קיה נירו: חוות דעת
- Mistoffelees
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים
- winer-r (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1610
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 137 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
·יש בפייסבוק קבוצה גדולה, שם עלה הנושא הזה....esabban כתב:האם מישהו יכול לעזור לי , ברצוני לחבר סים לנירו 2018 שקיבלתי איזה דונגל אני צריך לרכוש ??? [email protected]
סבן אלי
0528340410...
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- Neter
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 374
- הצטרף: אוגוסט 2005
- שם מלא: neter
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 60 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
חוות דעה על קיה נירו 2018
יש לי את הרכב, ליסינג מהעבודה, כבר מעל חצי שנה ואני נוסע כ200 ק"מ ביום.
אכן הרכב מאובזר מאוד, בקרת השיוט האדפטיבית מצויינת! תיקון נתיב גם כן מעולה.
שתי המערכות האלו מסמנות את תחילת האבולוציה למכונית אוטונומית. אני ממש יכול לעזוב את ההגה והרכב נוסע לבד, כולל סיבובים והאטה שיש מכונית לפנים. אבל אחרי דקה יש אזהרה שעליך לשים ידים על ההגה כי זה לא אוטונומי לגמרי. אני מאמין שהמערכות האלו ישתכללו עם כל מודל חדש עד לאוטונומיה מלאה.
זה לא רק הנסיעה, גם המפתח האלחוטי/חכם זה ממש עתידני - שאתה רק מתקרב המכונית מקבלת את פניך בפתיחת הנעילה, המראות נפתחות, האורות נדלקים. ממש וולקום סיר טו יור קאר. שאתה יוצא מהרכב, אותו דבר אבל הפוך.
ההתנעה עם כפתור קלה ונעימה וכל זה שהמפתח נשאר בתיק. הצליל של ההנעה והכיבוי לא ברור ולא מוצלח, קשה להבין מה זה מונע ומה זה כבוי לפיו, אבל בסוף לומדים אותו.
החיסכון בדלק מדהים - אני גר בחיפה שזה אומר עליות תלולות ונוסע למרכז כל יום - צריכת הדלק הממוצעת היא 18-20 ק"מ לליטר. בחיים לא הייתה לי שום מכונית כל כך חסכונית!
ושאר היתרונות כבר נכתבו מעלי ובפורומים השונים למכביר.
עכשיו לחסרונות - כמי שצבר כבר 20,000 ק"מ עליה:
1. החיסרון הגדול ביותר מה שגורם לי להתבאס רצח על האוטו זה המושבים. לא נוחים!!! אני מתאפק לא להגיד *** של מושבים אבל זה בערך מה שהם. אני סובל מכאבי גב תחתון (כמו רובנו) ואין במושבים האלה תמיכה נכונה לגב. לא תחתון ולא עליון. פשוט קשה למצוא פוזה נוחה. ניסיתי כרית מיוחד של ד"ר גב, אח"כ רשת תמיכה מיוחד לגב תחתון, כרית ישיבה רגילה, מה לא - מושב פשוט גרוע ולא נוח! לבסוף התיקון היחיד שאיכשהו עובד זה להגביה את המושב עם כרית פשוטה אז הישיבה הגבוה מסתדרת אבל רחוק מלהיות בסדר. לשם השוואה הגעתי לפה מסקודה אוקטביה. אם לסקודה יש מושב נוח כמו כורסת טלויזיה אז המושבים של קיה זה ספסל עץ.
2. שדה הראיה - הצורה של הרכב נראית מגניבה לחלק, מכוערת לחלק אחר אבל בפרקטיקה הצורה יוצרת שדה ראיה מוגבל ומבלבל. קשה לך להבין אינטואיטיבית מה המיקום שלך בנתיב ומה המרחק מהמכוניות שמאחור ומהצדדים. לולא המצלמה והחיישנים של הרוורס לא היית מצליח להחנות את הרכב בחניה ליד מדרכה למשל. המראות לא נותנות זוית רחבה מספיק ואתה מוצא את עצמך מזיז את הראש יותר מידי כדי לראות מה קורה במראה.
3. מערכת המולטימדיה - בינונית מינוס. איכות הסאונד סבירה אבל לא ממש טובה, אבל קצת יותר משל האוקטביה. מסך המערכת אומנם הוגדל מהדגם של שנה שעברה (8" אם אני לא טועה) אבל הנדסת האנוש של הפעלת היישומים לא מבריקה. איזורי הלחיצה למעבר בין תפריטים קטנים מידי וקשים מידי. תוך כדי נסיעה כמעט בלתי אפשרי לתפעל את זה בלי להסתכן בהורדת העיניים מהכביש לזמן ממושך יותר מידי. לדוגמא, רשימת המועדפים של הטלפון מסודרת ברשימה אנכית ברוחב שורה. זאת בהשוואה לרכבים אחרים שמציגים את זה בכפתורים גדולים וברורים. כך גם התפעול של וויז, הרדיו, והטלפון. מעצבן מאוד. וגם - אין סים מובנה, נדרשתי לרכוש מודם סלולרי (נט-סטיק) אותו אני מחבר בתא של משענת היד שם יש חיבור USB.
לסיום 3/5 כוכבים או 7/10 אם תרצו.
אכן הרכב מאובזר מאוד, בקרת השיוט האדפטיבית מצויינת! תיקון נתיב גם כן מעולה.
שתי המערכות האלו מסמנות את תחילת האבולוציה למכונית אוטונומית. אני ממש יכול לעזוב את ההגה והרכב נוסע לבד, כולל סיבובים והאטה שיש מכונית לפנים. אבל אחרי דקה יש אזהרה שעליך לשים ידים על ההגה כי זה לא אוטונומי לגמרי. אני מאמין שהמערכות האלו ישתכללו עם כל מודל חדש עד לאוטונומיה מלאה.
זה לא רק הנסיעה, גם המפתח האלחוטי/חכם זה ממש עתידני - שאתה רק מתקרב המכונית מקבלת את פניך בפתיחת הנעילה, המראות נפתחות, האורות נדלקים. ממש וולקום סיר טו יור קאר. שאתה יוצא מהרכב, אותו דבר אבל הפוך.
ההתנעה עם כפתור קלה ונעימה וכל זה שהמפתח נשאר בתיק. הצליל של ההנעה והכיבוי לא ברור ולא מוצלח, קשה להבין מה זה מונע ומה זה כבוי לפיו, אבל בסוף לומדים אותו.
החיסכון בדלק מדהים - אני גר בחיפה שזה אומר עליות תלולות ונוסע למרכז כל יום - צריכת הדלק הממוצעת היא 18-20 ק"מ לליטר. בחיים לא הייתה לי שום מכונית כל כך חסכונית!
ושאר היתרונות כבר נכתבו מעלי ובפורומים השונים למכביר.
עכשיו לחסרונות - כמי שצבר כבר 20,000 ק"מ עליה:
1. החיסרון הגדול ביותר מה שגורם לי להתבאס רצח על האוטו זה המושבים. לא נוחים!!! אני מתאפק לא להגיד *** של מושבים אבל זה בערך מה שהם. אני סובל מכאבי גב תחתון (כמו רובנו) ואין במושבים האלה תמיכה נכונה לגב. לא תחתון ולא עליון. פשוט קשה למצוא פוזה נוחה. ניסיתי כרית מיוחד של ד"ר גב, אח"כ רשת תמיכה מיוחד לגב תחתון, כרית ישיבה רגילה, מה לא - מושב פשוט גרוע ולא נוח! לבסוף התיקון היחיד שאיכשהו עובד זה להגביה את המושב עם כרית פשוטה אז הישיבה הגבוה מסתדרת אבל רחוק מלהיות בסדר. לשם השוואה הגעתי לפה מסקודה אוקטביה. אם לסקודה יש מושב נוח כמו כורסת טלויזיה אז המושבים של קיה זה ספסל עץ.
2. שדה הראיה - הצורה של הרכב נראית מגניבה לחלק, מכוערת לחלק אחר אבל בפרקטיקה הצורה יוצרת שדה ראיה מוגבל ומבלבל. קשה לך להבין אינטואיטיבית מה המיקום שלך בנתיב ומה המרחק מהמכוניות שמאחור ומהצדדים. לולא המצלמה והחיישנים של הרוורס לא היית מצליח להחנות את הרכב בחניה ליד מדרכה למשל. המראות לא נותנות זוית רחבה מספיק ואתה מוצא את עצמך מזיז את הראש יותר מידי כדי לראות מה קורה במראה.
