שחזור מספר בקו שבוטל

מכשירים סלולריים, חברות סלולריות.
Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

שחזור מספר בקו שבוטל

נושא שלא נקרא #1 

שלום, היום בטעות אבא שלי ניתק אותי מגולן בעזרת טופס במייל.
הסיבה לא רלוונטית, אבל הוא רצה להיפטר מהם כמה שיותר מהר ובאימפולסיביות הגיש בקשת ניתוק שהתקבלה הרבה יותר מהר ממה שציפה ולא חלפו שעות אחדות והפסיק שירות בטלפון שלי.
בדיעבד הוא היה צריך לעשות ניוד מספר, אבל הוא לא ידע את זה.
עכשיו איבדתי את המספר שלי, שנויד במקור מסלקום ויש לו משמעות עבורי.
אני בכל מחיר רוצה את המספר הזה חזרה.
השאלה היא האם לגולן יש אפשרות לחבר שוב את הקו הזה (אין לי בעיה לשלם את המחיר של ההצטרפות) ומקסימום אנייד אותו או אמשיך להשתמש בשירותם
יצרתי קשר עם סלקום והם אומרים שהמספר מוחזק אצל גולן והוא ברשותם.
לא הצלחתי להשיג את גולן בטלפון, אך לאחר פנייה בפייסבוק הם התקשרו.
הנציגה טענה שאין שום אפשרות
זה לא נשמע לי הגיוני, סל הכל נעשתה פה טעות אנוש ואנשים טועים

אם גולן או מישהו אחר יקצה את המספר הזה זה ייצור לי המון בעיות מול המון שירותים אז זה צריך להיפתר במהירת האפשרית (מה גם שאין לי טלפון כרגע ואני מפסיד על זה כסף)

תודה מראש וערב נעים

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ברגע שמנתקים קו בחברה סלולרית הוא נכנס לתהליך שנקרא "צינון" למשך 90 ימים ולאחר מכן חוזר למאגר הפתוח של אותה החברה שמוכרת מספרים חדשים.

הכתובת לבעיה שלך: שירות לקוחות של גולן טלקום.

הם היחידים שיכולים לפתור את זה.
יש פעולה מערכתית פשוטה שמחזירה את הקו למצב פעיל ולאחר מכן תוכל לנייד אותו.

אתה פשוט חייב להתעקש ולא לקבל לא כתשובה.

בהצלחה

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אז זה שהם אומרים לי שזה לא אפשרי זה בולשיט, פשוט צריך להתעקש?
איך אפשר להגיע לנציג יותר מבין עניין? הנציגים שם מסרבים להעביר שיחה לאדם מעליהם \ תחום שונה ופשוט עומדים במקום.
תודה רבה לך! אשמח לשמוע מעוד אנשים אם יש להם ניסיון עם הפעולה

האם אצטרך לחזור אליהם? או שאוכל שהם יפעילו את הקו (כי בכל מקרה יבוצע חיוב על החודש הקרוב, אז זכותי להשתמש לפחות עד סוף החיוב) והסים עדיין בתוך המכשיר שלי, ומשם לנייד את הקו לאן שאני רוצה?

אם אפשר לקבל הנחיות מה להגיד, איך להתעקש, איפה ללחוץ. כי אני פשוט מרגיש חסר אונים מולם בטלפון.
בנוסף, תוכנה להקלטת שיחות באייפון אם יש למישהו להמליץ, משהו שהייתי צריך לעשות מזמן.

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

הייתי מציע ללכת על הקו של "התחרטנו, ניתקנו את הקו הזה בטעות, אני חייב לחזור למצב הקודם אנחנו מפסידים הרבה כסף שהקו לא זמין"

יכול להיות שהם יתנו את העזרה בפתיחת קו חדש ורכישת סים.

בכל מקרה אחרי שתסיים עם זה תנייד את המספר החוצה.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

עם זה אני הולך מההתחלה
אבל הם בשלהם, אומרים לי שזה בלתי הפיך ושלא הם ולא סלקום יכולים לעזור לי
כמובן שהם מטרטרים אותי ולא נותנים לעשות כלום

עוד רעיונות?

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני כרגע על הקו איתם והם מתעקשים שלא ניתן
אני חוזר שוב ושוב בפני הנציגה והיא הולכת ומבררת וחוזרת על אותה תשובה
אני מיואש, הפחת בי מעט תקווה עם ההודעה שלך
לעזאזל, היא נתנה לי אנלוגיה של אדם מת שלא ניתן להחיותו

סיכום שיחה:
לא ניתן ולא ניתן ואמרו לי שאם הייתי מתנתק בטלפון עם נציג היו מובהרות לי ההשלכות ושזה בלתי הפיך
התעקשתי שזה נעשה בשוגג, ושאפילו לא חזרו אלינו למייל עם בקשת הניתוק אלא פשוט ניתקו את הקו באמצע היום.
הנציגה נשמע שבאמת התאמצה וניסתה לעזור אמרה שהיא פתחה קריאה ושיחזרו אליי לבירור לעומק
בינתיים לא נראה מבטיח...

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

נסה להרים את הפנייה דרך מחלקות שונות.

גם פניות הציבור וגם בפייסבוק שלהם.

