פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #121 

@shay1
·
התגובות שלך נשמעות מאד מוטות לכיוון אחד (שזה נגד היבואנים הרשמיים) ובעד יבוא מקביל.

עד היום הייתי מעדיף לשלם יותר ולדעת שיש לי אחריות יבואן רשמי, שזה עדיף בכל מיני סיבות, ויש סיבות.
היום כשהשירות עבר החוצה זה כבר משנה את הכללים, ועל כך הדיון גם.

TR17
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 65
הצטרף: אוקטובר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #122 

sagico כתב:@shay1
·
התגובות שלך נשמעות מאד מוטות לכיוון אחד (שזה נגד היבואנים הרשמיים) ובעד יבוא מקביל.

עד היום הייתי מעדיף לשלם יותר ולדעת שיש לי אחריות יבואן רשמי, שזה עדיף בכל מיני סיבות, ויש סיבות.
היום כשהשירות עבר החוצה זה כבר משנה את הכללים, ועל כך הדיון גם.
...
·
אז מה אם הן מוטות? כולם מעדיפים אחריות טובה ושיהיה אבא ואמא למוצר שהם קנו במיטב כספם. אבל עם האחריות המעפנה שמקבלים היום מהרשמיים קרי אלקטרוניקס פרו שקר כלשהו עדיף להיות יתום!! או לרכוש יבוא מקביל....

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #123 

תיקון קל, ניופאן בוודאות עברו לאלקטרוניקס פרו
ואם זכרוני אינו מטעני גם אלקטרה.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #124 

sagico כתב:@shay1
·
התגובות שלך נשמעות מאד מוטות לכיוון אחד (שזה נגד היבואנים הרשמיים) ובעד יבוא מקביל.

עד היום הייתי מעדיף לשלם יותר ולדעת שיש לי אחריות יבואן רשמי, שזה עדיף בכל מיני סיבות, ויש סיבות.
היום כשהשירות עבר החוצה זה כבר משנה את הכללים, ועל כך הדיון גם.
...
·


במצב האבסורדי שנוצר ,ללא ספק אני מעדיף כרגע יבוא מקביל על פני יבוא רשמי כך או כך השירות אותו ח... אז למה לממן באלפי שקלים את היבואנים הרשמיים ? כדי שנקבל בסוף אצבע משולשת לעיין ? לא נראה לך הגיוני? ביום ואני מאוד מקווה שזה יקרה בקרוב שאמזון ישלחו לארץ מסכים גדולים גם את היבוא המקביל אני אחרים . כרגע הוא אלטרנטיבה הכי טובה במצב האבסורדי שנוצר מול היבוא הרשמי.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #125 

שילמדו קצת מאמזון על שירות...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #126 

בגלל אני כל דבר מזמין מחו"ל,

מנעליים עד מוצרי חשמל שמתאפשר לי.

אם היה אפשר להזמין בסופר מחו"ל הייתי עושה את זה.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #127 

גם מצחיק שהמחיר הוא שליש מחיר מפה!!
אחרי מיסים יבוא משלוח וביטוח הפער יצטמצם - אבל עדיין יהיה יותר זול.

אולי אפשר לקנות מאמזון ולשלוח דרך חברה חיצונית ?
אגב טלויזיה מארהב זהה לזו מאירופה (למעט השנאי) היה פעם עניין של PAL ו SECAM וכו

סוני 55 900 שעולה פה יותר מ 10000 ש"ח - 1198 דולר !!!
https://www.amazon.com/Sony-XBR55X900E- ... 900e+4k+tv

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #128 

sagico כתב:גם מצחיק שהמחיר הוא שליש מחיר מפה!!
אחרי מיסים יבוא משלוח וביטוח הפער יצטמצם - אבל עדיין יהיה יותר זול.

אולי אפשר לקנות מאמזון ולשלוח דרך חברה חיצונית ?
אגב טלויזיה מארהב זהה לזו מאירופה (למעט השנאי) היה פעם עניין של PAL ו SECAM וכו

סוני 55 900 שעולה פה יותר מ 10000 ש"ח - 1198 דולר !!!
https://www.amazon.com/Sony-XBR55X900E- ... 900e+4k+tv
...
בדברים כמו טלווזיות אתה רוצה להשתמש בשילוח הישיר של אמזון כדי שתהיה את האחריות המלאה והמוכרת שלהם להכל.

