מה אפשר לעשות כנגד איחור של טכנאי ?!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
osherov (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

amiti כתב:"על הטכנאי לתאם עם הצרכן את המועד ושעת הביקור, כשזמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר למועד שתואם.
במקרה של איחור, חייב היצרן/יבואן להודיע על כך לצרכן ויתאם עמו מועד חדש לתיקון.
איחור טכנאי למעלה מפעמיים רצופות ייחשב הפרת התקנות"

זה מתוך האתר של המועצה לצרכנות מתוך הפרק 'אחריות ושירות לאחר מכירה'.
...
ראשית מה זה הפרת התקנות, יש לזה שיניים ?
שנית על איחור אחד הלך לי כבר חצי יום עבודה אז כדי שיהיה לי case אני צריך להפסיד יום שלם ?
theAman כתב: אריה,
מה בסוף? הגיע או לא?
...
בסוף הגיע אחרי 3 שעות פחות 5 דקות ! (בנוסף לשעתיים שכבר חיכיתי) עשה את מה שהיה צריך לעשות במשך 15 דקות והלך

זה העניין אצלנו שחוץ מלצעוק על השירות שלהם בטלפון פשוט אין מעבר לזה מה לעשות !!

המוח
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1162
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

אני קבעתי עם הובלה לתנור חדש שקיבלנו במתנה בין 2 ל5 עם התראה של שעה. אחרי שהגיע השעה 5 התקשרתי למוביל והוא אמר שיגיע בסביבות 6 :רותח: כל זה אחרי שאמרתי לו שאני לא יכול אחרי 5.
ביטלתי את ההובלה וקבעתי לשבוע הבא והסברתי את הסיטואציה עוד פעם.שוב 2 ל 5 עם שעה התראה.
כמובן הגיע השעה 5 ואין הובלה.התקשרתי לשרות לקוחות של חברת א.ל.מ שמשם קנו את התנור . העבירו אותו מהשירות לקוחות למחסן,מהמחסן להובלות. מההובלת למוביל ששמו מוריס.התקשרתי לטלפון ענה לי שמעון שהוא האחראי על ההובלת ביום הנתון.
ששאלתי אותו לגבי ההובלה פתאום הבנתי שהוא בכלל שכח מההובלה אלינו :rocket:
מזל שהתקשרתי!! באיחור של שעה קיבלנו את התנור שכמובן אין מה לעשות איתו כי צריך להזמין טכנאי שיתקין וכמובן הוא בא רק בשעות שעובדים :משור: ...עוד שבוע עובר הייתי צריך להפסיד עבודה בשביל שיגיע.... לפחות הוא הגיע בין השעות שקבענו.
מסקנה להתחמש בעוזי ולהתחיל לחנך :lol:
בעולם המולקולות אמבה היא האלוהים

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”