ייתכן ומצאתי את הפירצה שחיפשתי בעניין היבוא האישי,

מקרנים קידמיים - Front Projector.
lito
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1129
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #16 

איתי_הגיתי כתב:ישראל, תאיץ בעופר, שיביא לי כבר מקרן 1080, ואז תבוא תיקח.
אני אארוז לך גם סרטי HD, הולך?
:lol:
תראה, אם אתה מביא את המקרן איתך, תבדוק אותו טרם עזיבתך את ארה"ב
...
איפה אני אבדוק אותו, ב B&H?
במלון?
בבית קפה?
אני לא בנוי ללחץ הזה.
גם הלחץ שלעבור במכס גדול עלי...
...
תקנה אותו בחנות של AVS ותבקש QC .תמורת 30 דולר תקבל אישור שהכל בסדר (אם זה בסדר).

בנמל התעופה תעבור במסלול אדום, תשלם את המכס וסע מהר הביתה להתקין את המקרן ועוד להספיק לראות סרט 1080I מהמחשב דרך יציאה DVI 0אם יש לו) אני מדבר על המיצ'ובישי 1080P כמובן.. :) .
נערך לאחרונה על ידי lito ב 01/11/2006 22:47, נערך פעם 1 בסך הכל.

noam23 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1373
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

דרך אגב, גם אם קונים בארץ זו עיסקה די מפוקפקת. מקבלים אחריות לשנה, ולא על הנורה. מה קורה אם המקרן מתקלקל אחרי שנה ויום ?, מה קורה אם הנורה הולכת אחרי חצי שנה ?.

מה גם שכבר יצא לי לקנות מוצר חשמלי בארץ, אצל חברה שנחשבה לאחת הגדולות בתחומה (פלונטר ז"ל), ולאחר שפשטה רגל, לא הסכימו לכבד לי את האחריות על החלקים שקניתי, למרות שהייתה לי אחריות יבואן. היבואן אמר לי, "פלונטר עבדו באשראי שנתתי להם, הם לא העבירו לי את הכסף שלך ולכן לא תקבל אחריות, אם יש לך בעיה עם זה, תבע אותי".

אם מקבלים אחריות ל 3-4 שנים מחברת ביטוח עמידה בחו"ל, שניתן לנצל בארץ, ייתכן שזו קנייה בטוחה יותר מאשר בארץ.

איתי_הגיתי
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6031
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

noam23
לא מסכים. יש בארץ חנויות אמינות ומצוינות, אם בעלים אמינים, שלא יפשטו רגל מחר.
ואם הולכת לך הנורה, קנה חדשה.
lito
תודה, אני כבר בבית עם מקרן וסרטי HD...
אין לחץ.

noam23 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1373
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

גם פלונטר הייתה "אמינה ומצוינת", עד שפשטה רגל...

הנורה עולה $250 במקרה הטוב ביותר, ובמקרה הרגיל $350. אתה לא מעדיף אחריות על הנורה ל 3 שנים ?. בנוסף, בארץ לא ניתן להרחיב אחריות על המקרן, וכעבור שנה (לפחות למקרני פנסוניק), דין הקונה בארץ כדין המייבא אישית (שלא טרח להרחיב אחריות בחו"ל), לפחות לגבי מחיר התיקונים.

udif
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2067
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 124 פעמים

יש לי הרגשה

נושא שלא נקרא #20 

שאתה מדבר על mack camera
http://www.mackcam.com/warranty_list.html

בכל מקרה, mack camera ידועים לגבי תעודות האחריות שלהם למצלמות, אבל לאחר מה שכתבת נכנסתי לאתר, ואכן יש להם תעודות אחריות למקרנים (חפשו תחת TV).

יש לי 3 תעודות אחריות שלהן, אחת למצלמה (EOS350D), אחת למצלמת וידאו (NVGS-120) ואחת לעדשה (17-40 F4/L). עד היום לא הייתי זקוק לאחריות, אבל נאמר לי על ידי חברים חובבי צילום שיש מעבדות בארץ ("ארליך" אם אני לא טועה) שמטפלות בכל הפרוצדורה בשבילך (אני מניח שזה אומר שאתה מביא את המצלמה והם סוגרים את כל נושא התשלום מול mack camera).
אני אומר שנית - אין לי עדיין שום נסיון מעשי בהפעלת האחריות, ומקווה שגם לא יהיה.

