LG OLED B7/C7/E7/G7/W7 - שרשור בעלים ראשי
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@sagico
·
אף מסך לא מושלם, גם לא OLED. כן, יש שינויים בצבע בצפייה מזווית חדה.
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b6 ... parison_93
·
אף מסך לא מושלם, גם לא OLED. כן, יש שינויים בצבע בצפייה מזווית חדה.
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b6 ... parison_93
האם כשמנסים לצפות בנטפליקס בוידאו DOLBY VISION שזה HDR האם המסך אמור להכנס אוטומטית למצב HDR ? מפני שנראה שהמסך מזהה שמדובר בקובץ HDR ויש חיווי לשנייה בקצה העליון הימני של המסך אבל כשנכנסים להגדרות של התמונה אז נראה שהמצב של התמונה הוא DOLBY VISION PICTURE MODE אבל ה-OLED LIGHT רק על 50 ולא על 100 כמו לדוגמא כאשר אני מנגן קבצי HDR דרך DOK.
אשמח לעזרה בעניין זה , תודה רבה לעוזרים
אשמח לעזרה בעניין זה , תודה רבה לעוזרים
·loki2d כתב:האם כשמנסים לצפות בנטפליקס בוידאו DOLBY VISION שזה HDR האם המסך אמור להכנס אוטומטית למצב HDR ? מפני שנראה שהמסך מזהה שמדובר בקובץ HDR ויש חיווי לשנייה בקצה העליון הימני של המסך אבל כשנכנסים להגדרות של התמונה אז נראה שהמצב של התמונה הוא DOLBY VISION PICTURE MODE אבל ה-OLED LIGHT רק על 50 ולא על 100 כמו לדוגמא כאשר אני מנגן קבצי HDR דרך DOK.
אשמח לעזרה בעניין זה , תודה רבה לעוזרים...
בנטפליקס היא נכנס אוטומטית למצב DV.
OLED LIGHT צריך להיות על 50 מכיוון שזה אלגוריתם שונה מHDR רגיל.
מעדכן: 65B7 הוחלף באחד אחר, הפעם לאחר פחות משעת עבודה אחת, וסשן אחד של Pixel Refresher כבר היה ניתן לראות הבדל ממשי - פאנל אחיד הרבה יותר, ו-0 פיקסלים שרופים. לפי דעתי זה מראה שאין באמת צורך לחכות יותר מדי שעות, למי שתהה, אבל נתתי לפאנל הקודם צ'אנס להוכיח את עצמו.Apagoini כתב:אני לא בטוח שאני רואה שינוי... תמיד יש את הסיכוי הזה, אבל אני לא שוכח כמה שילמתי עבור המסך ואת העובדה שפתחו את אותו הדגם אצל חבר רבע שעה אחריי, ושם התוצאה הייתה הרבה יותר טובה.......
כרגע זה מפריע בתפריטים ב-Xbox, רואים את זה די בבירור.
אם לא חלון ה-14 יום, לא הייתי לחוץ כל כך....
אני יכול רק לציין לטובה את ח.י. על הטיפול המהיר והשירות המאוד "לא ישראלי טיפוסי", שלחתי תמונות של הבעיות ובביקור כבר הגיעו עם מסך נוסף, בלי טרטורים של לצאת מהעבודה במיוחד בשביל לאשר את העניין מול טכנאי בבית. שמח לדעת שיש יבואנים בארץ עם עירנות לדברים כאלו, אני יודע שאם הייתי נקלע למצב כזה עם יבואן פחות קואופרטיבי, כבר הייתי מעדיף לבטל את העסקה (כן, זה הפריע נורא בסצינות חשוכות/משחקי 4K).
באמת כל הכבוד. המסך הזה הצליח להפיל את הלסת של כל מי שהגיע לראות תוכן 4K HDR.
·Apagoini כתב:אני יכול רק לציין לטובה את ח.י. על הטיפול המהיר והשירות המאוד "לא ישראלי טיפוסי",...
כנראה זה תקף רק לבעלי 65 אינץ'...
במקרה שלי במשך יותר משבוע לא נתנו לי שום תשובה לגבי בעיית אחידות שהייתה לי, כשברור מאליו שלכל טכנאי שמכיר את הסיפור של המסכים הללו ייקח לא יותר מ30 שניות להבין שפגמים מהסוג לא ברי תיקון. לאחר מכן לקח לי משהו כמו 5-6 שיחות טלפון עם המתנות ארוכות כדי להשיג החזרה של מסך שסוף סוף נקבעה ליום ראשון. מעניין כמה שיחות טלפון ייקח לי להשיג את ההחזרה של הכסף...
אגב, האם במקרה שלך העלית בפני ח.י. את האפשרות שגם המסך החליפי יהיה גרוע או אף גרוע יותר מבחינת banding? ואם כן, איך הם הגיבו?