מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שירות STINGTV משנה את המודל העסקי: מצטרפים חדשים ישלמו יותר


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
YanivPL (יניב)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 25, 2008

מיקום: חולון
הבעות תודה: 205
מספר הודעות: 1312

 #1  נשלח: ב' 01/07/2019 12:08
שירות STINGTV משנה את המודל העסקי: מצטרפים חדשים ישלמו יותר

בשירות הטלוויזיה האינטרנטי של yes החליטו לבטל את מודל החבילה הבודדת במחיר של החל מ-29 שקל לחודש, ולהציע מעתה "חבילה מושלמת" ב-65 שקל לחודש לתקופה של חצי שנה - ולאחר מכן ב-99 שקל לחודש




https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3765387,00.html

_________________
מדברים על HOT
מדברים על yes
מדברים על סלקום TV
מדברים על Sting TV
מדברים על PartnerTV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3648
מספר הודעות: 68898

 #2  נשלח: ב' 01/07/2019 12:35

להערכתי זה לא באמת שמשתמשים חדשים ישלמו יותר, אלא שפשוט יש מעט מאוד אנשים שלקחו את החבילות הזולות באמת, ולכן היה יותר הגיוני לעבור למודל הזה.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 882

 #3  נשלח: ב' 01/07/2019 12:37

yes will be yes

אני רואה שגם ללקוחות קיימים אין כבר אפשרות לשנות חבילות אלא לבטל את מה שהיה ולהצטרף לחבילה של ה 99 שקל.

מעניין כמה זמן יאפשרו להישאר עם חבילה ישנה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elad1409
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 223

 #4  נשלח: ב' 01/07/2019 14:44
השערה שלי

oferlaor
·
יכול מאוד להיות שאתה צודק למרות שזה לא נשמע לי סביר שיס יבטלו את האפשרות הזו רק בגלל שיש מעט משתמשים בה.

הרכבת חבילות תוכן הייתה שיטת תמחור שיס מאוד התגאתה בה בתקופת ההשקה של סטינג, הם טענו שזה משהו שמבדל אותם מהמתחרים וכנראה חשבו (בזמנו) ששיטת התמחור הזו עשוייה למשוך אליהם אוכלוסיה יותר צעירה (קמצנית\חסכנית) שלא מעוניינת לשלם 100 שקל על הטלויזיה בחודש.

ההשערה שלי היא שהם צדקו והרבה לקוחות בחרו באופציה החסכונית יותר כלומר לא בוחרים את חבילת המשפחה ב-100 שקל.
כעת, יס (סטינג) מרגישים שהמוצר שלהם מספיק טוב לעומת המתחרים + אותם לקוחות נאמנים למוצר ולכן הגיע הזמן להעמיד אותם בפני הדילמה "לשלם 99 בסטינג או לשלם 99 בסלקום".

גם אם 20-30 אחוז יחליטו לנטוש עדין תוספת ההכנסה מאותם 70-80 אחוז שיישארו שווה את המהלך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 882

 #5  נשלח: ב' 01/07/2019 14:52

oferlaor כתב:
להערכתי זה לא באמת שמשתמשים חדשים ישלמו יותר, אלא שפשוט יש מעט מאוד אנשים שלקחו את החבילות הזולות באמת, ולכן היה יותר הגיוני לעבור למודל הזה.
·לדעתי ההפך הוא הנכון. הרוב המוחלט לקח חבילה / חבילות שלא מגיעות ל 100 שקל.

