מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


exelot


עמוד 2 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
romgold
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 16, 2009
מספר הודעות: 43

 #16  נשלח: ו' 08/12/2017 12:20

שלום
הזמנתי מ- gearbest דרך EXELOT ובאתר שלהם כתוב שהחבילה הגיעה ב- 19.11.17 , אף אחד לא יצר איתי קשר עד עכשיו ובטלפון שפורסם כאן לא עונים.
גם למייל לא קיבלתי תגובה
יש למישהו המלצות מה לעשות.



פרופיל | שלח הודעה | חפש
neuman (Ofir Neuman)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 30, 2014
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 39

 #17  נשלח: ו' 15/12/2017 12:24

מקווה שיפסיקו לשלוח חבילות עם החברה הזאת.
סיפור שהיה כך היה ולצערי עדיין בעיצומו...
המוצר שלי עברת את המכס בארץ ב 1.12 וכבר ב-2.12 (יום שבת) התקשר שליח אם אני בבית ואם אפשר למסור את החבילה בחצי שעה הקרובה, עניתי בשמחה, כעבור שעה כשלא הגיע יצרתי איתו קשר והוא טען שנתקע עם האוטו ויצרו איתי קשר ביום למחרת לצורך תיאום.
ביום למחרת הסטטוס התעדכן ל Arrived to Messenger Warehouse, בטלפון לא ענו אז השארתי הודעה חזרו ביום למחרת ואמרו זה במחסן ויצרו איתך קשר בקרוב, כך גם אנו במייל כמה ימים לאחר מכן ושהם מתחייבים ל - 7 עד 12 ימי עסקים (שעומדים לפוג)
פניה נוספת נענתה ב"העברנו את פנייתך למנהל המחסן לצורך זירוז התהליך", גם זה לא ממש עוזר.
גם תלונות נוספות ברשת על החברה הזאת מאוד מטרידות כמו תלונה של מישהו שהתקשרו אליו שהחבילה נגנבה.

כנראה שרק פניית תלונה ל GEARBEST אולי תזיז שם עניינים, זה הצעד הבא שלי אם לא אקבל את המוצר בתחילת שבוע הבא (מועד פקיעת ההתחייבות שלהם ל 12 ימי עסקים).



פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 277
מספר הודעות: 5740

 #18  נשלח: ו' 15/12/2017 12:40

גם מוכרים מאיביי התחילו להשתמש בשירות שלהם. יש לי חבילה בדרך...
_________________
תחנת ההורדות המושלמת שלי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kongo99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2011
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 253

 #19  נשלח: א' 17/12/2017 0:36

החבילה שלי אצלם במחסן כבר מה30/11 ואחרי המכס...
מתוך ידיעה, המוצר שהוזמן ב11/11 כבר נשלח לפני כשבועיים לאנשים אחרים שהזמינו את אותו מוצר
אחרי שפניתי פעמיים ויותר לשרות הלקוחות של EXELOT קיבלתי הבטחה שישלחו בקשת זירוז למחסן... וכששום דבר לא קרה, הבטיחו ששליח ייצור איתי קשר ביומיים הקרובים.
כמו שאתם מבינים, שום שליח לא יצר קשר ושום דבר לא זז בחברה הזאת... טלפון? לא קיים עבור שרות לקוחות בחברה הזאת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
leranp
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2016
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 11

 #20  נשלח: ב' 18/12/2017 10:27

הזמנתי שואב אבק ב GearBest בתחילת החודש ,קיבלתי מספר מעקב ב 10.12, מאז אין שום עדכון על החבילה, שלחתי הודעה גם ל GearBest וגם ל exelot שניהם מעבירים את האשמה אחד על השני.
לא יאמן שזה ההתנהלות, בשביל מה יש מספר מעקב אם אפילו אין לי יכולת לראות האם החבילה בכלל התקבלה אצל exelot
כבר לא יודע מה לעשות, יש המלצות? לאיים על תביעה ב paypal במידה וזה לא יגיע בתאריך שהובטח?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
user30000z
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2014
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 540

 #21  נשלח: ב' 18/12/2017 12:00

אני קיבלתי SMS מ-exelot בתאריך 7.12.2017 ושילמתי באותו הרגע (על מוצר שהזמנתי מ-Gearbest ב"משלוח מהיר").
עד היום, 11 יום לאחר שקיבלתי את ה-SMS ושילמתי , שום דבר לא זז!

כלום לא קרה. 11 יום אחרי. זה אפילו לא הגיע לארץ אלא תקוע על השלב הראשון שהוא Digital Information received.
שזה לפי מה שאני מבין, עדיין בסין.

אני לא מבין מה נסגר עם החברה הזו, ומי אשם בכלל שזה עוד לא שוחרר מסין, האם זו Gearbest או exelot?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
neuman (Ofir Neuman)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 30, 2014
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 39

 #22  נשלח: ב' 18/12/2017 12:03

kongo99
בדיוק אותו מקרה אצלי, "העבירו את הבקשה למנהל המחסן לזירוז" בפועל לא קרה כלום. ההשערה שלי היא שהם איבדו את החבילה.
פתחתי תלונה מול GEARBEST בבקשה לבטל את ההזמנה, נראה איך השירות שלהם.
בימים בהם אנחנו מתבשרים שאמזון בוחנת אפשרות לפתיחת מחסנים בארץ אין מקום לחברות עם רמת שירות כל כך ירודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ozzz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2008
הבעות תודה: 77
מספר הודעות: 954

 #23  נשלח: ב' 18/12/2017 13:01
גם אצלי אותו דבר

גם אצלי אותו דבר. הכבילה שול=חררה מהמכס כבר לפני שבועיים ואין עם מי לדבר.
שירות מביך. שומר נפשו ירחק
פרופיל | שלח הודעה | חפש
leranp
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2016
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 11

 #24  נשלח: ב' 18/12/2017 14:21

מישהו פתח תביעה נגד GearBest ב PayPal?
על דברים כאלה חובה לעשות את זה
אני ממש מצטער על ההזמנה שעשיתי, היה עדיף לחכות שהמחיר ירד עוד קצת ואז לעשות משלוח דרך חברה אחרת
ממש ביזיון שהם עוד רושמים שזה משלוח אקספרס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
neuman (Ofir Neuman)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 30, 2014
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 39

 #25  נשלח: ב' 18/12/2017 14:26

leranp
פתחתי תלונה מול GEARBEST אתמול, מחכה לתשובה.
לידיעתכם exelot מתחייבים למשלוח תוך 7-12 ימי עסקים מיום ההודעה שהמוצר במחסנים (על פי המייל שהם שלחו אליי כך שיש לי את הכל מתועד), הם לא עומדים בהתחייבות שלהם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
leranp
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2016
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 11

 #26  נשלח: ב' 18/12/2017 14:34

לצערי ההזמנות דרכם הם לרוב מוצרים מאוד יקרים שדיי נחוצים למי שקנה אותם, אז זה מאוד בעייתי שזאת החברת שילוח שיש ל GearBest להציע.
אני אשלח שוב הודעה אליהם לקבלת תשובות, אולי אם נפעיל לחץ כל הישראלים אז משהו ישתנה
(1) הבעות תודה: smiley7
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kongo99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2011
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 253

 #27  נשלח: ג' 19/12/2017 0:10

למזלי החבילה הגיעה אתמול.
העניין הוא שהשליח בכלל לא קשור לexelot... הם פשוט מעבירים את החבילה לחברת שליחויות אחרת...
בקיצור, בפעם הבאה שאני רואה שהמוצר שאני מעוניין לקנות נשלח עם exelot, אני מדפדף הלאה ומוותר על המוצר
שומר נפשו ירחק
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 211
מספר הודעות: 3709

 #28  נשלח: ג' 19/12/2017 0:19

exelot באופן מוצהר אומרים שהם משתמשים באמצעי השילוח (מחו"ל לארץ ובתוך הארץ) הכי זול שהם יכולים "כדי להבטיח עלויות הובלה נמוכות".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
leranp
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2016
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 11

 #29  נשלח: ג' 19/12/2017 14:00

בשעה טובה אחרי 9 יום מקבלת המספר מעקב סוף סוף שלחו לי הודעה לתשלום מכס וגם התעדכן המספר מעקב ל Digital Information received.
בטח עכשיו יהיה תקוע עוד כמה שהשבוע עד שיגיע בכלל לארץ.... ביזיון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
user30000z
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2014
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 540

 #30  נשלח: ג' 19/12/2017 15:47

leranp כתב:
בשעה טובה אחרי 9 יום מקבלת המספר מעקב סוף סוף שלחו לי הודעה לתשלום מכס וגם התעדכן המספר מעקב ל Digital Information received.
בטח עכשיו יהיה תקוע עוד כמה שהשבוע עד שיגיע בכלל לארץ.... ביזיון


אותו מקרה אצלי, דיברתי איתם. ·מרגע זה יש להם 12 ימי עסקים לשלוח לך את המוצר...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht