@shay1
·
התגובות שלך נשמעות מאד מוטות לכיוון אחד (שזה נגד היבואנים הרשמיים) ובעד יבוא מקביל.
עד היום הייתי מעדיף לשלם יותר ולדעת שיש לי אחריות יבואן רשמי, שזה עדיף בכל מיני סיבות, ויש סיבות.
היום כשהשירות עבר החוצה זה כבר משנה את הכללים, ועל כך הדיון גם.
פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
·sagico כתב:@shay1
·
התגובות שלך נשמעות מאד מוטות לכיוון אחד (שזה נגד היבואנים הרשמיים) ובעד יבוא מקביל.
עד היום הייתי מעדיף לשלם יותר ולדעת שיש לי אחריות יבואן רשמי, שזה עדיף בכל מיני סיבות, ויש סיבות.
היום כשהשירות עבר החוצה זה כבר משנה את הכללים, ועל כך הדיון גם....
אז מה אם הן מוטות? כולם מעדיפים אחריות טובה ושיהיה אבא ואמא למוצר שהם קנו במיטב כספם. אבל עם האחריות המעפנה שמקבלים היום מהרשמיים קרי אלקטרוניקס פרו שקר כלשהו עדיף להיות יתום!! או לרכוש יבוא מקביל....
·sagico כתב:@shay1
·
התגובות שלך נשמעות מאד מוטות לכיוון אחד (שזה נגד היבואנים הרשמיים) ובעד יבוא מקביל.
עד היום הייתי מעדיף לשלם יותר ולדעת שיש לי אחריות יבואן רשמי, שזה עדיף בכל מיני סיבות, ויש סיבות.
היום כשהשירות עבר החוצה זה כבר משנה את הכללים, ועל כך הדיון גם....
במצב האבסורדי שנוצר ,ללא ספק אני מעדיף כרגע יבוא מקביל על פני יבוא רשמי כך או כך השירות אותו ח... אז למה לממן באלפי שקלים את היבואנים הרשמיים ? כדי שנקבל בסוף אצבע משולשת לעיין ? לא נראה לך הגיוני? ביום ואני מאוד מקווה שזה יקרה בקרוב שאמזון ישלחו לארץ מסכים גדולים גם את היבוא המקביל אני אחרים . כרגע הוא אלטרנטיבה הכי טובה במצב האבסורדי שנוצר מול היבוא הרשמי.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
גם מצחיק שהמחיר הוא שליש מחיר מפה!!
אחרי מיסים יבוא משלוח וביטוח הפער יצטמצם - אבל עדיין יהיה יותר זול.
אולי אפשר לקנות מאמזון ולשלוח דרך חברה חיצונית ?
אגב טלויזיה מארהב זהה לזו מאירופה (למעט השנאי) היה פעם עניין של PAL ו SECAM וכו
סוני 55 900 שעולה פה יותר מ 10000 ש"ח - 1198 דולר !!!
https://www.amazon.com/Sony-XBR55X900E- ... 900e+4k+tv
אחרי מיסים יבוא משלוח וביטוח הפער יצטמצם - אבל עדיין יהיה יותר זול.
אולי אפשר לקנות מאמזון ולשלוח דרך חברה חיצונית ?
אגב טלויזיה מארהב זהה לזו מאירופה (למעט השנאי) היה פעם עניין של PAL ו SECAM וכו
סוני 55 900 שעולה פה יותר מ 10000 ש"ח - 1198 דולר !!!
https://www.amazon.com/Sony-XBR55X900E- ... 900e+4k+tv
- Evil-u
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1376
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 110 פעמים
בדברים כמו טלווזיות אתה רוצה להשתמש בשילוח הישיר של אמזון כדי שתהיה את האחריות המלאה והמוכרת שלהם להכל.sagico כתב:גם מצחיק שהמחיר הוא שליש מחיר מפה!!
אחרי מיסים יבוא משלוח וביטוח הפער יצטמצם - אבל עדיין יהיה יותר זול.
