תאמו לי שליח לאתמול (יום ראשון), השליח היה אמור להגיע בין 9:00 ל 18:00 הוא לא הגיע, התקשרתי אמרו שיגיע היום ונחשו מה, גם היום אותו דבר השליח לא הגיע, הנציג אמר שמחר הוא יגיע...
מה מגיע לי עפ"י חוק ששרפתי שני ימי עבודה על מנת לחכות לשליח?
DHL תאמו לי משלוח והשליח לא הגיע מה מגיע לי?
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
·אתה יכול לקבל את המשלוח עד לבית, אתה לא אמורspacedude כתב:שלחו תיאום מסירה ב SMS, גם ביום ראשון וגם ביום שני
פשוט השליח לא הגיע...
למה להעביר לנקודת מסירה אם אני אמור לקבל את המשלוח לבית?...
האפשרות הזו דורשת ממך להיות בבית בשעות הזויות (אפילו אם הכל עובד בסדר) או לחכות לשליחים שלא מגיעים (שזה לא בסדר, אבל מה לעשות - קורה)
לחלופין, אתה יכול לבחור להשאיר את החבילה במרכז מסירה קרוב, לעצור 2 דק' בחזרה מהעבודה, ולסיים עם כל הסיפור
אם כל הטררם הזה היה שווה לך, העיקר שקיבלת את זה עד הבית, אז מעולה,
אבל יש אלטרנטיבות (כנראה יותר מוצלחות) אז קח גם את זה בחשבון
·בפעם האחרונה שתיאמתי העברה לנקודת מסירה, החבילה הועברה לנקודה אחרת במרחק של כמה קילומטרים משם.amired13 כתב:DHL תמיד שולחים SMS לתיאום לא? לפחות מהנסיון שלי.. למה לא להעביר לנקודת מסירה? עובדים עם מלא חנויות נוחות בתחנות דלק שפתוחות 24/7. הכי נוח שיש...
מבירור שעשיתי הנהג טען ש"החנות המקורית היתה סגורה כשעבר שם" אז הוא פשוט שם אותה בתחנה אחרת באזור.
הזוי - מתחילים להתנהג כמו דואר ישראל
·כנראה שכולם מחפפים אבל זו טעות שפחות כואבת לך כלקוח מאשר לחכות בבית שעות שלמות ולא הגיוניות לשליח שבסוף מבריזששוןן כתב:·בפעם האחרונה שתיאמתי העברה לנקודת מסירה, החבילה הועברה לנקודה אחרת במרחק של כמה קילומטרים משם.......
מבירור שעשיתי הנהג טען ש"החנות המקורית היתה סגורה כשעבר שם" אז הוא פשוט שם אותה בתחנה אחרת באזור.
הזוי - מתחילים להתנהג כמו דואר ישראל...
·לא, אני אומר שתהיה חכם ותבדוק מה הכי נוח לך, אם נוח לך להישאר בבית כל הזמן הזה ולחכות לשליח - אז זו האופציה בשבילךspacedude כתב:קודם כל זה לא הגיוני להגיד ללקוח צפי של יום שלם
דבר שני אתה משלם על הנוחות שהמוצר יגיע אליך, למה לשרוף על זה זמן ודלק ולנסוע לאסוף בעצמך?
אתה בעצם אומר, הם עובדים עקום אז להשאיר את זה ככה ואתה תתגמש ותאסוף בעצמך, במקום לנסות לתקן ולשפר...
הגיוני סה"כ...
אם ההיפך - אז ההיפך
לדעתי האישית לא הגיוני גם לשלם וגם לבחור באופציה שמסרבלת אותך יותר ולכן אני משתמש בנקודות המסירה. מה זה עוזר שמגיע לי משלוח עד הבית אם אני צריך לבזבז על זה שעות עבודה (לצאת מוקדם / להגיע מאוחר לעבודה או בכלל להישאר בבית)? רק זה עולה לי כבר יותר.
אם יש לך אנרגיות לנסות לתקן ולשפר - אחלה. אבל אתה כנראה לא תצליח לגרום לשינוי ארגוני בחברה / לחנך את הנהג מחדש, אז מה לעשות?
אם יש לך בחירה, אל תשלח עם DHL
אם זה לא לבחירתך, תתייחס לעלות המשלוח כחלק מעלות המוצר, ותבחר בדרך שנוחה לך יותר בלי לחשוב על "שילמתי אז שיבוא עד אליי" אם זה עוזר לך