פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
TR17
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 65
הצטרף: אוקטובר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

Bass66 כתב:הדיון פה עוסק בעיקר ברמת השירות - וזה אחד האתגרים שלנו כצרכנים לגבש אסטרטגיה נגדית - ככל הנראה לרכוש מיבוא מקביל (אגב - אין כמעט פער במחיר אם בכלל). מה לגבי חוסר האמינות של המוצרים עצמם? מה למדנו? מה הלקח כאן?
...
·
כשאתה אומר שאין פער במחיר בין יבוא מקביל לרשמי אתה יכול לתת דוגמאות?

shshmul
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 724
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: שמוליק
מיקום: יבנה
נתן תודות: 144 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #77 

האם מדובר על מסכים בלבד? או שגם מוצרי חשמל לבית?
ובמידה וארצה לרכוש מקרר סמסונג פרימיום ,איזה שרות אקבל מיבואן מקביל?
לאחר כל קריאת השרשור הזה אני שוקל בכובד ראש לרכוש מקרר של שארפ במקום הסמסונג שרציתי.
איך השרות של שארפ? לא אלקטרוניס פרו אני מקווה...
RECIVER-------------- DENON 6500H
FR. SPEAKERS---------- B&W 703 S2
CENTER------------- B&W HTM71 S2
SUR. SPEAKERS------------ KEF T301
ATM. SPEAKERS----------- KEF T101
SUBWOOFER---- SVS SB-16 ULTRA
SCREEN --------------LG OLED C9 "77

Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 191
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #78 

בבדיקה נקודתית שערכתי לגבי מוצר ספציפי (מבלי לנקוב בשמות), קיבלתי הצעת מחיר יותר נמוכה מיבוא מקביל. מה שמביא אותי למחשבה שיתכן והעברת נתינת השירות לצד ג' נועדה בין היתר להפחתת עלויות על מנת להתמודד עם היבוא המקביל.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #79 

אילו השירות של אלקטרוניקס פרו היה מסתיים רק במסכים "דיינו" הם חולשים במתן שירות על כל מוצרי היבואן אותו הם מייצגים. ממוצרים קטנים ועד כל המוצרים הלבנים של אותו יבואן . ידידה שלי שקנתה מכונת כביסה של אלקטרולוקס דרך היבואן סם ליין ומי הגיע להרכיב את המכונה ? אלקטרוניקס פרו ... מה שהיא עברה עם המרכיב שהגיע אליה הביתה להרכיב את המכונה מוטב שלא תדעו. כל מה שחברת אלקטורוניקס פרו נוגעת היא מחרבת בצורה מזוויעה . בהחלט צודקים עופר ומרטין שלמעט להעביר ליבואן את הפוסטים או תלונות של החברים אין להם מה לעשות .ובמקרה של סם ליין המצב חמור עוד יותר כי בניגוד ליורוקום שרק עכשיו החליטה להפריט את מערך התיקונים סם ליין מודעת לבעיית השירות הגרוע של אלקטרוניקס פרו כבר לא מעט שנים ומחליטה משיקולים זרים משלה לעצום עיניים נקווה שיורוקום תתעשת מהר (למרות שאין כבר מה לקנות מיורוקום מסכים כבר לא נראה לי שהם מביאים ושאר מכשירי החשמל הקטנים זה דבר קטן .)
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16933
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 999 פעמים
קיבל תודות: 2177 פעמים

נושא שלא נקרא #80 

מה עם מסלול תביעות קטנות ?
המסלול השני המומלץ הוא פשוט לא לקנות .
המסלול השלישי המומלץ הוא אמזון ,במידה וניתן כמובן.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

היבואנים (וגם חנויות בתחום) מודעים לבעייתיות, זה פשוט לא כזה מעניין אותם. זה חוסך להם כסף ומי שלא מתאים לו שלא יקנה.
חובתנו כצרכנים להצביע ברגליים ופשוט לא לקנות דרכם. כמו כן, חובתנו לדאוג להציף את זה הלאה "ולחפור" על זה לאחרים, גם מול חברים ובני משפחה וגם כאן בפורום. שינוי, אם בכלל יגיע, יגיע רק דרך הכיס. כל שאר הדרכים פשוט לא רלוונטיות כי בסופו של יום כל עסק כלכלי מסתכל על אחוזי הרווח שנשארו לו ולא שום דבר מעבר.

