שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
LeeAnne (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב,

החלטתי לשתף אותכם בחוויה שאני עוברת עם חברת "סמליין" לאחר תקלה שהתגלתה בטלוויזיה חדשה שרכשתי.
בתאריך ה 1/10/2018 רכשתי טלוויזיה של סמסונג מדגם UE65NU8000, הוסבר לי שחברת "סמליין" הינם היבואן הרשמי של סמסונג בישראל דבר אשר אמור להבטיח לי "ראש שקט" במידה ותהיה תקלה עם המוצר.

לאחר כחודש מהתקנת הטלווזיה הופיע קו לבן לרוחב המסך בעובי של כ 1-2 מ"מ בחלק העליון של המסך (מצ"ב תמונה).
התקשרתי לשירות לקוחות של חברת סמליין ונאמר לי שיתקשרו אלי בחזרה מהתמיכה הטכנית על מנת לנסות לעזור לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון.
אכן אחרי כמה ימים התקשר אלי נציג מהתמיכה הטכנית אך אחרי שהסברתי לו מה הבעיה הוא החליט שצריך לשלוח טכנאי עד לבית.
הטכנאי (יותר נכון 2 טכנאים) הגיעו אלי הביתה ולאחר שבדקו את המסך החליטו שהם לוקחים את המסך למעבדה.
תאריך איסוף המסך 29/11/18 (חודשיים מיום ההתקנה).
הטכנאים שהגיעו הינם מחברת "Electronics Pro" חברה שמספקת שירותי מעבדה ליבואן "סמליין".
לאחר כ-3 ימים התקשרתי לשירות לקוחות כדי להתעדכן במצב הטיפול בתקלה ונאמר לי שהתיקון יקח 7 ימי עסקים.
לאחר שעברו 7 ימי עסקים התקשרתי שוב ונאמר לי שהמסך עדיין בתיקון.
היום 16/12/18 אני עדיין ללא מסך וללא שום עדכון לגבי מצב המסך.
חשוב לציין שבכל פעם שהתקשרתי לשירות לקוחות נאלצתי לחכות לפחות חצי שעה עד שענו לי.

הסיבה שבחרתי לשתף אותכם כי אני באמת לא יודעת מה לעשות בעניין ואשמח לקבל מכם ייעוץ להמשך ההתנהלות שלי מולם.

תודה לכם.

בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 57 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לידיעתך על פי חוק הם מחויבים לתקן את המס (בתקופת האחריות) בתוך שני ימי עסקים בלבד.
במקרה שלא ניתן הם חייבים לספק מסך זמני עד לתיקון.
בחוק גם מוגדר שטכנאי צריך להגיע בתוך יום מעת דיווח התקלה.
במקרה של אי עמידה בחוק יש אפשרות לתבוע עדמלגובה 15,000₪ ללא הוכחת נזק.

עד שלא נתחיל לתבוע את החברות השונות הם ימשיכו לזלזל ולא ליישם את החוק!

gabbytec
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 92
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

רק בגלל השרות שלהם (סמליין) לא מוכן לקנות סמסונג

נושא שלא נקרא #3 

לחברות כאלו אין זכות קיום.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

ברוכה הבאה למועדון מקבלי השירות מחברת "אלקטרוניקס-פרו".
תעשי חיפוש קצר באתר ותביני יותר...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לאלקטרוניקס-פרו פנית...לא רק שטעית...כי אם גם שטות עשית !

intguy
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: נובמבר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #6 

מזעזע. חרטות של קניית המסך כבר התחילו לי כשהבנתי שאוכל להשתמש במסך שקניתי רק 3 שבועות לאחר הקנייה.
לפי מה שקראתי יש לו מעט אנשים שחוו התעללות מצד החברה הזו.
אולי כדאי לארגן תביעה משותפת של הנפגעים הקיימים ושל אלו העתידים להפגע.

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

משום מה אתם מפרידים ואומרים 'השירות שאלקטרוניקס פרו נותנים"...לדעתי הם פשוט נותנים מה שסמליין דורשים/משלמים להם לתת...ותו לא.
זה השירות של סמליין, לא של אלקטרוניקס פרו.
דורון.

בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 57 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

זה השרות של סמליין ולא אלקטרוניקס פרו.
זה מקרה קלאסי של "לא יורים בש"ג"
חנות מקצועית אולי הייתה עוזרת במקרה זה.
ממליץ להתחיל בפניה לעמותה לצרכנות

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה

נושא שלא נקרא #9 

@LeeAnne
·
תנסי לפנות דרך החנות שדרכה קנית את הטלויזיה.
מספר אנשים דיווחו שכשהחנות שדרכה קנו היתה מעורבת בעניין - הם קיבלו שירות הרבה יותר טוב והיה מישהו שדאג לאינטרסים שלהם.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

fLy כתב:משום מה אתם מפרידים ואומרים 'השירות שאלקטרוניקס פרו נותנים"...לדעתי הם פשוט נותנים מה שסמליין דורשים/משלמים להם לתת...ותו לא.
זה השירות של סמליין, לא של אלקטרוניקס פרו.
דורון.
...
לא נכון. אם סמליין הגדירו לאלקטרוניקס-פרו רמת שירות נמוכה מאד, היה על אלקטרוניקס-פרו לסרב. כך הייתה פועלת חברה סבירה אשר מספקת שירות טכני לאחר קנייה.

במקרה הזה מדובר במשחק שהיבואנים עושים בשיתוף פעולה עם אלקטרוניקס-פרו. סמליין לא היחידים שעובדים איתם.
בצורה כזו כל צד יכול לנפנף את הלקוח, וזה מה שקורה לצערי.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@איינשטיין
·

מן הסתם סמליין לא הגדירו להם 'רמת שירות', אלא רק תמחור שירות..התמחור הנמוך גורם בתורו לשירות הקלוקל.
סמליין בודקים את ערימת התלונות מצד אחד ואת שורת הרווח בצד השני, אם שורת הרווח לא זזה ממש, ממשיכים הלאה...

ronen61
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4653
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

Re: רק בגלל השרות שלהם (סמליין) לא מוכן לקנות סמסונג

נושא שלא נקרא #12 

gabbytec כתב:לחברות כאלו אין זכות קיום.
...
·

גם אני ככה, בהתחלה היה את רטפון ועכשיו אלקטורינק פרו

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

לי הייתה בעיה מאוד דומה וזכיתי לשרות טוב יותר.

https://www.hometheater.co.il/vt307920.html
ממליץ לך להיות תקיפה איתם ולדרוש החלפת מסך.

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

ככה זה בג'ונגל, רוצה את המחיר הראוי? תתמקח עד יאוש..רוצה שירות כראוי? תבזבז ת'זמן והגרון
אני רואה את עצמי כבר מזל מדרגה ראשונה מכיוון שלא התקלקלו לי אף פעם מכשירים חדשים או שבאחריות...פשוט מזל של יותר מ15 שנה

דניאל111
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 143
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אצל ההורים שלי גם בUE65NU8000 הופיע בדיוק אותו פס בערך באותו מקום, חודש אחרי הקניה.
הטכנאי הגיע וראה את הפס, אחרי פחות משבוע הגיע טכנאי אחר והחליף את הטלויזיה בחדשה.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”