·אם זה ככה. כבר אין מה להשקיע על טלוויזיה טובה. עדיף בינונית ולהחליף כל 3 4 שנים אם יש תקלה.
...
·
אתה לא צריך להשקיע.
אפשר להשקיע ביבוא מקבילי ולקבל מסך טופ פרימיום בחצי מחיר עם שנה אחריות ושירות ״קצת״ יותר טוב מהבדיחה העלובה הזאת שקוראים לה אלקטרוניקס פרו.
הבן של אח של בעלה של אחות של אשתי, בן 25 בלי תעודת בגרות או 12 שנות לימוד, שירת בצבא באפסנאות, דפ"ר עם תעודות, לאחר צבא עבר מכינה למכללה, וכעבור 4 שנים (כן 4) סיים "תואר" טכנאי אלקטרוניקה בממוצע 60. במקרה פגשתי אותו בחג (בפעם הראשונה). התקבל לעבודה כטכנאי שירות תיקונים אחרי הכשרה של חודש וחצי. שאלתי באיזו חברה, אמר אלקטרוניקס פרו... לא הייתי מופתע...
לגבי התלונה, לא ברור לי איך הם נותנים אחריות על מוצר שהם לא בדקו אותו מראש? מאיין להם לדעת אם הוא לא היה תקול לפני רכישת האחריות? לא פלא שהם עושים בעיות, כי אחרת הם יפשטו רגל... תיאורטית אני יכול לבקש מהם לתקן מכשיר שהיה תקול כמה שנים אחרי שארכוש אחריות...
TheCoolest כתב:@oren85
·
מחלקת השירות של ישפאר לטלוויזיות עברה גם כן לאלקטרוניקס פרו.
...
·
יש לי הרגשה שמדובר בשירות שונה. מקווה שלא אצטרך שירות לסוני שלי, אבל מנסיון שירות ישפאר מעולה. אני מקווה שתחת החוזה שלהם עם אלקטרוניס פרו, הם מחייבים אותם לשמור על אותה רמת שירות, אולי בכלל הטכנאים של ישפאר עברו למחקלת סוני באלקטרוניקס פרו, לא הגיוני שהם פיטרו את כולם...
Rekcuf כתב:הבן של אח של בעלה של אחות של אשתי, בן 25 בלי תעודת בגרות או 12 שנות לימוד, שירת בצבא באפסנאות, דפ"ר עם תעודות, לאחר צבא עבר מכינה למכללה, וכעבור 4 שנים (כן 4) סיים "תואר" טכנאי אלקטרוניקה בממוצע 60. במקרה פגשתי אותו בחג (בפעם הראשונה). התקבל לעבודה כטכנאי שירות תיקונים אחרי הכשרה של חודש וחצי. שאלתי באיזו חברה, אמר אלקטרוניקס פרו... לא הייתי מופתע...
לגבי התלונה, לא ברור לי איך הם נותנים אחריות על מוצר שהם לא בדקו אותו מראש? מאיין להם לדעת אם הוא לא היה תקול לפני רכישת האחריות? לא פלא שהם עושים בעיות, כי אחרת הם יפשטו רגל... תיאורטית אני יכול לבקש מהם לתקן מכשיר שהיה תקול כמה שנים אחרי שארכוש אחריות...
אגב לא יודע אם קראת. אבל למרות שיש לי אחריות הם דרשו עוד 500 שקל לתיקון. הוספתי ועדיין לא החזירו לי אותה תקינה
...
·כן לפי הטכנאים שהגיעו אליי אפשר להבין את רמת הידע.
אם זה ככה הם עובדים לפי שיטה כלכלית של האם מחיר התקלה נמוך ממחיר האחריות. זה בעיה שלהם. חברת סאני לדוגמא מבקשת שיתבצע בדיקה למכשיר לפניי שיהיה אפשר לרכוש אחריות.
אם הם לא דורשים את זה זאת בעיה שלהם. אי אפשר לקחת כסף ואז להגיד לא משתלם לנו. הם מחוייבים לתקן
יש לי הרגשה שמדובר בשירות שונה. מקווה שלא אצטרך שירות לסוני שלי, אבל מנסיון שירות ישפאר מעולה. אני מקווה שתחת החוזה שלהם עם אלקטרוניס פרו, הם מחייבים אותם לשמור על אותה רמת שירות, אולי בכלל הטכנאים של ישפאר עברו למחקלת סוני באלקטרוניקס פרו, לא הגיוני שהם פיטרו את כולם...
...
·הייתי במעבדה של ישפאר שבוע לפני המעבר.
הם פיטרו את כולם.
·הייתי במעבדה של ישפאר שבוע לפני המעבר.
הם פיטרו את כולם.
...
·כן זה נכון. אני זוכר שהייתי שם. שסיפרו לי שפיטרו את כולם. ונשארו רק 2 3 בתפקידים בכירים.
פשוט לא יאומן שדווקא צוות שכן ידע לתת שירות ומקצועיות הוא זה שהולך הבייתה
יתרה מכך, הייתי באישו מול השירות שלהם
ביום שהם עברו לאלקטרוניקס פרו הכל נשכח
והנציגים לא ידעו על מה אני מדבר.
הבטיחו שישלחו טכנאי ושזה יהיה בדיוק כמו עם ישפאר.
שלחו אלי הביתה איזה ילד בן 19 עם מברגה
שאמר ״וא וא איך אני סוחב את זה לבד עכשיו, אתה יכול לעזור לי אחי?״
אמרתי שלא צריך, מכרתי את המסך כמו שהוא למישהו שיש לו כוח להתעסק וגם ביטלתי רכישה של PS4 Pro
והזמנתי אותו מאמזון.
shshmul כתב:אז מה שמשתמע מכך הוא שלא כדאי לרכוש שום מוצר מחברות שעובדות עם אלקטרוניקס פרו?
...
·
לא "לא כדאי" אלא אסור! רק חרם על החברות הללו בארץ יגרום ליבואנים שלהן להפסיק את העבודה מול הדבר הזה שנקרא אלקטרוניקס פרו.. הבעיה שאנשים כאן לא לומדים...
לא "לא כדאי" אלא אסור! רק חרם על החברות הללו בארץ יגרום ליבואנים שלהן להפסיק את העבודה מול הדבר הזה שנקרא אלקטרוניקס פרו.. הבעיה שאנשים כאן לא לומדים...
...
אז איזה חברות כן לקנות?
כל החברות הגדולות כבר עברו לעבוד איתם
Evil-u כתב:
שלחו אלי הביתה איזה ילד בן 19 עם מברגה
שאמר ״וא וא איך אני סוחב את זה לבד עכשיו, אתה יכול לעזור לי אחי?״
והזמנתי אותו מאמזון.
...
·
זה בדיוק מייצג את האופי של החברה הזאת. אם לא ההיתי חושש להסתבך עם אשתי, ההיתי מפרסם כאן את פרופיל הפייסבוק של אותו קרוב-רחוק (מאד רחוק) שהתקבל לעבוד שם לאחרונה (רמז: יש הרבה צהוב בעמוד, וכל פוסט שלו כולל את המשפט: "ישתבח שמו.."
אבל כנראה שליבואנים בארץ זה הרבה יותר משתלם מאשר להעסיק מעבדות וטכנאים קבועים שבשיא החוצפה מצפים למשכורות גם אם אין הרבה תקלות...
ומה אתה חושב שקורה היום? בחלק מהותי מהתקלות מבקשים ממך להיות מול המסך בבית כדי לנסות לפתור אותן בעזרת הדרכה טלפונית וכמובן שאתה משלם עבור האחריות שאתה צריך לצעוק כדי לקבל.
אבל חברים, עם כל התלונות שגם לי יש על אלקטרוניקס פרו ותביעה אישית שהגשתי נגדם, בואו לא נתמם. בתור מי שעובד מול רוב יבואני החשמל הגדולים אני יכול להגיד שכולם אותו דרעק, אם מישהו כאן חושב שראלקו (שארפ), ח.י. או ברימאג (LG), BSH (בוש, סימנס), ניופאן (טושיבה, האייר, דלונגי) או אלקטרה (סאוטר, מילה, פיליפס) נותנים שירות טוב יותר אז הוא משלה את עצמו.
לפעמים זה עניין של מזל, הרבה פעמים זה תלוי בנותן השירות שנפלת עליו. לעתים אתה נופל על מישהו שמבין עניין ובאמת ובתמים מנסה לעזור, בתוך מגבלות המערכת שהוא עובד בה לפעמים הוא מצליח ולפעמים לא.
עצוב, אבל זה מה יש. הצרכן הישראלי קונה לפי מחיר ולא לפי שירות, הבעיה היא אצלנו ולא אצל החברות. ביום שבו יעשו כאן חרם אמיתי על חברה כלשהי בגלל רמת שירות לקויה אולי המצב ישתנה, עד אז זה חלומות באספמיה.