רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

נושא שלא נקרא #1 

רכשתי טלוויזיה LG 65UN7340 והיא הגיעה פגומה (מתקין מטעם ח.י. התקין) - מערכת ההפעלה איטית מאד וזה לא צריך להיות כך, ניתן להשוות קלות לטלוויזית LG דגם כניסה שנמצאת אצלי, אותה רכשתי בשנה שעברה.

בנוסף, כאשר אני משתמש באפליקציות, למשל אפליקציית הדפדפן הדיפולטיבי של מערכת ההפעלה WebOS, לאחר מספר דקות ובאופן קבוע קופצת הודעה שאומרת כי האפליקציה תעצר כיוון שצריך לפנות מקום בזכרון. לאחר מכן אני נשאל האם אני רוצה לאתחל את האפליקציה או לצאת סופית מהאפליקציה.

דיווחתי לח.י. ודרשתי טלוויזיה חדשה. הם אמרו לי (גם לאחר פנייה למנהל) כי אני אקבל שירות רק לאחר שאאפס את הגדרות. הם התעלמו לחלוטין מהמידע שמסרתי להם. לבסוף איפסתי את ההגדרות, בוצע עדכון תכנה וכמובן שהבעיה לא נפתרה.

יש עוד הרבה בעיות עם הטלוויזיה הזו וגם מהן ח.י התעלמו.

רציתי לציין שהרבה אנשים כותבים כאן (שמתי לב שאנשים מסוימים) כי השירות של ח.י יותר טוב מהמתחרים... ביננו, חוויתי משהו הפוך ועוד עם בעיות גסות מאד. אם יש כאן אנשי תכנה אתם יודעים שבמקרה זה צריך להחליף את הטלוויזיה.

לאחר השירות הרע שקיבלתי מהם אני ארכוש טלוויזיה של חברה אחרת. שירות טוב או שירות רע.... יש אחריות וחוקים המגנים על הצרכנים ועבורי זה מספיק.

ולמי שישאל - אין אפליקציות חיצוניות שהתקנתי ותופסות מקום בזכרון.
נערך לאחרונה על ידי d2idan ב 13/09/2020 12:10, נערך פעם 1 בסך הכל.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

נושא שלא נקרא #2 

@d2idan
·
רגע, שאני אבין, התלוננת על בעיה בטלויזיה - ואז דרשת טלויזיה חדשה, סתם, בלי שום סיבה, בלי נתת להם אפילו אפשרות לנסות לסדר את הבעיה הקיימת... סתם כי בא לך טלויזיה חדשה...
ולזה אתה קורא ״השירות הגרוע שלהם״?

d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

נושא שלא נקרא #3 

@mdk_25
·
אין לסדר. המתקין התקין ומיד לאחר מכן הבחנתי כי הטלוויזיה פגומה. מגיע חדש לפי חוק, אין יותר מידי חוכמות ואין צורך לשחק משחקים. צרפתי תמונה.... מה ניתן להבין ממנה? וזה רק פבעיה אחת מתוך כמה (הסברתי הכל לשירות של ח.י אך זכיתי להתעלמות מוחלטת והם דרשו שאאפס את הטלוויזיה ללא קשר).

נתתי להם את כל "הסיבות" לקבל החלטה רציונלית שתוביל להחלפה לטלוויזיה חדשה, אך השיחה הייתה מאד לא טכנית מצידם בלשון המעטה, אלא יותר עבודה לפי פרוטוקול הנהלה שלא מסתכל ימינה ושמאלה.

עריכה: סימני פיסוק ופסקה שניה.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תבקש גם טלפון חדש... גם כי מגיע לך וגם כי בטח הסוללה נחלשה מרוב השיחות איתם.

איפוס להגדרות יצרן היא בקשה לגיטימית במקרה שכזה ואח"כ אפשר יהיה להתייחס לכל שאר המכאובים שלך ושל הטלווזיה.

עכשיו תנשום עמוק ותחכה לשרות שיגיע.
יכול להיות שיחליפו לך לוח ראשי, זה בדיוק עשר דקות עבודה
אח"כ תשתה עוד כוס מים קרים ותברך את אלוהים שאלו יהיו כל הצרות שלך בחיים

תקלות קורות, בשביל זה יש אחריות. תן להם לעבוד!
לא מחליפים מכשיר על תקלה שכזאת.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אין מדיניות של החזר תוך 14 יום לפי חוק?
תחזיר את המסך וזהו.