פנייה לתלונות הציבור ניתן לשלוח לכתובת המייל:
[email protected]

נסח בקצרה את המקרה עם הפרטים המזהים של בעל החשבון, 4 ספרות אחרונות, מספר טלפון. [כמובן את זה לא לשלוח בפייסבוק]

מדובר במחלקות שונות ממחלקת השירות הטלפוני, לעיתים הן יותר יעילות.

נקווה שיעזור.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

בנוסף, במידה וכתובת המייל שנשלחה פניית הניתוק [ע"י אבא שלך] שונה מכתובת המייל של הלקוח בגולן טלקום יש כאן עילה לתביעה משפטית.

נסה לבדוק בטופס האם השלכות הניתוק הוצגו בצורה ברורה.

במידה ולא, אל תתבייש בפניות שלך להשתמש בזה שאתה מתכוון לתבוע אותם על כל עוגמת הנפש וההפסדים שהם גורמים לך.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אז בדיוק!
בשיחת הטלפון (המוקלטת) נאמר לי ש"אם הייתי מתנתק דרך הטלפון אז הכל היה מובהר לי" אז מה? עונש? הנציגה הבינה שיש פה משהו לא בסדר ופתחה קריאה במערכת ואמרה שיחזרו אליי.
אף פעם לא חזרו אליי, נראה מה יהיה מחר.
בפייסבוק נאמר לי שהם "מצרים על חווית השירות" אבל לא נתנו לי שום פתרון מעשי.
במייל- לא עונים. שלחנו להם הודעה כבר אתמול, ועוד אחת היום. הניתוק בסך הכל בוצע אתמול והבנו מאוד מהר שנעשתה טעות. אבל גולן עובדים לאט...

לגבי תביעה, אנחנו כבר בתהליך בתביעות קטנות על חיוב של 800 ש"ח על גלישה בחו"ל (זו גם סיבת הניתוק) כי היינו בחופשה באוסטריה (הכלולה בחבילה) אך במהלך הביקור התקרבנו לגבול עם סלובניה, שאינה כלולה בחבילה. מסתבר שהמכשיר התחבר לרשת הסלובנית ולמרות שבזמן השהות בסלובניה המכשיר הראה ש"אין שירות" הוא הספיק לגלוש 200 מגה בערך, ועליהם חויבתי בסכום אסטרונומי. גם כאן, לא הייתה שום הודעה על ניפוח של החיוב ורק קיבלתי התראה שאני יכול לקנות חבילת גלישה לסלובניה בלי הבהרה מה ההשלכות אם אני לא.

בקיצור, באלגן.

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אז חזרו אלינו היום ושוב אמרו לנו שאי אפשר לעשות כלום בלי קשר לטעות לא טעות זה לא אפשרי
אתה בטוח, כי אני מקבל את הרושם (למרות שזה מאוד מקומם) שבאמת אין מה לעשות והניתוק הוא סופי

אז לעכשיו ויתרתי כי כבר דיברתי עם אינספור נציגים ולכולם אותה תשובה (פייסבוק, טלפון)
האם בעוד 88 יום אני אוכל לבקש להתחבר בסלקום עם המספר הזה?

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אם הקו היה מנותק בטעות על ידי חברת הסלולר [וגם זה קורה], אתה מאמין שלא היה מה לעשות ושפשוט הלך המספר?
היו מתקנים את זה תוך שעה.

שירות לקוחות לוקה בחסר, כל המידע שהעברתי לך מתבסס על ידע והכרת המערכות בחברת אורנג'.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני מאמין כמוך שזה אפשרי
אבל בינתיים שום נציג (מייל, פייסבוק, טלפון) לא נתן פתרון
אותה תשובה בדיוק, שהניתוק הוא בלתי הפיך ושזה כתוב בטופס ניתוק שאאבד את המספר.
אתה רק יכול לדמיין את הייאוש שלי, כי חוקית הם בסדר גמור (משמעויות הניתוק הובהרו בטופס, שאבי חתם עליו במהירות) ואני נדפקתי פה.

כבר מעל יומיים אני בלי טלפון... מחר כנראה אדבר עם 012מובייל לשאול אם אוכל לקבל את אותו מספר רק עם 054 כי למיטב הבנתי הקו הזה פנוי

אגב, מה גורם לך להאמין שהמערכות של גולן דומות לאלה של פרטנר?

HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

סתם שאלה. מה יקרה אם הוא ילך למשל לסלקום או אורנג נציג פרונטלי יציג חשבונית שהקו שלו וינסה לעשות ניוד? ויגיד שהסים נדפק לו ולכן בהזדמנות זו הוא רוצה לנייד.

Ymac (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 574
הצטרף: נובמבר 2014
שם מלא: יואב
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אז הם יפנו אותי לגולן כדי להחליף סים ואז משם לנייד.
בנוסף, לגולן יש מסמך חתום שמאשר ויתור על המספר.

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אין קשר לסים. ברגע שינסו לנייד את המספר מחברה מתחרה והוא במאגר של מספרים "מצוננים" הניוד ייכשל.
לחברת המניידת אין יכולת למשוך את המספר והיא תפנה אותך לשירות של גולן טלקום.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

שלח תגובה

חזור אל “סלולר”