@מוטי1254
·
לא. שתי הראשונות הגיעו ללא בעיה, אך שבורות. השלישית נעלמה ולא הגיעה בכלל. הרביעית נתקעה במכס כמו אצל הרבה אחרים ו"הוחזרה" בחזרה לטארגט (ההזמנה בוטלה וקיבלתי החזר). ועכשיו אי אפשר להזמין יותר, אז באסה לנו.
פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18832
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2381 פעמים
- יצירת קשר:
ממש תעודת עניות שכל היבואנים נותנים שירות דרך אלקטרוניקס פרו, מילא זו הייתה חברה איכותית, אבל כמו רוב קבלני השירות זה מתחת לכל ביקורת.
אני רכשתי לאחרונה מסך פנסוניק בגלל יורוקום וכשהבנתי שאלקטרוניקס פרו בתמונה חשכו עיניי. העסקה בוטלה.
אז המצב כעת הוא שרק ח.י. עדיין בתמונה - ולפי מה שכתבו כאן אולי גם זה כבר ייגמר, כך שאין יותר זיקה ליבואן רשמי באחריות. ממש מצב מחפיר.
אחת הסיבות לקניית מותג מסויים קשורה ברובה לאחריות, עד היום, כנראה שצריך אסטרטגיה חדשה.
אני רכשתי לאחרונה מסך פנסוניק בגלל יורוקום וכשהבנתי שאלקטרוניקס פרו בתמונה חשכו עיניי. העסקה בוטלה.
אז המצב כעת הוא שרק ח.י. עדיין בתמונה - ולפי מה שכתבו כאן אולי גם זה כבר ייגמר, כך שאין יותר זיקה ליבואן רשמי באחריות. ממש מצב מחפיר.
אחת הסיבות לקניית מותג מסויים קשורה ברובה לאחריות, עד היום, כנראה שצריך אסטרטגיה חדשה.
- ריימונד1930
-
- חבר פעיל
- הודעות: 71
- הצטרף: מאי 2017
- שם מלא: daniel cohen
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
@sagico
·אתה צודק בהחלט ! לצערי אין הרבה מה לעשות מאחר שזאת זכותו של היבואן לבחור ולהחליט, איזה מעבדה לתיקונים תתן לו את השירות התיקונים עבור צרכנים. בכלל אני שואל את עצמי שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן לאחר כל הצערות שעברתי עם סמ-ליין ואלקטרוניקס-פרו, האם בכלל כדאי להשקיע סכומי כסף גבוהים בין ( 15000 עד 25000 ש"ח ) למכשיר טלוויזיה ? תהיה הטלוויזיה הטובה ביותר תקבל דירוג הטוב ביותר, מה יקרה ביום שהיא תתקלקל ? ( והרוב מתקלקלים ) לאחר מספר חודשים, לאחר יותר משנה, מה נעשה שזה יקרה ??
כמובן כאשר שירות התיקונים הם כל כך גרוע ? אולי עדיף לרכוש 2 טלוויזיות מדבקה, זולות, אני בטוח ששתי הטלוויזיות יחזיקו מעמד יותר מטלוויזיה אחת.
סתם לדוגמה ראיתי סרטון ביו-טיוב על תיקון טלוויזיה בארה"ב ( לא יודע איזה מקום ומדינה בתוך ארה"ב ) אבל הוא סיפר שכאשר הטלוויזיה התקלקלה והוא יתקשר להזמין שירות תיקונים מתוקף תעודת אחריות, הגיעו לאחר יומיים, 2 טכנאים, עם רכב גדול שהיה בפנים כל האביזרים של הטלוויזיה ( פנל, חלקי חילוף ועוד ) את התיקון עשו מיד בביתו ( החליפו פנל 65 אינטץ ) תוך שעה וחצי. הוא ראה איזה תיקון הם עושים באיזה חלקים הם משתמשים, הכל ! זה שירות ותיקון בזמן האחריות ! בישראל טכנאי אחד מגיע עם מברגה חשמלית ! איך הוא יכול לקחת את הטלוויזיה מבלי ללחוץ חזק על המסך לצורך אחיזה ? בכל מקום כותבים כמה חשוב לא להפעיל לחץ על המסך כי זה מקלקל אותו. המעבדה יודעת שמדובר במסך 65 אינטץ, ולא במסך 42. זה ההבדל הגדול בין שירות טוב ואמין עם יחס מעולה, לבין שירות גרוע !
