ראשית מה זה הפרת התקנות, יש לזה שיניים ?amiti כתב:"על הטכנאי לתאם עם הצרכן את המועד ושעת הביקור, כשזמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר למועד שתואם.
במקרה של איחור, חייב היצרן/יבואן להודיע על כך לצרכן ויתאם עמו מועד חדש לתיקון.
איחור טכנאי למעלה מפעמיים רצופות ייחשב הפרת התקנות"
זה מתוך האתר של המועצה לצרכנות מתוך הפרק 'אחריות ושירות לאחר מכירה'....
שנית על איחור אחד הלך לי כבר חצי יום עבודה אז כדי שיהיה לי case אני צריך להפסיד יום שלם ?
בסוף הגיע אחרי 3 שעות פחות 5 דקות ! (בנוסף לשעתיים שכבר חיכיתי) עשה את מה שהיה צריך לעשות במשך 15 דקות והלךtheAman כתב: אריה,
מה בסוף? הגיע או לא?...
זה העניין אצלנו שחוץ מלצעוק על השירות שלהם בטלפון פשוט אין מעבר לזה מה לעשות !!