- חוויותי אחרי שבוע עם ספינת הדגל 65ks9500:
1. למסך אין כפתורים פיזיים. לא מוצא את השלט? צריך להשתיק או לכבות מהר..? קרע את הכבל מהקיר. (עריכה, תיקון- חבר הפורום איציק עדכן אותי שקיים כפתור פיזי בודד ואחרי מאמצים הצלחתי לאתר אותו... אמנם מסורבל אבל קיים ולכן לוקח את מילותיי בחזרה בעניין זה!)
2. למסך יש זליגות אור לא קטנות, אם לא יושבים ממש מול מרכז המסך- איכות הצפיה נפגמת (לא שונה ממסך קודם של סמסונג שרכשתי ב2012) מאכזב מאוד מאוד ביחס להבטחות שפוזרו בreviews השונים.
3. הצבע האדום רווי מדי. לא משנה מה ניסיתי ואיזה כיוון ידני כיוונתי- האדומים רוויים מאוד.
4. הכי גרוע: הדגם UE65KS9500T מפורסם ע"י סמסונג העולמית כדגם בעל תאורת FULL ARRAY LED. בניגוד לדגם ה"אמריקאי" UN65KS9500 שמפורסם כדגם בטכנולוגייה נחותה יותר- EDGE LED. נחשו מה...? הדגם שנמכר בארץ מגיע עם EDGE LED למרות הפרסומים הרשמיים של סמסונג. הטעייה ואולי אפילו הונאה. ההתמודדות של המסך עם תאורה מקומית על רקע שחור היא בזיונית, מתחת לכל ביקורת ומזכירה מסכים שקונים בשופרסל. עדכון- מצאתי סקירה שמראה בדיוק את הבעיה ועד כמה היא חמורה! בקישור הבא החל מדקה 04:40:
לסיכום, אכזבה רבתי ממוצר שקודם ופורסם כמהפכני... לא שווה את הכסף!!! (ואם זה מעניין מישהו, המסך עלה לי 13200 ש"ח בתשלום אחד)
זהירות נפילה! חוויותי אחרי שבוע עם "ספינת הדגל" סמסונג 65KS9500
- noamhazan (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 8
- הצטרף: נובמבר 2006
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
זהירות נפילה! חוויותי אחרי שבוע עם "ספינת הדגל" סמסונג 65KS9500
נערך לאחרונה על ידי noamhazan ב 01/09/2016 9:06, נערך פעם 1 בסך הכל.
[size= 20.9333343505859px]שלום לך, אני מצטער שאתה מאוכזב מהמסך שקנית אבל אותי כנראה הצלת מקנייה של המסך הזה כי הייתי דיי נעול על 55ks 9500 .הציעו לי אותו לפני ויכוח ב12k.בלי קשר לאכזבה הגדולה שלך מהמסך המחיר שקבלת הוא מחיר פיצוץ.אבל מכיון שאנ כבר לא מעוניין במסך .הייתי רוצה לשאול האם בחנות שקנית הם מוכרים oled של l.g כי אם המחירים של הoled הם גם הם בהנחה גדולה אולי אני יכול ללכת על המסך הזה אשמח לדעת באיזו חנות קנית.דרך אגב אני חושב שיש לך 14 יום להתחרט ולהחזיר את מסך ולהחליף במסך אחר.אני מקווה שזה יסתדר לך .תודה רבה[/size]
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
דעתי היא, שבגלל נתח השוק שלהם הם לא מקדישים מספיק מחשבה על "איכות המוצר" כחבילה כללית.
נכון ...
לכל היצרנים יש בעיית זליגות
ולכל יצרן יש את החסרונות שלו.
אבל בסופו של יום הצרכן רוצה למקסם את הרכישה שלו
יותר מידי תלונות על אמינות ואיכות יצור
יותר מידי תלונות על שרות גרוע.
נכון שחלקם היחסי גדול יותר...אבל עדיין!
מוצר שהוא ספינת הדגל חייב להיות טיפ טופ! אין פשרות
אם זאת היתה תקלה נקודתי במכשיר, ניחא.
תחושת הבטן שלי שגם לאחר החלפה של המכשיר התופעה תישאר.
נכון ...
לכל היצרנים יש בעיית זליגות
ולכל יצרן יש את החסרונות שלו.
אבל בסופו של יום הצרכן רוצה למקסם את הרכישה שלו
יותר מידי תלונות על אמינות ואיכות יצור
יותר מידי תלונות על שרות גרוע.
נכון שחלקם היחסי גדול יותר...אבל עדיין!
מוצר שהוא ספינת הדגל חייב להיות טיפ טופ! אין פשרות
אם זאת היתה תקלה נקודתי במכשיר, ניחא.
תחושת הבטן שלי שגם לאחר החלפה של המכשיר התופעה תישאר.
Re: זהירות נפילה! חוויותי אחרי שבוע עם "ספינת הדגל" סמסונג 65KS9500
@noamhazan
·
ריספקט. לא הרבה מסוגלים להודות במציאות. בטוח שעזרת לאחרים.
·
ריספקט. לא הרבה מסוגלים להודות במציאות. בטוח שעזרת לאחרים.
מה שאמרת נשמע קצת מוקצן לטעמי .
אני ראיתי את הדגמים של השנה של שנה שעברה וגם דגמים של שנים קודמות (אני מדבר בעיקר על סדרה 9XXX ב-UHD ולדעתי
כנראה שנפלת על יחידה לא תקינה.
איכות התמונה של ה- 9500 גבוהה ממה שאתה מתאר .
הדגם שנמכר בארץ מגיע ללא FALD (שהיה בשנה שעברה אבל בגודל 78) אלא עם EDGE ביחד עם LOCAL DIMMING (שעושה עבודה טובה ומפתיע).
דבר נוסף (אותו אני טוען כבר זמן מה) הדגמים הרשמיים השנה לא מגיעים מאותה מדינה/ארץ ייצור (דגמים שמכילים את האותיות UE)
כמו בשנים הקודמות (דגמים שמכילים את האותיות UA) וגם כנראה שהאיכות שונה (אני מחכה עדיין להשוואה אצל חבר של KS9500 מול JS9000)
ahersko - ידידי לגבי מה שרשמת:
" יותר מידי תלונות על אמינות ואיכות יצור
יותר מידי תלונות על שרות גרוע.
נכון שחלקם היחסי גדול יותר...אבל עדיין! " - מדובר על הפרש ניכר מאוד
אחת הסיבות לכך היא כי סמסונג מוכרת בממוצע פי 3 ויותר טלוויזיות מכל מותג אחר , לכן טבעי שיהיו יותר תקלות וכו..
לגבי השירות - לצערינו (בלי קשר לאף חברה ספציפי) השירות בארץ אינו מהגבוהים בעולם בכל תחום .
אני לא חסיד של אף חברה - מה שאיכותי בשבילי ומתאים לי לכיס - אני רוכש (לפעמים גם במחירים מאוד גבוהים).
לדעתי , מי שרוכש מוצר פרמיום - משלם בהתאם מחיר גבוה - אבל צריך לקבל גם מוצר ושירות פרמיום.
תתקשר לסמסונג - (סמליין/אלקטרוניקס פרו) תזמין טכנאי ותראה לו את הבעיות. אני מניח כי יחליפו לך TV במידה והיא גרועה.
אי אישית ראיתי בתצוגה את הליין החדש של LG - דגמי OLED ואני שוקל ללכת על הדגם הקעור שלהם C6 בגודל 65'.
במידה ואני אואל לבחון אותו אצלי בבית- יש מצב שאני רוכש אותו.
אני ראיתי את הדגמים של השנה של שנה שעברה וגם דגמים של שנים קודמות (אני מדבר בעיקר על סדרה 9XXX ב-UHD ולדעתי
כנראה שנפלת על יחידה לא תקינה.
איכות התמונה של ה- 9500 גבוהה ממה שאתה מתאר .
הדגם שנמכר בארץ מגיע ללא FALD (שהיה בשנה שעברה אבל בגודל 78) אלא עם EDGE ביחד עם LOCAL DIMMING (שעושה עבודה טובה ומפתיע).
דבר נוסף (אותו אני טוען כבר זמן מה) הדגמים הרשמיים השנה לא מגיעים מאותה מדינה/ארץ ייצור (דגמים שמכילים את האותיות UE)
כמו בשנים הקודמות (דגמים שמכילים את האותיות UA) וגם כנראה שהאיכות שונה (אני מחכה עדיין להשוואה אצל חבר של KS9500 מול JS9000)
ahersko - ידידי לגבי מה שרשמת:
" יותר מידי תלונות על אמינות ואיכות יצור
יותר מידי תלונות על שרות גרוע.
נכון שחלקם היחסי גדול יותר...אבל עדיין! " - מדובר על הפרש ניכר מאוד
אחת הסיבות לכך היא כי סמסונג מוכרת בממוצע פי 3 ויותר טלוויזיות מכל מותג אחר , לכן טבעי שיהיו יותר תקלות וכו..
לגבי השירות - לצערינו (בלי קשר לאף חברה ספציפי) השירות בארץ אינו מהגבוהים בעולם בכל תחום .
אני לא חסיד של אף חברה - מה שאיכותי בשבילי ומתאים לי לכיס - אני רוכש (לפעמים גם במחירים מאוד גבוהים).
לדעתי , מי שרוכש מוצר פרמיום - משלם בהתאם מחיר גבוה - אבל צריך לקבל גם מוצר ושירות פרמיום.
תתקשר לסמסונג - (סמליין/אלקטרוניקס פרו) תזמין טכנאי ותראה לו את הבעיות. אני מניח כי יחליפו לך TV במידה והיא גרועה.
אי אישית ראיתי בתצוגה את הליין החדש של LG - דגמי OLED ואני שוקל ללכת על הדגם הקעור שלהם C6 בגודל 65'.
במידה ואני אואל לבחון אותו אצלי בבית- יש מצב שאני רוכש אותו.
- Itsik
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 429
- הצטרף: דצמבר 2005
- מיקום: רמה"ג
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
Re: זהירות נפילה! חוויותי אחרי שבוע עם "ספינת הדגל" סמסונג 65KS9500
אהלן,noamhazan כתב:
- חוויותי אחרי שבוע עם ספינת הדגל 65ks9500:
1. למסך אין כפתורים פיזיים. לא מוצא את השלט? צריך להשתיק או לכבות מהר..? קרע את הכבל מהקיר.
2. למסך יש זליגות אור לא קטנות, אם לא יושבים ממש מול מרכז המסך- איכות הצפיה נפגמת (לא שונה ממסך קודם של סמסונג שרכשתי ב2012) מאכזב מאוד מאוד ביחס להבטחות שפוזרו בreviews השונים.
3. הצבע האדום רווי מדי. לא משנה מה ניסיתי ואיזה כיוון ידני כיוונתי- האדומים רוויים מאוד.
4. הכי גרוע: הדגם UE65KS9500T מפורסם ע"י סמסונג העולמית כדגם בעל תאורת FULL ARRAY LED. בניגוד לדגם ה"אמריקאי" UN65KS9500 שמפורסם כדגם בטכנולוגייה נחותה יותר- EDGE LED. נחשו מה...? הדגם שנמכר בארץ מגיע עם EDGE LED למרות הפרסומים הרשמיים של סמסונג. הטעייה ואולי אפילו הונאה. ההתמודדות של המסך עם תאורה מקומית על רקע שחור היא בזיונית, מתחת לכל ביקורת ומזכירה מסכים שקונים בשופרסל.
לסיכום, אכזבה רבתי ממוצר שקודם ופורסם כמהפכני... לא שווה את הכסף!!! (ואם זה מעניין מישהו, המסך עלה לי 13200 ש"ח בתשלום אחד)...
יש לי את המסך הזה כמעט 3 שבועות.
לגבי סעיף 1 - לא ממש נכון, יש לך בתחתית המסך מתחת ללוגו של סמסונג כפתור שדרכו ניתן להעביר ערוצים, להגביר/להנמיך, לשנות מקור ואף לכבות את המסך. קצת מסורבל לעומת השלט - אבל זה קיים.