אולי אפשר לקנות מאמזון ולשלוח דרך חברה חיצונית ?
אגב טלויזיה מארהב זהה לזו מאירופה (למעט השנאי) היה פעם עניין של PAL ו SECAM וכו
סוני 55 900 שעולה פה יותר מ 10000 ש"ח - 1198 דולר !!!
https://www.amazon.com/Sony-XBR55X900E- ... 900e+4k+tv...
חברות שילוח חיצוניות כמו buy2usa וכל אלו זה אלקטרוניקס פרו של המשלוחים.
·
הבעיה שאין חלופות לחלק מהמוצרים ואנו תקועים עם נותני שירות מקומיים שלא שווים את הזמן שאנו מבזבזים עליהם.
לא מצאתי אתרים כדוגמת אמזון ששולחים טלויזיות גדולות לארץ. בבדיקתי עולה שטרגט ביטלו משלוחי טלויזיות באופן גורף לישראל. ברגע התשלום מתקבלת הודעה שהפריט חורג מהמימדים המתאימים למשלוח...
יוצא שאנו שוק סגור עם נותני שירות שתופסים אותנו בביצים, מזלזלים בלקוחות השבויים, מנצלים את מערכת המשפט האיטית והסלחנית ופועלים בשיטת מצליח.
להבנתי חובה עלינו להחרים היבואנים הרשמיים שמזלזלים בלקוחותיהם רק באמצעות פגיעה בכיס - קניה מהיבואנים המקבילים ומאלו שנותנים שירות ברף העונה על הציפיות שלנו בלבד.
לחלופין, בכל מקרה של אי עמידה בציפיות - לגרור אותם לבית משפט לתביעות קטנות.
מחשבות?
לא מצאתי אתרים כדוגמת אמזון ששולחים טלויזיות גדולות לארץ. בבדיקתי עולה שטרגט ביטלו משלוחי טלויזיות באופן גורף לישראל. ברגע התשלום מתקבלת הודעה שהפריט חורג מהמימדים המתאימים למשלוח...
יוצא שאנו שוק סגור עם נותני שירות שתופסים אותנו בביצים, מזלזלים בלקוחות השבויים, מנצלים את מערכת המשפט האיטית והסלחנית ופועלים בשיטת מצליח.
להבנתי חובה עלינו להחרים היבואנים הרשמיים שמזלזלים בלקוחותיהם רק באמצעות פגיעה בכיס - קניה מהיבואנים המקבילים ומאלו שנותנים שירות ברף העונה על הציפיות שלנו בלבד.
לחלופין, בכל מקרה של אי עמידה בציפיות - לגרור אותם לבית משפט לתביעות קטנות.
מחשבות?
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
כבר לא מגיעים לישפאר, השיחה מנותבת לפרוניקס.Rekcuf כתב:·......
יש לי הרגשה שמדובר בשירות שונה. מקווה שלא אצטרך שירות לסוני שלי, אבל מנסיון שירות ישפאר מעולה. אני מקווה שתחת החוזה שלהם עם אלקטרוניס פרו, הם מחייבים אותם לשמור על אותה רמת שירות, אולי בכלל הטכנאים של ישפאר עברו למחקלת סוני באלקטרוניקס פרו, לא הגיוני שהם פיטרו את כולם......
- טכנאי-בשטח
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: יוני 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
חברים,שום חברה לא יכולה לתת שירות טוב ומיקצועי על ידי העסקה של בעלי מקצוע איכותיים,בכך שבכל פעם ירצו לקבל העלאה לשכר שלהם יספרו להם שהם יכולים להרוויח גם פי 2 , רק שימכרו יותר,רוצים שכר יותר גבוהה?תמכרו יותר.