ולא רק זה, במעבדה עוד יאשימו את הצרכן שהוא עשה נזק לטלוויזיה .
·אתה צודק בהחלט ! לצערי אין הרבה מה לעשות מאחר שזאת זכותו של היבואן לבחור ולהחליט, איזה מעבדה לתיקונים תתן לו את השירות התיקונים עבור צרכנים. בכלל אני שואל את עצמי שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן לאחר כל הצערות שעברתי עם סמ-ליין ואלקטרוניקס-פרו, האם בכלל כדאי להשקיע סכומי כסף גבוהים בין ( 15000 עד 25000 ש"ח ) למכשיר טלוויזיה ? תהיה הטלוויזיה הטובה ביותר תקבל דירוג הטוב ביותר, מה יקרה ביום שהיא תתקלקל ? ( והרוב מתקלקלים ) לאחר מספר חודשים, לאחר יותר משנה, מה נעשה שזה יקרה ??
כמובן כאשר שירות התיקונים הם כל כך גרוע ? אולי עדיף לרכוש 2 טלוויזיות מדבקה, זולות, אני בטוח ששתי הטלוויזיות יחזיקו מעמד יותר מטלוויזיה אחת.
סתם לדוגמה ראיתי סרטון ביו-טיוב על תיקון טלוויזיה בארה"ב ( לא יודע איזה מקום ומדינה בתוך ארה"ב ) אבל הוא סיפר שכאשר הטלוויזיה התקלקלה והוא יתקשר להזמין שירות תיקונים מתוקף תעודת אחריות, הגיעו לאחר יומיים, 2 טכנאים, עם רכב גדול שהיה בפנים כל האביזרים של הטלוויזיה ( פנל, חלקי חילוף ועוד ) את התיקון עשו מיד בביתו ( החליפו פנל 65 אינטץ ) תוך שעה וחצי. הוא ראה איזה תיקון הם עושים באיזה חלקים הם משתמשים, הכל ! זה שירות ותיקון בזמן האחריות ! בישראל טכנאי אחד מגיע עם מברגה חשמלית ! איך הוא יכול לקחת את הטלוויזיה מבלי ללחוץ חזק על המסך לצורך אחיזה ? בכל מקום כותבים כמה חשוב לא להפעיל לחץ על המסך כי זה מקלקל אותו. המעבדה יודעת שמדובר במסך 65 אינטץ, ולא במסך 42. זה ההבדל הגדול בין שירות טוב ואמין עם יחס מעולה, לבין שירות גרוע !
ולא רק זה, במעבדה עוד יאשימו את הצרכן שהוא עשה נזק לטלוויזיה .
זה בהחלט עובר לי בראש מאז שהתקלקלה הסמסונג - רכישת מותג הפכה לצעד לא סביר כלכלית.ריימונד1930 כתב:@sagico
...קבל דירוג הטוב ביותר, מה יקרה ביום שהיא תתקלקל ? ( והרוב מתקלקלים ) לאחר מספר חודשים, לאחר יותר משנה, מה נעשה שזה יקרה ??
כמובן כאשר שירות התיקונים הם כל כך גרוע ? אולי עדיף לרכוש 2 טלוויזיות מדבקה, זולות, אני בטוח ששתי הטלוויזיות יחזיקו מעמד יותר מטלוויזיה אחת.
.......
נכון - זה אף פעם לא היה ממש "כלכלי" - אבל היה מניח את הדעת, בגבולות הסביר יחסית.
בקשר למגיב שכתב מעלי לגבי שינוי האסטרטגיה - אני שוקל שהאסטרטגיה תהיה לרכוש מעתה מותגי מדבקה.
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
חייב לעדכן אותכם במה שקרה עכשיו.
לאחר חודש המתנה ואחריי שהוספתי בדיוק את הסכום שדרשו- תוספת 500 שקלים. סך הכל 1400 שקלים. הודיעו לי להפתעתי שהטלווזיה מוכנה והיום יביאו לי אותה.
הטכנאי הגיע. מתקין את הטלווזיה והיא לא נדלקת אפילו!!!!!!!!! הוא בהתחלה מאשים את הכבל שאולי הוא לא טוב. הבאתי לו אחד אחר וגם לא נדלק!!!
הוא התקשר למנהל שלו והוא ביקש ממנו שיחזיר את הטלווזיה למעבדה. הטכנאי שהיה טען שהוא רק מתקין ולא יודע מה הבעיה וצחק על זה שלא עשו שם כלום ופשוט ברח מהמקום כמה שיותר מהר.
לדעתי זה יסתיים בתביעה. לאחר החגים אני פשוט לוקח טופס ונותן לבית המשפט לטפל בנושא. אני ככה ברגיל אני לא חושב שזה יסתיים מהר.
פשוט בושה וחוצפה לא מהעולם הזה.
לאחר חודש המתנה ואחריי שהוספתי בדיוק את הסכום שדרשו- תוספת 500 שקלים. סך הכל 1400 שקלים. הודיעו לי להפתעתי שהטלווזיה מוכנה והיום יביאו לי אותה.
הטכנאי הגיע. מתקין את הטלווזיה והיא לא נדלקת אפילו!!!!!!!!! הוא בהתחלה מאשים את הכבל שאולי הוא לא טוב. הבאתי לו אחד אחר וגם לא נדלק!!!
הוא התקשר למנהל שלו והוא ביקש ממנו שיחזיר את הטלווזיה למעבדה. הטכנאי שהיה טען שהוא רק מתקין ולא יודע מה הבעיה וצחק על זה שלא עשו שם כלום ופשוט ברח מהמקום כמה שיותר מהר.
לדעתי זה יסתיים בתביעה. לאחר החגים אני פשוט לוקח טופס ונותן לבית המשפט לטפל בנושא. אני ככה ברגיל אני לא חושב שזה יסתיים מהר.
פשוט בושה וחוצפה לא מהעולם הזה.
האיום הזה לא מחזיק, אנשים קונים רכבים חדשים בלי סוף. לדעתי הירידה שיש עכשיו רק מקרית.Bass66 כתב:בקשר למגיב שכתב מעלי לגבי שינוי האסטרטגיה - אני שוקל שהאסטרטגיה תהיה לרכוש מעתה מותגי מדבקה....
בנוסף, בדקתי אישית עם כמה אנשים בפורום לגבי טלויזיות של LG שהם התעניינו לגביהן וחלק מכובד מהם קנה סמסונג, וזאת למרות הבעיות הידועות פה בפורום.
פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
שלום לכולם.
רציתי לפנות לראשי האתר שלפי מה שאני מבין חברים\מקושרים ליבואנים של מוצרי החשמל (אני תמיד קורא שחברי האתר מוזמנים להשקות וכו') .הם צריכים לקבוע פגישה עם נציגים של היבואנים הגדולים סאמסונג LG פנסוניק וכו' ולדבר על אלקטרוניקס פרו. זה מגפה ממש וצריך לפתור את הבעיה הזאת. אני יודע שהרבה יגידו שהיבואנים מודעים לכך ולא אכפת להם אבל אני לא בטוח שזה 100 אחוז נכון. בסופו של דבר לפורום הזה יש כוח והלקוחות פה זה הלקוחות הכי שווים ליבואנים האלה .
המצב נהיה פשוט בלתי נסבל עם השירות למוצרי חשמל בארץ. לדעתי זו צריכה להיות משימה לאתר הזה להציל את המצב .
תודה.
