שלום,
לשתף אותכם בחוויה רעה שעברתי עם Buy2USA.
לפני כשבוע היה להם מבצע עם קנייה מ 6pm כאשר רשום שמקרה של החזרה אז יש החזר מלא של הכסף.
(בשיתוף עם המבצע על פייפל שמחזירים כסף על משלוח)
קיבלתי את הנעליים ולצערי היו קטנות.
ביקשתי להחזיר ונאמר ששולחים אליי שליח שיקח את הנעליים ולאחר שיגיע אליהם יזכו בחלק אחד ואת החלק השני אקבל מפייפל.
אכן שליח (של הדואר) הגיע לקחת את הנעליים ולקח אותם כמו שהם בקופסא.
לאחר יומיים קיבלתי מייל כי הקופסא ניזוקה ועקב כך אקבל החזר בניכוי עלות ש 6Pm לוקחים להם על החזרה של קופסא פגומה.
(מדובר ב 32 שח)
כמובן שכתבתי להם כי ממני הם יצאו בקופסא כמו שקיבלתי - ללא פגמים , כמו חדש.
ואיך הם מצפים שיהיה אחראי לשליח שלהם ?! ביקשתי מהם לפנות לדואר עם הטענה הזאת.
בתשובה הם התעלמו מהטענה שלי לגבי אחריות הדואר ורק אמרו שככה זה הגיע אליהם ושאין מה לעשות.
עד היום שלחתי דרכם עשרות הזמנות (כולל 3 בחודש האחרון) אך לאחר השירות הגרוע וההתעלמות לא מתכוון להמשיך איתם.
קחו את זה בחשבון.
Buy2USA - חוויה רעה
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
...וכשהתקשרתי אתמול לצורך בירור לגבי חבילה שמגיעה אליהם הודיעו לי שאני אדע מראש שעקב עומס אצלם יש עיכוב של יומיים בטיפול בחבילות.
מראש לא רציתי לשלוח איתם, אני מעדיף את Mustop שתמיד כשאני עושה חישוב עלות יוצאים יותר זול אבל הפעם היה איזה פנצ'ר עם ההזמנה ונאלצתי להתפשר.
מראש לא רציתי לשלוח איתם, אני מעדיף את Mustop שתמיד כשאני עושה חישוב עלות יוצאים יותר זול אבל הפעם היה איזה פנצ'ר עם ההזמנה ונאלצתי להתפשר.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
גם לי הייתה חוויה רעה איתם,
הזמנתי דרכם סאב וכנראה הגיע דגם דומה יחד עם שלי, ונשלחו אליי מידות של סאב אחר, גדול יותר. לאחר ויכוחים עם 5 נציגות שונות, שכל פעם מחדש שמעו את הסיפור שלי כי כנראה הם לא משתמשים בשום תוכנת ניהול וטיפול בלקוחות הסכימו לצלם את החבילה, בחוצפתם בתשלום, ולאחר ויכוח עם נציג שכנראה לא מבין אנגלית כי בברור התמונה לא תאמה את הנתונים שלהם, הסכימו, שוב בחוצפתם בתשלום למדידה נוספת, שכמובן חזרה שונה.
ולקינוח קנס על שהייה ממושכת במחסנים.
בקיצור, למרות שקיבלתי זיכוי על חלק מהסכום, החוויה הייתה נוראית, דומה לדואר, לא לחברה פרטית שנותנת שירות.
במילה אחת, אטימות!
הזמנתי דרכם סאב וכנראה הגיע דגם דומה יחד עם שלי, ונשלחו אליי מידות של סאב אחר, גדול יותר. לאחר ויכוחים עם 5 נציגות שונות, שכל פעם מחדש שמעו את הסיפור שלי כי כנראה הם לא משתמשים בשום תוכנת ניהול וטיפול בלקוחות הסכימו לצלם את החבילה, בחוצפתם בתשלום, ולאחר ויכוח עם נציג שכנראה לא מבין אנגלית כי בברור התמונה לא תאמה את הנתונים שלהם, הסכימו, שוב בחוצפתם בתשלום למדידה נוספת, שכמובן חזרה שונה.
ולקינוח קנס על שהייה ממושכת במחסנים.
בקיצור, למרות שקיבלתי זיכוי על חלק מהסכום, החוויה הייתה נוראית, דומה לדואר, לא לחברה פרטית שנותנת שירות.
במילה אחת, אטימות!
- MarioMan
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3538
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: יונתן פת-יה
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 195 פעמים
התקשרתי אליהם היום בבוקר לבדוק אם הם לא פשטו רגל לאור העובדה שכבר כמה ימי עסקים (אמריקאים, כן) חלפו מאז שהחבילות נמסרו במרכז הלוגיסטי שלהם.
כבר בתקליט ההמתנה נאמר שהם סובלים מעומס ואכן זמן המענה היה ארוך מהרגיל אך עדיין סביר.
נראה לי שזו תהיה החוויה האחרונה שלי איתם.
כבר בתקליט ההמתנה נאמר שהם סובלים מעומס ואכן זמן המענה היה ארוך מהרגיל אך עדיין סביר.
נראה לי שזו תהיה החוויה האחרונה שלי איתם.
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.
אני גם התקשרתי אליהם, אתמול והיום. ענו מהר דווקא.
הם הסבירו את העיכוב בעומס של חבילות שהגיעו אליהם בשבוע שעבר במפתיע. לא ידוע לי על איזה סייל גדול או משהוא אז זה נשמע קצת מוזר, אבל היא הנציגה אמרה שזה היה מפתיע. אמור שייתכנו עיכובים של יומיים שלושה, אבל לפי הסיפורים שרצים פה זה יותר לכיוון שבוע.
הם הסבירו את העיכוב בעומס של חבילות שהגיעו אליהם בשבוע שעבר במפתיע. לא ידוע לי על איזה סייל גדול או משהוא אז זה נשמע קצת מוזר, אבל היא הנציגה אמרה שזה היה מפתיע. אמור שייתכנו עיכובים של יומיים שלושה, אבל לפי הסיפורים שרצים פה זה יותר לכיוון שבוע.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
גם לי היה ניסיון לא טוב איתם יותר מפעם. בהזמנה הנוכחית הזמנתי משהו במשלוח ימי, החבילה שוכבת אצלהם במחסנים כבר מעל לשבועיים. כשפניתי לברר למה הם מעכבים את החבילה כ"כ הרבה זמן לפני משלוח, קיבלתי תשובה די לקונית בסגנון "אנו מחוייבים ל 40 ימי עבודה, כולל העלאה לאוניה וכו...", מה שלא מסביר למה זה צריך לשכב סתם שבועיים במחסן שלהם לפני שמעלים לאוניה.
בהזמנה הקודמת הזמנתי רמקול והגיע נזוק קשות - מסתבר שבשביל לקבל מוצר תקין דרכם צריך לשלם אקסטרה על "ביטוח" (לי זה היה נשמע כמו אלו שנכנסים לחנויות בשביל לסחוט "ביטוח" על מנת שהחנות לא בטעות "תישרף"). קצת הזוי שהדבר היחיד שהם עושים - משלוחים, לא יכול להיעשות בלי לגרום נזק למוצר שבחבילה ושאני צריך לדאוג לביטוח ולא הם.
מהיום אני אישית אחפש אלטרנטיבות מתי שאפשר.
בהזמנה הקודמת הזמנתי רמקול והגיע נזוק קשות - מסתבר שבשביל לקבל מוצר תקין דרכם צריך לשלם אקסטרה על "ביטוח" (לי זה היה נשמע כמו אלו שנכנסים לחנויות בשביל לסחוט "ביטוח" על מנת שהחנות לא בטעות "תישרף"). קצת הזוי שהדבר היחיד שהם עושים - משלוחים, לא יכול להיעשות בלי לגרום נזק למוצר שבחבילה ושאני צריך לדאוג לביטוח ולא הם.
מהיום אני אישית אחפש אלטרנטיבות מתי שאפשר.