Hideo Kojima מציג את המשחק הראשון שלו בעידן הסטודיו העצמאי שלו שלא תלוי יותר בקונאמי.
אין כמעט מידע על המשחק, סה"כ טריילר ראשוני עם מעט מאד פרטים, אבל כן ידוע שהוא יהיה בלעדי כאמור ל- PS4.
מי שחובב/מכיר את המשחקים שלו בוודאי מבין עד כמה הכרזה כזו זה ביג-דיל כשהיא מגיעה מאחד האנשים המוערכים ביותר בתעשיית הגיימינג.
**עריכה - המשחק כבר לא אקסקלוסיבי ל- PS4. ייצא ככל הנראה גם ל- PC בהמשך.**
Death Stranding הוכרז: משחק חדש של Hideo Kojima
- jacko-il (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
Death Stranding הוכרז: משחק חדש של Hideo Kojima
נערך לאחרונה על ידי jacko-il ב 30/10/2019 10:52, נערך פעם 1 בסך הכל.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
אף פעם לא חיבבתי יותר מידיי את סדרת משחקי Metal Gear Solid. ניסיתי 2 מהם (לא כולל האחרון) ואף פעם לא נהניתי. לא מוריד כהוא זה מהכישרון של הבחור, אני יודע שיש לו כמות אדירה של מעריצים שמתים על מה שהוא יוצר, זה רק הטעם האישי שלי. שמח לראות שהוא נשאר נאמן לסוני.
ד"א, הדמות בטריילר זה השחקן שמגלם את דריל מהמתים המהלכים.
ד"א, הדמות בטריילר זה השחקן שמגלם את דריל מהמתים המהלכים.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- jacko-il (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- jacko-il (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
אז מסתבר שקוג'ימה חיפש לעצמו מנוע שיתאים לתכנון המשחק החדש. (כידוע, קוג'ימה יצא לדרך עצמאית וכבר אין לו קשר לקונאמי ולמנוע ה- FOX שפותח שם). מארק סרני מסוני (המתכנן הראשי של פלטפורמת הפלייסטיישן) התנדב לעזור לקוג'ימה והם יצאו למסע של שבועיים בין הסטודיואים של סוני כדי להכיר לקוג'ימה צוותית שונים ומנועים שונים. בסופו של דבר, המנוע שהכי הרשים את קוג'ימה והסתמן בעיניו ככזה שעליו יתאפשר לו לפתח את המשחק הבא שלו הוא לא אחר ממנוע ה- Decima של הסטודיו Guerrilla מאמסטרדם אשר מביא לנו את HORIZON ZERO DAWN.
הדבר ככל הנראה מאשר שקוג'ימה הולך שוב, בדומה ל MGS:V, על משחק בעולם פתוח.
הדבר ככל הנראה מאשר שקוג'ימה הולך שוב, בדומה ל MGS:V, על משחק בעולם פתוח.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- jacko-il (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
זה המשחק היחיד שאין לי מושג מה הולך להיות בו, אבל מצפה לו יותר מכל דבר אחר.
בגלל סדרת MGS, שאותה אני הכי אוהב (בלהוציא את MGS5 מהמשוואה), אני מאוד מעריך את קוג'ימה, והעבודה שהוא יותר לא עובד תחת קונאמי רק מגדילה את הסיכויים שיצא פה משהו מאוד מעניין ויחודי.
ו-jacko-il,
זה בדיוק מה שאני אוהב במשחקים שלו, אני זוכר במיוחד אחרי שסיימתי את MGS2, רק רציתי לדבר עליו עם עוד אנשים ששיחקו בו בשביל להבין יותר טוב כמה דברים, למרות שהתמונה הכללית הייתה די ברורה. חוץ מזה שהרבה דברים אפשר לפרש לכיוונים פסיכולוגים ופילוסופים, כאלה שאפשר לדון עליהם עוד הרבה אחרי סוף המשחק. זה מה שלדעתי הרבה פעמים הופך סרט/משחק מעולה ליצירת מופת.
בגלל סדרת MGS, שאותה אני הכי אוהב (בלהוציא את MGS5 מהמשוואה), אני מאוד מעריך את קוג'ימה, והעבודה שהוא יותר לא עובד תחת קונאמי רק מגדילה את הסיכויים שיצא פה משהו מאוד מעניין ויחודי.
ו-jacko-il,
זה בדיוק מה שאני אוהב במשחקים שלו, אני זוכר במיוחד אחרי שסיימתי את MGS2, רק רציתי לדבר עליו עם עוד אנשים ששיחקו בו בשביל להבין יותר טוב כמה דברים, למרות שהתמונה הכללית הייתה די ברורה. חוץ מזה שהרבה דברים אפשר לפרש לכיוונים פסיכולוגים ופילוסופים, כאלה שאפשר לדון עליהם עוד הרבה אחרי סוף המשחק. זה מה שלדעתי הרבה פעמים הופך סרט/משחק מעולה ליצירת מופת.
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
·בדיוק מה שאני חושב.serg90 כתב:זה המשחק היחיד שאין לי מושג מה הולך להיות בו, אבל מצפה לו יותר מכל דבר אחר.
בגלל סדרת MGS, שאותה אני הכי אוהב (בלהוציא את MGS5 מהמשוואה), אני מאוד מעריך את קוג'ימה, והעבודה שהוא יותר לא עובד תחת קונאמי רק מגדילה את הסיכויים שיצא פה משהו מאוד מעניין ויחודי.
ו-jacko-il,
זה בדיוק מה שאני אוהב במשחקים שלו, אני זוכר במיוחד אחרי שסיימתי את MGS2, רק רציתי לדבר עליו עם עוד אנשים ששיחקו בו בשביל להבין יותר טוב כמה דברים, למרות שהתמונה הכללית הייתה די ברורה. חוץ מזה שהרבה דברים אפשר לפרש לכיוונים פסיכולוגים ופילוסופים, כאלה שאפשר לדון עליהם עוד הרבה אחרי סוף המשחק. זה מה שלדעתי הרבה פעמים הופך סרט/משחק מעולה ליצירת מופת....
כשאחי ישב לידי על המיטה בדירת הרווקים שלי אי שם בשנת 1998, היינו בשוק כש"סייקו" מאנטיס ידע כל מהלך שאנחנו עושים עם השלט, ורק החלפה של השלט לפורט 2 גרם לו להתבלבל ולא "לקרוא" את המהלכים שלנו, ממש נגנבנו מהמשחק, ברמה כזו שהיינו מרותקים אליו כשלושה ימים כמעט רצוף.
משם הציפייה למשחק השני היתה גדולה, וכך גם חלק מהאכזבה שריידן גנב את המופע, אבל עדיין נהנייתי מהמשחק הזה מאוד.
והשלישי היה בכלל אדיר.
כן, אצל קוג'ימה הכל עמוק, מסתורי, מרוח, ולצערי ב MGS5 הוא אכזב, ואני די בטוח שזה גם החזון שלו שהתנגש עם הרצונות השונים של בעלי החליפות, והוא לא זכה לממש את הרעיון במלואו.
אני מצפה למשחק הזה מאוד, ימים יגידו איך הוא ייצא, זו יכולה להיות שירת הברבור של קוג'ימה, מי יודע..