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

ahersko
מה זה להחליף לוח ראשי על טלוויזיה חדשה שעכשיו נפתחה מהקופסא?
אם התקלה זה לוח ראשי הוא צריך לקבל טלוויזיה חדשה.

טלוויזיות כאלה לוקחים מתקנים ומוכרים אותם כמחודשים...

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

ואם קנית רכב ואחרי שבוע הלך המנוע או הגיר (וזה קורה)
האם תקבל רכב חדש?
כנראה שלא...
זה אגב לא אומר שלא תקבל פיצוי.

בסינגפור, מוצר חדש תקול תוך 7 ימים מוחלף
אחרי 7 ימים תיקון. זה נשמע לי מאוד סביר.

החלפה של כרטיס אלקטרוני אין בה לכדי "לפגום" בהנאה מהשימוש במוצר או להטיל בו מום.
הוא נשאר "חדש" בדיוק באותה מידה.
לא צריך לעשות דרמה מכל דבר.

Avi_h
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1761
הצטרף: ינואר 2007
מיקום: כרמיאל
נתן תודות: 88 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

בעסה בדיוק מתלבט לגבי הזמנה של מסך LG. די מוציא את החשק.
לכל המגיבים עם הכוסות מים וסוללות, לא לעניין. מדובר על מסך חדש מהקרטון ולא על תקלה אחרי פרק זמן.
72o

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

כל מותג וגם הנחשב ביותר... יש סיכוי קלוש שיגיע תקול.
זה יכול לקרות.

אם המוצר חדש מהאריזה אכן ראוי שיוחלף בחדש.

עם זאת, ההתלהמות של המגיע לי, לא עוזרת ובטח לא הפאניקה.

כפי שכתבו, אפשר לבקש ביטול עיסקה - שזה רעיון מצויין
אפשר לבקש החלפה גם בלי "לדרוש"

בסה"כ לאורך השנים השרות שלהם היה טוב.
אולי משהו השתנה, מקווה שלא.

תבוא בטוב, יהיה טוב - עצה לחיים.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

oferlaor כתב:אין מדיניות של החזר תוך 14 יום לפי חוק?
תחזיר את המסך וזהו.
...
·במקרה של תקלה לא תסם כי בא לו.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

למיטב זכרוני לא צריך סיבה אם רוכשים און ליין. בחנות פיזית זה תלוי במדיניות.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

בוא, לפי התמונה הוא צופה באתר סרטים און ליין בדפדפן המובנה והדפדפן לא עומד בזה, טלוזיה זה לא מחשב.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

ahersko כתב:תבקש גם טלפון חדש... גם כי מגיע לך וגם כי בטח הסוללה נחלשה מרוב השיחות איתם.

איפוס להגדרות יצרן היא בקשה לגיטימית במקרה שכזה ואח"כ אפשר יהיה להתייחס לכל שאר המכאובים שלך ושל הטלווזיה.

עכשיו תנשום עמוק ותחכה לשרות שיגיע.
יכול להיות שיחליפו לך לוח ראשי, זה בדיוק עשר דקות עבודה
אח"כ תשתה עוד כוס מים קרים ותברך את אלוהים שאלו יהיו כל הצרות שלך בחיים

תקלות קורות, בשביל זה יש אחריות. תן להם לעבוד!
לא מחליפים מכשיר על תקלה שכזאת.
...
אתה לא נראה לי אובייקטיבי. אתה מזמין ויכוח כלשהו שאני לא מוכן להיכנס אליו. מה שכתבת אולי רלוונטי לטלוויזיה ישנה.
·

d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

mp3lll כתב:בוא, לפי התמונה הוא צופה באתר סרטים און ליין בדפדפן המובנה והדפדפן לא עומד בזה, טלוזיה זה לא מחשב.
...
·טלוויזיה זה לא מחשב ? מעבד - יש, זיכרון- יש , כרטיס מסך - יש, קלט\פלט - יש... על מה אתה מדבר ?
זה לא משנה מה אעשה עם הדפדפן...הדפדפן קורס לאחר מספר דקות.

יש בעיות נוספות כמו מערכת הפעלה איטית מאד.

d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

mp3lll כתב:
...
...
·במקרה של תקלה לא תסם כי בא לו.
...
·במקרה של תקלה נכון... לא כי סתם בא לי.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”