היה לי מקרר סמסונג SBS, יחד עם מדיח סמסונג ומכונת כביסה סמסונג וכמובן טלווזיה יקרה,
אף אחד מהם לא שרד את קו חמש השנים.
בלו-רי סמסונג שלא עבד מהיום הראשון, הוחלף 4 פעמים ובסוף קיבלתי עליו זיכוי.
אההה... וגם שואב סמסונג שהחזיק שנתים.
בשנים האחרונות המוצרים שלהם לא מתקלקלים אצלי, כי פשוט הפסקתי לקנות סמסונג.
אין יותר פח מהם.
פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
- michanisani
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 120
- הצטרף: אוגוסט 2010
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
לא ייאמן למה סמסונג הופכת , מהעלית של המוצרים למוצרים ברמה סינית נמוכה ונוסיף את השרות הגרוע מה שאומר לא להתקרב ! אם הם ימשיכו ככה הם יהפכו ליהיות כמו פיליפס מחברה מובילה בתחום לסתם עוד חברה .
הבחור עם המקרר , שארפ בניגוד למסכים שלהם המקררים מעולים וניחשבים לטופ !
http://www.sharp-israel.co.il/מקררים
הבחור עם המקרר , שארפ בניגוד למסכים שלהם המקררים מעולים וניחשבים לטופ !
http://www.sharp-israel.co.il/מקררים
- shshmul
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 724
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: שמוליק
- מיקום: יבנה
- נתן תודות: 144 פעמים
- קיבל תודות: 39 פעמים
·אתה רושם זאת מהתנסות אישית? שארפ עדיפים?NK כתב:לא ייאמן למה סמסונג הופכת , מהעלית של המוצרים למוצרים ברמה סינית נמוכה ונוסיף את השרות הגרוע מה שאומר לא להתקרב ! אם הם ימשיכו ככה הם יהפכו ליהיות כמו פיליפס מחברה מובילה בתחום לסתם עוד חברה .
הבחור עם המקרר , שארפ בניגוד למסכים שלהם המקררים מעולים וניחשבים לטופ !
http://www.sharp-israel.co.il/מקררים...
אני התכוונתי לרכוש את המקרר הזה
הפוסט הזה נפתח בדיוק אחרי ששבקה הטלויזיה סמסונג היקרה שלי,
ובזכות שהתייעצתי עם חברי הפורום, לא תיקנתי אותה (רצו 1500 שקל).
ובעצת חבר פורום אחר, מכרתי אותה לחלקים ב 400 שקל..
כרגע אנחנו בלי טלויזיה ראשית בבית, ואני תוהה מה לעשות ומתי לרכוש אם בכלל.
חוששני שהדרך היחידה למנוע את הצונמי הזה של שירות גרוע היא הכיס של היבואנים.
בקיצור - לא קונים - או שלא קונים יותר מותגים, בטח לא מיבואן רשמי.
גם בטלפונים זה ככה - המכשירים משתבחים בפיצ'רים מבוססי תוכנה שזה מאוד זול לייצר, אבל החומרה לא אמינה והשירות גרוע.
אני מאמין שבכל העולם מתחילים להרגיש כך, והמגמה הזו לא תימשך לעד.
השאלה איך ממנפים את התחושות שלנו לצעד אפקטיבי, שלפחות בארץ יצור שינוי.
ובזכות שהתייעצתי עם חברי הפורום, לא תיקנתי אותה (רצו 1500 שקל).
ובעצת חבר פורום אחר, מכרתי אותה לחלקים ב 400 שקל..
כרגע אנחנו בלי טלויזיה ראשית בבית, ואני תוהה מה לעשות ומתי לרכוש אם בכלל.
חוששני שהדרך היחידה למנוע את הצונמי הזה של שירות גרוע היא הכיס של היבואנים.
בקיצור - לא קונים - או שלא קונים יותר מותגים, בטח לא מיבואן רשמי.
גם בטלפונים זה ככה - המכשירים משתבחים בפיצ'רים מבוססי תוכנה שזה מאוד זול לייצר, אבל החומרה לא אמינה והשירות גרוע.
אני מאמין שבכל העולם מתחילים להרגיש כך, והמגמה הזו לא תימשך לעד.
השאלה איך ממנפים את התחושות שלנו לצעד אפקטיבי, שלפחות בארץ יצור שינוי.
·Bass66 כתב:הפוסט הזה נפתח בדיוק אחרי ששבקה הטלויזיה סמסונג היקרה שלי,
ובזכות שהתייעצתי עם חברי הפורום, לא תיקנתי אותה (רצו 1500 שקל).
ובעצת חבר פורום אחר, מכרתי אותה לחלקים ב 400 שקל..
כרגע אנחנו בלי טלויזיה ראשית בבית, ואני תוהה מה לעשות ומתי לרכוש אם בכלל.