לא יודע אם זאת שיטת שיווק או סתם כשל בתימחור הראשוני. בהתחלה היה להם גם את החבילה ב 9 שקל לערוצים בסיסיים שביטלו מהר מאוד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
snad (ישי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2005
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 440

 #6  נשלח: ב' 01/07/2019 15:15

אני אחד מאלה שיש לו רק חבילה בסיסית של מדע וטבע, מה לעשות, זה מה שאני נהנה לראות. חלק גדול מהשנה אני מוסיף את ערוצי הספורט, בגלל ליגת האלופות, עכשיו ביטלתי. מקווה שאני אוכל להמשיך ככה, אני לא מתכוון לשלם 100 שקל בשביל תכנים שאני לא צורך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirzon
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2009

מיקום: זכרון יעקב
הבעות תודה: 192
מספר הודעות: 1298

 #7  נשלח: ב' 01/07/2019 15:27

מאכזב ביותר.
אני מנוי גם של חבילה אחת, חבילת הילדים. לפעמים הוספתי גם את חבילת הסדרות (משחקי הכס), והורדתי אותה לאחר השימוש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ArielAberjil (Ariel Aberjil)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2013
הבעות תודה: 140
מספר הודעות: 1990

 #8  נשלח: ב' 01/07/2019 15:33

חבל מאוד ממשיך תהליך של ייקור כמו עם חבילות הספורט שחייבה לקחת חבילה בנוסף
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirn
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 08, 2005
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 824

 #9  נשלח: ב' 01/07/2019 15:38

ירדה מהאתר שלהם האפשרות להזמין חבילת ספורט 5/5+ ניתן להזמין באתר ספורט פרימיום או one בנוסף לחבילה הקיימת של הלקוח.
לפי שירות הלקוחות ניתן להשאר עם החבילה הנוכחית עד שמשנים חבילה ואז לא ניתן לחזור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RUJI (ניר כלפון)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 800

 #10  נשלח: ב' 01/07/2019 15:50

oferlaor
·
אותי אישית זה מרגיז. כי אני לקוח שלהם ממש מההתחלה. בדיוק בגלל החבילה הקטנה (ילדים).
שיותר מזה, אני לא צריך מהם כלום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3648
מספר הודעות: 68898

 #11  נשלח: ב' 01/07/2019 15:53

להבנתי הם משאירים אותה ללקוחות קיימים כמוך. לכן זה לא אמור לפגוע בך...
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
(1) הבעות תודה: RUJI
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 540
מספר הודעות: 4253

 #12  נשלח: ב' 01/07/2019 16:17

תודה על העדכון
מה שאותי אישית מקומם לגבי סטינג הוא הכישלון (?) הקולוסאלי שלהם בהצגת אפליקציה ל WebOS.
מסתמן שהם עדיין "עובדים על זה" מיןם השקת השירות לפני כשנה וחצי ...
מעבר לכך הם מצויינים ובחיי שאיני מבין לקוחות yes שממשיכים לשלם פי כמה וכמה על אותו תוכן בסה"כ ....

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
(1) הבעות תודה: טלHD
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elad1409
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 223

 #13  נשלח: ב' 01/07/2019 16:58
כנ"ל לגבי טייזן

sigamore כתב:
תודה על העדכון
מה שאותי אישית מקומם לגבי סטינג הוא הכישלון (?) הקולוסאלי שלהם בהצגת אפליקציה ל WebOS.
מסתמן שהם עדיין "עובדים על זה" מיןם השקת השירות לפני כשנה וחצי ...
מעבר לכך הם מצויינים ובחיי שאיני מבין לקוחות yes שממשיכים לשלם פי כמה וכמה על אותו תוכן בסה"כ ....


·כנ"ל לגבי טייזן (מערכת ההפעלה של סמסונג)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 251
מספר הודעות: 2316

 #14  נשלח: ב' 01/07/2019 19:32

אני לא חושב שיש כאן של עניין בין לקוחות חדשים לקיימים.
אלא פשוט ביטול של החבילה הזולה (מבלי לפגוע בלקוחות שהספיקו להצטרף לחבילה. )
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 823

 #15  נשלח: ב' 01/07/2019 19:55

גם אני מזמין חבילה בודדת כהשלמה לחבילה משפחתית שמוגבלת במספר הטלויזיות
אם יפסיקו אז נאלץ לנתק
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+ עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht