@oferlaor
·
הפורום מוצף בסיפורי זוועה על השירות של החברה הזו: חוסר מקצועיות וזלזול באנשים. לא יצא לי להתנסות בשירות שכזה מולם, אבל אני פשוט מעדיף שלא להסתכן ולבחור בחלופות אחרות.
אפילו יורוקום שחרטה על דיגלה 5 שנות אחריות מלאות ורמת שירות גבוהה, חטאה בזה.
זה עידן נוראי לכל מי שרוצה שירות טריוויאלי ומינימלי ונראה שכל אדם שקונה טלוויזיה צריך להצטייד בעורך דין מבעוד מועד.
פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
אני גם חושב שבעלי החנויות, משווקים וכל מי שבתחום חייב לעזור כדי לשנות את המצב. יצא לי כבר לבקר בכמה חנויות שאמרו לי בפירוש שהשירות של אלקטרוניקס פרו פח ואל תתקרב אליהם.
מאוד התלהבתי מהמסך של סמסונג שרכשתי אותו. לא ציפיתי שאעבור סיוט וטראומה שכזה. הם פשוט הרסו לי את כל החג. אני עדיין בהלם שהחזירו לי את המסך שהוא לא נדלק אפילו.
לא זכור לי בחיים חברה שעשתה לי ככל העולה על רוחה.
אני עם סמסונג סיימתי.
מה שנותר לי לחכות לאחריי החג ולראות אם הם מתכוונים לתקן את זה.או פשוט אלך לתביעה עד הסוף
מאוד התלהבתי מהמסך של סמסונג שרכשתי אותו. לא ציפיתי שאעבור סיוט וטראומה שכזה. הם פשוט הרסו לי את כל החג. אני עדיין בהלם שהחזירו לי את המסך שהוא לא נדלק אפילו.
לא זכור לי בחיים חברה שעשתה לי ככל העולה על רוחה.
אני עם סמסונג סיימתי.
מה שנותר לי לחכות לאחריי החג ולראות אם הם מתכוונים לתקן את זה.או פשוט אלך לתביעה עד הסוף
@oferlaor
·
כמו שנאמר ע"י אחרים פה יש מספיק סיפורי זוועה עליהם וגם שהחנויות מודעים על רמת השירות שלהם. צריך לדבר עם היבאונים וחשבתי שלכם יש גישה אליהם שיחליטו על מעשה ביחד לטפל בתופעה הזאת.
המצב נהיה במדינה מערב פרוע ממש.
גם היו מספיק כתבות בטלויזיה על החברות שנותנות שירות ועובדות על מבוגרים ומוכרים חתול בשק של שירות. רק היבואנים יכולים לעשות משהו .
שאני רואה איך מרמים פה ומשקרים לאנשים בייחוד למבוגרים זה מרתיח אותי.
·
כמו שנאמר ע"י אחרים פה יש מספיק סיפורי זוועה עליהם וגם שהחנויות מודעים על רמת השירות שלהם. צריך לדבר עם היבאונים וחשבתי שלכם יש גישה אליהם שיחליטו על מעשה ביחד לטפל בתופעה הזאת.
המצב נהיה במדינה מערב פרוע ממש.
גם היו מספיק כתבות בטלויזיה על החברות שנותנות שירות ועובדות על מבוגרים ומוכרים חתול בשק של שירות. רק היבואנים יכולים לעשות משהו .
שאני רואה איך מרמים פה ומשקרים לאנשים בייחוד למבוגרים זה מרתיח אותי.
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
היבואנים הם אלו שמעסיקים ומשלמים לאלקטרוניקס פרו. אם אנחנו אלו ש"מגלים" להם על מצב השירות שהלקוחות שלהם מקבלים מאלקטרוניקס פרו או כל חסרת קבלן אחרת, המצב הרבה יותר חמור מזה....
מעבר לזה, לא אוהב את הנימה של הפוסט כאילו לנו יש צד בעיניין או יכולים לעשות משהו אופרטיבי.
השירשור הזה כבור הועבר למנכ"ל אלקטרוניקס פרו ולסמסונג.
אני לגמרי בעד קבלת שירות טוב (קצת שונא את הקונספט של "יצאת צדיק" שמי שנותן שירות סביר צריך לקבל מדליה) ובעד להילחם כדי לקבל שירות טוב, השאלה היא איך עושים את זה.
לדעתי זה מאוד פשוט - מצביעים ברגליים. פשוט לא קונים מוצר נחות.
מוצר נחות זה לא רק פיצ'רים אלא מחיר ושירות. הרי אם המוצר מדהים והשירות טוב אבל התימחור לא טוב אתה פשוט לא תקנה, נכון?
אנחנו נשמח לעזור ולהעביר את המסר אבל לא יכולים ובטח לא רוצים להיות אחראים "למצב" או לאיזו חברה יבואן כזה או אחר החליט לקחת כדי לתת את השירות שלו.
מעבר לזה, לא אוהב את הנימה של הפוסט כאילו לנו יש צד בעיניין או יכולים לעשות משהו אופרטיבי.
השירשור הזה כבור הועבר למנכ"ל אלקטרוניקס פרו ולסמסונג.
אני לגמרי בעד קבלת שירות טוב (קצת שונא את הקונספט של "יצאת צדיק" שמי שנותן שירות סביר צריך לקבל מדליה) ובעד להילחם כדי לקבל שירות טוב, השאלה היא איך עושים את זה.
לדעתי זה מאוד פשוט - מצביעים ברגליים. פשוט לא קונים מוצר נחות.
מוצר נחות זה לא רק פיצ'רים אלא מחיר ושירות. הרי אם המוצר מדהים והשירות טוב אבל התימחור לא טוב אתה פשוט לא תקנה, נכון?
אנחנו נשמח לעזור ולהעביר את המסר אבל לא יכולים ובטח לא רוצים להיות אחראים "למצב" או לאיזו חברה יבואן כזה או אחר החליט לקחת כדי לתת את השירות שלו.
@MartinHSabag
·
אני לא אומר שאתם אחראים בשום אופן או שיש לכם צד בעניין. פשוט המחשבה שעלתה לי בראש שראשי האתר מכירים את היבואנים או אנשים שעובדים שם ויכולים להשפיע לטובה על המצב. אני יודע שאם אני הייתי מכיר שם מישהו הייתי פועל לנסות לשפר כדי שהמקום שאני חי בו יהיה קצת יותר נסבל.
ובקשר ליצאת צדיק אני גם לא אוהב את הלתת מדליה אבל זה המצב שהגענו שצריך בפינצטה למצוא אנשי שירות שלא מרמים או מחפשים לעשות כסף קל על חשבון אחרים.
מצידי שכל יום יהיה מהבוקר עד הלילה ישודרו תוכניות כאלה לחשוף את כל הרמאים ולשלוח אותם למאסר.
·
אני לא אומר שאתם אחראים בשום אופן או שיש לכם צד בעניין. פשוט המחשבה שעלתה לי בראש שראשי האתר מכירים את היבואנים או אנשים שעובדים שם ויכולים להשפיע לטובה על המצב. אני יודע שאם אני הייתי מכיר שם מישהו הייתי פועל לנסות לשפר כדי שהמקום שאני חי בו יהיה קצת יותר נסבל.
ובקשר ליצאת צדיק אני גם לא אוהב את הלתת מדליה אבל זה המצב שהגענו שצריך בפינצטה למצוא אנשי שירות שלא מרמים או מחפשים לעשות כסף קל על חשבון אחרים.
מצידי שכל יום יהיה מהבוקר עד הלילה ישודרו תוכניות כאלה לחשוף את כל הרמאים ולשלוח אותם למאסר.
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
MartinHSabag
איזה מזל, חסכת לי פוסט ארוך שמחקתי אחרי שהרצתי חיפוש וראיתי 1170 תגובות על אלקטרוניקס פרו.
אם אתם מעבירים את התלונות לאלקטרוניקס פרו ולסמסונג זה מצוין ואני מברך על זה.
הנטיה להעברת השירות לחברות צד ג' דוגמת אלקטרוניקס פרו קימת גם אצל יבואנים האחרים.
אני בטוח שהיבואנים יודעים כל זאת ושזה פוגע בכיסם באיזה אופן,
אבל החסכון בעלויות של החזקת מחלקת שירות ומעבדה גובר על כל השיקולים האחרים.
המגמה של הרעה בשירות בתחום זה ובהרבה תחומים דומים בארץ
כנראה תימשך כי רוב הקונים לא נכנסים לפורום לפני הקניה והם עומדים חסרי אונים כשמופיעה בעיה.
זה עדיין נושא שיש לקדמו מטעם האתר הזה, אם אתם עושים זאת כפי שכתבת, אז
איזה מזל, חסכת לי פוסט ארוך שמחקתי אחרי שהרצתי חיפוש וראיתי 1170 תגובות על אלקטרוניקס פרו.
אם אתם מעבירים את התלונות לאלקטרוניקס פרו ולסמסונג זה מצוין ואני מברך על זה.
הנטיה להעברת השירות לחברות צד ג' דוגמת אלקטרוניקס פרו קימת גם אצל יבואנים האחרים.
אני בטוח שהיבואנים יודעים כל זאת ושזה פוגע בכיסם באיזה אופן,
אבל החסכון בעלויות של החזקת מחלקת שירות ומעבדה גובר על כל השיקולים האחרים.
המגמה של הרעה בשירות בתחום זה ובהרבה תחומים דומים בארץ
כנראה תימשך כי רוב הקונים לא נכנסים לפורום לפני הקניה והם עומדים חסרי אונים כשמופיעה בעיה.
זה עדיין נושא שיש לקדמו מטעם האתר הזה, אם אתם עושים זאת כפי שכתבת, אז
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75267
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 638 פעמים
- קיבל תודות: 4746 פעמים
אני חושב שהבועה הזאת שנקראת "אלקטרוניקס פרו" סופה להתפוצץ.
זה אולי יקח קצת פחות/יותר זמן- אבל היא תתפוצץ בסופו שלדבר.
מה שהם מעוללים ללקוחות זו פשוט אונס !
אין ספק שבחרו שם מנהלים אגרסיביים, שעובדים תחת מגבלות של תקציבים מינימאליים.
ברור לכל שהעסק שם עובד על פרמיות כאלו או אחרות ותגמולים בהתאם...
זה שקוף, כיון שעוד ועוד יבואנים עוברים אליהם- בעוד השירות מתדרדר עוד ועוד.
כל הרשת (ולא רק האתר הזה) מלא בסיפורי אימה עליהם.
אז בטווח המיידי כנראה שהצדדים מרויחים מכל העסק. בטווח הבינוני/ארוך כולם שם יפסידו.
ברור לכל שלקנות מכשיר עם אחריות שלהם זו טעות גדולה.
זה מגיע לרמה, שפחות מסתכלים על המחיר ויותר על נותן השירות בפועל !
זה אולי יקח קצת פחות/יותר זמן- אבל היא תתפוצץ בסופו שלדבר.
מה שהם מעוללים ללקוחות זו פשוט אונס !
אין ספק שבחרו שם מנהלים אגרסיביים, שעובדים תחת מגבלות של תקציבים מינימאליים.
ברור לכל שהעסק שם עובד על פרמיות כאלו או אחרות ותגמולים בהתאם...
זה שקוף, כיון שעוד ועוד יבואנים עוברים אליהם- בעוד השירות מתדרדר עוד ועוד.
כל הרשת (ולא רק האתר הזה) מלא בסיפורי אימה עליהם.
אז בטווח המיידי כנראה שהצדדים מרויחים מכל העסק. בטווח הבינוני/ארוך כולם שם יפסידו.
ברור לכל שלקנות מכשיר עם אחריות שלהם זו טעות גדולה.
זה מגיע לרמה, שפחות מסתכלים על המחיר ויותר על נותן השירות בפועל !
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
רק לחשוב על אותם אנשים תמימים שנפלו ורכשו הרחבת אחריות כזו או אחרת דרך אלקטרוניקס-פרו.
הרחבת אחריות שאמורה להיכנס לתוקף בתום האחריות שהיבואן מחוייב לתת. זו שכבר הבנו עד כמה היא בעייתית בגלל אלקטרוניקס-פרו - אבל כאן לפחות יש כתובת נוספת והיא היבואן עצמו. אחרי תקופת האחריות שהיבואן מחוייב לתת - זה פשוט לזרוק כסף לפח..
הרחבת אחריות שאמורה להיכנס לתוקף בתום האחריות שהיבואן מחוייב לתת. זו שכבר הבנו עד כמה היא בעייתית בגלל אלקטרוניקס-פרו - אבל כאן לפחות יש כתובת נוספת והיא היבואן עצמו. אחרי תקופת האחריות שהיבואן מחוייב לתת - זה פשוט לזרוק כסף לפח..
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
@MartinHSabag
·
נכון מאד שקניית מוצר איכותי נשענת על שירות איכותי, אבל אם פעם יכולת למשל להעדיף את סוני שנשענת על שירות של ישפאר, או פנסוניק עם שירות של יורוקום, הסיפור הזה נגמר למרבה העצב.
יורוקום פנסוניק - אלקטרוניקס פרו
ישפאר סוני -אלקטרוניקס פרו
סם ליין סמסונג - אלקטרוניקס פרו
היבואן היחיד שנותר נכון לעכשיו הוא ח.י. שלא העביר את השירות החוצה . בינתיים ?!
אומר עוד משהו מניסיוני, אני עובד בתחום מוצרי חשמל לבנים גם בחברה הנוכחית וגם בקודמת השירות ניתן דרך קבלן שירות חיצוני, ולמרות שאנו מוכרים מוצרים יוקרתיים, יש המון תלונות על טיב ורמת השירות. תודעת ורמת השירות בארץ נמוכה מאד לצערי...
·
נכון מאד שקניית מוצר איכותי נשענת על שירות איכותי, אבל אם פעם יכולת למשל להעדיף את סוני שנשענת על שירות של ישפאר, או פנסוניק עם שירות של יורוקום, הסיפור הזה נגמר למרבה העצב.
יורוקום פנסוניק - אלקטרוניקס פרו
ישפאר סוני -אלקטרוניקס פרו
סם ליין סמסונג - אלקטרוניקס פרו
היבואן היחיד שנותר נכון לעכשיו הוא ח.י. שלא העביר את השירות החוצה . בינתיים ?!
אומר עוד משהו מניסיוני, אני עובד בתחום מוצרי חשמל לבנים גם בחברה הנוכחית וגם בקודמת השירות ניתן דרך קבלן שירות חיצוני, ולמרות שאנו מוכרים מוצרים יוקרתיים, יש המון תלונות על טיב ורמת השירות. תודעת ורמת השירות בארץ נמוכה מאד לצערי...