Adir88 כתב:טוב אתמול כבר חזרו אלי לתיאום החלפה ל- B8 חדשה אך עניין האחריות מאוד מטריד אותי.
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:
B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.
מצד אחד מעצבן אותי להוסיף עוד סכום כזה. מצד שני האחריות במסכים האלו הוכחה כקריטית וניראה לי שהדבר הנכון הוא להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים של שקט.
עכשיו השאלה היא לאיזה דגם....
בעניין השירות של ח.י אז אם אני אתעלם לרגע משיטת המצליח המאוד מעצבנת של הנציגה הראשונה וההצעה שלה להחליף את המסך ל'מחודש',
שאר התתנהלות מולם היית מעולה. תוך שעתיים אחרי ששלחתי להם תמונות קיבלתי אישור להחלפת מסך.
אתמול אחר"צ כבר הציעו לי שטכנאי יגיע עם B8 חדשה השבוע וכשביקשתי לברר על נושא האחריות נציגת מכירות חזרה אלי הבוקר עם שלל אפשריות שידרוג לדגמים מתקדמים \ מסכים גדולים יותר.
חבל שהם הורסים לעצמם עם השיחת טלפון הראשונה וחבל שהייתי צריך להתעצבן כדי להוריד אותם מהרעיון של המסך המחודש.
אם לא זה, הם באמת יכלו להצטיין...
...
שלום חברים,
קראתי, חקרתי, למדתי, אבל אני לא יודע לגבש החלטה. מקווה שתוכלו לייעץ לי מניסיונכם ומומחיותכם הטובה.
לפני מס' ימים כתבתי על התקלה . העבירו את התמונות לבדיקת מעבדה וחזרו עם תשובה שמדובר ב"צריבה". אני לא כל כך מסכים עם התשובה הזו, וסליחה שאני מערער על דעת המומחים כמי שלא מבין גדול בתחום - לא עשיתי עם המסך שום דבר שמצדיק צריבה אחרי 10 חודשי שימוש (חשבתי ש"שימוש סביר" אמור למנוע את התופעה, לפחות כמה שנים קדימה, בואו נסכים שלפחות שנה אחת קדימה...). המסך לא עובד הרבה זמן ברציפות (חשבתי שאחרי כל כיבוי אמור באופן אוטומטי לבצע רענון שימנע צריבות), אין הקפאה של התמונה ואם כבר צריבה, אז הייתי מצפה לראות במיקום של הלוגו בצד ימין למעלה, לא פס אנכי שחוצה את המסך. כתב אחד החברים שאולי פגעתי במסך בניסיון לנקות אותו. זה לא קרה. כמובן שאם היה קורה לא הייתי מתנדב לספק את המידע הזה, אבל אני יכול לומר בכנות, שחומרי ניקוי לא התקרבו למסך, גם לא למסגרת מסביב. אם זו היתה הסיבה, הייתי שותק וסוגר את את העניינים עם שירות הלקוחות מאחורי הקלעים. אני כותב את התגובה הזו מתוך ביטחון שאני יודע שאני לא הבעיה.
כל זה לא משנה כרגע. הימים האחרונים היו קשים. פשוט כואב הלב. אבל כמו במקרים אחרים שהועלו כאן בפורום לאחרונה, בשירות הלקוחות של ח.י התייחסו לתקלה בצורה הוגנת, נתנו מענה מהיר, הרבה יותר מהמקובל בישראל, ולמרות האכזבה הגדולה, זה מנחם.
ההצעה שקיבלתי:
55 -
B7 (הדגם שיש לי) - מחודש, וממשיך את יתרת האחריות (שנתיים וחודשיים).
B8 - שדרוג בתוספת מחיר של 1,000 ש"ח.
C8 - שדרוג בתוספת מחיר של 1,500 ש"ח.
65 -
B8 - שדרוג בתוספת מחיר של 3,700 ש"ח.
C8 - שדרוג בתוספת מחיר של 4,700 ש"ח.
אני מעוניין לשדרג ל-65. בחרתי 55, כי רציתי להיכנס ל-OLED במסגרת התקציב שהיה לי (נקנתה ב-5,600).
רציתי לדעת מה דעתכם על ה-C8? מעבד מתקדם יותר ואולי יתרון בקונסולות גיימינג (לא רלבנטי לי), אבל בעיה בהצגת סצנות חשוכות (נכון למאי 2019)? מאידך, קראתי פה ושם, אולי הבנתי לא נכון - ש-TheCoolest, שדעתו מובילה אותי כבר שנים רבות בכל פעם שאני עומד לפני רכישה, לא חושב ש-B8 טובה יותר מ-B7 (או כך לפחות אני מבין), ו-C8 היא אופציה טובה יותר לשדרוג. מה דעתכם? מה הסיבה ש-B8 פחות טובה? לא קראתי על זה שום דבר, ואם כבר אז שמדובר בדגם די זהה לקודמו.
עריכה: על פניו נראה שהצעות השדרוג הללו יקרות יותר בהפרש שבין המחיר ששילמתי (משווק מורשה) למחיר השוק.
תודה וסוף שבוע נעים.
גלעד