פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

היה לי מקרר סמסונג SBS, יחד עם מדיח סמסונג ומכונת כביסה סמסונג וכמובן טלווזיה יקרה,
אף אחד מהם לא שרד את קו חמש השנים.
בלו-רי סמסונג שלא עבד מהיום הראשון, הוחלף 4 פעמים ובסוף קיבלתי עליו זיכוי.
אההה... וגם שואב סמסונג שהחזיק שנתים.
בשנים האחרונות המוצרים שלהם לא מתקלקלים אצלי, כי פשוט הפסקתי לקנות סמסונג.

אין יותר פח מהם.

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6141
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 627 פעמים
קיבל תודות: 996 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

shshmul כתב:האם מדובר על מסכים בלבד?
בכל מוצר של סמסונג אלקטרוניס פרו יטפלו?
אני שואל מפני שאני לפני רכישה של מקרר סמסונג.
...
עצה שלי, תתיעץ עם טכנאי מקררים, אשר יאמר לך מה המקרר הכי אמין והכי זול לתחזוקה ותיקון.
רמז עבה - סמסונג לא אחד מהם!

michanisani
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: אוגוסט 2010
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

@pocho6
יש לי מקרר סאמסונג מהדגמים המתקדמים
התקלקל לוח הבקרה אחרי שנתיים
אני לא מדבר שנאלצתי לשלם הון לתיקון
איכות הלוח (מעגל מודפס) , ההרכבה , הרכיבים היא ז_ב_ל זול
מנסים לחסוך בכל מחיר
איכות הפלסטיק במקרר ירודה
אני מזמן לא קונה שום מוצר שלהם - לא טלפון , טלויזיה או מוצר לבן

NK
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1994
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

לא ייאמן למה סמסונג הופכת , מהעלית של המוצרים למוצרים ברמה סינית נמוכה ונוסיף את השרות הגרוע מה שאומר לא להתקרב ! אם הם ימשיכו ככה הם יהפכו ליהיות כמו פיליפס מחברה מובילה בתחום לסתם עוד חברה .
הבחור עם המקרר , שארפ בניגוד למסכים שלהם המקררים מעולים וניחשבים לטופ !
http://www.sharp-israel.co.il/מקררים

shshmul
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 724
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: שמוליק
מיקום: יבנה
נתן תודות: 144 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

NK כתב:לא ייאמן למה סמסונג הופכת , מהעלית של המוצרים למוצרים ברמה סינית נמוכה ונוסיף את השרות הגרוע מה שאומר לא להתקרב ! אם הם ימשיכו ככה הם יהפכו ליהיות כמו פיליפס מחברה מובילה בתחום לסתם עוד חברה .
הבחור עם המקרר , שארפ בניגוד למסכים שלהם המקררים מעולים וניחשבים לטופ !
http://www.sharp-israel.co.il/מקררים
...
·אתה רושם זאת מהתנסות אישית? שארפ עדיפים?
אני התכוונתי לרכוש את המקרר הזה


NK
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1994
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

רק נותן לך המלצה אישית שהמקררים של שארפ מעולים .

Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 191
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

הפוסט הזה נפתח בדיוק אחרי ששבקה הטלויזיה סמסונג היקרה שלי,
ובזכות שהתייעצתי עם חברי הפורום, לא תיקנתי אותה (רצו 1500 שקל).
ובעצת חבר פורום אחר, מכרתי אותה לחלקים ב 400 שקל..
כרגע אנחנו בלי טלויזיה ראשית בבית, ואני תוהה מה לעשות ומתי לרכוש אם בכלל.
חוששני שהדרך היחידה למנוע את הצונמי הזה של שירות גרוע היא הכיס של היבואנים.
בקיצור - לא קונים - או שלא קונים יותר מותגים, בטח לא מיבואן רשמי.
גם בטלפונים זה ככה - המכשירים משתבחים בפיצ'רים מבוססי תוכנה שזה מאוד זול לייצר, אבל החומרה לא אמינה והשירות גרוע.
אני מאמין שבכל העולם מתחילים להרגיש כך, והמגמה הזו לא תימשך לעד.
השאלה איך ממנפים את התחושות שלנו לצעד אפקטיבי, שלפחות בארץ יצור שינוי.

bigib
טרול
טרול
הודעות: 195
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

Bass66 כתב:הפוסט הזה נפתח בדיוק אחרי ששבקה הטלויזיה סמסונג היקרה שלי,
ובזכות שהתייעצתי עם חברי הפורום, לא תיקנתי אותה (רצו 1500 שקל).
ובעצת חבר פורום אחר, מכרתי אותה לחלקים ב 400 שקל..
כרגע אנחנו בלי טלויזיה ראשית בבית, ואני תוהה מה לעשות ומתי לרכוש אם בכלל.
חוששני שהדרך היחידה למנוע את הצונמי הזה של שירות גרוע היא הכיס של היבואנים.
בקיצור - לא קונים - או שלא קונים יותר מותגים, בטח לא מיבואן רשמי.
גם בטלפונים זה ככה - המכשירים משתבחים בפיצ'רים מבוססי תוכנה שזה מאוד זול לייצר, אבל החומרה לא אמינה והשירות גרוע.
אני מאמין שבכל העולם מתחילים להרגיש כך, והמגמה הזו לא תימשך לעד.
השאלה איך ממנפים את התחושות שלנו לצעד אפקטיבי, שלפחות בארץ יצור שינוי.
...
·
כל מוצר חשמלי יכול להתקלקל. אז מה הפתרון שלך? פשוט שלא יהיו בבית מוצרים חשמליים כדי לפגוע ביבואנים?
אז תקנה יבוא מקביל ושלום על ישראל....

Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 191
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

bigib

נכון, כל מוצר חשמלי יכול להתקלקל.
ממוצר פרימיום שעולה הרבה יותר ממוצר מדבקה, אני מצפה שיתקלקל פחות.
ומיבואן של מוצר פרימיום אני מצפה שיתן שירות ברמה של פרימיום שתואם את ערך המותג והמחיר ששולם בגינו.
אבל הסטנדרד של השנים האחרונות הוא שאנחנו משלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות.
אין לזה שום הצדקה.
מילא אין לנו השפעה על חברות בינלאומיות כי כמות הצרכנים שלנו קטנה.
אבל אני רוצה להאמין שיש לנו השפעה על היבואנים המקומיים. מצופה שהם יקחו אחריות תרתי משמע על מה שהם מוכרים לנו.
אני קורא בפורום איזה יחס מקבלים החברים וזה מזעזע ומקומם. התרבות הזו צריכה להיפסק ויפה שעה אחת קודם.
מעבר לכך, לא נותן תחושה טובה שהיבואנים זה אחק זה מנקזים את מתן השירות לגורם צד ג' יחידני - לדעתי זו אחת הסיבות אם לא ה למה שקורה עכשיו.

saharz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #40 

אני חושב שאנחנו צריכים לקחת אחריות כצרכנים ואני אפרט:
גם באירופה וגם בארצות הברית, אם היה שירות כמו שמתואר בפוסט הזה ובפוסטים אחרים בפורום, אנשים היו מפסיקים לקנות חד וחלק, באופן גורף.
ואז היבואן היה משנה את דעתו מהר מאוד.
הבעיה בארץ שחוץ מלהתלונן בפורום רוב האנשים ממשיכים לקנות מסיבה כזו או אחרת ואז אנחנו נשארים עם אותו שירות *** ועם המון פוסטים של סיפורי שירות הזויים בפורומים.
היבואנים עוברים למיקור חוץ כי זה חוסך להם הרבה כסף (ועל הדרך מעביר אלפי אם לא עשרות אלפים למשרת קבלן בתנאי פח)
תפסיקו לקנות יבואן רשמי כל עוד זה השירות שמסופק לכם, נקודה.

מוטי1254
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.

נושא שלא נקרא #41 

@Bass66
·הבנתי שהיום עושים בעיות מבחינת משרד התקשורת,בניגוד למה שהיה לפני כמה חודשים.צריך לבדוק עם אלה שהזמינו לאחרונה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

Re: אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.

נושא שלא נקרא #42 

@מוטי1254
·
הם לא עושים כלום כי טארגט לא שולחים יותר טלוויזיות לארץ.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

saharz כתב:אני חושב שאנחנו צריכים לקחת אחריות כצרכנים ואני אפרט:
גם באירופה וגם בארצות הברית, אם היה שירות כמו שמתואר בפוסט הזה ובפוסטים אחרים בפורום, אנשים היו מפסיקים לקנות חד וחלק, באופן גורף.
ואז היבואן היה משנה את דעתו מהר מאוד.
הבעיה בארץ שחוץ מלהתלונן בפורום רוב האנשים ממשיכים לקנות מסיבה כזו או אחרת ואז אנחנו נשארים עם אותו שירות *** ועם המון פוסטים של סיפורי שירות הזויים בפורומים.
היבואנים עוברים למיקור חוץ כי זה חוסך להם הרבה כסף (ועל הדרך מעביר אלפי אם לא עשרות אלפים למשרת קבלן בתנאי פח)
תפסיקו לקנות יבואן רשמי כל עוד זה השירות שמסופק לכם, נקודה.
...
·הבעיה היא שהיבואן הרשמי מצליח להפחיד את הלקוחות. לדוגמא בקניית טלפון חדש, שלא יהיו עדכונים בזמן וזה יכול להיות טלפון עם תקלות וכאלה.
בטלווזיה שזה מעודפים ומגיע ממקום אחר. כל מיני המצאות שמצליחות לגרום לאנשים לקנות רק מיבואן. הבעיה שהוא לא יודע מה מצפה לו ביבואן עד שיש תקלה. כמו שקרתה לי

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

@ahersko
·אהלן, עם חברי הפורום רוצים לדעת, אז גם לגבי 2 דגמים של תנורים תוצרת סמסונג, הוגשה בקשה לתביעה יצוגית. בתאריך 18/4/17.בית משפט המחוזי בתל-אביב, כרמית נתן נגד סמ-ליין בע"מ, בטענה שתנורי אפיה התקלקלו אצל הרבה צרכנים לפי המידע שיש למועצה הישראלית לצרכנות.
גם לגבי מקררים תוצרת סמסונג, בקשה לתביעה יצוגית, אבי בונדי נגד סמ-ליין 12/9/2016, תקלות שונות במקררי סמסונג כולל הצטברות קרח בפריזר.
רק פרסום של חברי הפורום בכל רשת חברתית ( פייסבוק, ווטס -אפ, טוויטר ), ולעלות את הפוסטים כל חודש מחדש ולבק חברים לשתף את הפוסט, אולי דבר זה יתן תשובה לזלזול בצרכנים.

מוטי1254
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.

נושא שלא נקרא #45 

TheCoolest כתב:@מוטי1254
·
הם לא עושים כלום כי טארגט לא שולחים יותר טלוויזיות לארץ.
...
·באסה :( הצלחת בסופו של דבר לקבל מהם טלוויזיה תקינה ?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”