אני מקווה שתהיה תגובה רשמית של LG לגבי תקופת האחריות כי כרגע זה בגדר שמועה.
אבל אם לכאורה השמועה נכונה, מה שאותי מטריד זה איך הצרכן יידע?
מכיוון ש-LG נותנת אחריות לשלוש שנים כבר תקופה ארוכה, זו כאילו עובדה מוגמרת עבור הצרכנים. קשה מאוד לפספס את הסעיף הקטן הזה שמציין את משך האחריות ואני בטוח שהמוכרים לא יצאו מכליהם לציין את זאת.
למרות שזו אחריותו של הצרכן לשאול ולוודא, מי ידאג ליידע את הצרכן במעמד הקנייה?
מה ההסתברות שבעוד שנה או שנתיים נקרא פוסט של צרכן מבואס שגילה שהטלוויזיה היקרה והתקולה שלו איננה עוד במסגרת האחריות (ואולי נפנה אותו לפוסט הזה).
כמו שלגבי הקטנת אריזות מוצרים יש חוקהקובע כי אם מדובר באותו המוצר ואין כיתוב לגבי שינוי התכולה הדבר מהווה הטעיה לכאורה, אני מקווה שימצאו דרך הוגנת ושקופה ליידע כל קונה וקונה על השינוי.
מתי מגיע C9 לארץ?
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
אחריות המסכים של LG
זה יצא מהמחסן עם שנת אחריות אחת
אבל ניתן יהיה להרחיב במעמד הרכישה של המסך את האחריות לשלוש שנים מלאות כמו שהיה עד היום
כמובן שהמסכים בחנויות המורשות יגיעו אוטומטית עם שלוש שנים אחריות
המהלך הזה קורה בגלל כל הנושא של המשווקים הלא מורשים שמשתמשים בפופולריות של המסכים של LG בכלל וOLED בפרט כדי לקדם מוצרים אחרים על חשבון המחיר
בכל מקרה - מי שיחליט לרכוש LG - אצל משווק מורשה
ימשיך להנות מאותה אחריות מלאה לשלוש שנים ללא תוספת מחיר ויוכל גם להרחיב לשש שנים בתשלום נוסף במידה ויחליט
זה יצא מהמחסן עם שנת אחריות אחת
אבל ניתן יהיה להרחיב במעמד הרכישה של המסך את האחריות לשלוש שנים מלאות כמו שהיה עד היום
כמובן שהמסכים בחנויות המורשות יגיעו אוטומטית עם שלוש שנים אחריות
המהלך הזה קורה בגלל כל הנושא של המשווקים הלא מורשים שמשתמשים בפופולריות של המסכים של LG בכלל וOLED בפרט כדי לקדם מוצרים אחרים על חשבון המחיר
בכל מקרה - מי שיחליט לרכוש LG - אצל משווק מורשה
ימשיך להנות מאותה אחריות מלאה לשלוש שנים ללא תוספת מחיר ויוכל גם להרחיב לשש שנים בתשלום נוסף במידה ויחליט
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
@Crossover-Shop
רועי, תודה.
לא הבנתי כ"כ את התשובה.
מה הכוונה יצא מהמחסן ? של lg בחו"ל ?
אתה אומר שמסך פררלי יקבל שנת אחריות ומסך יבואן יקבל 3 מלאות ?
אם כן, אז למה הבחור שקנה פה מסך 55c9 חדש מהיבואן קיבל שנה בלבד לפי מה שהוא רושם ?
אשמח להבהרה...
רועי, תודה.
לא הבנתי כ"כ את התשובה.
מה הכוונה יצא מהמחסן ? של lg בחו"ל ?
אתה אומר שמסך פררלי יקבל שנת אחריות ומסך יבואן יקבל 3 מלאות ?
אם כן, אז למה הבחור שקנה פה מסך 55c9 חדש מהיבואן קיבל שנה בלבד לפי מה שהוא רושם ?
אשמח להבהרה...
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
·avihuli כתב:@Crossover-Shop
רועי, תודה.
לא הבנתי כ"כ את התשובה.
מה הכוונה יצא מהמחסן ? של lg בחו"ל ?
אתה אומר שמסך פררלי יקבל שנת אחריות ומסך יבואן יקבל 3 מלאות ?
אם כן, אז למה הבחור שקנה פה מסך 55c9 חדש מהיבואן קיבל שנה בלבד לפי מה שהוא רושם ?
אשמח להבהרה......
