נראה לי שהפיצול הזמנות בלבל גם אותם.
מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול להתקשר אליהם.
מבצע משלוח חינם לישראל בחנות HANES - ויש גם מתנות... (ביגוד)
·Idpo כתב:אני מאוד מרוצה (וגם האישה).
לא יודע למה ציפיתם או אם בדקתם את טבלת המידות.. אבל בכל ההזמנה אני נפלתי בדיוק פעמיים (והזמנתי בכמה מאות שקלים) - 2 חולצות פולו M שהגיעו מתאימות ל XL לפחות (לא ע"פ טבלת המידות). ו3 בוקסרים שלא בדקתי מראש את הגיזרה.. משהו שנראה יותר כמו מכנס רפוי....
לא צריך להיות מומחה גדול שנפלנו על סחורת בזאר ובמידות שאינן תואמות את הטבלאות
כל אחד והמזל שלו(כמה הפסיד)
משם אני יותר לא מזמין גם אם יתנו לי בחינם
חבל שאתם מרימים ידים כל כך מהר.
אנו לא אמורים להפסיד גרוש מכיוון שרכשנו באמצעות פייפאל סחורה סוג ז'.
פיתחו דיספיוט בפייפאל מסיבת "מוצר לא תואם לתיאור" וזהו.
הכי גרוע, אם נתבקש להשיב המוצרים נחזירם ונקבל את דמי המשלוח בחזרה דרך שירות "פייפאל יש דרך חזרה". השירות שלהם מכסה עד 99 ש"ח למשלוח, ועד 12 בקשות להחזרים בשנה. כל שצריך הוא לשמור את הקבלות על ההחזרות ולהציגם בעת הבקשה להחזר הכספי.
ניסיתי בעבר והשירות הזה של פייפאל זה עובד נפלא.
אנו לא אמורים להפסיד גרוש מכיוון שרכשנו באמצעות פייפאל סחורה סוג ז'.
פיתחו דיספיוט בפייפאל מסיבת "מוצר לא תואם לתיאור" וזהו.
הכי גרוע, אם נתבקש להשיב המוצרים נחזירם ונקבל את דמי המשלוח בחזרה דרך שירות "פייפאל יש דרך חזרה". השירות שלהם מכסה עד 99 ש"ח למשלוח, ועד 12 בקשות להחזרים בשנה. כל שצריך הוא לשמור את הקבלות על ההחזרות ולהציגם בעת הבקשה להחזר הכספי.
ניסיתי בעבר והשירות הזה של פייפאל זה עובד נפלא.
·lasik כתב:חבל שאתם מרימים ידים כל כך מהר.
אנו לא אמורים להפסיד גרוש מכיוון שרכשנו באמצעות פייפאל סחורה סוג ז'.
פיתחו דיספיוט בפייפאל מסיבת "מוצר לא תואם לתיאור" וזהו.
הכי גרוע, אם נתבקש להשיב המוצרים נחזירם ונקבל את דמי המשלוח בחזרה דרך שירות "פייפאל יש דרך חזרה". השירות שלהם מכסה עד 99 ש"ח למשלוח, ועד 12 בקשות להחזרים בשנה. כל שצריך הוא לשמור את הקבלות על ההחזרות ולהציגם בעת הבקשה להחזר הכספי.
ניסיתי בעבר והשירות הזה של פייפאל זה עובד נפלא....
מה המדיניות לגבי מי ששילם בכרטיס אשראי?
@miki775
אני לא חושב שחברת האשראי תוכל לעזור לך פה.. כל עוד קבלת את המוצר, אז מבחינתן אם אתה לא מרוצה אתה יכול ללכת לבית משפט. (עד כמה שאני יודע).
גם קשה לי להאמין שדספיוט בפייפל יניב החזר כספי.
באופן אישי התלבטתי אם להחזיר את זה עם השירות של פייפל או לא, והגעתי למסקנה שאין לי כח להתעסק עם משלוחים ושאספוג את הכמה עשרות שקלים האלה (למרות שחלק מהבגדים בפירוש לא יוכלו לשמש כשום דבר חוץ מסמרטוט).
אני לא חושב שחברת האשראי תוכל לעזור לך פה.. כל עוד קבלת את המוצר, אז מבחינתן אם אתה לא מרוצה אתה יכול ללכת לבית משפט. (עד כמה שאני יודע).
גם קשה לי להאמין שדספיוט בפייפל יניב החזר כספי.
באופן אישי התלבטתי אם להחזיר את זה עם השירות של פייפל או לא, והגעתי למסקנה שאין לי כח להתעסק עם משלוחים ושאספוג את הכמה עשרות שקלים האלה (למרות שחלק מהבגדים בפירוש לא יוכלו לשמש כשום דבר חוץ מסמרטוט).
·לגמרי.lasik כתב:חבל שאתם מרימים ידים כל כך מהר.
אנו לא אמורים להפסיד גרוש מכיוון שרכשנו באמצעות פייפאל סחורה סוג ז'.
פיתחו דיספיוט בפייפאל מסיבת "מוצר לא תואם לתיאור" וזהו.
הכי גרוע, אם נתבקש להשיב המוצרים נחזירם ונקבל את דמי המשלוח בחזרה דרך שירות "פייפאל יש דרך חזרה". השירות שלהם מכסה עד 99 ש"ח למשלוח, ועד 12 בקשות להחזרים בשנה. כל שצריך הוא לשמור את הקבלות על ההחזרות ולהציגם בעת הבקשה להחזר הכספי.
ניסיתי בעבר והשירות הזה של פייפאל זה עובד נפלא....
מי שלא מרוצה שיפתח דיספיוט. לא תפסידו מלנסות.