מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
d2idan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 06, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 521

 #1  נשלח: ו' 11/09/2020 18:29
רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

רכשתי טלוויזיה LG 65UN7340 והיא הגיעה פגומה (מתקין מטעם ח.י. התקין) - מערכת ההפעלה איטית מאד וזה לא צריך להיות כך, ניתן להשוות קלות לטלוויזית LG דגם כניסה שנמצאת אצלי, אותה רכשתי בשנה שעברה.

בנוסף, כאשר אני משתמש באפליקציות, למשל אפליקציית הדפדפן הדיפולטיבי של מערכת ההפעלה WebOS, לאחר מספר דקות ובאופן קבוע קופצת הודעה שאומרת כי האפליקציה תעצר כיוון שצריך לפנות מקום בזכרון. לאחר מכן אני נשאל האם אני רוצה לאתחל את האפליקציה או לצאת סופית מהאפליקציה.

דיווחתי לח.י. ודרשתי טלוויזיה חדשה. הם אמרו לי (גם לאחר פנייה למנהל) כי אני אקבל שירות רק לאחר שאאפס את הגדרות. הם התעלמו לחלוטין מהמידע שמסרתי להם. לבסוף איפסתי את ההגדרות, בוצע עדכון תכנה וכמובן שהבעיה לא נפתרה.

יש עוד הרבה בעיות עם הטלוויזיה הזו וגם מהן ח.י התעלמו.

רציתי לציין שהרבה אנשים כותבים כאן (שמתי לב שאנשים מסוימים) כי השירות של ח.י יותר טוב מהמתחרים... ביננו, חוויתי משהו הפוך ועוד עם בעיות גסות מאד. אם יש כאן אנשי תכנה אתם יודעים שבמקרה זה צריך להחליף את הטלוויזיה.

לאחר השירות הרע שקיבלתי מהם אני ארכוש טלוויזיה של חברה אחרת. שירות טוב או שירות רע.... יש אחריות וחוקים המגנים על הצרכנים ועבורי זה מספיק.

ולמי שישאל - אין אפליקציות חיצוניות שהתקנתי ותופסות מקום בזכרון.





נערך בפעם אחרונה על-ידי d2idan בתאריך א' 13/09/2020 12:10, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25 (אלכס)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 568
מספר הודעות: 3898

 #2  נשלח: ו' 11/09/2020 20:35
Re: רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

d2idan
·
רגע, שאני אבין, התלוננת על בעיה בטלויזיה - ואז דרשת טלויזיה חדשה, סתם, בלי שום סיבה, בלי נתת להם אפילו אפשרות לנסות לסדר את הבעיה הקיימת... סתם כי בא לך טלויזיה חדשה...
ולזה אתה קורא ״השירות הגרוע שלהם״?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
d2idan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 06, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 521

 #3  נשלח: שבת 12/09/2020 1:32
Re: רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

mdk_25
·
אין לסדר. המתקין התקין ומיד לאחר מכן הבחנתי כי הטלוויזיה פגומה. מגיע חדש לפי חוק, אין יותר מידי חוכמות ואין צורך לשחק משחקים. צרפתי תמונה.... מה ניתן להבין ממנה? וזה רק פבעיה אחת מתוך כמה (הסברתי הכל לשירות של ח.י אך זכיתי להתעלמות מוחלטת והם דרשו שאאפס את הטלוויזיה ללא קשר).

נתתי להם את כל "הסיבות" לקבל החלטה רציונלית שתוביל להחלפה לטלוויזיה חדשה, אך השיחה הייתה מאד לא טכנית מצידם בלשון המעטה, אלא יותר עבודה לפי פרוטוקול הנהלה שלא מסתכל ימינה ושמאלה.

עריכה: סימני פיסוק ופסקה שניה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2640

 #4  נשלח: שבת 12/09/2020 8:09

תבקש גם טלפון חדש... גם כי מגיע לך וגם כי בטח הסוללה נחלשה מרוב השיחות איתם.

איפוס להגדרות יצרן היא בקשה לגיטימית במקרה שכזה ואח"כ אפשר יהיה להתייחס לכל שאר המכאובים שלך ושל הטלווזיה.

עכשיו תנשום עמוק ותחכה לשרות שיגיע.
יכול להיות שיחליפו לך לוח ראשי, זה בדיוק עשר דקות עבודה
אח"כ תשתה עוד כוס מים קרים ותברך את אלוהים שאלו יהיו כל הצרות שלך בחיים

תקלות קורות, בשביל זה יש אחריות. תן להם לעבוד!
לא מחליפים מכשיר על תקלה שכזאת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3873
מספר הודעות: 69903

 #5  נשלח: שבת 12/09/2020 9:48

אין מדיניות של החזר תוך 14 יום לפי חוק?
תחזיר את המסך וזהו.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 1013
מספר הודעות: 4346

 #6  נשלח: שבת 12/09/2020 10:18

ahersko
מה זה להחליף לוח ראשי על טלוויזיה חדשה שעכשיו נפתחה מהקופסא?
אם התקלה זה לוח ראשי הוא צריך לקבל טלוויזיה חדשה.

