מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
NirRevivo (Nir Revivo)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 04, 2014
מספר הודעות: 45

 #1  נשלח: א' 09/02/2020 20:41
חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י

היי, רכשתי לפני שנה וחצי מסך B7Y 65 לאותה תקופה מחיר המסך היה בערך 10000 ש"ח לפני חודש חבר שם לב שהטלוויזה עקומה מעט בחלק העליון. ומאז אני אוכל סרטים.
התקשרתי לשירות של ח.י והנציגה השאירה לי מספר טלפון ואמרה לי לצלם ולשלוח. אמרתי לעצמי וואו שירות מדהים איזה יופי. כעבור שבוע שלחתי להם את התמונות שמראות בברור שהמסך עקום. והמתנתי לתשובה. כעבור שבועיים שאף אחד לא יצר איתי קשר פניתי אליהם שוב והנציגה אמרה שתעביר למחלקה הטכנית ויצרו איתי קשר במהלך היום (שוחחתי איתם יום שלישי. כאשר לא חזרו אליי חזרתי ביום חמישי לשירות ושאלתי מה קורה עם תשובה ממה זה נגרם ואמרה לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון. כמובן שנתתי צאנס וכי ראיתי שלא חוזרים אליי התקשרתי שוב יום ראשון ב 16:45 ממש לפני סוף היום. הנציגה בדקה את הנושא ואמרה לי שזה נזק שלי מאחר ועבר שנה וחצי. כששאלתי איך אני יכול לגרום לנזק כזה ואם באמת הייתי גורם לנזק המסך היה נשבר. חשוב לציין שהמסך לא ירד מהמתן שלו מיום ההתקנה ואין שום גורם שיכול לעשות כיפוף כזה .

קצת נראה לי מוזר שטכנאי קובע שזה נזק שלי על סמך תמונה ולא לשלוח טכנאי.
ועוד יותר מוזר קבע כי הנזק אני גרמתי.

זו רמת השירות בארץ?



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kobbi (קובי ויסמן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2004
הבעות תודה: 295
מספר הודעות: 3915

 #2  נשלח: א' 09/02/2020 21:19

קבלת מסך קעור במחיר של רגיל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 882
מספר הודעות: 6565

 #3  נשלח: א' 09/02/2020 21:25

אתה בטוח שזה עקום ולא אשלייה אופטית של הגימור של אחורי המסך ?
יש לזה השפעה כלשהי על איכות התמונה ?

_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 1019
מספר הודעות: 5860

 #4  נשלח: א' 09/02/2020 22:11

avihuli כתב:
יש לזה השפעה כלשהי על איכות התמונה ?
·

זה הדבר היחידי שחשוב

אני לא רואה בתמונה ששלחת משהו ששווה התערבות של היצרן

אפילו אם הטלוויזיה באחריות

אבל אולי זה רק אני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1309

 #5  נשלח: א' 09/02/2020 22:23

גם אני אכלתי על זה סרט בעבר ואז ראיתי שפחות או יותר כל האולדים ככה.

מה שמעניין זה שאם תשים לב, אחרי כמה שעות של צפיה הוא יותר ״מתיישר״.

במילים אחרות, עזוב אותך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2014
הבעות תודה: 74
מספר הודעות: 1176

 #6  נשלח: א' 09/02/2020 22:28

molvy
·זה ככה
גם בלדים דקים מאוד זה קורה

לא שמים לב לזה ואין השפעה על התמונה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 4739

 #7  נשלח: א' 09/02/2020 22:46

מה זה החלק הלבן מאחורי המסך עם החורים ?
יציאות של אויר ממזגן ?
אם כן אולי החום שיוצא משפיע ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 4419

 #8  נשלח: א' 09/02/2020 23:41

רונן
·זה החיבורים למסך, קיים גם אצלי. הוא כמעט ולא פולט חום.
גם אצלי יש מעין עקמומיות אבל ממש לא פוגם בחווית הצפיה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1607
מספר הודעות: 13503

 #9  נשלח: ב' 10/02/2020 0:20
Re: חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י

NirRevivo
·
אי אפשר להבין בדיוק מה הבעיה עם המסך שבתמונה.
אם הכוונה שלך לזה שהמסך מעט קעור, אז גם שלי ככה. לא חושב שזו בעיה, וזה לא מפריע בשום צורה לצפייה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 1019
מספר הודעות: 5860

 #10  נשלח: ב' 10/02/2020 9:28

מציע שתשנה את הכותרת של השרשור

ממש אין פה "חווית שירות מזעזעת"

תשאל את אלה שחוו את חוויות השירות של אלקטרוניקס פרו תבין לדעתי מה זו חוויה מזעזעת

תמשיך להינות עם הטלוויזיה שלך ותגיד לחבר שלך שישים לב לאיכות התמונה ולא דברים שוליים ולא חשובים
(4) הבעות תודה: itay123 , idan309 , ice2k , טלHD
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 1205

 #11  נשלח: ב' 10/02/2020 10:14

לדעתי כל האולדים (כולל שלי) בגלל הגמישות של הפאנל והעובי שלו מקבלים הטיה כזו או אחרת.
אף אחד מהפאנלים לא פלס (אולי למעט הW )]
מסכים שהכותרת לא לעניין...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NirRevivo (Nir Revivo)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 04, 2014
מספר הודעות: 45

 #12  נשלח: ב' 10/02/2020 21:36

אשתף אותכם בשיחה שהייתה לי היום עם מישהו בכיר מהמעבדה לאחר וביקשתי ממנו לחזור אליי ולשתף אותי איך אני גרמתי לנזק.

אז ככה היום חזר אליי בכיר מהמעבדה ואמר שראה את התמונות והנזק שנגרם זה מהתקנה לקויה. הוסבר לו שההתקנה היתה דרכם בלבד ויתרה מכך גם ממחלקת השיווק של ח.י רכשתי את המסך וקיבלתי מתקן והתקנה ללא עלות.
ואז אמר שהמסך יושב על השידה. ונאמר לו שהמסך תלוי על הקיר. מאז ההתקנה.
ואז אמר שהפעלתי לחץ על המסך ( הוסבר לו שאם הייתי מפעיל לחץ אז המסך היה נשבר)
האיש מעבדה לא ידע כ"כ מה לענות לי ואמר שיחזור אליי שרוצה לבדוק משהו - (הפתעה לא חזר אליי)

כמובן שציין במהלך השיחה שזה נזק!!!
אז כל אלו שרשמו שגם להם יש עיקום במסך דעו לכם שזה נזק כך בכיר מהמעבדה אמר. לא אני קבעתי...


כמו כן לגבי השירות. שחלקכם רשמתם שהכותרת לא מתאימה אז הנה לכם הדוגמא לשירות ולכותרת:

כמו שציינתי נשלחו תמונות של העיקום לאחר ששוחתי עם הנציגה ולא היה מענה מעל שבוע וחצי.
נציגה מבטיחה לברר את הנושא ולחזור אליי - גם לא קרה.
בכיר מהמעבדה אמר שראה את התמונות ולדבריו המסך יושב על השידה ו (באמת ראה את התמונות- לא)
האשימו אותי שהפעלתי לחץ על המסך ואני זה שגרמתי למסך להתעקם ( במידה והייתי גורם ללחץ נראה לי שהייתי שובר גם את המסך) וחשוב לציין שמעולם לא הזזתי את המסך
הבכיר מהמעבדה שאמר שיחזור אליי לא חזר.

ורק לידע כללי לעולם לא הזדקקתי לשירות של מוצרי חשמל ומעולם לא פניתי לחברת שירות לתיקון
אז כן מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י

חשוב לציין שהתמונה במסך חדה ויפה ורק העיקום שאין מושג איך נהיה מפריע לי בעין. מעבר לכך שזו טלוויזיה זה גם רהיט
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 561

 #13  נשלח: ב' 10/02/2020 23:00

מה דעתך להשקיע קצת יותר בתמונות עם כמות של תמונות מזוויות שונות לפני שאתה בא להתייעץ בפורום.
מדבריך נראה שבאתה לריב איתם יותר מאשר לפתור את הבעיה, זו לא גישה בריאה, וזה טיפ בחינם.

אולי תשווה קצת לאולדים בתצוגות, תבקש קצת תמונות מזווית זהה של משתמשים בפורום, לא ברור מה המטרה שלך בתרד הזה. אם זה להתנקם ולפגוע, תדע לך שלא תקבל כאן שיתוף פעולה...

_________________
AMP: YAMAHA RX-V1800
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 882
מספר הודעות: 6565

 #14  נשלח: ב' 10/02/2020 23:12

אתה בטוח שזה לא אשלייה אופטית ?
תצלם בבקשה ממש מהפינה של המסך.
אתה יכול גם לבדוק עם חוט למקם בשתי הפינות החיצוניות ולראות אם יש הפרש כלשהו שלדעתי גם אם כן לא יעלה על כמה מ"מ בודדים.
אם אין השפעה על איכות התמונה והכל טוב אז לא מובן לי מה בדיוק מפריע בעין... ?
עד עכשיו (נגיד שנתיים) שהמסך אצלך לא ראית כלום ופתאום זה מפריע בגלל החבר ?
תגיד לחבר שבמקום "לחפש" שיפרגן לך על המסך. אני די בטוח שאין לו oled כי הוא מתנגד עקרונית לטכנולוגיה.

_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingshoko
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 90
מספר הודעות: 3426

 #15  נשלח: ג' 11/02/2020 1:06

כל האולדים ככה, זה מינורי ואין השפעה על התמונה
החליפו לי 3 מסכי C8 77 על בעיות שונות ובכולם זה ככה כמו בתמונה שלך.
גם אצל חבר 65 ככה.

מנסיון שלי השירות שלהם אליפות!
שחרר
(1) הבעות תודה: Obi-Wan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht