תשכיר עורך דין טוב, תגיד שבמקורית יש מסך קעור ותלת ממד שמאד חשובים להורים שלך. אתה יכול לקבל פיצוי על עוגמת נפש ללא הוכחת נזק. אם לא יכולים לספק חלופי, שיזכו אותך במלוא עלות הטלויזיה. זו בעיה שלהם שהם מוכרים מוצר עם סכנת צריבה ממשית מבלי להזהיר את הלקוח מראש.
מתי אנשים יבינו שלאולד יש חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו?
ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה
- iqdarko (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 179
- הצטרף: יוני 2009
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה
אני לא מבקש "הרים וגבעות" אני תכלס מאוכזב מאוד משלא תהיה לי טלוויזיה קעורה (זכותי לרצות כזאת ועל כן שילמתי כל כך הרבה לפני שנתיים), אבל אני מבין שאם אין אז אין.TANDBERG כתב:@iqdarko
·ירדו ממסך קעור כי ההיענות לזה נמוכה וכי בפועל כפי שציינת - כנראה שאיכות הצפיה לא השתפרה פלאים.
בנושא תיקון - לדעתי לא יוכלו לתקן את המסך, לא משנה מה ינסו לעשות. אם יש צריבה - הליך הטיפול בזה ארוך ולדעתי כרוך בעוגמת נפש. לא ברור אם יצליחו לתקן, לשביעות רצונך או לא. לכן אני מציע לחפש דרך שבה תצא מרוצה במינימום מאמץ.
מהיכרות עם ח.י - הם יעשו מה שהם יכולים כדי שתהיה מרוצה, בגבולות ההגיון....
אבל הצעתם "לשלם כסף או להסתכן עם טלוויזיה מחודשת/מתצוגה" לא מקובלת עליי. אם היו באים מלכתחילה עם הצעה הוגנת הכל היה מסתיים שם.
הנציגה העבירה את הפניה שלי לטיפול "המעבדה" לשיטתה, אמתין לתשובה עוד טיפה.
תודה לכולם על העזרה וההמלצות. סליחה אם נשמעתי תוקפני/כעוס. לא הייתה לי כל כוונה לכך.
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה
@iqdarko
·
אין לך מה להתנצל איש, אם הייתי במקומך הייתי מאוכזב מהתחושה של רכישת מוצר ייחודי וההבנה כי אין אפשרות לספק את השירות שלו בהמשך...
ההצעה לקחת מסך מהתצוגה מוכרת, אני קורא לזה סוג של מצליח (פרשנות אישית). זכותך לא לרצות ולא לקחת מוצר מהתצוגה.
שוב - מהיכרות עם הספק, אני מאמין כי ימצאו פתרון שיניח את דעתך.
נשמח לעדכונים.
·
אין לך מה להתנצל איש, אם הייתי במקומך הייתי מאוכזב מהתחושה של רכישת מוצר ייחודי וההבנה כי אין אפשרות לספק את השירות שלו בהמשך...
ההצעה לקחת מסך מהתצוגה מוכרת, אני קורא לזה סוג של מצליח (פרשנות אישית). זכותך לא לרצות ולא לקחת מוצר מהתצוגה.
שוב - מהיכרות עם הספק, אני מאמין כי ימצאו פתרון שיניח את דעתך.
נשמח לעדכונים.
- iqdarko (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 179
- הצטרף: יוני 2009
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה
מבטיח לעדכן.TANDBERG כתב:@iqdarko
·
אין לך מה להתנצל איש, אם הייתי במקומך הייתי מאוכזב מהתחושה של רכישת מוצר ייחודי וההבנה כי אין אפשרות לספק את השירות שלו בהמשך...
ההצעה לקחת מסך מהתצוגה מוכרת, אני קורא לזה סוג של מצליח (פרשנות אישית). זכותך לא לרצות ולא לקחת מוצר מהתצוגה.
שוב - מהיכרות עם הספק, אני מאמין כי ימצאו פתרון שיניח את דעתך.
נשמח לעדכונים....
שוב תודה על העזרה..
קרא את תעודת האחריות.
http://www.hye.co.il/news/updates/%D7%A ... %D7%94-lg/
הם לא חייבים להביא לך מסך זהה.
"15. היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון כאמור לעיל, נחליף את המוצר במוצר שיהיה חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או לפי בחירתנו, נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלותנו (כשהוא במצב טוב ותקין - למעט הקלקול - וללא זכויות צד ג' כלשהן)."
להבנתי מסך קעור הוא מסוג ואיכות דומים למסך שטוח. לא ניתן לספק מה שכבר לא מיוצר יותר. במקס' ישיבו לך כספך. בודאי שלא תקבל בנוסף פיצוי.
יש מקום בהחלט להתעקש על העמידה בתנאי האחריות: מסך חדש. לא מתצוגה כפי שציינת שהציעו לך.
בהצלחה!
http://www.hye.co.il/news/updates/%D7%A ... %D7%94-lg/
הם לא חייבים להביא לך מסך זהה.
"15. היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון כאמור לעיל, נחליף את המוצר במוצר שיהיה חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או לפי בחירתנו, נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלותנו (כשהוא במצב טוב ותקין - למעט הקלקול - וללא זכויות צד ג' כלשהן)."
להבנתי מסך קעור הוא מסוג ואיכות דומים למסך שטוח. לא ניתן לספק מה שכבר לא מיוצר יותר. במקס' ישיבו לך כספך. בודאי שלא תקבל בנוסף פיצוי.
יש מקום בהחלט להתעקש על העמידה בתנאי האחריות: מסך חדש. לא מתצוגה כפי שציינת שהציעו לך.
בהצלחה!
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@Gad007
·
שוב, לדעתך יש ל-OLED חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו.
למרבית בעלי OLED אין דעה כזו בכלל, דיי כבר עם ה-FUD.
@iqdarko
.
כבר עניתי לך שפספסתי את העניין שבו רצו לספק מסך משומש ולא חדש. פה כמובן שאתה אמור לקבל חדש, זה אפילו מופיע באתר שלהם בנוגע לאחריות על טלוויזיות, סעיף 15.
אבל כבר אין OLED קעור, מה אתה רוצה שהם יעשו? המקסימום שאתה יכול לנסות לדרוש הוא שיחזירו לך את הכסף כי הם לא מסוגלים לספק לך מסך OLED קעור עם תמיכה ב-3D. אני מניח שזה בהחלט תופס, ואמור להתקבל בבית משפט במידה והם לא יסכימו.
·
שוב, לדעתך יש ל-OLED חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו.
למרבית בעלי OLED אין דעה כזו בכלל, דיי כבר עם ה-FUD.
@iqdarko
.
כבר עניתי לך שפספסתי את העניין שבו רצו לספק מסך משומש ולא חדש. פה כמובן שאתה אמור לקבל חדש, זה אפילו מופיע באתר שלהם בנוגע לאחריות על טלוויזיות, סעיף 15.
אבל כבר אין OLED קעור, מה אתה רוצה שהם יעשו? המקסימום שאתה יכול לנסות לדרוש הוא שיחזירו לך את הכסף כי הם לא מסוגלים לספק לך מסך OLED קעור עם תמיכה ב-3D. אני מניח שזה בהחלט תופס, ואמור להתקבל בבית משפט במידה והם לא יסכימו.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
הוא די הבהיר שהוא היה מוכן לקבל את המציאות ולהתפשר איתם על מסך חדש שטוח.
מה שלא מקובל עליו זו ההצעה לקבל מסך משומש מתצוגה כתחליף או לשלם 1000 ש"ח עבור מסך חדש. להבנתי ממה שהוא כותב - הוא היה מוכן להתפשר על מסך חדש שטוח במידה ולא מבקשים ממנו להוסיף עליו כסף.
