שלום רב,
החלטתי לשתף אותכם בחוויה שאני עוברת עם חברת "סמליין" לאחר תקלה שהתגלתה בטלוויזיה חדשה שרכשתי.
בתאריך ה 1/10/2018 רכשתי טלוויזיה של סמסונג מדגם UE65NU8000, הוסבר לי שחברת "סמליין" הינם היבואן הרשמי של סמסונג בישראל דבר אשר אמור להבטיח לי "ראש שקט" במידה ותהיה תקלה עם המוצר.
לאחר כחודש מהתקנת הטלווזיה הופיע קו לבן לרוחב המסך בעובי של כ 1-2 מ"מ בחלק העליון של המסך (מצ"ב תמונה).
התקשרתי לשירות לקוחות של חברת סמליין ונאמר לי שיתקשרו אלי בחזרה מהתמיכה הטכנית על מנת לנסות לעזור לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון.
אכן אחרי כמה ימים התקשר אלי נציג מהתמיכה הטכנית אך אחרי שהסברתי לו מה הבעיה הוא החליט שצריך לשלוח טכנאי עד לבית.
הטכנאי (יותר נכון 2 טכנאים) הגיעו אלי הביתה ולאחר שבדקו את המסך החליטו שהם לוקחים את המסך למעבדה.
תאריך איסוף המסך 29/11/18 (חודשיים מיום ההתקנה).
הטכנאים שהגיעו הינם מחברת "Electronics Pro" חברה שמספקת שירותי מעבדה ליבואן "סמליין".
לאחר כ-3 ימים התקשרתי לשירות לקוחות כדי להתעדכן במצב הטיפול בתקלה ונאמר לי שהתיקון יקח 7 ימי עסקים.
לאחר שעברו 7 ימי עסקים התקשרתי שוב ונאמר לי שהמסך עדיין בתיקון.
היום 16/12/18 אני עדיין ללא מסך וללא שום עדכון לגבי מצב המסך.
חשוב לציין שבכל פעם שהתקשרתי לשירות לקוחות נאלצתי לחכות לפחות חצי שעה עד שענו לי.
הסיבה שבחרתי לשתף אותכם כי אני באמת לא יודעת מה לעשות בעניין ואשמח לקבל מכם ייעוץ להמשך ההתנהלות שלי מולם.
תודה לכם.
שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה
לידיעתך על פי חוק הם מחויבים לתקן את המס (בתקופת האחריות) בתוך שני ימי עסקים בלבד.
במקרה שלא ניתן הם חייבים לספק מסך זמני עד לתיקון.
בחוק גם מוגדר שטכנאי צריך להגיע בתוך יום מעת דיווח התקלה.
במקרה של אי עמידה בחוק יש אפשרות לתבוע עדמלגובה 15,000₪ ללא הוכחת נזק.
עד שלא נתחיל לתבוע את החברות השונות הם ימשיכו לזלזל ולא ליישם את החוק!
במקרה שלא ניתן הם חייבים לספק מסך זמני עד לתיקון.
בחוק גם מוגדר שטכנאי צריך להגיע בתוך יום מעת דיווח התקלה.
במקרה של אי עמידה בחוק יש אפשרות לתבוע עדמלגובה 15,000₪ ללא הוכחת נזק.
עד שלא נתחיל לתבוע את החברות השונות הם ימשיכו לזלזל ולא ליישם את החוק!
Re: שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה
@LeeAnne
·
תנסי לפנות דרך החנות שדרכה קנית את הטלויזיה.
מספר אנשים דיווחו שכשהחנות שדרכה קנו היתה מעורבת בעניין - הם קיבלו שירות הרבה יותר טוב והיה מישהו שדאג לאינטרסים שלהם.
·
תנסי לפנות דרך החנות שדרכה קנית את הטלויזיה.
מספר אנשים דיווחו שכשהחנות שדרכה קנו היתה מעורבת בעניין - הם קיבלו שירות הרבה יותר טוב והיה מישהו שדאג לאינטרסים שלהם.
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
לא נכון. אם סמליין הגדירו לאלקטרוניקס-פרו רמת שירות נמוכה מאד, היה על אלקטרוניקס-פרו לסרב. כך הייתה פועלת חברה סבירה אשר מספקת שירות טכני לאחר קנייה.fLy כתב:משום מה אתם מפרידים ואומרים 'השירות שאלקטרוניקס פרו נותנים"...לדעתי הם פשוט נותנים מה שסמליין דורשים/משלמים להם לתת...ותו לא.
זה השירות של סמליין, לא של אלקטרוניקס פרו.
דורון....
במקרה הזה מדובר במשחק שהיבואנים עושים בשיתוף פעולה עם אלקטרוניקס-פרו. סמליין לא היחידים שעובדים איתם.
בצורה כזו כל צד יכול לנפנף את הלקוח, וזה מה שקורה לצערי.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
Re: רק בגלל השרות שלהם (סמליין) לא מוכן לקנות סמסונג
·gabbytec כתב:לחברות כאלו אין זכות קיום....
גם אני ככה, בהתחלה היה את רטפון ועכשיו אלקטורינק פרו
לי הייתה בעיה מאוד דומה וזכיתי לשרות טוב יותר.
https://www.hometheater.co.il/vt307920.html
ממליץ לך להיות תקיפה איתם ולדרוש החלפת מסך.
https://www.hometheater.co.il/vt307920.html
ממליץ לך להיות תקיפה איתם ולדרוש החלפת מסך.