חברות שילוח חיצוניות כמו buy2usa וכל אלו זה אלקטרוניקס פרו של המשלוחים.
·

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2423
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #129 

הבעיה שאין חלופות לחלק מהמוצרים ואנו תקועים עם נותני שירות מקומיים שלא שווים את הזמן שאנו מבזבזים עליהם.
לא מצאתי אתרים כדוגמת אמזון ששולחים טלויזיות גדולות לארץ. בבדיקתי עולה שטרגט ביטלו משלוחי טלויזיות באופן גורף לישראל. ברגע התשלום מתקבלת הודעה שהפריט חורג מהמימדים המתאימים למשלוח...

יוצא שאנו שוק סגור עם נותני שירות שתופסים אותנו בביצים, מזלזלים בלקוחות השבויים, מנצלים את מערכת המשפט האיטית והסלחנית ופועלים בשיטת מצליח.

להבנתי חובה עלינו להחרים היבואנים הרשמיים שמזלזלים בלקוחותיהם רק באמצעות פגיעה בכיס - קניה מהיבואנים המקבילים ומאלו שנותנים שירות ברף העונה על הציפיות שלנו בלבד.

לחלופין, בכל מקרה של אי עמידה בציפיות - לגרור אותם לבית משפט לתביעות קטנות.

מחשבות?
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #130 

Rekcuf כתב:
...
...
·

יש לי הרגשה שמדובר בשירות שונה. מקווה שלא אצטרך שירות לסוני שלי, אבל מנסיון שירות ישפאר מעולה. אני מקווה שתחת החוזה שלהם עם אלקטרוניס פרו, הם מחייבים אותם לשמור על אותה רמת שירות, אולי בכלל הטכנאים של ישפאר עברו למחקלת סוני באלקטרוניקס פרו, לא הגיוני שהם פיטרו את כולם...
...
כבר לא מגיעים לישפאר, השיחה מנותבת לפרוניקס.

טכנאי-בשטח
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #131 

חברים,שום חברה לא יכולה לתת שירות טוב ומיקצועי על ידי העסקה של בעלי מקצוע איכותיים,בכך שבכל פעם ירצו לקבל העלאה לשכר שלהם יספרו להם שהם יכולים להרוויח גם פי 2 , רק שימכרו יותר,רוצים שכר יותר גבוהה?תמכרו יותר.
וכאן בעצם זה נגמר ומתחיל בכל התלונות שלכם על הרמה של אנשי השטח,בין אם בחוסר רצון יזום שלהם,או סתם רמה נמוכה של אנשים לא מתאימים שמגוייסים לקבלני שירות , ורק מתוך אילוץ עוברים הכשרה של מספר חודשים במעבדת השירות של הקבלן שירות,כמו למשל שקורה באלקטרוניקס,מתוך אילוץ ובהתאם לתנאי העבודה הלא מפתים שם בלשון המעטה,מגייסים אנשים "עם ידיים" ומנסים ללמדם את התורה על חצי רגל במעבדת השירות,אבל אל תטעו זו הרמה פחות או יותר ברוב קבלני השירות בארץ אם לא כולם,פשוט תכנסו לג'ובמאסטר כנסו לקטגוריית הדרושים בטכנאי שטח מוצרי חשמל,וכבר תבינו לבד.

גם כמו שתשימו לב כאן,אף יבואן למעט ח.י LG (מסכים) לא מחזיק חברת שירות מטעם עצמו,תמיד אבל תמיד זה נזרק לצד ג',משלמים X כסף עבור התקנה + שירות ל 3 שנים בממוצע,וכל השאר שישבור את הראש , ומאיפה יביא את הכסף?רק מכירות,בקיצור כל זה מסובך להסביר אבל השירות בארץ הוא לא בכיוון טוב בכלל,אומנם ה2 מונופולים הגדולים בארץ מנסים להתחרות במי ייתר שירות יותר טוב,אבל כזה שעונים כביכול מהר, מגיעים בשעות נוחות כביכול וכו',אבל התכלס ברמה נמוכה,ואנחנו לא הולכים למקום טוב יותר ולא משנה מה יעשו ויחשבו כאן חבריי הפורום,האנשים המבינים האלה , שקשה לעבוד עליהם וקשה להתמודד איתם כי הם יודעים מה מגיע להם באמת,מתוייגים "כ אחד שנופל פעם באף פעם",ובאמת לקוחות כאלו פוגשים פעם ב ... ככה שזה מכה קלה בכנף.