מה שלא מקובל עליו זו ההצעה לקבל מסך משומש מתצוגה כתחליף או לשלם 1000 ש"ח עבור מסך חדש. להבנתי ממה שהוא כותב - הוא היה מוכן להתפשר על מסך חדש שטוח במידה ולא מבקשים ממנו להוסיף עליו כסף.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
·Gad007 כתב:תשכיר עורך דין טוב, תגיד שבמקורית יש מסך קעור ותלת ממד שמאד חשובים להורים שלך. אתה יכול לקבל פיצוי על עוגמת נפש ללא הוכחת נזק. אם לא יכולים לספק חלופי, שיזכו אותך במלוא עלות הטלויזיה. זו בעיה שלהם שהם מוכרים מוצר עם סכנת צריבה ממשית מבלי להזהיר את הלקוח מראש.
מתי אנשים יבינו שלאולד יש חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו?...
בנקודה זו ראוי אולי להזכיר את דבריו של מני דהן, שהתייחס באופן ספציפי לשאלתי בעניין הצריבות.
(חשוב להבהיר שמני משמש בתפקיד בכיר בחברת ח.י, אך כותב כאן על דעת עצמו, ולא כנציג רשמי שלהם):
" בנוגע לצריבות - היצרן לא מכסה נושא של צריבות, אך ח.י. לוקחת זאת על עצמה כבר מספר שנים, מבלי להתחייב בשום מקום כתוב.
OLED זה מוצר הדגל של החברה.
כמות המסכים שחוזרים אלינו היא כ"כ מזערית, כך שבעתיד הנראה לעין אני לא רואה סיבה להפסיק את הגיבוי של ח.י. בנושא הזה. "
https://www.hometheater.co.il/vp2903224#2903224
בקיצור, אם הסוגיה תגיע לדיון בבית משפט, אין שום ערובה להצלחה.
הסנגור של ח.י יכול להשתמש בסעיף 18 בתעודת האחריות ולטעון " לשימוש ותחזוקה לא נאותים או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות"
ואז להוסיף שלמרות שאינם מחוייבים על פי החוק, הוצע ללקוח מסך חלופי, גם אם לא חדשה.
- armagedd0n
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 528
- הצטרף: יולי 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
אין כייס לח.י
לא נמסר ללקוח שיש בעיה שבגינה צריך להשתמש במכשיר TV מסוג OLED בצורה שונה מאשר במכשיר אחר (שאינו OLED).
אני אפילו הייתי מגדיל ותובע על הטעייה מכוונת של לקוחות - תביעה ייצוגית אפילו.
אז באמת שלא כדאי לח.י להגיע לבית הדין.
הוכחה לכך היא שלא שמענו על מקרים שהם הגיעו לבית משפט בגלל נושא הצריבה במסכים.
"שימוש ותחזוקה לא נהותים" - מה זה?
הוראות שימוש
1. מומלץ לבצע פתיחה ראשונית של האריזה והתקנה של המוצר ע"י נציג מוסמך של היבואן.
2. יש להשתמש בשומר מסך במקלטי הטלוויזיה
3. יש לאפשר אוורור נאות מכל הצדדים כמתואר בספר הוראות היצרן הפעלה והוראות שימוש.
4. יש לנקות את המסך במטליות אנטיסטאטיות שאינן מכילות אלכוהול, אין לנקות את המוצר בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים או עם נייר גס.
5. יש להימנע מלגעת בצג המסך בשל רגישותו הגבוהה .
איפה יש איזכור לנושא הצריבה ?
לא נמסר ללקוח שיש בעיה שבגינה צריך להשתמש במכשיר TV מסוג OLED בצורה שונה מאשר במכשיר אחר (שאינו OLED).
אני אפילו הייתי מגדיל ותובע על הטעייה מכוונת של לקוחות - תביעה ייצוגית אפילו.
אז באמת שלא כדאי לח.י להגיע לבית הדין.