3. מערכת המולטימדיה - בינונית מינוס. איכות הסאונד סבירה אבל לא ממש טובה, אבל קצת יותר משל האוקטביה. מסך המערכת אומנם הוגדל מהדגם של שנה שעברה (8" אם אני לא טועה) אבל הנדסת האנוש של הפעלת היישומים לא מבריקה. איזורי הלחיצה למעבר בין תפריטים קטנים מידי וקשים מידי. תוך כדי נסיעה כמעט בלתי אפשרי לתפעל את זה בלי להסתכן בהורדת העיניים מהכביש לזמן ממושך יותר מידי. לדוגמא, רשימת המועדפים של הטלפון מסודרת ברשימה אנכית ברוחב שורה. זאת בהשוואה לרכבים אחרים שמציגים את זה בכפתורים גדולים וברורים. כך גם התפעול של וויז, הרדיו, והטלפון. מעצבן מאוד. וגם - אין סים מובנה, נדרשתי לרכוש מודם סלולרי (נט-סטיק) אותו אני מחבר בתא של משענת היד שם יש חיבור USB.
לסיום 3/5 כוכבים או 7/10 אם תרצו.
Re: חוות דעה על קיה נירו 2018
@Neter
·
תודה!
נראה לי שפתרת לי את הדילמה... מאוד רציתי רכב יחסית גבוה וממש אהבתי את הצורה של נירו, אבל באתי לאולם תצוגה וממש לא אהבתי את המושב של הנהג... התיישבתי ברכבים אחרים של החברה: סיד, פיקנטו וכו', מושבים היו ממש נוחים, חוץ ממושב של נירו ניסיתי לשכנע את עצמי שהמושב לא מכוון, שצריך להתרגל וכו' כי מאוד רציתי את הרכב.
באתי פעם נוספת עם אישתי, היא גם לא הרגישה נח במושב של נירו.
היה לי בעבר הונדה אקורד, רכב מאוד טוב, אבל המושב של הנהג מאוד לא נח וסבלתי שנים, אני לא רוצה לחזור לסרט הזה עוד פעם. החלפתי את האקורד לפיז'ו 308 סטיישן- עולם אחר!
נ.ב. לא מדובר על קנייה אלא על ליסינג מהעבודה, הבחירה בין מזדה 3 החדשה, טויוטה קורולה היברידית החדשה או נירו. כנראה שהזמין את הקורולה.
·
תודה!
נראה לי שפתרת לי את הדילמה... מאוד רציתי רכב יחסית גבוה וממש אהבתי את הצורה של נירו, אבל באתי לאולם תצוגה וממש לא אהבתי את המושב של הנהג... התיישבתי ברכבים אחרים של החברה: סיד, פיקנטו וכו', מושבים היו ממש נוחים, חוץ ממושב של נירו ניסיתי לשכנע את עצמי שהמושב לא מכוון, שצריך להתרגל וכו' כי מאוד רציתי את הרכב.
באתי פעם נוספת עם אישתי, היא גם לא הרגישה נח במושב של נירו.
היה לי בעבר הונדה אקורד, רכב מאוד טוב, אבל המושב של הנהג מאוד לא נח וסבלתי שנים, אני לא רוצה לחזור לסרט הזה עוד פעם. החלפתי את האקורד לפיז'ו 308 סטיישן- עולם אחר!
נ.ב. לא מדובר על קנייה אלא על ליסינג מהעבודה, הבחירה בין מזדה 3 החדשה, טויוטה קורולה היברידית החדשה או נירו. כנראה שהזמין את הקורולה.
- Neter
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 374
- הצטרף: אוגוסט 2005
- שם מלא: neter
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 60 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
Re: חוות דעה על קיה נירו 2018
@sknelman
·לגמרי.
הדירוג שלי לנוחות הישיבה:
הצרפתיות הכי נוחות נקודה (רנו, פג'ו וסיטרואן)
אח"כ שאר האירופאיות כמו סקודה, פוקסוואגן, וולוו וכו'
אח"כ היפניות - טויוטה, הונדה
ובסוף כל השאר - קיה, יונדאי וכל השאר
·לגמרי.
הדירוג שלי לנוחות הישיבה:
הצרפתיות הכי נוחות נקודה (רנו, פג'ו וסיטרואן)
אח"כ שאר האירופאיות כמו סקודה, פוקסוואגן, וולוו וכו'
אח"כ היפניות - טויוטה, הונדה
ובסוף כל השאר - קיה, יונדאי וכל השאר
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים
- boazj
- חבר ותיק
- הודעות: 2374
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 91 פעמים
הסיפור של הגב.....אף פעם לא היה לי רכב לא אירופאי. לא שמחליף הרבה...16 שנה עם סיטרואן גאמפי.
אבל עוד לא מצאתי רכב יפני/קוריאני שלא אסבול מהגב התחתון. לא כנוסע ולא כנהג.
אבל עוד לא מצאתי רכב יפני/קוריאני שלא אסבול מהגב התחתון. לא כנוסע ולא כנהג.
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים