Buy2USA - חוויה רעה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shaulch (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 404
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 56 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

Buy2USA - חוויה רעה

נושא שלא נקרא #1 

שלום,

לשתף אותכם בחוויה רעה שעברתי עם Buy2USA.

לפני כשבוע היה להם מבצע עם קנייה מ 6pm כאשר רשום שמקרה של החזרה אז יש החזר מלא של הכסף.
(בשיתוף עם המבצע על פייפל שמחזירים כסף על משלוח)

קיבלתי את הנעליים ולצערי היו קטנות.
ביקשתי להחזיר ונאמר ששולחים אליי שליח שיקח את הנעליים ולאחר שיגיע אליהם יזכו בחלק אחד ואת החלק השני אקבל מפייפל.

אכן שליח (של הדואר) הגיע לקחת את הנעליים ולקח אותם כמו שהם בקופסא.
לאחר יומיים קיבלתי מייל כי הקופסא ניזוקה ועקב כך אקבל החזר בניכוי עלות ש 6Pm לוקחים להם על החזרה של קופסא פגומה.
(מדובר ב 32 שח)

כמובן שכתבתי להם כי ממני הם יצאו בקופסא כמו שקיבלתי - ללא פגמים , כמו חדש.
ואיך הם מצפים שיהיה אחראי לשליח שלהם ?! ביקשתי מהם לפנות לדואר עם הטענה הזאת.

בתשובה הם התעלמו מהטענה שלי לגבי אחריות הדואר ורק אמרו שככה זה הגיע אליהם ושאין מה לעשות.

עד היום שלחתי דרכם עשרות הזמנות (כולל 3 בחודש האחרון) אך לאחר השירות הגרוע וההתעלמות לא מתכוון להמשיך איתם.

קחו את זה בחשבון.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

השירות שלהם על הפנים....
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מבאס, אתה לא יודע את המידה שלך?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

shaulch (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 404
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 56 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

mp3lll כתב:מבאס, אתה לא יודע את המידה שלך?
...
זה עבור הילדה , האורך בסדר הבעיה היא ברוחב ....

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

...וכשהתקשרתי אתמול לצורך בירור לגבי חבילה שמגיעה אליהם הודיעו לי שאני אדע מראש שעקב עומס אצלם יש עיכוב של יומיים בטיפול בחבילות.
(n)
מראש לא רציתי לשלוח איתם, אני מעדיף את Mustop שתמיד כשאני עושה חישוב עלות יוצאים יותר זול אבל הפעם היה איזה פנצ'ר עם ההזמנה ונאלצתי להתפשר.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני מזמין מראש לבד דרכם, בלי חזרות ובלי משחקים.
מה שהגיע צר או קטן אני מוכר או מעביר הלאה בלי כאבי ראש.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Dbso
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 399
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 69 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

גם לי הייתה חוויה רעה איתם,
הזמנתי דרכם סאב וכנראה הגיע דגם דומה יחד עם שלי, ונשלחו אליי מידות של סאב אחר, גדול יותר. לאחר ויכוחים עם 5 נציגות שונות, שכל פעם מחדש שמעו את הסיפור שלי כי כנראה הם לא משתמשים בשום תוכנת ניהול וטיפול בלקוחות הסכימו לצלם את החבילה, בחוצפתם בתשלום, ולאחר ויכוח עם נציג שכנראה לא מבין אנגלית כי בברור התמונה לא תאמה את הנתונים שלהם, הסכימו, שוב בחוצפתם בתשלום למדידה נוספת, שכמובן חזרה שונה.
ולקינוח קנס על שהייה ממושכת במחסנים.
בקיצור, למרות שקיבלתי זיכוי על חלק מהסכום, החוויה הייתה נוראית, דומה לדואר, לא לחברה פרטית שנותנת שירות.

במילה אחת, אטימות!

yonyz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1904
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 138 פעמים
קיבל תודות: 145 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

לי יש רק ניסיון טוב איתם עד כה. פעם אחת התקשרתי כדי לברר משהו, לא זוכר מה זה היה, טענו לי בטלפון וגם במייל די מהר ובצורה מספקת. השתמשתי בשירות שלהם בערך עשר פעמים עד כה.

drorhh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 539
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אני ממתין מיום רביעי שעבר (22 לחודש) שיעלו את החבילה שלי (זוג נעליים) לאתר על מנת שאוכל לשלם...כמעט שבוע!:evil:
כל יום מבטיחים שהיום זה בוודאות יעודכן.
אני כבר מחפש אלטרנטיבות אחרות.

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@drorhh
·
זה לא טוב. זה לא טוב בכלל. לי אמרו בטלפון שלשום שיש עיכוב של יומיים. תוכל, בבקשה, לעדכן כאשר החבילה שלך תופיע באתר?
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

drorhh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 539
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@שלגון

אכן לא טוב בכלל, אני נותן להם הזדמנות אחרונה ומצפה לראות את החבילה מופיע באתר עד מחר (כלומר לאחר שבוע שלם),אחרת יהיה בלאגן!:קיבינימט:
ברגע שהחבילה תופיע אעדכן.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני גם הייתי באותו מצב, אתמול החבילה שלי נקלטה (אחרי שהגיעה ברביעי של שבוע שעבר)
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

MarioMan
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

התקשרתי אליהם היום בבוקר לבדוק אם הם לא פשטו רגל לאור העובדה שכבר כמה ימי עסקים (אמריקאים, כן) חלפו מאז שהחבילות נמסרו במרכז הלוגיסטי שלהם.

כבר בתקליט ההמתנה נאמר שהם סובלים מעומס ואכן זמן המענה היה ארוך מהרגיל אך עדיין סביר.

נראה לי שזו תהיה החוויה האחרונה שלי איתם.
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני גם התקשרתי אליהם, אתמול והיום. ענו מהר דווקא.
הם הסבירו את העיכוב בעומס של חבילות שהגיעו אליהם בשבוע שעבר במפתיע. לא ידוע לי על איזה סייל גדול או משהוא אז זה נשמע קצת מוזר, אבל היא הנציגה אמרה שזה היה מפתיע. אמור שייתכנו עיכובים של יומיים שלושה, אבל לפי הסיפורים שרצים פה זה יותר לכיוון שבוע.
:(
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

גם לי היה ניסיון לא טוב איתם יותר מפעם. בהזמנה הנוכחית הזמנתי משהו במשלוח ימי, החבילה שוכבת אצלהם במחסנים כבר מעל לשבועיים. כשפניתי לברר למה הם מעכבים את החבילה כ"כ הרבה זמן לפני משלוח, קיבלתי תשובה די לקונית בסגנון "אנו מחוייבים ל 40 ימי עבודה, כולל העלאה לאוניה וכו...", מה שלא מסביר למה זה צריך לשכב סתם שבועיים במחסן שלהם לפני שמעלים לאוניה.

בהזמנה הקודמת הזמנתי רמקול והגיע נזוק קשות - מסתבר שבשביל לקבל מוצר תקין דרכם צריך לשלם אקסטרה על "ביטוח" (לי זה היה נשמע כמו אלו שנכנסים לחנויות בשביל לסחוט "ביטוח" על מנת שהחנות לא בטעות "תישרף"). קצת הזוי שהדבר היחיד שהם עושים - משלוחים, לא יכול להיעשות בלי לגרום נזק למוצר שבחבילה ושאני צריך לדאוג לביטוח ולא הם.

מהיום אני אישית אחפש אלטרנטיבות מתי שאפשר.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”