הוכחה לכך היא שלא שמענו על מקרים שהם הגיעו לבית משפט בגלל נושא הצריבה במסכים.
"שימוש ותחזוקה לא נהותים" - מה זה?
הוראות שימוש
1. מומלץ לבצע פתיחה ראשונית של האריזה והתקנה של המוצר ע"י נציג מוסמך של היבואן.
2. יש להשתמש בשומר מסך במקלטי הטלוויזיה
3. יש לאפשר אוורור נאות מכל הצדדים כמתואר בספר הוראות היצרן הפעלה והוראות שימוש.
4. יש לנקות את המסך במטליות אנטיסטאטיות שאינן מכילות אלכוהול, אין לנקות את המוצר בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים או עם נייר גס.
5. יש להימנע מלגעת בצג המסך בשל רגישותו הגבוהה .
איפה יש איזכור לנושא הצריבה ?
Atlantic Technology 350 THX -- L-C-R
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
לא תופס.TheCoolest כתב:@armagedd0n
·
בסעיף 2....
שכן אין הנחיות מדוייקות לנושא השימוש.
כמה זמן הוא אמור להשתמש ? מתי ? וכו'...
מכאן לא תהיה להם האפשרות להוכיח שהוא לא השתמש.
ברמה המשפטית יש לו אפשרות או להחליף לחדש (ללא עלות) או לקבל את כספו חזרה במלואו שכן המושג "דומה" לא עולה בקנה אחד בין מסך שטוח לקעור.
מאוד מבאס שאין מסכים קעורים יותר. גם אני מתבאס מזה (וכנראה אשבר בקרוב ואשדרג לשטוח).
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
·armagedd0n כתב:אין כייס לח.י
לא נמסר ללקוח שיש בעיה שבגינה צריך להשתמש במכשיר TV מסוג OLED בצורה שונה מאשר במכשיר אחר (שאינו OLED).
אני אפילו הייתי מגדיל ותובע על הטעייה מכוונת של לקוחות - תביעה ייצוגית אפילו.
אז באמת שלא כדאי לח.י להגיע לבית הדין.
הוכחה לכך היא שלא שמענו על מקרים שהם הגיעו לבית משפט בגלל נושא הצריבה במסכים.
"שימוש ותחזוקה לא נהותים" - מה זה?
הוראות שימוש
1. מומלץ לבצע פתיחה ראשונית של האריזה והתקנה של המוצר ע"י נציג מוסמך של היבואן.
2. יש להשתמש בשומר מסך במקלטי הטלוויזיה
3. יש לאפשר אוורור נאות מכל הצדדים כמתואר בספר הוראות היצרן הפעלה והוראות שימוש.
4. יש לנקות את המסך במטליות אנטיסטאטיות שאינן מכילות אלכוהול, אין לנקות את המוצר בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים או עם נייר גס.
5. יש להימנע מלגעת בצג המסך בשל רגישותו הגבוהה .
איפה יש איזכור לנושא הצריבה ?...
יודע מה? אם למישהו יהיה פעם את "הביצים" ללכת למשפט מול ח.י. בגין סוגיה זו, ויזכה במשפט, זה יהיה בגדר פסק דין תקדימי, שעשוי לעזור מאוד גם ללקוחות אחרים במצב דומה.
אני בכל אופן לא הייתי עושה את הצעד הזה, כי הרבה תלוי בשופט ואיך הוא מפרש את התקנות.
נוהגים לומר שההבדל בין חכם לפיקח, זה שהחכם יודע לצאת מצרות שפיקח לא היה נכנס אליהן.
אז מבחינתי להיות פיקח, זה לא לרכוש מסכי אולד, כל עוד לא יקרה אחד משני התרחישים:
1. דור חדש של מסכים, שיעלים לגמרי את תופעת הצריבות.
2. הוספה של סעיף ברור לאחריות של ח.י., שיחייב את החברה לספק מסך חדש בכל מקרה של צריבה.
.