2. מסכים איתך, במסך שלי יש זליגות אור מהחלק העליון והתחתון של המסך(בעיקר מהעליון). בנוסף, כשאני צופה במרקו פולו בסצינות כהות (ויש שם הרבה) ואז פתאום מופיע התרגום בלבן בוהק, אז המסך לא יודע להתמודד עם זה ונוצר פס מואר יותר לגובה המסך(מאונך) ברוחב התרגום - יש לציין שאני רואה את הסדרה בחדר חשוך לגמרי וכנראה שזו הסיבה.
לגבי סעיף 3 - אני לא רואה את זה. כיילתי את הטלויזיה לפי ההגדרות בRTINGS.
אני עדיין חוכך בדעתי אם להזמין טכנאי לגבי סעיף 2 או לא...
·
איציק.
- noamhazan (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 8
- הצטרף: נובמבר 2006
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
איציק צודק! מצאתי את כפתור הכיבוי בגוף המסך... מוסתר היטב
איכשהו הצלחתי לפספס את הכפתור הבודד הזה ( גם מספרון ההפעלה... ) לכן כמובן שאני לוקח את מילותיי מסעיף 1 בחזרה . ועדיין- מוצר נחות ביחס לפרסטיז'ה וביחס למחיר.
לשואלים לגבי המחיר: בדיוטי פרי מחיר המדבקה עומד על 14150 אז אני לא מבין מדוע מתפלאים ממחיר סגירה של 13200? אני מניח שעם קצת לחץ אפשר לסגור אפילו במעט פחות ממה ששילמתי... אבל פשוט לא כדאי. איכות המוצר לא מצדיקה מחיר גבוה כל כך.
דבר נוסף: המסך מיוצר בסלובקיה, איכות ההרכבה לא מושלמת גם מבחינת פלסטיקה וגוף המסך. אם התמונה היתה טובה לא היה אכפת לי מפגמים קטנים כאלו ואחרים... אבל היא לא 😑
לשואלים לגבי המחיר: בדיוטי פרי מחיר המדבקה עומד על 14150 אז אני לא מבין מדוע מתפלאים ממחיר סגירה של 13200? אני מניח שעם קצת לחץ אפשר לסגור אפילו במעט פחות ממה ששילמתי... אבל פשוט לא כדאי. איכות המוצר לא מצדיקה מחיר גבוה כל כך.
דבר נוסף: המסך מיוצר בסלובקיה, איכות ההרכבה לא מושלמת גם מבחינת פלסטיקה וגוף המסך. אם התמונה היתה טובה לא היה אכפת לי מפגמים קטנים כאלו ואחרים... אבל היא לא 😑
- noamhazan (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 8
- הצטרף: נובמבר 2006
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
יבואן רשמי סם-ליין
@yuria
·
אל תתייחס למחירי זאפ ומחירי מדבקה ברשתות החשמל. בדיוטי למשל, מחיר המדבקה עומד על 14150. סם-ליין הפחיתו מחירים בצורה משמעותית ממה שפורסם בהשקה, אני לא חושב ששילמתי מחיר נמוך בצורה יוצאת דופן. (לגבי שם החנות, לא בא לי לתת להם פרסומת חינם... עד עכשיו לא שלחו לי חשבונית מס, רק הזמנה ואני צריך לרדוף אחריהם )
·
אל תתייחס למחירי זאפ ומחירי מדבקה ברשתות החשמל. בדיוטי למשל, מחיר המדבקה עומד על 14150. סם-ליין הפחיתו מחירים בצורה משמעותית ממה שפורסם בהשקה, אני לא חושב ששילמתי מחיר נמוך בצורה יוצאת דופן. (לגבי שם החנות, לא בא לי לתת להם פרסומת חינם... עד עכשיו לא שלחו לי חשבונית מס, רק הזמנה ואני צריך לרדוף אחריהם )
- yuria
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4171
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 99 פעמים
- קיבל תודות: 239 פעמים
Re: יבואן רשמי סם-ליין
@noamhazan
לא אני דיברתי על מחירי המסכים
לא אני דיברתי על מחירי המסכים
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: