מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
ASAFBS2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #1  נשלח: ד' 22/01/2020 11:14
חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

אהלן חברים

המסך הגיע עם פס כהה שמבחינים בו בעיקר בשידורים בהירות עם פריים מהיר לדוגמא שידורי ספורט.

הגיע טכנאי של סוני ובגדול לא עשה יותר מדי כדי לעזור אמר לי שהוא לא רואה את הבעיה, לך תתווכח עם בנאדם שאומר לך שהוא לא רואה משהו.. אמר שיקראו לטכנאי אחר שיתן חוות דעת נוספת, הטכנאי צילם מהסמרטפון שלו את המסך לפני שיצא .
לאחר יום התקשרו אלי מהשירות של סוני ואמרו שעל סמך התמונה שצילם הטכנאי בסמרטפון (הזוי שהם מסתמכים על תמונה מסמרטפון) הם קובעים שהמסך תקין ולא מוכנים לעזור יותר, באמת שמעולם לא נתקלתי בשירות עם חוסר נכונות לעזור ללקוח כמו שנתקלתי במקרה הזה,

חשוב לציין אני לא מחפש סיבות למה המסך לא טוב אני מבזבז ימי עבודה על הטכנאים האלה.

אני קצת אובד עצות מה לעשות עכשיו מדובר במסך של 5 וחצי אלף שח אני מצםה ממנו שיהיה תקין ברמה הכי גבוהה שיש בלי שום תקלה.

אודה לעצתכם
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingshoko
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 90
מספר הודעות: 3430

 #2  נשלח: ד' 22/01/2020 11:16

מאיזו חנות קנית?
אם קנית מחנות מתמחה זה יכול לעזור, תפעיל אותם.

ידוע שנותן השירות של סוני/סמסונג הוא מזעזע.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Sourc3
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 06, 2017
הבעות תודה: 83
מספר הודעות: 1049

 #3  נשלח: ד' 22/01/2020 11:21

אתה מצליח לתפוס את הבעיה עם צילום?
תפעיל אפילו סרטון מיוטיוב עם קטע כמו שתיארת כדי לתפוס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shiki (שלומי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2006

מיקום: גדרה
הבעות תודה: 130
מספר הודעות: 1691

 #4  נשלח: ד' 22/01/2020 11:28
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

ASAFBS2
·

כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.

במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ASAFBS2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #5  נשלח: ד' 22/01/2020 11:56
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

shiki כתב:
@ASAFBS2
·

כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.

במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם.


·לצערי זו לא תקלה שוראים בצילום רק בעין אנושית
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ASAFBS2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #6  נשלח: ד' 22/01/2020 15:08

kingshoko כתב:
מאיזו חנות קנית?
אם קנית מחנות מתמחה זה יכול לעזור, תפעיל אותם.

ידוע שנותן השירות של סוני/סמסונג הוא מזעזע.


·קניתי מאולסייל זה יכול לעזור לי?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingshoko
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 90
מספר הודעות: 3430

 #7  נשלח: ד' 22/01/2020 15:18

ASAFBS2
·
נראה לי שלא 😤
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Belial (Ben Belial)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 17, 2020

מיקום: Hell
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 28

 #8  נשלח: ד' 22/01/2020 15:21

ASAFBS2 כתב:

ציטוט:
...


·קניתי מאולסייל זה יכול לעזור לי?


·

אז תפנה אליהם, כולל באתר הפייסבוק שלהם. השירות שקבלת זה לא מיבואן סוני ישפאר, אלא מחברה נותנת שירות ידועה לשמצה בשם אלקטרוניקס פרו. רכישה און ליין מאפשרת ביטול עסקה תוך 14 יום. כיצד שלמת את העסקה? אם לא תקבל מענה מאולסייל להחפה או בטול עסקה, תפנה לחברת האשראי ותבטל את העסקה חד צדדית. שהם ירדפו אחריך...

_________________
The Devil is in the details
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 08, 2007

מיקום: פתח תקווה
הבעות תודה: 38
מספר הודעות: 359

 #9  נשלח: ד' 22/01/2020 15:28
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

ASAFBS2
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.

בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.

רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ASAFBS2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #10  נשלח: ד' 22/01/2020 15:29

Belial כתב:

ציטוט:
...


·

אז תפנה אליהם, כולל באתר הפייסבוק שלהם. השירות שקבלת זה לא מיבואן סוני ישפאר, אלא מחברה נותנת שירות ידועה לשמצה בשם אלקטרוניקס פרו. רכישה און ליין מאפשרת ביטול עסקה תוך 14 יום. כיצד שלמת את העסקה? אם לא תקבל מענה מאולסייל להחפה או בטול עסקה, תפנה לחברת האשראי ותבטל את העסקה חד צדדית. שהם ירדפו אחריך...


·העיסקה יבוצעה לפני חודש וחצי בבלק פריידי אך ההתקנה לפני 10 יום
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ASAFBS2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 18

 #11  נשלח: ד' 22/01/2020 15:32
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

adibek כתב:
@ASAFBS2
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.

בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.

רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר.

עצוב לשמוע.. חשבתי שזה מקרה נדיר ציפיתי מיבואן כמו ישפאר לשירות טוב בגלל זה הלכתי על סוני בין היתר ולא על סמסונג
אגב לגבי איתחול הזה יש מצב אםשר לעשות משו כזה בסוני אולי זה יעזור?
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
minime
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2005
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 1312

 #12  נשלח: ד' 22/01/2020 15:41

קצת מוזר שפס כהה לא נתפס בצילום.
אגב לא תיארת כ"כ את הבעיה, הפס דק, עבה, סימטרי, סטטי או זז. האם זה רק מהממיר או שזה מופיע גם בניגון סרטונים בסמארט של ה-TV.
נסה לצלם עם מצלמה איכותית ולא עם סמארטפון.
נראה שזו שיטת מצליח של נותן השירות. אין עשן בלי אש, יש יותר מדי תלונות על אלקט-רוע-ניקס.
במידה וישנה באמת בעיה ומסרבים לתקן או להחליף, בשביל זה יש בית משפט לתביעות קטנות שפוסק אוטומטית לטובתך כולל פיצוי על עוגמת נפש + ימי העבודה שהפסדת.

תנסה לבצע איתחול זה מופיע בתפריט הראשי INITIAL SETUP
במידה ולא עזר, תציץ בשירשור הזה אם אתה רוצה להחליף בלי כאבי ראש מיותרים

מדובר בדגם מלפני כמעט שנתיים, אנחנו לא בשוויץ פה, רוב הסיכויים שדחפו לך מוצר שהוחזר או מחודש.
אם לא עברו 14 יום, אתה רשאי להחזיר את המוצר. לדעתי זה צריך להיות מיום ההתקנה ולא הרכישה. ח"כ מהתחת יש לנו.

לדעתי, אם יותר צרכנים היו מיד תובעים את החאפרים הללו, שיטת מצליח לא היתה משתלמת להם, הם היו צריכים להעסיק טכנאים אמיתיים והיינו מקבלים שירות נורמלי. הבעיה שרובנו בולעים את הצפרדע או מגלגלים את הבעיה למישהו אחר, (יד 2).

ממליץ לך להתחיל עם פניה לישפאר ואם לא עוזרים לך, התייעצות בפורום של המועצה לצרכנות. לא עולה לך ופעם בשבוע עורך הדין עונה שם למקרים ומטפל במידה וצריך, בפעם האחרונה שבדקתי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Belial (Ben Belial)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 17, 2020

מיקום: Hell
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 28

 #13  נשלח: ד' 22/01/2020 16:43

ASAFBS2 כתב:

ציטוט:
...


·העיסקה יבוצעה לפני חודש וחצי בבלק פריידי אך ההתקנה לפני 10 יום
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד


·

זה 14 יום מהיום קבלת המוצר, אז יש לך זמן. עם פיפאל \ה יותר פשוט. אתה יכול לפנות אליהם ולבקש ביטול עסקה כי לא סופק מוצר תקין. הם יבררו את הנושא ויפנו לאול סייל. אם לא יתקבל מענה הולם, יחזירו לך את הכסף.

_________________
The Devil is in the details
פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 205
מספר הודעות: 1809

 #14  נשלח: ד' 22/01/2020 17:08

ASAFBS2 כתב:
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד


·אמרת את מילת הקסם "פיפאל".
צור קשר עם פייפאל ותפתח מחלוקת.
תציין שיש תקלה שהמוכר מתכחש אליה ותראה איך הוא רץ אליך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 354
מספר הודעות: 6664

 #15  נשלח: ד' 22/01/2020 21:50

דבר עם אולסייל. עד היום קיבלתי שירות טוב. תגיד להם שאתה רוצה להחזיר את המוצר לפי חוק ההחזרה ותסביר להם למה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht