צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד

פורום מסכי OLED בחסות LG
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

אז לפחות אנחנו יודעים שצריבות קיימות, עד עכשיו זה היה סוג של טאבו לדבר עליו.

https://drive.google.com/file/d/17WGbjj ... -4fas/view

publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

עדכון נוסף: שדרוג ל-CX 65 עולה 5600 ש"ח. הלכתי בסוף על 55.
גם ככה זה חדר שינה, ואין כל-כך מקום ל65.
זה כולל עוד 3 שנות אחריות - ביג בונוס עבורי.
הרחבת אחריות היא גם ככה 1000 ש"ח (תכננתי לעשות על ה-C7 בלי קשר)
אז השדרוג עצמו בתכלס יוצא 1600. (2600 ש"ח כולל)

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

sagico כתב:אז לפחות אנחנו יודעים שצריבות קיימות, עד עכשיו זה היה סוג של טאבו לדבר עליו.
...
כנראה שאפילו היבואן לא היה מודע לצריבות אחרת לא היה שם מסך שלו באולם היוצאים בנתב"ג עם פרסומת שלו שחוזרת על עצמה ועם צריבה שלא צריך ראיה 6 על 6 בשביל להבחין

איתמר123 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 526
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 60 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

אחרי החלפת פאנל זריזה ומקצועית! כל הכבוד לח.י
אני הולך להתפנק בסרטים הסופש :D :D :D
מדהים, מרגיש כאילו קיבלתי OLED חדשה - תענוג!!!

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

@איתמר123
למה "כאילו"... ? :lol:
תתחדש ותמשיך ליהנות !!
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

תלתל
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 562
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 260 פעמים
קיבל תודות: 129 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

publicheader כתב:עדכון נוסף: שדרוג ל-CX 65 עולה 5600 ש"ח. הלכתי בסוף על 55.
גם ככה זה חדר שינה, ואין כל-כך מקום ל65.
זה כולל עוד 3 שנות אחריות - ביג בונוס עבורי.
הרחבת אחריות היא גם ככה 1000 ש"ח (תכננתי לעשות על ה-C7 בלי קשר)
אז השדרוג עצמו בתכלס יוצא 1600. (2600 ש"ח כולל)
...
·עשית נכון.

תתחדש

ליאור

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

איתמר123 כתב:@keyser
·
תודה רבה על התשובה המפורטת.

האם במידה ותופיע צריבה עוד שנתיים, כלומר לאחר בערך 5 שנים מרכישת המסך, עדיין הטיפול זהה? החלפת הפאנל ולא תיקון כלשהו?
...
אחרי 5 שנים כבר אין אחריות, אלא אם ביצעת הרחבת אחריות, ואז התשובה היא כן.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

bariko כתב:Keyser
אשמח אם תוכל להבהיר אחת ולתמיד סוגיה חשובה, אותה שאלתי מספר פעמים, אך לא קיבלתי עליה תשובה:
נגיד שאצל לקוח נשרף לוח הפיקוד או כרטיס מסך.
להבנתי, היבואן מחויב על פי תעודת האחריות, לתקן את המסך או להחליף, גם אם תקלה זהה או דומה חוזרת במשך עשר פעמים.
(לא הגיוני שיקרה, אך נניח באופן תיאורטי).
האם אותו עקרון תופס גם לגבי צריבות?
למיטב ידיעתי, אין אזכור מפורש לעניין הצריבות בתעודת האחריות.
ח.י. יכולים להפעיל את סעיף 18, ולטעון שהנזק נגרם ברשלנות ,שימוש ותחזוקה לא נאותים, או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות..
...
סוגיה מאוד מעניינת, ואנחנו מתמודדים איתה מעת לעת.
בגדול - במסגרת המחוייבות שלנו (3 שנים אחריות) אנחנו חיים ונושמים במטרה שתהיה לך טלוויזיה תקינה בבית שאתה יכול ליהנות ממנה. אנחנו נגיע ונעשה מה שצריך, וכמובן שאם אותה תקלה חוזרת 10 פעמים, כנראה שכבר בפעם השניה או השלישית ננסה לאתר את מקור התקלה כי זה לא ממש הגיוני.

חייב לציין שלא זכור לי מתי הפעלנו את סעיף 18. הנטייה היא לא להגיע לשם.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

ambar כתב:@keyser

מני, תודה רבה על התגובה המפורטת ובכלל על חוויות השירות שהקבוצה מספקת.
מנסיון אישי ושל חברים בפורום אתם ללא ספק רמה אחת מעל כולם. מאוד מרענן לקבל שירות אדיב ומקצועי במיוחד במחוזותינו.
בתור אחד שממליץ לסביבה הקרובה על איזה מסך לרכוש, נושא השירות והתמיכה הוא ללא ספק פקטור בשיקול וקבוצת ח.י בולטת במיוחד לטובה בתחום זה.

תודה!
...
תודה רבה, חיממת את הלב (l)

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

avihuli כתב:
@keyser
רק מני, הארה לשיפור ברשותך - צריך לשים באתר אצלכם במקום בולט לינק להורדת קטלוג הטלוויזיות העדכני.
אני לא מכיר את כל הדגמים וכאשר רוצה לעשות השוואה של מה יש, כל פעם מסתבך בלמצוא את זה (וגם לא תמיד מוצא).
אגב, אם אפשר גם להשאיר בארכיון כלשהו את הקטלוגים הישנים - זה יהיה מעולה.
תמשיכו להצליח... (f)
...
אתה צודק ב-100%
תדע שאנחנו עובדים על אתר חדש ומטורף שיביא המון ערכים מוספים ושירותים דיגיטליים :wink:
ב"ה תוך 3-4 חודשים נשיק.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

dudis כתב:לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד ......
...
בול.
הכי מרגיז היה להחליף מסך שיש לו צריבה של הסימן של ה- PAUSE :roll:
אבל ספגנו בינתיים.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

TheCoolest כתב:@keyser
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?

אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו.
...
בשמחה.
הפאנלים של הסדרות החדשות אינם מתאימים לסדרות קודמות. כל דגם והפאנל שלו. אין תאימות אחורה.
כשאני מציין פאנל משופר, זה אומר שהיצרן במהלך השנים שיפר מאוד את נושא הצריבות, וידע לצמצם את סיכויי הצריבה ע"י פאנלים משופרים.
המשמעות המעשית של זה: נניח יש לך אולד דגם B7, המסך באחריות ויש לך צריבה. הפאנל שיוחלף הוא פאנל ייעודי ל-B7, רק עם סיכוי נמוך יותר לתקלת צריבה בעתיד.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

ChinggisKhan כתב:@keyser
·

מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !


כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?
...
הגדלנו מלאי פאנלים לפי צפי תקלות צריבה. בסדרה 9 לשמחתי אנחנו כמעט ולא צופים תקלות כאלה. סבירות גבוהה שאם תהיה תקלה כזו, יהיה לנו במלאי פאנל. אם לא, נזמין מחו"ל ואז נחליף.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

ice2k כתב:העניין הוא אם היצרן יחליט בעתיד לא לכסות צריבות.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם.
...
אפתיע אותך.
יש לא מעט דברים שאנחנו סופגים על עצמנו, מתוך אמונה אמיתית שיש עדיין לקוחות שבוחרים LG על פני סמסונג גם בזכות האבא והאמא מאחורי הקלעים.
ביום שנחשוב שזה לא כך, ייתכן ודברים ייראו אחרת.
סתם לדוגמא (וההוצאה הכי כבדה שלנו) - 3 שנים אחריות. היצרן נותן שנה.
יש עוד כמה דוגמאות.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

keyser כתב:
...
...
אפתיע אותך.
יש לא מעט דברים שאנחנו סופגים על עצמנו, מתוך אמונה אמיתית שיש עדיין לקוחות שבוחרים LG על פני סמסונג גם בזכות האבא והאמא מאחורי הקלעים.
ביום שנחשוב שזה לא כך, ייתכן ודברים ייראו אחרת.
סתם לדוגמא (וההוצאה הכי כבדה שלנו) - 3 שנים אחריות. היצרן נותן שנה.
יש עוד כמה דוגמאות.
...
·

זו היתה הסיבה העיקרית שלפני כחצי שנה רכשתי "75 מדגם 8600.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”