טכנאי-בשטח
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

השירות עבר החוצה

נושא שלא נקרא #132 

asaf23 כתב:
...
...
כבר לא מגיעים לישפאר, השיחה מנותבת לפרוניקס.
...
·יש לי 2 חברים שעבדו בשירות הקטן של ישפאר,אחד הקו החום והשני בלבן כולל קו הקירור היוקרתי,הקו הלבן והמקררים הועבר ל ברימאג שירות,בהתאם לכך שיש אותה בעלות חלקית גם בישפאר וגם בבריאמג וברימאג שירות,והקו החום הועבר לאלקטרוניקס.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #133 

Evil-u כתב:
...
...
·הייתי במעבדה של ישפאר שבוע לפני המעבר.
הם פיטרו את כולם.
...
:?

מעניין אם פנסוניק וסוני העולמיות מודעות למהלך הזה? זה ממש ויתור על השוק הישראלי.

Rekcuf
טרול
טרול
הודעות: 1100
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 40 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

נושא שלא נקרא #134 

asaf23 כתב:
...
...
:?

מעניין אם פנסוניק וסוני העולמיות מודעות למהלך הזה? זה ממש ויתור על השוק הישראלי.
...
·

לא נראה לי שאכפת להם מהשוק המזערי בארץ. 50% מהאוכלוסיה כאן היא גם כך קשת יום שמסתפקת במוצרי מדבקה כמו MASIMO. המון חברות כלל לא כוללות נציגות רשמית בארץ, והיבואנים כאן רוכשים מוצרים שנועדו לשוק של מדינה זרה...

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

עדכון - תיקון הטלווזיה ועזרה מגבי מאלקטרוניקס פרו

נושא שלא נקרא #135 

JinLord28 כתב:[email protected]
...
·אני רוצה לעדכן שבזכות הפורום הזה, גבי מחברת אלקטרוניקס פרו התקשר אליי, הקשיב לכל הטענות והבעיות, ולקח עליו את האחריות לטיפול. קיבלתי ממנו שירות ומענה ברמה גבוהה מאוד, גבי נתן לי הרגשה שיש מישהו שמטפל ואכפת לו מהטלווזיה והיה חשוב לו מאוד שאצא מרוצה. הוא יצר איתי כמה פעמים קשר במהלך היום, בדק והלך בעצמו למעבדה בעצמו,ו ווידא שהתיקון מתבצע ושאכן המסך תקין, בנוסף דאג שייצרו איתי קשר ממחלקת החזרות מוצרים. בזכותו כבר באותו היום התקשרו ותיאמו איתי החזרה של המסך.
אני רוצה לציין גם את עדי ממוקה מאלקטורינקס פרו שניסתה לעזור לי כמה פעמים גם שהייתה בחופשה בחול בסוכות( פניתי אליה בפייסבוק)
היום המסך הגיע עם המתקין/טכאני צורי שנתן יחס ושירות טוב, הביא את המסך עם כיסוי שמיועד לטלווזיות וניילונים על המסגרות על מנת שלא יישרט או ייפגע, גם בדק שהכל תקין ושאל אם יש לי עוד שאלות ועוד בעיות על מנת שיוכל לטפל בהן. היה חשוב לו שאצא מרוצה, הביא לי גם מתנה מהחברה ערכת ניקוי למסכי טלווזיה.
אני חושב שיש שם אנשים שכן חשוב להם שיקבלו שירות טוב. הם לדעתי צריכים כח אדם בייחוד שכל החברות הגדולות עוברים אליהם.
אני מציע שלכל מי שיש בעיה לפנות לגבי על מנת שיעזור לו עם הבעיה/ תקלה.
לאחר כמה שעות שימוש בטלווזיה נראה שהכל תקין וכל הבעיות נפתרו.
אני רוצה להודות לפורום המבורך הזה, לאנשים שהגיבו ונתנו גב ונתנו לי הרגשה שאני לא לבד. וזה מוכיח שוב ושוב כמה חשוב לנו כצרכנים השירות וחווית הלקוח גם לאחר רכישת המסך.
תודה גם לגבי מאלקטרוניקס פרו על הטיפול בבעיה.
אני מאוד מאמין שהפוסט והדרישה של האנשים פה לשירות טוב יותר יתרום ויעזור לאנשים לקבל מענה בצורה הטובה ביותר.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”