אני מציע למי שמעונין לכתוב ל-mackcam ופשוט לשאול על אופציות השרות בארץ.

noam23 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1373
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

כן אתה צודק, להם התכוונתי.

שלחתי להם מייל ואני עדיין מחכה לתשובה.

הלינק הזה תפש לי את העין:

http://tapeworkstexas.com/mack_warranty ... combo.html

אני מאוד מקווה שהסיפור הזה יתברר כמעשי, ויסדר לנו מקרנים במחירים מעולים מחו"ל, עם אחריות חסרת תקדים על המקרן והנורה, שניתן לממשה בארץ.

noam23 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1373
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

עדכון:

הנה תמליל השיחות שלי עם Mack עד עכשיו:

השאלה שלי:
[left]Hi,

I would like to buy a projector while I'm in the USA, and take it with me to Israel.

My question is, I saw a dealer in the USA that sells projectors and offer your 4 year warranty. Will I be able to use this warranty in Israel, if the projector needs repairs ?.[/left]

התשובה שלהם:

[left]For international repairs, we work with manufacturer authorized repair facilities in your area. Since these facilities constantly change, we ask that customers contact the manufacturer to locate the repair
facility closest to where they (you) will be.

Prior to having your equipment serviced, please email
[email protected] and request local service request form. In this email you will need to provide your name, warranty number, brief description of the problem you are experiencing and the name and contact information of your repair facility. The repair facility will need to send us a written estimate (in English) with a clear description of what needs to be repaired on your equipment and the cost. To save time, please have the repair facility reference your control number and name
on the estimate. Once we approve the repair for manufacturer defects, we will pay the repair facility directly, or if the facility does not allow payment by Mack Camera, we will reimburse you for the repair with
a copy of your paid receipt.[/left]


השאלה שלי:

[left]If I add a warranty for the projector's LAMP too, and the day comes when the lamp fails, how will I be able to use your warranty to get a new lamp ?, will I have to take the entire projector to an authorized manufacturer facility in Israel (where I plan to be using the projector), in order for them to tell you that the lamp is indeed broken an need to be replaced ?. Will you send me a new lamp, or will they replace it and you'll pay them ?. [/left]

התשובה שלהם:

[left]For the lamp, you would also need to fill out the Local Service Form and send along with copy of warranty card and sales receipt. Once the paperwork is reviewed we give you an authorization to buy the lamp and send us the receipt for reimbursement.[/left]

לא יודע מה איתכם, לי זה נשמע מדהים !, אחריות על הנורה בישראל ל 3 שנים !!!. קניה בחו"ל ותנאי אחריות טובים יותר מקניה בארץ.

אני אמשיך בבירור הלאה, ואעדכן.

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

תודה. זה בהחלט מעניין.
משה

noam23 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1373
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אמרתי את זה בעבר, ואני אומר את זה שוב, האמריקאים הללו פשוט משוגעים. הם מסכימים לבטח לנו את הנורה (עד שתי החלפות), ובמידה והיא מתקלקלת, הם אומרים לנו לקנות אותה, ומדובר על מחיר באזור ה $300, והם מחזירים לנו את הכסף כאשר אנו מראים להם את הקבלה.

מדובר על החלפה של עד שתי נורות (ב 3 שנים של אחריות, שלגבי הנורה מתחילה ביום קניית המקרן), כלומר על $600 !!!, בעוד מחיר האחריות על הנורה הוא משהו באזור ה $100-150. גם אם נחליף רק נורה אחת זה כבר לא משתלם להם.