וכאן בעצם זה נגמר ומתחיל בכל התלונות שלכם על הרמה של אנשי השטח,בין אם בחוסר רצון יזום שלהם,או סתם רמה נמוכה של אנשים לא מתאימים שמגוייסים לקבלני שירות , ורק מתוך אילוץ עוברים הכשרה של מספר חודשים במעבדת השירות של הקבלן שירות,כמו למשל שקורה באלקטרוניקס,מתוך אילוץ ובהתאם לתנאי העבודה הלא מפתים שם בלשון המעטה,מגייסים אנשים "עם ידיים" ומנסים ללמדם את התורה על חצי רגל במעבדת השירות,אבל אל תטעו זו הרמה פחות או יותר ברוב קבלני השירות בארץ אם לא כולם,פשוט תכנסו לג'ובמאסטר כנסו לקטגוריית הדרושים בטכנאי שטח מוצרי חשמל,וכבר תבינו לבד.
גם כמו שתשימו לב כאן,אף יבואן למעט ח.י LG (מסכים) לא מחזיק חברת שירות מטעם עצמו,תמיד אבל תמיד זה נזרק לצד ג',משלמים X כסף עבור התקנה + שירות ל 3 שנים בממוצע,וכל השאר שישבור את הראש , ומאיפה יביא את הכסף?רק מכירות,בקיצור כל זה מסובך להסביר אבל השירות בארץ הוא לא בכיוון טוב בכלל,אומנם ה2 מונופולים הגדולים בארץ מנסים להתחרות במי ייתר שירות יותר טוב,אבל כזה שעונים כביכול מהר, מגיעים בשעות נוחות כביכול וכו',אבל התכלס ברמה נמוכה,ואנחנו לא הולכים למקום טוב יותר ולא משנה מה יעשו ויחשבו כאן חבריי הפורום,האנשים המבינים האלה , שקשה לעבוד עליהם וקשה להתמודד איתם כי הם יודעים מה מגיע להם באמת,מתוייגים "כ אחד שנופל פעם באף פעם",ובאמת לקוחות כאלו פוגשים פעם ב ... ככה שזה מכה קלה בכנף.
וכאן בעצם זה נגמר ומתחיל בכל התלונות שלכם על הרמה של אנשי השטח,בין אם בחוסר רצון יזום שלהם,או סתם רמה נמוכה של אנשים לא מתאימים שמגוייסים לקבלני שירות , ורק מתוך אילוץ עוברים הכשרה של מספר חודשים במעבדת השירות של הקבלן שירות,כמו למשל שקורה באלקטרוניקס,מתוך אילוץ ובהתאם לתנאי העבודה הלא מפתים שם בלשון המעטה,מגייסים אנשים "עם ידיים" ומנסים ללמדם את התורה על חצי רגל במעבדת השירות,אבל אל תטעו זו הרמה פחות או יותר ברוב קבלני השירות בארץ אם לא כולם,פשוט תכנסו לג'ובמאסטר כנסו לקטגוריית הדרושים בטכנאי שטח מוצרי חשמל,וכבר תבינו לבד.
גם כמו שתשימו לב כאן,אף יבואן למעט ח.י LG (מסכים) לא מחזיק חברת שירות מטעם עצמו,תמיד אבל תמיד זה נזרק לצד ג',משלמים X כסף עבור התקנה + שירות ל 3 שנים בממוצע,וכל השאר שישבור את הראש , ומאיפה יביא את הכסף?רק מכירות,בקיצור כל זה מסובך להסביר אבל השירות בארץ הוא לא בכיוון טוב בכלל,אומנם ה2 מונופולים הגדולים בארץ מנסים להתחרות במי ייתר שירות יותר טוב,אבל כזה שעונים כביכול מהר, מגיעים בשעות נוחות כביכול וכו',אבל התכלס ברמה נמוכה,ואנחנו לא הולכים למקום טוב יותר ולא משנה מה יעשו ויחשבו כאן חבריי הפורום,האנשים המבינים האלה , שקשה לעבוד עליהם וקשה להתמודד איתם כי הם יודעים מה מגיע להם באמת,מתוייגים "כ אחד שנופל פעם באף פעם",ובאמת לקוחות כאלו פוגשים פעם ב ... ככה שזה מכה קלה בכנף.
