פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #91 

נראה שהפוסטים פה כן מזיזים משהו, זה אולי טיפה בים, אבל זה גם משהו, דעת קהל שמבוטאת פה היא בכל זאת כח. עובדה.
jaco - אני לא רואה הרבה אלטרנטיבות, כשאתה צריך מוצר אתה צריך, מה הברירה - יבואן מקביל? גם שם יש בעיות ואולי אף חמורות יותר, יבוא אישי? גם מסלול הרפתקני..

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #92 

sagico כתב:נראה שהפוסטים פה כן מזיזים משהו, זה אולי טיפה בים, אבל זה גם משהו, דעת קהל שמבוטאת פה היא בכל זאת כח. עובדה.
jaco - אני לא רואה הרבה אלטרנטיבות, כשאתה צריך מוצר אתה צריך, מה הברירה - יבואן מקביל? גם שם יש בעיות ואולי אף חמורות יותר, יבוא אישי? גם מסלול הרפתקני..
...
·

אבל אם תשווה את הבעיות שמקבלים לקוחות של יבואן רשמי ולקוחות של יבואן מקביל לא עדיף לחסוך את הכמה אלפי שקלים שהיבואן רשמי גובה ? כך או כך לא מקבלים שירות לא כאן ולא שם אז לפחות שנחסוך את ההפרש להנאות אחרות
אני רואה כאן שהחלו לצוץ תגובות של אלקטרוניקס פרו והתחושה שלי ואני מקווה שאני טועה (נדע במרוצת הזמן) שזה רצון לכבות שריפה נקודתית ולא שינוי תפיסה כי פתאום מישהו בחברה תפס את הראש ואמר קיבינימט מה קורא כאן ... לא . אני כרגע לא קונה את זה בכל אופן לא אחרי ים של התנסויות מבישות ומגעילות מול החברה .
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #93 

@shay1
·
ביבוא מקביל מעבר לשירות יש בעיה של מקור הסחורה,
בזמנו היו לי טלויזיות של סוני שכולן היו ישפאר, אחת הייתה של י.שלום יבואן מקביל. היחידה שהתקלקלה אחרי שנה, צירוף מקרים או לא זו עובדה.
כרגע המצב נראה עגום באמת.
נקווה שהעתיד יהיה וורוד יותר :)

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4675
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #94 

JinLord28 כתב:שלום לכולם
שמי גבי ואני עובד בחברת אלקטרוניקס פרו.
האמת שאני לרוב לא פעיל בפורום הזה באתר ביום יום, וכשאני פעיל, פחות מגיב אלא יותר קורא ומתעניין..
קשה לי מאוד לראות את הדברים שנכתבים כאן בגלל שאני מגיע מ"בפנים" ויודע כמה האנשים אצלנו מתאמצים בשביל לתת שירות טוב ללקוחות..
אנחנו מגיעים ליותר מ1500 לקוחות ביום וגם אם 99.9 אחוזים מרוצים עד הגג, מספיק עשירית האחוז של אנשים בכל יום שמרגיש שלא קיבלו מענה מלא מהלב כדי לקבל תמונה לא נכונה..
חשוב לי באופן אישי שכל מי מכם שמרגיש שקיבל שירות לא מספק שכזה אני פה בשביל לנסות ולסייע בכל מה שצריך.
לכל מי שצריך אני משאיר כאן את מספר הטלפון הנייד שלי ואת המייל שלי בעבודה.
אשמח אם תיצרו עמי קשר ואסייע לכם לסיים טיפול בצורה הכי טובה שניתן.
מבטיח לעשות את מירב המאמצים בכדי להראות לכם את שאלקטרוניקס פרו חברה שמספקת שירות איכותי ואמין, והרבה פעמים הרבה מעבר למצופה.
הנייד שלי - 054-3270472 (ניתן להתקשר או לשלוח ווטסאפ)
מייל - [email protected]
...
·

יכול להיות שחסר לכם כוח אדם ומשם מתחילות הבעיות בכל הנושא של לקוחות שממתינים לשירות הרבה זמן.
ישנם לא מעט תלונות באתר על אלקטרוניקס פרו - הקשורות ל"נפנוף" לקוחות.
גם כשדיברתי עם ירון הבעתי בפניו כי בשנתיים האחרונות השרות אינו תקין.
אני אומר את זה בתור אחד שכל שנה רוכש בין 15 ל-20 מסכים (חברים, משפחה קרובה ורחוקה שרוכשים רק לאחר התייעצות איתי).
רק בחודש וחצי האחרונים רכשו בעצתי 4 חברים מסכי טלוויזיה חדשים אף אחד מהם לא היה של סמסונג בדיוק בגלל נושא השירות.
חלק מהחנויות (מתמחות וגם לא) עצמם "מודים" בבעייתיות הנ"ל .


מקווה שתקחו זאת לתשומת ליבכם.

mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1666
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #95 

קראתי פה את הסיפורים, ובכל זאת בחרתי לקנות מסך של סמסונג.
אני חושב שיש פה מצב שדומה לכל מה שיש באתרי ביקורת כמו TRIP ADVISOR וכו,
מניח שהחברה מטפלת בעשרות אלפי פניות בשנה, ופה אנחנו רואים 10-20 טוב 50 תלונות.
התלונות לא מייצגות שום דבר, לדעתי.
לפעמים זה דברים סובייקטיביים, לפעמים התקטננות של אנשים ולפעמים באמת בעיות שלא מטופלות כמו שצריך.

לכן צריך לדעת לקרוא את הדעות, ולהפעיל שיקול דעת.
גם שאני רואה מלון במנהטן שיש לו 100 דעות לא טובות, אני מניח שזה לא פרומיל אחוז מהמבקרים. אז נכון שחלק לא מתלונן, אבל יתכן גם שהדעות הלא טובות אינן מייצגות את הלך הרוח של המקום.

#רקדעתי

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #96 

mayeast כתב:קראתי פה את הסיפורים, ובכל זאת בחרתי לקנות מסך של סמסונג.
אני חושב שיש פה מצב שדומה לכל מה שיש באתרי ביקורת כמו TRIP ADVISOR וכו,
מניח שהחברה מטפלת בעשרות אלפי פניות בשנה, ופה אנחנו רואים 10-20 טוב 50 תלונות.
התלונות לא מייצגות שום דבר, לדעתי.
לפעמים זה דברים סובייקטיביים, לפעמים התקטננות של אנשים ולפעמים באמת בעיות שלא מטופלות כמו שצריך.

לכן צריך לדעת לקרוא את הדעות, ולהפעיל שיקול דעת.
גם שאני רואה מלון במנהטן שיש לו 100 דעות לא טובות, אני מניח שזה לא פרומיל אחוז מהמבקרים. אז נכון שחלק לא מתלונן, אבל יתכן גם שהדעות הלא טובות אינן מייצגות את הלך הרוח של המקום.

#רקדעתי
...
·

אני מקווה שאתה לא רציני במה שאתה כותב כי כנראה אין לך מושג בכלום בנעשה בחברה ולא חווית את רמת השירות שלהם לכן אתה כותב מה שאתה כותב או שאתה חי בפלנטה אחרת עם המון כסף ומנותק מהמציאות ובאמת במקרה הכי גרוע מחליפים מסך ויש לי חבר כזה לא מתקן מוצרי חשמל ברגע שיש קלקול קטן הוא קונה חדש זה מסיר אולי סוג של "דאגות" אבל זה לקבור את הראש בחול כמו בת יענה. אחוז המתלוננים כאן בקבוצה אולי הוא קטן אבל "מייצג" אוכלוסייה מאוד גדולה רחבה מחוץ לקבוצה שנכוו מאלקטרוניקס פרו . ואני אומר לך את זה ממקור ראשון כי רובם הם לקוחות שלי או חברים שלי או חברים של חברים ומשפחה
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #97 

sagico כתב:@shay1
·
ביבוא מקביל מעבר לשירות יש בעיה של מקור הסחורה,
בזמנו היו לי טלויזיות של סוני שכולן היו ישפאר, אחת הייתה של י.שלום יבואן מקביל. היחידה שהתקלקלה אחרי שנה, צירוף מקרים או לא זו עובדה.
כרגע המצב נראה עגום באמת.
נקווה שהעתיד יהיה וורוד יותר :)
...
·

ומה ביבוא רשמי אין בעיה של מקור הסחורה? אם היית יודע כמה קומבינות יש גם ביבוא רשמי לא היית חושב כך
מעבר לכך מה זה משנה מקור הסחורה? (כל עוד זה חוקי) כי העובדה היא שגם מסכים " ממקור רשמי" מתקלקלים אז למה שלא תחסוך את ההפרש של כמה אלפי שקלים טובים לטובת שידרוג דברים אחרים במערכת הקולנוע בשביל מה לשלם מחיר מופקע ועוד להידפק פעמיים פעם בגלל החמדנות של היבואן ופעם שנייה שהוא עושה עליך סיבוב בשירות מתקשר עם חוזה של גרוש וחצי עם נותן שירות חיצוני ומרגע זה אתה לא קיים מבחינתו
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

Moshe9090
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 280
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #98 

שקלתי לרכוש טלויזיה ומקרר של סאמסונג ובזכות הפוסט אני לא אתקרב לחבכה הזאת! פוסט מבורך.

אני מקווה שהבעיה שלך תסתדר בהקדם! פשוט מצער לשמוע על זה

mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1666
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #99 

shay1 כתב:
...
...
·

אני מקווה שאתה לא רציני במה שאתה כותב כי כנראה אין לך מושג בכלום בנעשה בחברה ולא חווית את רמת השירות שלהם לכן אתה כותב מה שאתה כותב או שאתה חי בפלנטה אחרת עם המון כסף ומנותק מהמציאות ובאמת במקרה הכי גרוע מחליפים מסך ויש לי חבר כזה לא מתקן מוצרי חשמל ברגע שיש קלקול קטן הוא קונה חדש זה מסיר אולי סוג של "דאגות" אבל זה לקבור את הראש בחול כמו בת יענה. אחוז המתלוננים כאן בקבוצה אולי הוא קטן אבל "מייצג" אוכלוסייה מאוד גדולה רחבה מחוץ לקבוצה שנכוו מאלקטרוניקס פרו . ואני אומר לך את זה ממקור ראשון כי רובם הם לקוחות שלי או חברים שלי או חברים של חברים ומשפחה
...
·

אני בטוח שהלקוחות שלך והחברים שלך, או החברים של החברים שלך מייצגים את המתלוננים, בדיוק כמו שצורת הדיבור שלך והשיח מייצגים בדיוק את משתתפי הפורום פה. והמבין יבין.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #100 

mayeast כתב:
...
...
·

אני בטוח שהלקוחות שלך והחברים שלך, או החברים של החברים שלך מייצגים את המתלוננים, בדיוק כמו שצורת הדיבור שלך והשיח מייצגים בדיוק את משתתפי הפורום פה. והמבין יבין.
...
·

נכון ואני גאה בהם מאוד אחד אחד. כי לפחות הם עושים משהו לשנות את השיטה המקולקלת בניגוד אליך ושכמותך
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #101 

MosheShaby כתב:שקלתי לרכוש טלויזיה ומקרר של סאמסונג ובזכות הפוסט אני לא אתקרב לחבכה הזאת! פוסט מבורך.

אני מקווה שהבעיה שלך תסתדר בהקדם! פשוט מצער לשמוע על זה
...
·תודה. אני כבר למעלה מחודש בלי טלוויזיה ואני לא רואה שזה מיסתדר בקרוב. אבל נשאר רק לקוות.
אין ספק שהמסכים של סמסונג ברמה גבוהה. אבל להשקיע כל כך הרבה כסף ובסוף לקבל שירות פח זלזול ועקיצה כספית. אז אני לא חושב שזה שווה את זה.

Moshe9090
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 280
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #102 

@oren85

אני מקווה מאוד שנציגים של סמסונג וסוני קוראים את הפוסט כאן ומבינים שכול אחד שעובר על השרשור כאן לא יתקרב למוצרים שלהם כול עוד זה השירות שלקוחות מקבלים.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #103 

MosheShaby כתב:@oren85

אני מקווה מאוד שנציגים של סמסונג וסוני קוראים את הפוסט כאן ומבינים שכול אחד שעובר על השרשור כאן לא יתקרב למוצרים שלהם כול עוד זה השירות שלקוחות מקבלים.
...
·אני מקווה מאוד בשבילם.
לדעתי הם מנסים להשתמש בחלקי חילוף שהם מוצאים בטלווזיות אחרות ומחכים שזה איכשהו יפעל.
אני בטוח לא קונה שוב מוצר של סמסונג. נראה לי פעם הבאה אלך על סוני. הייתי מרוצה מהשירות של ישפאר לגביי הפלייסטשיין.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #104 

@oren85
·
מחלקת השירות של ישפאר לטלוויזיות עברה גם כן לאלקטרוניקס פרו.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #105 

TheCoolest כתב:@oren85
·
מחלקת השירות של ישפאר לטלוויזיות עברה גם כן לאלקטרוניקס פרו.
...
·אם זה ככה. כבר אין מה להשקיע על טלוויזיה טובה. עדיף בינונית ולהחליף כל 3 4 שנים אם יש תקלה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”