חוששני שהדרך היחידה למנוע את הצונמי הזה של שירות גרוע היא הכיס של היבואנים.
בקיצור - לא קונים - או שלא קונים יותר מותגים, בטח לא מיבואן רשמי.
גם בטלפונים זה ככה - המכשירים משתבחים בפיצ'רים מבוססי תוכנה שזה מאוד זול לייצר, אבל החומרה לא אמינה והשירות גרוע.
אני מאמין שבכל העולם מתחילים להרגיש כך, והמגמה הזו לא תימשך לעד.
השאלה איך ממנפים את התחושות שלנו לצעד אפקטיבי, שלפחות בארץ יצור שינוי....
כל מוצר חשמלי יכול להתקלקל. אז מה הפתרון שלך? פשוט שלא יהיו בבית מוצרים חשמליים כדי לפגוע ביבואנים?
אז תקנה יבוא מקביל ושלום על ישראל....
bigib
נכון, כל מוצר חשמלי יכול להתקלקל.
ממוצר פרימיום שעולה הרבה יותר ממוצר מדבקה, אני מצפה שיתקלקל פחות.
ומיבואן של מוצר פרימיום אני מצפה שיתן שירות ברמה של פרימיום שתואם את ערך המותג והמחיר ששולם בגינו.
אבל הסטנדרד של השנים האחרונות הוא שאנחנו משלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות.
אין לזה שום הצדקה.
מילא אין לנו השפעה על חברות בינלאומיות כי כמות הצרכנים שלנו קטנה.
אבל אני רוצה להאמין שיש לנו השפעה על היבואנים המקומיים. מצופה שהם יקחו אחריות תרתי משמע על מה שהם מוכרים לנו.
אני קורא בפורום איזה יחס מקבלים החברים וזה מזעזע ומקומם. התרבות הזו צריכה להיפסק ויפה שעה אחת קודם.
מעבר לכך, לא נותן תחושה טובה שהיבואנים זה אחק זה מנקזים את מתן השירות לגורם צד ג' יחידני - לדעתי זו אחת הסיבות אם לא ה למה שקורה עכשיו.
נכון, כל מוצר חשמלי יכול להתקלקל.
ממוצר פרימיום שעולה הרבה יותר ממוצר מדבקה, אני מצפה שיתקלקל פחות.
ומיבואן של מוצר פרימיום אני מצפה שיתן שירות ברמה של פרימיום שתואם את ערך המותג והמחיר ששולם בגינו.
אבל הסטנדרד של השנים האחרונות הוא שאנחנו משלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות.
אין לזה שום הצדקה.
מילא אין לנו השפעה על חברות בינלאומיות כי כמות הצרכנים שלנו קטנה.
אבל אני רוצה להאמין שיש לנו השפעה על היבואנים המקומיים. מצופה שהם יקחו אחריות תרתי משמע על מה שהם מוכרים לנו.
אני קורא בפורום איזה יחס מקבלים החברים וזה מזעזע ומקומם. התרבות הזו צריכה להיפסק ויפה שעה אחת קודם.
מעבר לכך, לא נותן תחושה טובה שהיבואנים זה אחק זה מנקזים את מתן השירות לגורם צד ג' יחידני - לדעתי זו אחת הסיבות אם לא ה למה שקורה עכשיו.
אני חושב שאנחנו צריכים לקחת אחריות כצרכנים ואני אפרט:
גם באירופה וגם בארצות הברית, אם היה שירות כמו שמתואר בפוסט הזה ובפוסטים אחרים בפורום, אנשים היו מפסיקים לקנות חד וחלק, באופן גורף.
ואז היבואן היה משנה את דעתו מהר מאוד.
הבעיה בארץ שחוץ מלהתלונן בפורום רוב האנשים ממשיכים לקנות מסיבה כזו או אחרת ואז אנחנו נשארים עם אותו שירות *** ועם המון פוסטים של סיפורי שירות הזויים בפורומים.
היבואנים עוברים למיקור חוץ כי זה חוסך להם הרבה כסף (ועל הדרך מעביר אלפי אם לא עשרות אלפים למשרת קבלן בתנאי פח)
תפסיקו לקנות יבואן רשמי כל עוד זה השירות שמסופק לכם, נקודה.
גם באירופה וגם בארצות הברית, אם היה שירות כמו שמתואר בפוסט הזה ובפוסטים אחרים בפורום, אנשים היו מפסיקים לקנות חד וחלק, באופן גורף.
ואז היבואן היה משנה את דעתו מהר מאוד.
הבעיה בארץ שחוץ מלהתלונן בפורום רוב האנשים ממשיכים לקנות מסיבה כזו או אחרת ואז אנחנו נשארים עם אותו שירות *** ועם המון פוסטים של סיפורי שירות הזויים בפורומים.