טלוויזיות כאלה לוקחים מתקנים ומוכרים אותם כמחודשים...

_________________
הפלייליסטים שלי ב spotify
https://open.spotify.com/user/44cnozek8ga8d5nuar2s...

הפלייליסטים שלי ב deezer
https://www.deezer.com/he/profile/2203287904/playl...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2640

 #7  נשלח: שבת 12/09/2020 11:58

ואם קנית רכב ואחרי שבוע הלך המנוע או הגיר (וזה קורה)
האם תקבל רכב חדש?
כנראה שלא...
זה אגב לא אומר שלא תקבל פיצוי.

בסינגפור, מוצר חדש תקול תוך 7 ימים מוחלף
אחרי 7 ימים תיקון. זה נשמע לי מאוד סביר.

החלפה של כרטיס אלקטרוני אין בה לכדי "לפגום" בהנאה מהשימוש במוצר או להטיל בו מום.
הוא נשאר "חדש" בדיוק באותה מידה.
לא צריך לעשות דרמה מכל דבר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Avi_h
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2007

מיקום: כרמיאל
הבעות תודה: 71
מספר הודעות: 1696

 #8  נשלח: שבת 12/09/2020 12:03

בעסה בדיוק מתלבט לגבי הזמנה של מסך LG. די מוציא את החשק.
לכל המגיבים עם הכוסות מים וסוללות, לא לעניין. מדובר על מסך חדש מהקרטון ולא על תקלה אחרי פרק זמן.

_________________
72o
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2640

 #9  נשלח: שבת 12/09/2020 12:16

כל מותג וגם הנחשב ביותר... יש סיכוי קלוש שיגיע תקול.
זה יכול לקרות.

אם המוצר חדש מהאריזה אכן ראוי שיוחלף בחדש.

עם זאת, ההתלהמות של המגיע לי, לא עוזרת ובטח לא הפאניקה.

כפי שכתבו, אפשר לבקש ביטול עיסקה - שזה רעיון מצויין
אפשר לבקש החלפה גם בלי "לדרוש"

בסה"כ לאורך השנים השרות שלהם היה טוב.
אולי משהו השתנה, מקווה שלא.

תבוא בטוב, יהיה טוב - עצה לחיים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1038
מספר הודעות: 20615

 #10  נשלח: שבת 12/09/2020 12:23

oferlaor כתב:
אין מדיניות של החזר תוך 14 יום לפי חוק?
תחזיר את המסך וזהו.


·במקרה של תקלה לא תסם כי בא לו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3873
מספר הודעות: 69903

 #11  נשלח: שבת 12/09/2020 13:18

למיטב זכרוני לא צריך סיבה אם רוכשים און ליין. בחנות פיזית זה תלוי במדיניות.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
(1) הבעות תודה: d2idan
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1038
מספר הודעות: 20615

 #12  נשלח: שבת 12/09/2020 13:22

בוא, לפי התמונה הוא צופה באתר סרטים און ליין בדפדפן המובנה והדפדפן לא עומד בזה, טלוזיה זה לא מחשב.
_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
d2idan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 06, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 521

 #13  נשלח: שבת 12/09/2020 14:38

ahersko כתב:
תבקש גם טלפון חדש... גם כי מגיע לך וגם כי בטח הסוללה נחלשה מרוב השיחות איתם.

איפוס להגדרות יצרן היא בקשה לגיטימית במקרה שכזה ואח"כ אפשר יהיה להתייחס לכל שאר המכאובים שלך ושל הטלווזיה.

עכשיו תנשום עמוק ותחכה לשרות שיגיע.
יכול להיות שיחליפו לך לוח ראשי, זה בדיוק עשר דקות עבודה
אח"כ תשתה עוד כוס מים קרים ותברך את אלוהים שאלו יהיו כל הצרות שלך בחיים

תקלות קורות, בשביל זה יש אחריות. תן להם לעבוד!
לא מחליפים מכשיר על תקלה שכזאת.


אתה לא נראה לי אובייקטיבי. אתה מזמין ויכוח כלשהו שאני לא מוכן להיכנס אליו. מה שכתבת אולי רלוונטי לטלוויזיה ישנה.
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
d2idan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 06, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 521

 #14  נשלח: שבת 12/09/2020 14:45

mp3lll כתב:
בוא, לפי התמונה הוא צופה באתר סרטים און ליין בדפדפן המובנה והדפדפן לא עומד בזה, טלוזיה זה לא מחשב.


·טלוויזיה זה לא מחשב ? מעבד - יש, זיכרון- יש , כרטיס מסך - יש, קלט\פלט - יש... על מה אתה מדבר ?
זה לא משנה מה אעשה עם הדפדפן...הדפדפן קורס לאחר מספר דקות.

יש בעיות נוספות כמו מערכת הפעלה איטית מאד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
d2idan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 06, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 521

 #15  נשלח: שבת 12/09/2020 14:46

mp3lll כתב:

ציטוט:
...


·במקרה של תקלה לא תסם כי בא לו.


·במקרה של תקלה נכון... לא כי סתם בא לי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht