צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד

פורום מסכי OLED בחסות LG
gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

מסקרן אותי לדעת מה הסיטואציה בסידרה כמו ה GALLERY שרכשתי שבה החלפת הפאנל היא שונה לגמרי כי המסך "ארוז" כחלק מכל הטלוויזיה ובשונה מסדרות B ו C..

אבל מקווה שלא להידרש לתיקון בשלב כלכך מוקדם

bariko
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

Barakberkovich כתב:@bariko
·

אני חושב שהם יטפלו לך בבעיית הצריבה כל עוד יש אחריות, מעבר לכך הם לא. לגבי שימוש לא סביר, במידה וח.י יטענו שזה המצב הדבר יהיה כמו אש בשדה קוצים. יש עלייה רצינית בקניית oled, אם יהיה החלפת האשמות מסוג הלקוח/החברה אשמה זה יפגע להם, לדעתי, אנושות במכירות. אני מאמין כי רוב הלקוחות שרוכשים מסך מסוג זה קוראים ברשת על העניין ואיך הוא מטופל בארץ (כך הגעתי לפורום הזה). אני לא רואה את החלפת האשמות האלו בתקופת האחריות. אחרי האחריות זה כבר שאלה טובה.
...
·

אני כמובן מדבר אך ורק על תקופת האחריות, לא מעבר לכך.
לא סתם שאלתי את השאלה.
הרי ידוע שלא כולם משתמשים במסכים שלהם באותה צורה.
יש כאלה שנוהגים להשאיר תמונה סטטית, או להיקבע על ערוץ מסויים לאורך זמן רב.
אצלם הסיכוי לצריבה גדול יותר, וזה ימשיך וימשיך גם אם הפאנל יוחלף, או ישודרג למסך חדש לגמרי...

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד ......

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #34 

@keyser
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?

אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו.

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

dudis כתב:לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד ......
...
·בספק רב אם מישהו יעשה זאת בכוונה....

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3597
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

@keyser
·

מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !


כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

זו הסיבה שקניתי LG 75 לפני חצי שנה.
את סמסונג מחקתי לחלוטין בגלל השירות וגם סוני נפלו בגלל שבזמנו אותה החברה נתנה שירות.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

רק לי זה נשמע כאילו נגמרה החגיגה, לא שזה לא היה צפוי.

בכל מקרה כל עוד מתקנים זה הוגן לגמריי. כל הקטע של להחליף לחדש זו פריוולגיה וגם כאן בפורום נתקלנו באנשים שעוד מתלוננים על זה בסגנון של "למה הוא כן ואני לא". אפילו על שירות טוב מתלוננים ,לאן הגענו.

אני מניח, ומניח בלבד, שהתיקונים הללו מגובים במדיניות היצרן, ברגע שזה יפסיק, נפסיק לראות את זה, אף אחד הוא לא רוטשילד ולא רובין הוד. הפחד הגדול הוא שהעסק יהפוך ללא כלכלי ליצרן (מכל זווית ראיה) וצריבות לא יכוסו. אין ספק ששום דבר לא וודאי, צריך רק להתפלל שזה ימשיך. בהחלט מעלה תהיות לגבי הרחבת אחריות.

בכל מקרה אני חושב שהשירות שנראה מח.י. ראוי לציון חיובי בהחלט.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #39 

@ice2k
·
אני לא רואה בעיה עם הרחבת האחריות, במקרה תקלה, תקבל פאנל חדש במחיר 1000-1500 ש"ח (עלות ההרחבה) במקום להוציא עשירייה על טלוויזיה חדשה.
כפי שכבר נאמר בלא מעט מקומות, גם אם הסמארט יתיישן ולא יהיו אפליקציות זמינות, תמיד אפשר להוסיף סטרימר בכמה מאת שקלים, ולהמשיך ליהנות מאיכות תמונה מצוינת.
אני מקווה שעדיין יתאפשר שדרוג לדגם חדש יותר בתוספת תשלום, אבל לא בחינם כפי שהיה עד כה.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

העניין הוא אם היצרן יחליט בעתיד לא לכסות צריבות.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

גם לי קבעו החלפת פאנל לשבוע הבא, אפילו שמחתי ושיבחתי אותם על המהלך.
אבל יש לי דאגה אחת- האם הדגם של ה-C7 55 נוטה יותר לצריבות
מאשר ה-C9\CX למשל? אני רואה פה שיש אפשרות לשדרוג? כמה עולה דבר כזה?
אני שוקל פשוט לשדרג ל-C9\CX 55
ולהרחיב אחריות.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #42 

@publicheader
·
עניין השדרוג בד"כ הוצע לבעלי סדרות B, כמו B6, B7. תצטרך לדבר ולשאול את ח.י. האם אפשר לשדרג בתוספת תשלום.
לפי הבנתי, תקבל פאנל מהדור החדש יותר, אבל בהחלט יכול להיות שבאלקטרוניקה של הדגמים החדשים יש שיפורים בנוגע לטיפול בצריבות.

publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

אוקיי, אז קצת מידע:

התקשרתי ל-ח.י כדי לברר על אפשרות שדרוג בגלל התקלה,
ושיקפתי להם שאני רוצה לשדרג כי הדגם הישן נוטה לצריבות.

מ-C7 55 הציעו לשדרג ל-CX55 ב2800 ש"ח, קצת מיקוח וירדנו ל-2600 ש"ח.
הצעת המחיר מגיעה עם 3 שנים אחריות נוספות. לקפוץ על זה?
האחריות הראשונית נגמרת בחודש הבא.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

@publicheader
לדעתי אם אתה משדרג אז לשדרג גם בגודל (ולא רק בדגם).
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

avihuli כתב:@publicheader
לדעתי אם אתה משדרג אז לשדרג גם בגודל (ולא רק בדגם).
...
·אין לי מקום\כסף לשדרג ל-65 :\

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”