@iErez
לטיפולך מול @giladk123
:חדש: שרשור תגובות: החבילה הסלולרית המשתלמת בישראל, במיוחד לחברי HT!
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- winer-r
- חבר ותיק
- הודעות: 1610
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 137 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
בסעיף 8 ארז כתב "כרטיס SIM ללא עלות!"iErez כתב:@elada22
·
איך בדיוק הוט מנסה לעלות את המחיר אם אתה מקבל :
1. שיחות ללא הגבלה.
2. הודעות SMS ללא הגבלה.
3. הודעות MMS ללא הגבלה.
4. שיחות וידיאו ללא הגבלה.
5. חבילת גלישה בנפח של 100GB בחודש (כן, מאה ג'יגה בייט!) במהירות של עד 140Mbps!
6. 500 דקות שיחה חינם לחו"ל ל-31 יעדים!*
7. בונוס - חצי שנה ספק אינטרנט במהירות 100Mbps ביתי מתנה למצטרפים.
8. כרטיס SIM ללא עלות!
9. משלוח חינם עד הבית!
10. נציג אישי לאורך כל תהליך ההצטרפות.
איזה חברה נותנת לך את זה בפחות ? או בקרוב ל 49 ?
למה להגיד סתם שטויות ?...
לי לקחו כסף על 4 כרטיסי SIM...
·
- Yehuda_Zomer
-
- חבר פעיל
- הודעות: 51
- הצטרף: אוקטובר 2017
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
אני עדיין רודף אחרי הסיפור הזה, כל פעם במעט זמן פנוי שיש לי אני מנסה לצאת מזה, ולא מצליח.
אני סגרתי דרך ארז 29 ש"ח, בפועל אני בחבילה של 59 ש"ח עם הטבה של 10 שח כלומר 49 סה"כ.
שזה יותר ממה שהייתי משלם בסלקום בכלל..
כל השיחות וואטסאפ עם ארז לא עזרו, מאז הוא כבר לא עובד שם, הפנה אותי לאיתי - המנהל שלו או משהו כזה, ששוהה בכלל בחו"ל וגם הוא ניסה לעזור לי ולברר לי ולבסוף אמר לי "תפנה לשירות לקוחות תספר להם את הכל ויעזרו לך"
בשירות לקוחות אמרו לי שאין יותר תוכנית כזו של 29, והם יפנו למחלקת מכר (אם הבנתי נכון את שם המחלקה), ושם יעשו בירור על כל הנושא, משך הטיפול אינו ידוע.
כמובן ציינתי בפני הנציגה כי יש לי תיעוד של כל השיחות עם ארז, איתי (המנהל שלו), וקישורים כאן למבצע. אך היא לא ביקשה כלום בשלב זה...
בזבזתי על זה כל כך הרבה זמן, אנרגיה ושיחות, מזמן כבר לא שווה את ההפרשים, גם לא לעוד 3 שנים.
בגדול, מצטער על היום שעזבתי את סלקום, ברחתי מהוט בכבלים, לא מאמין שעברתי אליהם לסלולר,
ובכללי מכל הדיל הזה אני מאוכזב ברמות.
אני סגרתי דרך ארז 29 ש"ח, בפועל אני בחבילה של 59 ש"ח עם הטבה של 10 שח כלומר 49 סה"כ.
שזה יותר ממה שהייתי משלם בסלקום בכלל..
כל השיחות וואטסאפ עם ארז לא עזרו, מאז הוא כבר לא עובד שם, הפנה אותי לאיתי - המנהל שלו או משהו כזה, ששוהה בכלל בחו"ל וגם הוא ניסה לעזור לי ולברר לי ולבסוף אמר לי "תפנה לשירות לקוחות תספר להם את הכל ויעזרו לך"
בשירות לקוחות אמרו לי שאין יותר תוכנית כזו של 29, והם יפנו למחלקת מכר (אם הבנתי נכון את שם המחלקה), ושם יעשו בירור על כל הנושא, משך הטיפול אינו ידוע.
כמובן ציינתי בפני הנציגה כי יש לי תיעוד של כל השיחות עם ארז, איתי (המנהל שלו), וקישורים כאן למבצע. אך היא לא ביקשה כלום בשלב זה...
בזבזתי על זה כל כך הרבה זמן, אנרגיה ושיחות, מזמן כבר לא שווה את ההפרשים, גם לא לעוד 3 שנים.
בגדול, מצטער על היום שעזבתי את סלקום, ברחתי מהוט בכבלים, לא מאמין שעברתי אליהם לסלולר,
ובכללי מכל הדיל הזה אני מאוכזב ברמות.
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
אני חייב לומר להגנת הוט מובייל שארז מעולם לא היה עובד שלהם אלא רק משווק.
בתור משווק, הוא כנראה עבד על תגמולים ולכן הייתה לו מוטיבציה מאוד גבוהה לגייס לקוחות. גם במחיר של הבטחות שלא בהכרח יש מאחוריהן כיסוי מצד הוט מובייל. מה שכן, גם ההתנהלות של הוט מובייל היא רשלנית (וזה בעדינות) כאשר היא מצרפת אנשים לתוכניות לא רק שללא חוזה אלא ללא שום בדיקה מינימאלית מול הלקוח שהוא בכלל נתן הסכמתו לתוכנית כפי שהוט מקשרת אותו.
אני אישית פניתי קודם כל לנציב הפניות (לדעתי ברקע זה עזר כי כל הייחס כלפי במוקד פתאום השתנה) ואז המשכתי להתעקש מול המוקד.
בסופו של דבר, הצלחתי לקבל חבילה והטבות שעולות על מה שארז הציע מלכתחילה - קבלתי יותר בפחות.
מניח שאם הייתם מצטרפים אלי כשפניתי אליכם בפרטי, גם אתם יכולתם להיות במקום טוב יותר עכשיו.
בתור משווק, הוא כנראה עבד על תגמולים ולכן הייתה לו מוטיבציה מאוד גבוהה לגייס לקוחות. גם במחיר של הבטחות שלא בהכרח יש מאחוריהן כיסוי מצד הוט מובייל. מה שכן, גם ההתנהלות של הוט מובייל היא רשלנית (וזה בעדינות) כאשר היא מצרפת אנשים לתוכניות לא רק שללא חוזה אלא ללא שום בדיקה מינימאלית מול הלקוח שהוא בכלל נתן הסכמתו לתוכנית כפי שהוט מקשרת אותו.
אני אישית פניתי קודם כל לנציב הפניות (לדעתי ברקע זה עזר כי כל הייחס כלפי במוקד פתאום השתנה) ואז המשכתי להתעקש מול המוקד.
בסופו של דבר, הצלחתי לקבל חבילה והטבות שעולות על מה שארז הציע מלכתחילה - קבלתי יותר בפחות.
מניח שאם הייתם מצטרפים אלי כשפניתי אליכם בפרטי, גם אתם יכולתם להיות במקום טוב יותר עכשיו.
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
כן אבל כל העצבים שזה לוקח והכל.Alon_Solo כתב:אני חייב לומר להגנת הוט מובייל שארז מעולם לא היה עובד שלהם אלא רק משווק.
בתור משווק, הוא כנראה עבד על תגמולים ולכן הייתה לו מוטיבציה מאוד גבוהה לגייס לקוחות. גם במחיר של הבטחות שלא בהכרח יש מאחוריהן כיסוי מצד הוט מובייל. מה שכן, גם ההתנהלות של הוט מובייל היא רשלנית (וזה בעדינות) כאשר היא מצרפת אנשים לתוכניות לא רק שללא חוזה אלא ללא שום בדיקה מינימאלית מול הלקוח שהוא בכלל נתן הסכמתו לתוכנית כפי שהוט מקשרת אותו.
אני אישית פניתי קודם כל לנציב הפניות (לדעתי ברקע זה עזר כי כל הייחס כלפי במוקד פתאום השתנה) ואז המשכתי להתעקש מול המוקד.
בסופו של דבר, הצלחתי לקבל חבילה והטבות שעולות על מה שארז הציע מלכתחילה - קבלתי יותר בפחות.
מניח שאם הייתם מצטרפים אלי כשפניתי אליכם בפרטי, גם אתם יכולתם להיות במקום טוב יותר עכשיו....
אני אעיד על עצמי: דיברתי עם ארז. קלטתי מי הבן אדם ב 3 וחצי שניות.
גם בהתכתבות, גם בשיחת טלפון, וגם באותו אחד שהוא היה מעביר (הוא לא עבד לבד, תמיד היה איתו עוד אחד, שכחתי את שמו)
עם ארז תמיד קיבלתי רושם שגרם לי להגיד לעצמי- עזוב, שחרר. משהו פה מסריח.
היה לו משפט קבוע "בחייאת, זה מחיר של מנת שווארמה" משהו כזה.
לא זוכר עם גם עם הבחור השני, אבל אם אני ממש אתאמץ לזכור, אז כן - גם.
כבר מההתחלה קולטים במי מדובר.
העדפתי מלכתחילה לא להיכנס לזה.
זה שאח"כ אפשר לקבל פיצויים מקשרי לקוחות/פניות הציבור זה משהו אחר (זה בדר"כ עולה לך בזמן/עצבים).
אגב, אני לא החוכם היחידי.
בטוח היו עוד כמה כמוני שקלטו עם מי יש להם עסק, והחליטו לא להכנס לזה.