אני פשוט לא מבין איך זה משתלם להם להציע כזו אחריות, וזו לא רמאות, דיברתי עם חבר'ה מארה"ב שניצלו את האחריות הזו, והיא פעלה יפה, והם קיבלו חזרה את הכסף על הנורה שקנו. הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו, הוא שבממוצע, רוב האנשים שקונים מקרן, לא מחליפים את הנורה אפילו פעם אחת. אם זו הססטיסטיקה האמיתית, אז יש הגיון בהצעת אחריות כזו, אבל לפי כל סיפורי הזוועה על אורך החיים של הנורה, קשה לי להאמין שזו המציאות...

יש סוגי אחריות עוד יותר מטורפים (שלצערי לא מוצעים לנו), לדוגמא ב Costco, מותר להחזיר את המקרן מתי שרוצים, ולקבל החזר מלא של הכסף. דיברתי עם אנשים שקנו מקרן לפני 10 חודשים, ואחרי 10 חודשים החליטו שהם רוצים לשדרג, אז הם החזירו את המקרן ל Costco, קיבלו החזר מלא של הכסף (בלי לשאול שאלות), וקנו מקרן מתקדם יותר. האמריקאים הללו פשוט משוגעים.


דרך אגב, moco, רק עכשיו ראיתי את התגובה הבאה שרשמת, אז אענה עליה עכשיו:

אני כתבתי:
במידה והמקרן נזקק לתיקון (בשל פגם יצרן, כמובן), אתם הולכים עם המקרן למעבדת תיקון המאושרת ע"י היצרן של המקרן במדינה שלכם, מקבלים הצעת מחיר עבור התיקון, מפקססים לחברת האחריות את ההצעה ומבקשים אישור
...
ואז אתה כתבת:
ואם לא ניתן אישור? הרי ברור שהם לא יאשרו כל הצעה שתהיה, זה פתח למבוטח ו/או לנותן השירות להונות אותם. חייב להיות גם סעיף שמדבר על כך. לקופ"ח יש את הרופאים שחייבים לתת לך טיפול, לחברת ביטוח רכב יש מוסכים בהסדר למקרה ולא יסכימו לשלם את מה שהמוסך המועדף עליך דורש. לא נראה לי שלחברה הזו יש כזו אופציה בישראל.
...
יש לה אופציה כזו בישראל, ובדיוק באופציה הזו היא משתמשת: היא מחייבת אותך ללכת למעבדה הרשמית המאושרת ע"י היצרן של המקרן במדינה שלך (היא כלל לא מאפשרת לך ללכת "למוסך המועדף עליך"). בצורה זו היא עושה את המקסימום בכדי להגן על עצמה מהונאות.
נערך לאחרונה על ידי noam23 ב 04/11/2006 1:45, נערך פעם 1 בסך הכל.

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

ברור שבממוצע הם מרויחים , אני לא דואג להם.
ייתכן אפילו שביטוח המנורה הוא זול, אך זה "מסובסד" מביטוח אחר שיקר יותר. עובדה שזה מפתה אותך.
האם בכלל ניתן לבטח מנורה בלי לבטח את כל המקרן? אני מנחש שלא.

בקשר ל"סיפורי הזוועה" על מנורות. חפש, היה לפני איזה חודש חודשיים שרשור מעניין בנושא שבו השתתפו בעלי מקרנים (כולל עבדך) וכאלה שמתענינים לקנות. המסקנה הייתה ש"סיפורי הזוועה" וכל ההתעסקות עם מחירי הנורות זה נחלתם כמעט הבלעדית של מי שאין להם עדיין מקרן. לא ברור לי איזה סיפורי זוועה אתה שמעת.

ולסיום, האמריקאים האלה לא משוגעים. מי שמשוגע זה הישראלים שבכל מקום חושבים איך אפשר לסדר את המערכת.
ה"מערכת" של האמריקאים עובדת טוב כי הם לא חושבים בכיוון שאתה חושב.
אם תנהג בכביש בארה"ב אז תבין מייד את העניין הזה.
משה

noam23 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1373
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

ברור שבממוצע הם מרויחים , אני לא דואג להם.
ייתכן אפילו שביטוח המנורה הוא זול, אך זה "מסובסד" מביטוח אחר שיקר יותר. עובדה שזה מפתה אותך.
האם בכלל ניתן לבטח מנורה בלי לבטח את כל המקרן? אני מנחש שלא.
...
אני לא יודע, אני צריך לברר את זה. חברה בשם Warrantech, שהיא מתחרה של Mack בתחום האחריות למקרנים, בוודאות מציעה אחריות רק לנורה, ל 3 שנים, ב $100, הבעיה היא שבררתי והם לא מעוניינים להציע את האחריות הזו מחוץ לגבולות ארה"ב. בכל מקרה זה לא באמת מעניין אותי, כי אני *מאוד* מעוניין לבטח את כל המקרן ל 4 שנים, ולא רק את הנורה. יש לי מחיר רשמי אחד מ Mack שמדבר על אחריות ל 4 שנים על המקרן, ו 3 שנים על הנורה (כאשר האחריות על המקרן מתחילה מייד בסיום אחריות היצרן, והאחריות על הנורה מתחילה מייד עם קניית המקרן), בעלות כוללת של $260. יש לי עוד מחיר רשמי שלהם, של $75, על אחריות ל 4 שנים על המקרן, ללא אחריות על הנורה. במקרה של $260, זה עדיין לדעתי נמוך ממחיר נורה ממוצע.
בקשר ל"סיפורי הזוועה" על מנורות. חפש, היה לפני איזה חודש חודשיים שרשור מעניין בנושא שבו השתתפו בעלי מקרנים (כולל עבדך) וכאלה שמתענינים לקנות. המסקנה הייתה ש"סיפורי הזוועה" וכל ההתעסקות עם מחירי הנורות זה נחלתם כמעט הבלעדית של מי שאין להם עדיין מקרן. לא ברור לי איזה סיפורי זוועה אתה שמעת.
...


אני קורא ב AVS לא מעט על סיפורים של אנשים שהלכה להם נורה אחרי 100 שעות וכו'. הסיפורים הללו מפחידים אותי. השקעה של $300 כבר אחרי 100 שעות זה לא בשבילי.
ולסיום, האמריקאים האלה לא משוגעים. מי שמשוגע זה הישראלים שבכל מקום חושבים איך אפשר לסדר את המערכת. ה"מערכת" של האמריקאים עובדת טוב כי הם לא חושבים בכיוון שאתה חושב.
אם תנהג בכביש בארה"ב אז תבין מייד את העניין הזה.
...


כן, אני חושב לסדר את המערכת שלי בישראל, כי המערכת הזו מציעה לי מקרן במחיר של 50-100 אחוז יותר ממחירו בארצות מסוימות אחרות, ונותנת לי אחריות לשנה אחת של היצרן, ולא מאפשרת לי להוסיף אחריות על הנורה. בשורה התחתונה המערכת שלי הופכת את המקרן להובי לעשירים, ולכן כדי להיות בעל מקרן, אני נאלץ לסדר את המערכת שלי שתדמה עד כמה שאפשר לאמריקאית.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

לדעתי זה מסוג הדברים שאי אפשר לדעת מה ה-catch עד שמישהו לא מנסה אותם...

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

noam23 כתב:
בקשר ל"סיפורי הזוועה" על מנורות. חפש, היה לפני איזה חודש חודשיים שרשור מעניין בנושא שבו השתתפו בעלי מקרנים (כולל עבדך) וכאלה שמתענינים לקנות. המסקנה הייתה ש"סיפורי הזוועה" וכל ההתעסקות עם מחירי הנורות זה נחלתם כמעט הבלעדית של מי שאין להם עדיין מקרן. לא ברור לי איזה סיפורי זוועה אתה שמעת.
...


אני קורא ב AVS לא מעט על סיפורים של אנשים שהלכה להם נורה אחרי 100 שעות וכו'. הסיפורים הללו מפחידים אותי. השקעה של $300 כבר אחרי 100 שעות זה לא בשבילי.
...
אני חושב שאפשר להמשיל את המצב למי שקורא עיתון ורואה שיש כל יום מקרי רצח, תאונות ואסונות טבע ומסיק בטעות שיש סיכוי גבוה שהוא ייהרג בקרוב.
ברור לך שאנשים שאין להם בעיה עם נורה לא ידווחו על כך לשום פורום?
noam23 כתב:
ולסיום, האמריקאים האלה לא משוגעים. מי שמשוגע זה הישראלים שבכל מקום חושבים איך אפשר לסדר את המערכת. ה"מערכת" של האמריקאים עובדת טוב כי הם לא חושבים בכיוון שאתה חושב.
אם תנהג בכביש בארה"ב אז תבין מייד את העניין הזה.
...


