פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

Re: אני אישית,בגלל הסיפורים האלה החלטתי לקנות טלוויזיה מחו"ל-דרך target.

נושא שלא נקרא #46 

@מוטי1254
·
לא. שתי הראשונות הגיעו ללא בעיה, אך שבורות. השלישית נעלמה ולא הגיעה בכלל. הרביעית נתקעה במכס כמו אצל הרבה אחרים ו"הוחזרה" בחזרה לטארגט (ההזמנה בוטלה וקיבלתי החזר). ועכשיו אי אפשר להזמין יותר, אז באסה לנו.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

ממש תעודת עניות שכל היבואנים נותנים שירות דרך אלקטרוניקס פרו, מילא זו הייתה חברה איכותית, אבל כמו רוב קבלני השירות זה מתחת לכל ביקורת.
אני רכשתי לאחרונה מסך פנסוניק בגלל יורוקום וכשהבנתי שאלקטרוניקס פרו בתמונה חשכו עיניי. העסקה בוטלה.
אז המצב כעת הוא שרק ח.י. עדיין בתמונה - ולפי מה שכתבו כאן אולי גם זה כבר ייגמר, כך שאין יותר זיקה ליבואן רשמי באחריות. ממש מצב מחפיר.
אחת הסיבות לקניית מותג מסויים קשורה ברובה לאחריות, עד היום, כנראה שצריך אסטרטגיה חדשה.

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

@sagico
·אתה צודק בהחלט ! לצערי אין הרבה מה לעשות מאחר שזאת זכותו של היבואן לבחור ולהחליט, איזה מעבדה לתיקונים תתן לו את השירות התיקונים עבור צרכנים. בכלל אני שואל את עצמי שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן לאחר כל הצערות שעברתי עם סמ-ליין ואלקטרוניקס-פרו, האם בכלל כדאי להשקיע סכומי כסף גבוהים בין ( 15000 עד 25000 ש"ח ) למכשיר טלוויזיה ? תהיה הטלוויזיה הטובה ביותר תקבל דירוג הטוב ביותר, מה יקרה ביום שהיא תתקלקל ? ( והרוב מתקלקלים ) לאחר מספר חודשים, לאחר יותר משנה, מה נעשה שזה יקרה ??
כמובן כאשר שירות התיקונים הם כל כך גרוע ? אולי עדיף לרכוש 2 טלוויזיות מדבקה, זולות, אני בטוח ששתי הטלוויזיות יחזיקו מעמד יותר מטלוויזיה אחת.
סתם לדוגמה ראיתי סרטון ביו-טיוב על תיקון טלוויזיה בארה"ב ( לא יודע איזה מקום ומדינה בתוך ארה"ב ) אבל הוא סיפר שכאשר הטלוויזיה התקלקלה והוא יתקשר להזמין שירות תיקונים מתוקף תעודת אחריות, הגיעו לאחר יומיים, 2 טכנאים, עם רכב גדול שהיה בפנים כל האביזרים של הטלוויזיה ( פנל, חלקי חילוף ועוד ) את התיקון עשו מיד בביתו ( החליפו פנל 65 אינטץ ) תוך שעה וחצי. הוא ראה איזה תיקון הם עושים באיזה חלקים הם משתמשים, הכל ! זה שירות ותיקון בזמן האחריות ! בישראל טכנאי אחד מגיע עם מברגה חשמלית ! איך הוא יכול לקחת את הטלוויזיה מבלי ללחוץ חזק על המסך לצורך אחיזה ? בכל מקום כותבים כמה חשוב לא להפעיל לחץ על המסך כי זה מקלקל אותו. המעבדה יודעת שמדובר במסך 65 אינטץ, ולא במסך 42. זה ההבדל הגדול בין שירות טוב ואמין עם יחס מעולה, לבין שירות גרוע !
ולא רק זה, במעבדה עוד יאשימו את הצרכן שהוא עשה נזק לטלוויזיה .

Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 191
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

ריימונד1930 כתב:@sagico
...קבל דירוג הטוב ביותר, מה יקרה ביום שהיא תתקלקל ? ( והרוב מתקלקלים ) לאחר מספר חודשים, לאחר יותר משנה, מה נעשה שזה יקרה ??
כמובן כאשר שירות התיקונים הם כל כך גרוע ? אולי עדיף לרכוש 2 טלוויזיות מדבקה, זולות, אני בטוח ששתי הטלוויזיות יחזיקו מעמד יותר מטלוויזיה אחת.
....
...
זה בהחלט עובר לי בראש מאז שהתקלקלה הסמסונג - רכישת מותג הפכה לצעד לא סביר כלכלית.
נכון - זה אף פעם לא היה ממש "כלכלי" - אבל היה מניח את הדעת, בגבולות הסביר יחסית.
בקשר למגיב שכתב מעלי לגבי שינוי האסטרטגיה - אני שוקל שהאסטרטגיה תהיה לרכוש מעתה מותגי מדבקה.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

חייב לעדכן אותכם במה שקרה עכשיו.
לאחר חודש המתנה ואחריי שהוספתי בדיוק את הסכום שדרשו- תוספת 500 שקלים. סך הכל 1400 שקלים. הודיעו לי להפתעתי שהטלווזיה מוכנה והיום יביאו לי אותה.
הטכנאי הגיע. מתקין את הטלווזיה והיא לא נדלקת אפילו!!!!!!!!! הוא בהתחלה מאשים את הכבל שאולי הוא לא טוב. הבאתי לו אחד אחר וגם לא נדלק!!!
הוא התקשר למנהל שלו והוא ביקש ממנו שיחזיר את הטלווזיה למעבדה. הטכנאי שהיה טען שהוא רק מתקין ולא יודע מה הבעיה וצחק על זה שלא עשו שם כלום ופשוט ברח מהמקום כמה שיותר מהר.
לדעתי זה יסתיים בתביעה. לאחר החגים אני פשוט לוקח טופס ונותן לבית המשפט לטפל בנושא. אני ככה ברגיל אני לא חושב שזה יסתיים מהר.
פשוט בושה וחוצפה לא מהעולם הזה.

TR17
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 65
הצטרף: אוקטובר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

אין זה פשוט לא יאומן... זו כבר ממש טרגדיה הסיפורים האלה! וחברים תבינו מדובר פה על יבוא רשמי. לאן הגענו??
:evil:

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

TR17 כתב:אין זה פשוט לא יאומן... זו כבר ממש טרגדיה הסיפורים האלה! וחברים תבינו מדובר פה על יבוא רשמי. לאן הגענו??
:evil:
...
·אני עדיין בהלם ממה שקרה. ממש עשו לי הצגה בבימה.
הוא אפילו לא היה מופתע שזה לא נדלק. כאילו מה לא בודקים את זה במעבדה. שקר וכזב.

averonaa
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #53 

Bass66 כתב:בקשר למגיב שכתב מעלי לגבי שינוי האסטרטגיה - אני שוקל שהאסטרטגיה תהיה לרכוש מעתה מותגי מדבקה.
...
האיום הזה לא מחזיק, אנשים קונים רכבים חדשים בלי סוף. לדעתי הירידה שיש עכשיו רק מקרית.

בנוסף, בדקתי אישית עם כמה אנשים בפורום לגבי טלויזיות של LG שהם התעניינו לגביהן וחלק מכובד מהם קנה סמסונג, וזאת למרות הבעיות הידועות פה בפורום.

TR17
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 65
הצטרף: אוקטובר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

לא צריך מותגי מדבקה. אפשר לרכוש יבוא מקביל ושלום על ישראל! על ה״אחריות המהוללת״ שמקבלים ביבוא רשמי נראה לי שאפשר לוותר...

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

ריימונד1930 כתב:
...
·תקרא את העדכון שרשמתי לפניי כמה תגובות

Sharkbite
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

נושא שלא נקרא #56 

שלום לכולם.
רציתי לפנות לראשי האתר שלפי מה שאני מבין חברים\מקושרים ליבואנים של מוצרי החשמל (אני תמיד קורא שחברי האתר מוזמנים להשקות וכו') .הם צריכים לקבוע פגישה עם נציגים של היבואנים הגדולים סאמסונג LG פנסוניק וכו' ולדבר על אלקטרוניקס פרו. זה מגפה ממש וצריך לפתור את הבעיה הזאת. אני יודע שהרבה יגידו שהיבואנים מודעים לכך ולא אכפת להם אבל אני לא בטוח שזה 100 אחוז נכון. בסופו של דבר לפורום הזה יש כוח והלקוחות פה זה הלקוחות הכי שווים ליבואנים האלה .
המצב נהיה פשוט בלתי נסבל עם השירות למוצרי חשמל בארץ. לדעתי זו צריכה להיות משימה לאתר הזה להציל את המצב .
תודה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75267
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 638 פעמים
קיבל תודות: 4746 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

1. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להפנות את תשומת לב החברות לשרשור.

2. לא ברורה לי מה בדיוק הבעיה. אתה מתאר מצב נוראי אבל לא ממש מפרט מה קרה לך ובאיזו יבואן מדובר .

Sharkbite
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

@oferlaor
·
אני פשוט מגיב למלא שרשורים של תלונות שקראתי עליהם פה ובפייסבוק ותיקי בית המשפט בגוגל ובכלל מה שקורה בארץ עם שירות (ראה יצאת צדיק).
זה פשוט מקומם הזלזול בלקוחות ואני מתחרפן רק מלקרוא ופשוט כואב הלב.
אני מחכה לטכנאי שאמור להגיע בעוד שבוע וקצת (שזה גם מגוחך לחכות כל כך הרבה זמן) לתקן טלויזיה של פנסוניק (תחת אחריות) ואני כבר מכין את עצמי לכך שיעשו הכל לא לתקן בחינם תחת האחריות.

דרך אגב מאד מסקרן אותי אם יש להם לקוח אחד אפילו שיצא מרוצה וקיבל שירות כמו שצריך.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75267
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 638 פעמים
קיבל תודות: 4746 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

Sharkbite כתב:@oferlaor
·
אני פשוט מגיב למלא שרשורים של תלונות שקראתי עליהם פה ובפייסבוק ותיקי בית המשפט בגוגל ובכלל מה שקורה בארץ עם שירות (ראה יצאת צדיק).
זה פשוט מקומם הזלזול בלקוחות ואני מתחרפן רק מלקרוא ופשוט כואב הלב.
אני מחכה לטכנאי שאמור להגיע בעוד שבוע וקצת (שזה גם מגוחך לחכות כל כך הרבה זמן) לתקן טלויזיה של פנסוניק (תחת אחריות) ואני כבר מכין את עצמי לכך שיעשו הכל לא לתקן בחינם תחת האחריות.

דרך אגב מאד מסקרן אותי אם יש להם לקוח אחד אפילו שיצא מרוצה וקיבל שירות כמו שצריך.
...
·לא יצא לי יותר מדי אינטרקציה עם אלקטרוניקס פרו (הם פיזית נמצאים ממש קרוב למודיעין ומדי פעם מתקינים אצלי מסכים לטובת בדיקות).

לא יודע להגיד אם הם טובים או פחות טובים מגופים מקבילים אחרים. מה שבטוח הוא שאם יש תקלה בחג, אז די הגיוני שיהיה לך יחסית זמן ארוך להמתין לתיקון בכל חברה.

כאמור, אם יש תקלה או הערה ספציפית, אפשר להתייחס. כשזה משהו כללי - לא ברור לי מה בדיוק אתה מצפה מאיתנו לנסות ולסייע.

NK
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1994
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

וואו , פשוט זלזול מוחלט בלקוח .

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”