שלום, היום בטעות אבא שלי ניתק אותי מגולן בעזרת טופס במייל.
הסיבה לא רלוונטית, אבל הוא רצה להיפטר מהם כמה שיותר מהר ובאימפולסיביות הגיש בקשת ניתוק שהתקבלה הרבה יותר מהר ממה שציפה ולא חלפו שעות אחדות והפסיק שירות בטלפון שלי.
בדיעבד הוא היה צריך לעשות ניוד מספר, אבל הוא לא ידע את זה.
עכשיו איבדתי את המספר שלי, שנויד במקור מסלקום ויש לו משמעות עבורי.
אני בכל מחיר רוצה את המספר הזה חזרה.
השאלה היא האם לגולן יש אפשרות לחבר שוב את הקו הזה (אין לי בעיה לשלם את המחיר של ההצטרפות) ומקסימום אנייד אותו או אמשיך להשתמש בשירותם
יצרתי קשר עם סלקום והם אומרים שהמספר מוחזק אצל גולן והוא ברשותם.
לא הצלחתי להשיג את גולן בטלפון, אך לאחר פנייה בפייסבוק הם התקשרו.
הנציגה טענה שאין שום אפשרות
זה לא נשמע לי הגיוני, סל הכל נעשתה פה טעות אנוש ואנשים טועים
אם גולן או מישהו אחר יקצה את המספר הזה זה ייצור לי המון בעיות מול המון שירותים אז זה צריך להיפתר במהירת האפשרית (מה גם שאין לי טלפון כרגע ואני מפסיד על זה כסף)
תודה מראש וערב נעים
שחזור מספר בקו שבוטל
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
ברגע שמנתקים קו בחברה סלולרית הוא נכנס לתהליך שנקרא "צינון" למשך 90 ימים ולאחר מכן חוזר למאגר הפתוח של אותה החברה שמוכרת מספרים חדשים.
הכתובת לבעיה שלך: שירות לקוחות של גולן טלקום.
הם היחידים שיכולים לפתור את זה.
יש פעולה מערכתית פשוטה שמחזירה את הקו למצב פעיל ולאחר מכן תוכל לנייד אותו.
אתה פשוט חייב להתעקש ולא לקבל לא כתשובה.
בהצלחה
הכתובת לבעיה שלך: שירות לקוחות של גולן טלקום.
הם היחידים שיכולים לפתור את זה.
יש פעולה מערכתית פשוטה שמחזירה את הקו למצב פעיל ולאחר מכן תוכל לנייד אותו.
אתה פשוט חייב להתעקש ולא לקבל לא כתשובה.
בהצלחה
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
אז זה שהם אומרים לי שזה לא אפשרי זה בולשיט, פשוט צריך להתעקש?
איך אפשר להגיע לנציג יותר מבין עניין? הנציגים שם מסרבים להעביר שיחה לאדם מעליהם \ תחום שונה ופשוט עומדים במקום.
תודה רבה לך! אשמח לשמוע מעוד אנשים אם יש להם ניסיון עם הפעולה
האם אצטרך לחזור אליהם? או שאוכל שהם יפעילו את הקו (כי בכל מקרה יבוצע חיוב על החודש הקרוב, אז זכותי להשתמש לפחות עד סוף החיוב) והסים עדיין בתוך המכשיר שלי, ומשם לנייד את הקו לאן שאני רוצה?
אם אפשר לקבל הנחיות מה להגיד, איך להתעקש, איפה ללחוץ. כי אני פשוט מרגיש חסר אונים מולם בטלפון.
בנוסף, תוכנה להקלטת שיחות באייפון אם יש למישהו להמליץ, משהו שהייתי צריך לעשות מזמן.
איך אפשר להגיע לנציג יותר מבין עניין? הנציגים שם מסרבים להעביר שיחה לאדם מעליהם \ תחום שונה ופשוט עומדים במקום.
תודה רבה לך! אשמח לשמוע מעוד אנשים אם יש להם ניסיון עם הפעולה
האם אצטרך לחזור אליהם? או שאוכל שהם יפעילו את הקו (כי בכל מקרה יבוצע חיוב על החודש הקרוב, אז זכותי להשתמש לפחות עד סוף החיוב) והסים עדיין בתוך המכשיר שלי, ומשם לנייד את הקו לאן שאני רוצה?
אם אפשר לקבל הנחיות מה להגיד, איך להתעקש, איפה ללחוץ. כי אני פשוט מרגיש חסר אונים מולם בטלפון.
בנוסף, תוכנה להקלטת שיחות באייפון אם יש למישהו להמליץ, משהו שהייתי צריך לעשות מזמן.
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
הייתי מציע ללכת על הקו של "התחרטנו, ניתקנו את הקו הזה בטעות, אני חייב לחזור למצב הקודם אנחנו מפסידים הרבה כסף שהקו לא זמין"
יכול להיות שהם יתנו את העזרה בפתיחת קו חדש ורכישת סים.
בכל מקרה אחרי שתסיים עם זה תנייד את המספר החוצה.
יכול להיות שהם יתנו את העזרה בפתיחת קו חדש ורכישת סים.
בכל מקרה אחרי שתסיים עם זה תנייד את המספר החוצה.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
אני כרגע על הקו איתם והם מתעקשים שלא ניתן
אני חוזר שוב ושוב בפני הנציגה והיא הולכת ומבררת וחוזרת על אותה תשובה
אני מיואש, הפחת בי מעט תקווה עם ההודעה שלך
לעזאזל, היא נתנה לי אנלוגיה של אדם מת שלא ניתן להחיותו
סיכום שיחה:
לא ניתן ולא ניתן ואמרו לי שאם הייתי מתנתק בטלפון עם נציג היו מובהרות לי ההשלכות ושזה בלתי הפיך
התעקשתי שזה נעשה בשוגג, ושאפילו לא חזרו אלינו למייל עם בקשת הניתוק אלא פשוט ניתקו את הקו באמצע היום.
הנציגה נשמע שבאמת התאמצה וניסתה לעזור אמרה שהיא פתחה קריאה ושיחזרו אליי לבירור לעומק
בינתיים לא נראה מבטיח...
אני חוזר שוב ושוב בפני הנציגה והיא הולכת ומבררת וחוזרת על אותה תשובה
אני מיואש, הפחת בי מעט תקווה עם ההודעה שלך
לעזאזל, היא נתנה לי אנלוגיה של אדם מת שלא ניתן להחיותו
סיכום שיחה:
לא ניתן ולא ניתן ואמרו לי שאם הייתי מתנתק בטלפון עם נציג היו מובהרות לי ההשלכות ושזה בלתי הפיך
התעקשתי שזה נעשה בשוגג, ושאפילו לא חזרו אלינו למייל עם בקשת הניתוק אלא פשוט ניתקו את הקו באמצע היום.
הנציגה נשמע שבאמת התאמצה וניסתה לעזור אמרה שהיא פתחה קריאה ושיחזרו אליי לבירור לעומק
בינתיים לא נראה מבטיח...
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
נסה להרים את הפנייה דרך מחלקות שונות.
גם פניות הציבור וגם בפייסבוק שלהם.
פנייה לתלונות הציבור ניתן לשלוח לכתובת המייל:
[email protected]
נסח בקצרה את המקרה עם הפרטים המזהים של בעל החשבון, 4 ספרות אחרונות, מספר טלפון. [כמובן את זה לא לשלוח בפייסבוק]
מדובר במחלקות שונות ממחלקת השירות הטלפוני, לעיתים הן יותר יעילות.
נקווה שיעזור.
גם פניות הציבור וגם בפייסבוק שלהם.
פנייה לתלונות הציבור ניתן לשלוח לכתובת המייל:
[email protected]
נסח בקצרה את המקרה עם הפרטים המזהים של בעל החשבון, 4 ספרות אחרונות, מספר טלפון. [כמובן את זה לא לשלוח בפייסבוק]
מדובר במחלקות שונות ממחלקת השירות הטלפוני, לעיתים הן יותר יעילות.
נקווה שיעזור.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
בנוסף, במידה וכתובת המייל שנשלחה פניית הניתוק [ע"י אבא שלך] שונה מכתובת המייל של הלקוח בגולן טלקום יש כאן עילה לתביעה משפטית.
נסה לבדוק בטופס האם השלכות הניתוק הוצגו בצורה ברורה.
במידה ולא, אל תתבייש בפניות שלך להשתמש בזה שאתה מתכוון לתבוע אותם על כל עוגמת הנפש וההפסדים שהם גורמים לך.
נסה לבדוק בטופס האם השלכות הניתוק הוצגו בצורה ברורה.
במידה ולא, אל תתבייש בפניות שלך להשתמש בזה שאתה מתכוון לתבוע אותם על כל עוגמת הנפש וההפסדים שהם גורמים לך.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
אז בדיוק!
בשיחת הטלפון (המוקלטת) נאמר לי ש"אם הייתי מתנתק דרך הטלפון אז הכל היה מובהר לי" אז מה? עונש? הנציגה הבינה שיש פה משהו לא בסדר ופתחה קריאה במערכת ואמרה שיחזרו אליי.
אף פעם לא חזרו אליי, נראה מה יהיה מחר.
בפייסבוק נאמר לי שהם "מצרים על חווית השירות" אבל לא נתנו לי שום פתרון מעשי.
במייל- לא עונים. שלחנו להם הודעה כבר אתמול, ועוד אחת היום. הניתוק בסך הכל בוצע אתמול והבנו מאוד מהר שנעשתה טעות. אבל גולן עובדים לאט...
לגבי תביעה, אנחנו כבר בתהליך בתביעות קטנות על חיוב של 800 ש"ח על גלישה בחו"ל (זו גם סיבת הניתוק) כי היינו בחופשה באוסטריה (הכלולה בחבילה) אך במהלך הביקור התקרבנו לגבול עם סלובניה, שאינה כלולה בחבילה. מסתבר שהמכשיר התחבר לרשת הסלובנית ולמרות שבזמן השהות בסלובניה המכשיר הראה ש"אין שירות" הוא הספיק לגלוש 200 מגה בערך, ועליהם חויבתי בסכום אסטרונומי. גם כאן, לא הייתה שום הודעה על ניפוח של החיוב ורק קיבלתי התראה שאני יכול לקנות חבילת גלישה לסלובניה בלי הבהרה מה ההשלכות אם אני לא.
בקיצור, באלגן.
בשיחת הטלפון (המוקלטת) נאמר לי ש"אם הייתי מתנתק דרך הטלפון אז הכל היה מובהר לי" אז מה? עונש? הנציגה הבינה שיש פה משהו לא בסדר ופתחה קריאה במערכת ואמרה שיחזרו אליי.
אף פעם לא חזרו אליי, נראה מה יהיה מחר.
בפייסבוק נאמר לי שהם "מצרים על חווית השירות" אבל לא נתנו לי שום פתרון מעשי.
במייל- לא עונים. שלחנו להם הודעה כבר אתמול, ועוד אחת היום. הניתוק בסך הכל בוצע אתמול והבנו מאוד מהר שנעשתה טעות. אבל גולן עובדים לאט...
לגבי תביעה, אנחנו כבר בתהליך בתביעות קטנות על חיוב של 800 ש"ח על גלישה בחו"ל (זו גם סיבת הניתוק) כי היינו בחופשה באוסטריה (הכלולה בחבילה) אך במהלך הביקור התקרבנו לגבול עם סלובניה, שאינה כלולה בחבילה. מסתבר שהמכשיר התחבר לרשת הסלובנית ולמרות שבזמן השהות בסלובניה המכשיר הראה ש"אין שירות" הוא הספיק לגלוש 200 מגה בערך, ועליהם חויבתי בסכום אסטרונומי. גם כאן, לא הייתה שום הודעה על ניפוח של החיוב ורק קיבלתי התראה שאני יכול לקנות חבילת גלישה לסלובניה בלי הבהרה מה ההשלכות אם אני לא.
בקיצור, באלגן.
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
אז חזרו אלינו היום ושוב אמרו לנו שאי אפשר לעשות כלום בלי קשר לטעות לא טעות זה לא אפשרי
אתה בטוח, כי אני מקבל את הרושם (למרות שזה מאוד מקומם) שבאמת אין מה לעשות והניתוק הוא סופי
אז לעכשיו ויתרתי כי כבר דיברתי עם אינספור נציגים ולכולם אותה תשובה (פייסבוק, טלפון)
האם בעוד 88 יום אני אוכל לבקש להתחבר בסלקום עם המספר הזה?
אתה בטוח, כי אני מקבל את הרושם (למרות שזה מאוד מקומם) שבאמת אין מה לעשות והניתוק הוא סופי
אז לעכשיו ויתרתי כי כבר דיברתי עם אינספור נציגים ולכולם אותה תשובה (פייסבוק, טלפון)
האם בעוד 88 יום אני אוכל לבקש להתחבר בסלקום עם המספר הזה?
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
אם הקו היה מנותק בטעות על ידי חברת הסלולר [וגם זה קורה], אתה מאמין שלא היה מה לעשות ושפשוט הלך המספר?
היו מתקנים את זה תוך שעה.
שירות לקוחות לוקה בחסר, כל המידע שהעברתי לך מתבסס על ידע והכרת המערכות בחברת אורנג'.
היו מתקנים את זה תוך שעה.
שירות לקוחות לוקה בחסר, כל המידע שהעברתי לך מתבסס על ידע והכרת המערכות בחברת אורנג'.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
אני מאמין כמוך שזה אפשרי
אבל בינתיים שום נציג (מייל, פייסבוק, טלפון) לא נתן פתרון
אותה תשובה בדיוק, שהניתוק הוא בלתי הפיך ושזה כתוב בטופס ניתוק שאאבד את המספר.
אתה רק יכול לדמיין את הייאוש שלי, כי חוקית הם בסדר גמור (משמעויות הניתוק הובהרו בטופס, שאבי חתם עליו במהירות) ואני נדפקתי פה.
כבר מעל יומיים אני בלי טלפון... מחר כנראה אדבר עם 012מובייל לשאול אם אוכל לקבל את אותו מספר רק עם 054 כי למיטב הבנתי הקו הזה פנוי
אגב, מה גורם לך להאמין שהמערכות של גולן דומות לאלה של פרטנר?
אבל בינתיים שום נציג (מייל, פייסבוק, טלפון) לא נתן פתרון
אותה תשובה בדיוק, שהניתוק הוא בלתי הפיך ושזה כתוב בטופס ניתוק שאאבד את המספר.
אתה רק יכול לדמיין את הייאוש שלי, כי חוקית הם בסדר גמור (משמעויות הניתוק הובהרו בטופס, שאבי חתם עליו במהירות) ואני נדפקתי פה.
כבר מעל יומיים אני בלי טלפון... מחר כנראה אדבר עם 012מובייל לשאול אם אוכל לקבל את אותו מספר רק עם 054 כי למיטב הבנתי הקו הזה פנוי
אגב, מה גורם לך להאמין שהמערכות של גולן דומות לאלה של פרטנר?