זה מה שנאמר לי ע״י הטכנאים שהתקינו, אבל זה היה כנראה בגלל חוסר ידע שלהם, התקשר אלי אחרי זה מישהו מח.י בכיר יותר ואישר שיהיו לי 3 שנות אחריות (אני פשוט הבנתי שזה לפני משורת הדין, ובאו לקראתי כי לא רציתי לקבל את הטלויזיה עם שנה אחריות)
לפי מה שרועי אומר, ואני סומך על דבריו, אז כנראה זה תלוי אם קונים יבוא מקביל או רגיל?
אני חושב שנדע בקרוב שיצאו עם שיווק לדגמים החדשים, ופרסומים רשמיים
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
@avihuli
·
הכוונה היא מהמחסן של ח.י
לא של LG בחו"ל
אין באמת ייבוא מקביל למוצרים של LG - לרובם המכריע לפחות
הכוונה פה היא
שהמוצרים של ח.י יוצאים עם שנת אחריות אחת - וכדי להרחיב את האחריות לשלוש שנים אתה צריך לרכוש אצל משווק מורשה
כלומר
אם קנית הכי זול בזאפ אצל מישהו שרשום באתר של ח.י שהוא לא משווק מורשה וחרף הניסיונות שלו לשכנע אותך לרכוש מוצר אחר החלטת ללכת על מה שהוא מפרסם , במחיר שהו מפרסם , ואיך שהו הצלחת בכל זאת לקבל ממנו את המסך שהזמנת - אתה זכאי לשנת אחריות אחת בלבד כי מהשירות של ח.י יבקשו חשבונית רכישה של משווק מורשה עם פרטים מזהים שלך ושל החנות לקבלת שירות מלא לשלוש שנים
ייבוא פרטי - כמו ייבוא של סדרות אמריקאיות וכדומה שקיים בארץ - לא קשור כלל לנושא האחריות של ח.י והם כלל לא מטפלים במוצרים כאלה
מדובר רק על מוצרים שיצאו מהמחסנים של ח.י בישראל
שוב
בחנויות מתמחות ואצל משווקים מורשים - האחריות ניתנת לשלוש שנים מלאות - או - ניתנת להרחבה לשלוש שנים בתוספת תשלום תלוי בדגם ובתמחור שלו אצל אותו משווק
אגב אצל USB1 המסך הוא 65 אינטצ' לא 55 - והטכנאים בשטח היו מעודכנים חלקית לגבי המהלך המבלבל הזה שהחברה הפיקה
הם פשוט ניסו לשדרג את הלקוח משנת אחריות אחת (למיטב הבנתם זה היה המצב) - לשש שנים בתשלום אקסטרה
מאז דאגנו לעזור לחדד את הנהלים מול מחלקת התקנות ומול ח.י
·
הכוונה היא מהמחסן של ח.י
לא של LG בחו"ל
אין באמת ייבוא מקביל למוצרים של LG - לרובם המכריע לפחות
הכוונה פה היא
שהמוצרים של ח.י יוצאים עם שנת אחריות אחת - וכדי להרחיב את האחריות לשלוש שנים אתה צריך לרכוש אצל משווק מורשה
כלומר
אם קנית הכי זול בזאפ אצל מישהו שרשום באתר של ח.י שהוא לא משווק מורשה וחרף הניסיונות שלו לשכנע אותך לרכוש מוצר אחר החלטת ללכת על מה שהוא מפרסם , במחיר שהו מפרסם , ואיך שהו הצלחת בכל זאת לקבל ממנו את המסך שהזמנת - אתה זכאי לשנת אחריות אחת בלבד כי מהשירות של ח.י יבקשו חשבונית רכישה של משווק מורשה עם פרטים מזהים שלך ושל החנות לקבלת שירות מלא לשלוש שנים
ייבוא פרטי - כמו ייבוא של סדרות אמריקאיות וכדומה שקיים בארץ - לא קשור כלל לנושא האחריות של ח.י והם כלל לא מטפלים במוצרים כאלה
מדובר רק על מוצרים שיצאו מהמחסנים של ח.י בישראל
שוב
בחנויות מתמחות ואצל משווקים מורשים - האחריות ניתנת לשלוש שנים מלאות - או - ניתנת להרחבה לשלוש שנים בתוספת תשלום תלוי בדגם ובתמחור שלו אצל אותו משווק
אגב אצל USB1 המסך הוא 65 אינטצ' לא 55 - והטכנאים בשטח היו מעודכנים חלקית לגבי המהלך המבלבל הזה שהחברה הפיקה
הם פשוט ניסו לשדרג את הלקוח משנת אחריות אחת (למיטב הבנתם זה היה המצב) - לשש שנים בתשלום אקסטרה
מאז דאגנו לעזור לחדד את הנהלים מול מחלקת התקנות ומול ח.י