היבואנים עוברים למיקור חוץ כי זה חוסך להם הרבה כסף (ועל הדרך מעביר אלפי אם לא עשרות אלפים למשרת קבלן בתנאי פח)
תפסיקו לקנות יבואן רשמי כל עוד זה השירות שמסופק לכם, נקודה.
אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.
@Bass66
·הבנתי שהיום עושים בעיות מבחינת משרד התקשורת,בניגוד למה שהיה לפני כמה חודשים.צריך לבדוק עם אלה שהזמינו לאחרונה.
·הבנתי שהיום עושים בעיות מבחינת משרד התקשורת,בניגוד למה שהיה לפני כמה חודשים.צריך לבדוק עם אלה שהזמינו לאחרונה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18832
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2381 פעמים
- יצירת קשר:
Re: אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.
@מוטי1254
·
הם לא עושים כלום כי טארגט לא שולחים יותר טלוויזיות לארץ.
·
הם לא עושים כלום כי טארגט לא שולחים יותר טלוויזיות לארץ.
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·הבעיה היא שהיבואן הרשמי מצליח להפחיד את הלקוחות. לדוגמא בקניית טלפון חדש, שלא יהיו עדכונים בזמן וזה יכול להיות טלפון עם תקלות וכאלה.saharz כתב:אני חושב שאנחנו צריכים לקחת אחריות כצרכנים ואני אפרט:
גם באירופה וגם בארצות הברית, אם היה שירות כמו שמתואר בפוסט הזה ובפוסטים אחרים בפורום, אנשים היו מפסיקים לקנות חד וחלק, באופן גורף.
ואז היבואן היה משנה את דעתו מהר מאוד.
הבעיה בארץ שחוץ מלהתלונן בפורום רוב האנשים ממשיכים לקנות מסיבה כזו או אחרת ואז אנחנו נשארים עם אותו שירות *** ועם המון פוסטים של סיפורי שירות הזויים בפורומים.
היבואנים עוברים למיקור חוץ כי זה חוסך להם הרבה כסף (ועל הדרך מעביר אלפי אם לא עשרות אלפים למשרת קבלן בתנאי פח)
תפסיקו לקנות יבואן רשמי כל עוד זה השירות שמסופק לכם, נקודה....
בטלווזיה שזה מעודפים ומגיע ממקום אחר. כל מיני המצאות שמצליחות לגרום לאנשים לקנות רק מיבואן. הבעיה שהוא לא יודע מה מצפה לו ביבואן עד שיש תקלה. כמו שקרתה לי
- ריימונד1930
-
- חבר פעיל
- הודעות: 71
- הצטרף: מאי 2017
- שם מלא: daniel cohen
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
@ahersko
·אהלן, עם חברי הפורום רוצים לדעת, אז גם לגבי 2 דגמים של תנורים תוצרת סמסונג, הוגשה בקשה לתביעה יצוגית. בתאריך 18/4/17.בית משפט המחוזי בתל-אביב, כרמית נתן נגד סמ-ליין בע"מ, בטענה שתנורי אפיה התקלקלו אצל הרבה צרכנים לפי המידע שיש למועצה הישראלית לצרכנות.
גם לגבי מקררים תוצרת סמסונג, בקשה לתביעה יצוגית, אבי בונדי נגד סמ-ליין 12/9/2016, תקלות שונות במקררי סמסונג כולל הצטברות קרח בפריזר.
רק פרסום של חברי הפורום בכל רשת חברתית ( פייסבוק, ווטס -אפ, טוויטר ), ולעלות את הפוסטים כל חודש מחדש ולבק חברים לשתף את הפוסט, אולי דבר זה יתן תשובה לזלזול בצרכנים.
·אהלן, עם חברי הפורום רוצים לדעת, אז גם לגבי 2 דגמים של תנורים תוצרת סמסונג, הוגשה בקשה לתביעה יצוגית. בתאריך 18/4/17.בית משפט המחוזי בתל-אביב, כרמית נתן נגד סמ-ליין בע"מ, בטענה שתנורי אפיה התקלקלו אצל הרבה צרכנים לפי המידע שיש למועצה הישראלית לצרכנות.
גם לגבי מקררים תוצרת סמסונג, בקשה לתביעה יצוגית, אבי בונדי נגד סמ-ליין 12/9/2016, תקלות שונות במקררי סמסונג כולל הצטברות קרח בפריזר.
רק פרסום של חברי הפורום בכל רשת חברתית ( פייסבוק, ווטס -אפ, טוויטר ), ולעלות את הפוסטים כל חודש מחדש ולבק חברים לשתף את הפוסט, אולי דבר זה יתן תשובה לזלזול בצרכנים.
Re: אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.
·באסה הצלחת בסופו של דבר לקבל מהם טלוויזיה תקינה ?TheCoolest כתב:@מוטי1254
·
הם לא עושים כלום כי טארגט לא שולחים יותר טלוויזיות לארץ....