי אפשר לעדכן תוכנה אצלו??? מי שמע על דבר כזה??? ידעתם יפה מאוד לחגוג על ה WII ולקשור אותו למכירה שלכם בשביל להגדיל מכירות, אבל כשיש תקלה אתם יודעים יפה מאוד לזרוק את האחריות...

ועוד דבר
אורי_קבוצת_חי כתב: עם זאת, רמת שירות גבוהה ושביעות רצונם של לקוחותינו הינה בראש סדר עדיפויות החברה. יצרנו קשר עם הלקוח על מנת למצוא פתרון לבעיה לשביעות רצונו המלאה.
...
זה באמת להגיד פה לכל אנשים הפורום: "חברה, אתם אנו שמים פס גדול עליכם! שמעתם את התלונות, אבל תמשיכו לקנות אצלנו!, אצלנו השירות אחלה!! זה גם מתחבר יפה לזה שהנציג ה "בכיר" אמר שיטפל בבעיה אחרי כל הבלאגן ושוב לא טרח לחזור טלפונית....

נקודת זכות אחת אני כן רושם לח.י. שטרחו להגיב פה בפורום. בכל זאת יש יבואניות רישמיות שלא מגיבות בכוונה לשירשורים כאלה וזו יריקה יותר גדולה ללקוח בפנים (אני מדבר על יורוקום שלא הגיבו לשירשור על האחריות הבזויה שהם נותנים לטלויזיות של PANASONIC).

בכל מקרה, אני יעשה ג'סטה לח.י ואגלה להם איך לצאת מהסיפור הזה בצורה יפה.
זו התגובה שהייתי מצפה לשמוע, תאמינו לי, הייתם יוצאים גדולים
שלום לכל חברי הפורום,
חברת ח.י הופתעה לשמוע כי המכשירים שנרכשו מא.ר. קשרי מחשב אינם עומדים בסטנדטים של חברת NINTENDO, ואינם מאפשרים עדכון תוכנה בסיסי. אמנם האחריות חלה על א.ר קשרי מחשבים אך לפנים משורת הדין ובהמשך לרצונה הטוב של חברת ח.י לספק ללקוחותיה חווית קניה נעימה וחיובית תדאג ח.י להחליף על חשבונה את כל המכשירים התקולים שניתנו. חברת ח.י תמצה את הדין בעזרת עורכי דינה אל מול א.ר. קשרי מחשב, ותחסוך מלקוחותיה את ההתנהלות מולם.

בנוסף, הופתענו לשמוע כי במהלך קבלת השירות של ח.י עלו אי סדרים במתן השירות הטלפוני ללקוח. אנו ניצור קשר עם הלקוח ונבדוק את תלונותיו לעומק אל מול נציגי הלקוחות שלנו על מנת שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד.

אנו מודים לחברי הפורום על שהעלו נושא זה בפנינו, ומצרים על ההתנהלות עד כה.
...
עדיין לא מאוחר...

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”