פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
guys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1229
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

נושא שלא נקרא #61 

@oferlaor
·
הפורום מוצף בסיפורי זוועה על השירות של החברה הזו: חוסר מקצועיות וזלזול באנשים. לא יצא לי להתנסות בשירות שכזה מולם, אבל אני פשוט מעדיף שלא להסתכן ולבחור בחלופות אחרות.
אפילו יורוקום שחרטה על דיגלה 5 שנות אחריות מלאות ורמת שירות גבוהה, חטאה בזה.

זה עידן נוראי לכל מי שרוצה שירות טריוויאלי ומינימלי ונראה שכל אדם שקונה טלוויזיה צריך להצטייד בעורך דין מבעוד מועד.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #62 

אני גם חושב שבעלי החנויות, משווקים וכל מי שבתחום חייב לעזור כדי לשנות את המצב. יצא לי כבר לבקר בכמה חנויות שאמרו לי בפירוש שהשירות של אלקטרוניקס פרו פח ואל תתקרב אליהם.
מאוד התלהבתי מהמסך של סמסונג שרכשתי אותו. לא ציפיתי שאעבור סיוט וטראומה שכזה. הם פשוט הרסו לי את כל החג. אני עדיין בהלם שהחזירו לי את המסך שהוא לא נדלק אפילו.
לא זכור לי בחיים חברה שעשתה לי ככל העולה על רוחה.
אני עם סמסונג סיימתי.
מה שנותר לי לחכות לאחריי החג ולראות אם הם מתכוונים לתקן את זה.או פשוט אלך לתביעה עד הסוף

Sharkbite
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #63 

@oferlaor
·
כמו שנאמר ע"י אחרים פה יש מספיק סיפורי זוועה עליהם וגם שהחנויות מודעים על רמת השירות שלהם. צריך לדבר עם היבאונים וחשבתי שלכם יש גישה אליהם שיחליטו על מעשה ביחד לטפל בתופעה הזאת.
המצב נהיה במדינה מערב פרוע ממש.
גם היו מספיק כתבות בטלויזיה על החברות שנותנות שירות ועובדות על מבוגרים ומוכרים חתול בשק של שירות. רק היבואנים יכולים לעשות משהו .
שאני רואה איך מרמים פה ומשקרים לאנשים בייחוד למבוגרים זה מרתיח אותי.

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #64 

היבואנים הם אלו שמעסיקים ומשלמים לאלקטרוניקס פרו. אם אנחנו אלו ש"מגלים" להם על מצב השירות שהלקוחות שלהם מקבלים מאלקטרוניקס פרו או כל חסרת קבלן אחרת, המצב הרבה יותר חמור מזה....

מעבר לזה, לא אוהב את הנימה של הפוסט כאילו לנו יש צד בעיניין או יכולים לעשות משהו אופרטיבי.
השירשור הזה כבור הועבר למנכ"ל אלקטרוניקס פרו ולסמסונג.

אני לגמרי בעד קבלת שירות טוב (קצת שונא את הקונספט של "יצאת צדיק" שמי שנותן שירות סביר צריך לקבל מדליה) ובעד להילחם כדי לקבל שירות טוב, השאלה היא איך עושים את זה.
לדעתי זה מאוד פשוט - מצביעים ברגליים. פשוט לא קונים מוצר נחות.
מוצר נחות זה לא רק פיצ'רים אלא מחיר ושירות. הרי אם המוצר מדהים והשירות טוב אבל התימחור לא טוב אתה פשוט לא תקנה, נכון?
אנחנו נשמח לעזור ולהעביר את המסר אבל לא יכולים ובטח לא רוצים להיות אחראים "למצב" או לאיזו חברה יבואן כזה או אחר החליט לקחת כדי לתת את השירות שלו.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

Sharkbite
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #65 

@MartinHSabag
·
אני לא אומר שאתם אחראים בשום אופן או שיש לכם צד בעניין. פשוט המחשבה שעלתה לי בראש שראשי האתר מכירים את היבואנים או אנשים שעובדים שם ויכולים להשפיע לטובה על המצב. אני יודע שאם אני הייתי מכיר שם מישהו הייתי פועל לנסות לשפר כדי שהמקום שאני חי בו יהיה קצת יותר נסבל.
ובקשר ליצאת צדיק אני גם לא אוהב את הלתת מדליה אבל זה המצב שהגענו שצריך בפינצטה למצוא אנשי שירות שלא מרמים או מחפשים לעשות כסף קל על חשבון אחרים.
מצידי שכל יום יהיה מהבוקר עד הלילה ישודרו תוכניות כאלה לחשוף את כל הרמאים ולשלוח אותם למאסר.

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #66 

כמו שכתבתי. המסר כבר עבר הלאה.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #67 

MartinHSabag
איזה מזל, חסכת לי פוסט ארוך שמחקתי אחרי שהרצתי חיפוש וראיתי 1170 תגובות על אלקטרוניקס פרו.
אם אתם מעבירים את התלונות לאלקטרוניקס פרו ולסמסונג זה מצוין ואני מברך על זה.

הנטיה להעברת השירות לחברות צד ג' דוגמת אלקטרוניקס פרו קימת גם אצל יבואנים האחרים.

אני בטוח שהיבואנים יודעים כל זאת ושזה פוגע בכיסם באיזה אופן,
אבל החסכון בעלויות של החזקת מחלקת שירות ומעבדה גובר על כל השיקולים האחרים.

המגמה של הרעה בשירות בתחום זה ובהרבה תחומים דומים בארץ
כנראה תימשך כי רוב הקונים לא נכנסים לפורום לפני הקניה והם עומדים חסרי אונים כשמופיעה בעיה.

זה עדיין נושא שיש לקדמו מטעם האתר הזה, אם אתם עושים זאת כפי שכתבת, אז (Y)

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75267
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 638 פעמים
קיבל תודות: 4746 פעמים

נושא שלא נקרא #68 

צריך להבין. אנחנו לא צד. כל מה שאנחנו יכולים לעשות (וכמובן עושים) זה לחבר בין לקוחות לספקי שירות ולאגד את חברי האתר בכדי לתת להם כח. אם היבואנים קוראים הודעות ולא עושים דבר בנידון, אין לנו הרבה מה לעשות בנידון.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #69 

אני חושב שהבועה הזאת שנקראת "אלקטרוניקס פרו" סופה להתפוצץ.
זה אולי יקח קצת פחות/יותר זמן- אבל היא תתפוצץ בסופו שלדבר.

מה שהם מעוללים ללקוחות זו פשוט אונס !
אין ספק שבחרו שם מנהלים אגרסיביים, שעובדים תחת מגבלות של תקציבים מינימאליים.
ברור לכל שהעסק שם עובד על פרמיות כאלו או אחרות ותגמולים בהתאם...
זה שקוף, כיון שעוד ועוד יבואנים עוברים אליהם- בעוד השירות מתדרדר עוד ועוד.

כל הרשת (ולא רק האתר הזה) מלא בסיפורי אימה עליהם.

אז בטווח המיידי כנראה שהצדדים מרויחים מכל העסק. בטווח הבינוני/ארוך כולם שם יפסידו.

ברור לכל שלקנות מכשיר עם אחריות שלהם זו טעות גדולה.
זה מגיע לרמה, שפחות מסתכלים על המחיר ויותר על נותן השירות בפועל !

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #70 

רק לחשוב על אותם אנשים תמימים שנפלו ורכשו הרחבת אחריות כזו או אחרת דרך אלקטרוניקס-פרו.
הרחבת אחריות שאמורה להיכנס לתוקף בתום האחריות שהיבואן מחוייב לתת. זו שכבר הבנו עד כמה היא בעייתית בגלל אלקטרוניקס-פרו - אבל כאן לפחות יש כתובת נוספת והיא היבואן עצמו. אחרי תקופת האחריות שהיבואן מחוייב לתת - זה פשוט לזרוק כסף לפח..
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #71 

ליבואן "נוח" מאד לא להיות בתמונה, אבל צריך להקשות וליצור קשר עם היבואן ולערב אותו ולבקש ממנו פתרונות, וכמובן לאיים בתביעה מול היבואן ומול אלקטרוניקס, יש גבול לזלזול.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #72 

@MartinHSabag
·
נכון מאד שקניית מוצר איכותי נשענת על שירות איכותי, אבל אם פעם יכולת למשל להעדיף את סוני שנשענת על שירות של ישפאר, או פנסוניק עם שירות של יורוקום, הסיפור הזה נגמר למרבה העצב.
יורוקום פנסוניק - אלקטרוניקס פרו
ישפאר סוני -אלקטרוניקס פרו
סם ליין סמסונג - אלקטרוניקס פרו
היבואן היחיד שנותר נכון לעכשיו הוא ח.י. שלא העביר את השירות החוצה . בינתיים ?!

אומר עוד משהו מניסיוני, אני עובד בתחום מוצרי חשמל לבנים גם בחברה הנוכחית וגם בקודמת השירות ניתן דרך קבלן שירות חיצוני, ולמרות שאנו מוכרים מוצרים יוקרתיים, יש המון תלונות על טיב ורמת השירות. תודעת ורמת השירות בארץ נמוכה מאד לצערי...

nirmv
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1416
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 59 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #73 

צרפו פה קישורים לכל סיפורי הלקוחות כדי שזה יהיה מרוכז במקום אחד. סוג של שיימינג שיעזור להפעיל לחץ לשיפור המצב

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #74 

פשוט, לקנות רק מוצרי LG וכל האחרים מיבואנים מקבילים.

Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 191
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #75 

הדיון פה עוסק בעיקר ברמת השירות - וזה אחד האתגרים שלנו כצרכנים לגבש אסטרטגיה נגדית - ככל הנראה לרכוש מיבוא מקביל (אגב - אין כמעט פער במחיר אם בכלל). מה לגבי חוסר האמינות של המוצרים עצמם? מה למדנו? מה הלקח כאן?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”