- טכנאי-בשטח
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: יוני 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
השירות עבר החוצה
·יש לי 2 חברים שעבדו בשירות הקטן של ישפאר,אחד הקו החום והשני בלבן כולל קו הקירור היוקרתי,הקו הלבן והמקררים הועבר ל ברימאג שירות,בהתאם לכך שיש אותה בעלות חלקית גם בישפאר וגם בבריאמג וברימאג שירות,והקו החום הועבר לאלקטרוניקס.asaf23 כתב:כבר לא מגיעים לישפאר, השיחה מנותבת לפרוניקס..........
·asaf23 כתב:......
מעניין אם פנסוניק וסוני העולמיות מודעות למהלך הזה? זה ממש ויתור על השוק הישראלי....
לא נראה לי שאכפת להם מהשוק המזערי בארץ. 50% מהאוכלוסיה כאן היא גם כך קשת יום שמסתפקת במוצרי מדבקה כמו MASIMO. המון חברות כלל לא כוללות נציגות רשמית בארץ, והיבואנים כאן רוכשים מוצרים שנועדו לשוק של מדינה זרה...
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
עדכון - תיקון הטלווזיה ועזרה מגבי מאלקטרוניקס פרו
·אני רוצה לעדכן שבזכות הפורום הזה, גבי מחברת אלקטרוניקס פרו התקשר אליי, הקשיב לכל הטענות והבעיות, ולקח עליו את האחריות לטיפול. קיבלתי ממנו שירות ומענה ברמה גבוהה מאוד, גבי נתן לי הרגשה שיש מישהו שמטפל ואכפת לו מהטלווזיה והיה חשוב לו מאוד שאצא מרוצה. הוא יצר איתי כמה פעמים קשר במהלך היום, בדק והלך בעצמו למעבדה בעצמו,ו ווידא שהתיקון מתבצע ושאכן המסך תקין, בנוסף דאג שייצרו איתי קשר ממחלקת החזרות מוצרים. בזכותו כבר באותו היום התקשרו ותיאמו איתי החזרה של המסך.JinLord28 כתב:[email protected]...
אני רוצה לציין גם את עדי ממוקה מאלקטורינקס פרו שניסתה לעזור לי כמה פעמים גם שהייתה בחופשה בחול בסוכות( פניתי אליה בפייסבוק)
היום המסך הגיע עם המתקין/טכאני צורי שנתן יחס ושירות טוב, הביא את המסך עם כיסוי שמיועד לטלווזיות וניילונים על המסגרות על מנת שלא יישרט או ייפגע, גם בדק שהכל תקין ושאל אם יש לי עוד שאלות ועוד בעיות על מנת שיוכל לטפל בהן. היה חשוב לו שאצא מרוצה, הביא לי גם מתנה מהחברה ערכת ניקוי למסכי טלווזיה.
אני חושב שיש שם אנשים שכן חשוב להם שיקבלו שירות טוב. הם לדעתי צריכים כח אדם בייחוד שכל החברות הגדולות עוברים אליהם.
אני מציע שלכל מי שיש בעיה לפנות לגבי על מנת שיעזור לו עם הבעיה/ תקלה.
לאחר כמה שעות שימוש בטלווזיה נראה שהכל תקין וכל הבעיות נפתרו.
אני רוצה להודות לפורום המבורך הזה, לאנשים שהגיבו ונתנו גב ונתנו לי הרגשה שאני לא לבד. וזה מוכיח שוב ושוב כמה חשוב לנו כצרכנים השירות וחווית הלקוח גם לאחר רכישת המסך.
תודה גם לגבי מאלקטרוניקס פרו על הטיפול בבעיה.
אני מאוד מאמין שהפוסט והדרישה של האנשים פה לשירות טוב יותר יתרום ויעזור לאנשים לקבל מענה בצורה הטובה ביותר.