כן, אני חושב לסדר את המערכת שלי בישראל, כי המערכת הזו מציעה לי מקרן במחיר של 50-100 אחוז יותר ממחירו בארצות מסוימות אחרות, ונותנת לי אחריות לשנה אחת של היצרן, ולא מאפשרת לי להוסיף אחריות על הנורה. בשורה התחתונה המערכת שלי הופכת את המקרן להובי לעשירים, ולכן כדי להיות בעל מקרן, אני נאלץ לסדר את המערכת שלי שתדמה עד כמה שאפשר לאמריקאית.
...
או שאני לא מבין מה שאתה כתבת או שאתה לא הבנת את כוונתי :)
בכוונה שלי, אי אפשר לסדר את המערכת. אתה חי במערכת. אתה מקסימום יכול לעבור לגור בארץ אחרת.
משה

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

oferlaor כתב:לדעתי זה מסוג הדברים שאי אפשר לדעת מה ה-catch עד שמישהו לא מנסה אותם...
...
לא בהכרח יש catch. לפעמים פשוט הם יודעים את הסטטיסטיקות טוב מאיתנו, כולל את הסטטיסטיקה של אנשים שיחליטו לא לבצע איתם את כל הפרוצדורה עקב עצלנות, על נזקים לא גדולים מידי. השאלה היא אם יש להם ניסיון עם ישראלים :lol:

מה שלדעתי מהווה קריטריון חשוב לאמינות העיניין זה כמה שנים הם כבר קיימים בעסק הזה. עסקים שמבוססים על catch לא שורדים לאורך זמן, אלא עושים מכה ונעלמים.

ואתה גם מזכיר לי פה בדיחה לשבת:

השטן פונה לעו"ד ליגה ז' בעיירה שכוחת אל בהצעה הבאה:
השטן: אני מציע להפוך אותך לעו"ד צמרת, יהיה לך משרד במנהטן, החברות הכי גדולות בוול סטריט יהיה לקוחותיך, תרויח מיליוני דולרים בשנה.
בתמורה כל מה שאני מבקש זה את נשמתך.
העו"ד: מה הcatch ?
משה

nec_000
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 475
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #30 

אני חייב לציין שמעבר לעובדה שיש חוש הומור טוב לחברים אצלנו,
השרשור הזה ותוכנו בהחלט מפיחים תקווה רבה בכל הסוגיה הזו
שקשורה ליבוא אישי של מקרנים (Y)


נועם הגדיל לתאר ולהסביר לפרוטרוט את מה שרובנו חוששים ממנו יום יום,
עת בה אנו מבצעים כל מני "הערכות סיכונים" למה שיכול לקרות לאחר שנגלגל
כמה אלפים טובים על צעצוע כמו מקרן.


כולי תקווה נועם - שתמשיך במלכאת הבירורים המעמיקה שאתה עושה.
דאג לעדכן אותנו והכי חשוב - אני מקווה שבסופו של דבר תבצע את
כל הפרויקט הזה של רכישה מחו"ל עם אחריות מהחברה האמורה.


כך נוכל ללמוד מהנסיון שלך ואולי גם במידה ויהיה הוא חיובי, להתחיל לדבר
על "עידן חדש" בכל האמור לרכישת מקרן מחו"ל וקבלת שירות אחזקה עבורו
כאן בארץ .


אצלי מקרן עומד על הכוונת אחרי ספטמבר 2007, כלומר יש לך מספיק זמן עד
אז בכדי לעשות שיעורי בית ולאפשר לי להתגלח על הזקן שלך :4u:

שלח תגובה

חזור אל “מקרנים”