רציתי לפנות לראשי האתר שלפי מה שאני מבין חברים\מקושרים ליבואנים של מוצרי החשמל (אני תמיד קורא שחברי האתר מוזמנים להשקות וכו') .הם צריכים לקבוע פגישה עם נציגים של היבואנים הגדולים סאמסונג LG פנסוניק וכו' ולדבר על אלקטרוניקס פרו. זה מגפה ממש וצריך לפתור את הבעיה הזאת. אני יודע שהרבה יגידו שהיבואנים מודעים לכך ולא אכפת להם אבל אני לא בטוח שזה 100 אחוז נכון. בסופו של דבר לפורום הזה יש כוח והלקוחות פה זה הלקוחות הכי שווים ליבואנים האלה .
המצב נהיה פשוט בלתי נסבל עם השירות למוצרי חשמל בארץ. לדעתי זו צריכה להיות משימה לאתר הזה להציל את המצב .
תודה.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75267
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 638 פעמים
- קיבל תודות: 4746 פעמים
@oferlaor
·
אני פשוט מגיב למלא שרשורים של תלונות שקראתי עליהם פה ובפייסבוק ותיקי בית המשפט בגוגל ובכלל מה שקורה בארץ עם שירות (ראה יצאת צדיק).
זה פשוט מקומם הזלזול בלקוחות ואני מתחרפן רק מלקרוא ופשוט כואב הלב.
אני מחכה לטכנאי שאמור להגיע בעוד שבוע וקצת (שזה גם מגוחך לחכות כל כך הרבה זמן) לתקן טלויזיה של פנסוניק (תחת אחריות) ואני כבר מכין את עצמי לכך שיעשו הכל לא לתקן בחינם תחת האחריות.
דרך אגב מאד מסקרן אותי אם יש להם לקוח אחד אפילו שיצא מרוצה וקיבל שירות כמו שצריך.
·
אני פשוט מגיב למלא שרשורים של תלונות שקראתי עליהם פה ובפייסבוק ותיקי בית המשפט בגוגל ובכלל מה שקורה בארץ עם שירות (ראה יצאת צדיק).
זה פשוט מקומם הזלזול בלקוחות ואני מתחרפן רק מלקרוא ופשוט כואב הלב.
אני מחכה לטכנאי שאמור להגיע בעוד שבוע וקצת (שזה גם מגוחך לחכות כל כך הרבה זמן) לתקן טלויזיה של פנסוניק (תחת אחריות) ואני כבר מכין את עצמי לכך שיעשו הכל לא לתקן בחינם תחת האחריות.
דרך אגב מאד מסקרן אותי אם יש להם לקוח אחד אפילו שיצא מרוצה וקיבל שירות כמו שצריך.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75267
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 638 פעמים
- קיבל תודות: 4746 פעמים
·לא יצא לי יותר מדי אינטרקציה עם אלקטרוניקס פרו (הם פיזית נמצאים ממש קרוב למודיעין ומדי פעם מתקינים אצלי מסכים לטובת בדיקות).Sharkbite כתב:@oferlaor
·
אני פשוט מגיב למלא שרשורים של תלונות שקראתי עליהם פה ובפייסבוק ותיקי בית המשפט בגוגל ובכלל מה שקורה בארץ עם שירות (ראה יצאת צדיק).
זה פשוט מקומם הזלזול בלקוחות ואני מתחרפן רק מלקרוא ופשוט כואב הלב.
אני מחכה לטכנאי שאמור להגיע בעוד שבוע וקצת (שזה גם מגוחך לחכות כל כך הרבה זמן) לתקן טלויזיה של פנסוניק (תחת אחריות) ואני כבר מכין את עצמי לכך שיעשו הכל לא לתקן בחינם תחת האחריות.
דרך אגב מאד מסקרן אותי אם יש להם לקוח אחד אפילו שיצא מרוצה וקיבל שירות כמו שצריך....
לא יודע להגיד אם הם טובים או פחות טובים מגופים מקבילים אחרים. מה שבטוח הוא שאם יש תקלה בחג, אז די הגיוני שיהיה לך יחסית זמן ארוך להמתין לתיקון בכל חברה.
כאמור, אם יש תקלה או הערה ספציפית, אפשר להתייחס. כשזה משהו כללי - לא ברור לי מה בדיוק אתה מצפה מאיתנו לנסות ולסייע.