אחרי שזה נאמר, אני לחלוטין מבין את הצורך להעביר שירותי מעבדה לקבלן חוץ, זה לגמרי לגיטימי בעיניי. מה שלא לגמרי לגיטימי בעיניי וגם לא חכם כלכלית בטווח הארוך זה העברת התמיכה ושירות הלקוחות גם כן לקבלן חוץ. היבואנים בוחרים לסגור את ערוץ התקשורת מול הלקוחות שלהם ולמעשה בפועל מוציאים את עצמם לגמרי מהמשוואה מבחינת טיפול ומעקב. ברגע שהם מחוץ לתמונה, זה בדיוק מה שקורה - זלזול מוחלט בלקוח מפני שהלקוח הוא בכלל לא לקוח שלהם. אכזבה של הלקוח פוגעת ביבואן ולא בקבלן עצמו וככה זה נראה.

מה שאולי אפשרי מבחינתנו כלקוחות שכבר כן נפלו לביצה הזו זה פשוט לפעול מולם בכלים לגיטימיים אשר מעוגנים בחוק הגנת הצרכן. הם מאד ברורים ונוקשים לטובת הלקוח. אז למי שיש עצבים וזמן לזה, פשוט להיות קטנוני ולתבוע.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

TR17
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 65
הצטרף: אוקטובר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

Bass66 כתב:בבדיקה נקודתית שערכתי לגבי מוצר ספציפי (מבלי לנקוב בשמות), קיבלתי הצעת מחיר יותר נמוכה מיבוא מקביל. מה שמביא אותי למחשבה שיתכן והעברת נתינת השירות לצד ג' נועדה בין היתר להפחתת עלויות על מנת להתמודד עם היבוא המקביל.
...
·
אה אוקי.. אז מדוגמא אחת (שגם אותה אתה מסרב להביא) אתה קובע פה עובדה שיבוא מקביל יקר יותר מרשמי...
חג שמח :D
נערך לאחרונה על ידי TR17 ב 11/10/2017 16:10, נערך פעם 1 בסך הכל.

JinLord28
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 28
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #83 

שלום לכולם
שמי גבי ואני עובד בחברת אלקטרוניקס פרו.
האמת שאני לרוב לא פעיל בפורום הזה באתר ביום יום, וכשאני פעיל, פחות מגיב אלא יותר קורא ומתעניין..
קשה לי מאוד לראות את הדברים שנכתבים כאן בגלל שאני מגיע מ"בפנים" ויודע כמה האנשים אצלנו מתאמצים בשביל לתת שירות טוב ללקוחות..
אנחנו מגיעים ליותר מ1500 לקוחות ביום וגם אם 99.9 אחוזים מרוצים עד הגג, מספיק עשירית האחוז של אנשים בכל יום שמרגיש שלא קיבלו מענה מלא מהלב כדי לקבל תמונה לא נכונה..
חשוב לי באופן אישי שכל מי מכם שמרגיש שקיבל שירות לא מספק שכזה אני פה בשביל לנסות ולסייע בכל מה שצריך.
לכל מי שצריך אני משאיר כאן את מספר הטלפון הנייד שלי ואת המייל שלי בעבודה.
אשמח אם תיצרו עמי קשר ואסייע לכם לסיים טיפול בצורה הכי טובה שניתן.
מבטיח לעשות את מירב המאמצים בכדי להראות לכם את שאלקטרוניקס פרו חברה שמספקת שירות איכותי ואמין, והרבה פעמים הרבה מעבר למצופה.
הנייד שלי - 054-3270472 (ניתן להתקשר או לשלוח ווטסאפ)
מייל - [email protected]

Balance
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2528
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 82 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #84 

יפה על עצם התגובה.
אבל
זה נשמע מזלזל... 1,500 לקוחות ביום. אז אולי עשירית לא מרוצים. נו באמת.
יש מאות ויותר תלונות ברשת. תלונות מאנשים שונים.
יש עוד מאות שלא מפורסמות ברשת.
זו עשירית? האם אנו מדברים עם חברת חסידי האומות??

ולכם צרכנים - כל מה שאפשר, ללא יוצא מן הכלל, תרכשו מאמאזון. הכל.
גם אם המחיר שם זהה לארץ.
פה אין שירות. פה לא יהיה. איזה יתרון יש ליבואן?

הדבר הכי בסיסי בעסק, הנקרא שירות, יצא למיקור חוץ.
כלומר היבואן אומר, אני לא רוצה לתת שירות. תנו לי כסף וקחו מוצר. אחרי זה חפשו...
חברה שמוציאה מעצמה את לב העסק, שירות ויחס לא ראויה.

אין צורך בהתחסדות והסברים.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44332
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2083 פעמים
קיבל תודות: 4720 פעמים

נושא שלא נקרא #85 

@TR17,
המשפט האחרון שלך איננו ברוח הפורום ומהווה התייחסות לגופו של אדם, נא ערוך בהקדם.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #86 

@JinLord28
·

גבי היקר,

מן הראוי היה שתציג לכולם מה תפקידך בכח ?

Sharkbite
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #87 

גבי אני לא ראיתי בן אדם אחד שאמר מילה טובה על החברה. קל להגיד כמו כל התגובות בכלבוטק ויצאת צדיק "אנחנו מספקים שירות להמון לקוחות מרוצים" אבל לא מצאתי בן אדם אחד שימליץ על החברה . אין שום סיכוי שזה אחוז בודד שמתלונן.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #88 

לפי דעתי אנחנו מפספסים את העניין הבעיה היא " לא אלקטרוניקס פרו " אלה היבואנים. אילו הם היו מעוניינים שחברת אלקטרוניקס פרו תיתן שירות טוב יותר או יותר הוגן זה היה נעשה . ואם זה לא היה ניתן היו דואגים להתקשר עם נותן שירות אחר . היבואן מכתיב את הכללים איך ובאיזה תנאים יתוקן או יוחלף מסך ומה שנותן השירות עושה זה הקצנה חוזה ההתקשרות היבואן ולא נציג היבואן במקרה הזה אלקטרוניקס פרו .אם יש צורך בהחלפת מסך היבואן הוא זה שמחליט ולא נותן השירות אומנם יש להם סמכות אבל לדעתי היא מוגבלת או שיש כאן התנהלות של תגמול בהתאם לכמה החלפות מסך וכמה תיקונים ביצע נותן השירות ככל שכמות התיקונים עולה או החלפות מסך כך התגמול יורד וכן הלאה אחרת אני לא מצליח להבין את הרציונל מאחורי ההתנהלות כי חלק מהיבואנים מודעים לבעיה הזו כבר מס' שנים נותן השירות עושה וכנ"ל גם לשאר מוצרי היבואן .
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #89 

בהתמודדות שהייתה לי עם אלקטרוניקס-פרו הרגשתי שאני מדבר אל קירות.
מבטיחים דברים (יחזרו אליך וכד') ודבר לא קורה.
צריך להיות נודניק ברמות ולא להרפות עד שמקבלים התייחסות מ"מנהלת השירות", וגם אז היא נתנה לי תשובות לא מקובלות ואמרה שזה "ככה".
לא ברור מה מסלול האסקלציה, אבל עושה רושם שהוא קיים רק דרך בית המשפט.
פניות ליבואן לא עזרו מהרגע שהיבואן הפסיק להחזיק פונקציית שירות לקוחות אצלו והוציא גם את זה לאלקטרוניקס-פרו.

כך יוצא שיש גם בעיות טכניות וגם בעיות שירותיות באותה רמה.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

JinLord28
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 28
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #90 

@Arie10
אני עובד כבר 8 שנים באלקטרוניקס פרו. היום אני מנהל פיתוח עסקי של הקבוצה ובעבר עברתי מגוון תפקידים החל מטכנאי, ראש צוות ועוד.
אני ממתין לפניות שלכם, במיוחד אשמח אם @Sharkbite שפתח את השירשור וחושש מהשירות שעדיין לא קיבל יפנה אלי

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”