עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG

 פרסום ברשת אתרי HT Israel !

09/03/2006 - 19:15



 
 
 

 


פרטים נוספים והצעות מחיר לפרסום באתר יש לפנות :


בדואל:             [email protected]

מידע זה נועד לחברות המעוניינות לרכוש שטח פרסום באתר. לכן, אם הגעתם הנה ומטרתכם היא לפרסם מודעת ציוד יד שניה למכירה, לא הגעתם אל המקום הנכון! כנסו ללוחות המודעות , שם המקום המיועד לפרסום פרטי, ובחינם.


הפורטאל הגדול ל-Consumer Electronics בישראל - HT Israel

אתר HomeTheater.co.il הוקם בסוף 2004 ע"י חיים לגו, עפר לאור ומרטין סבג במטרה להוביל ולקדם את כל תחום האלקטרוניקה הבידורית בארץ, החל מנגני MP3 ניידים, דרך מערכות סטריאו לבית ולרכב וגמור במערכות High-End ב-High-Definition וכו´.מאז התרחב האתר לקבוצת אתרים שכל אחד ממוקד והמקצועי ביותר בתחומו ויחד מהווים בית לקהילה הגדולה ביותר בישראל בתחום ה-Consumer Electronics.

קבוצת אתרי HT (להלן HT) מונה כיום מעל ל-44,000 מנויים רשומים, מקבל כ-490 אלף ביקורים שונים, ומעל 330 אלף קוראים שונים בחודש ומייצר כ-1,980,000 דפים נצפים בחודש (לפי Google analytics) ונבחר לאחד מחמשת אתרי הדיגיטל של mako לשנת 2010 ואחד מאתרי הטכנולוגיה המובילים בישראל ע"י  גלובס לשנת 2010.

 

הקבוצה כוללת כיום מספר אתרים:

  • HTmag - כל מה שמעניין גברים בתחום הטכנולוגיה והפנאי.
  • Hometheater - פורטאל האודיו והקולנוע הביתי הגדול בישראל.
  • HTMobile - מאגזין לכל דבר טכנולוגי נייד.בין היתר לתחום הסלולאר, מחשבים ניידים וגאדג´טים.
  • Userit - אתר טכנולוגיה עבור הקהל הנשימוגש ע"י כותבות החיות את תחום הטכנולוגיה והגאדג´טים.
  • HTCafe - המגזין המקצועי בישראל בנושאקפה, אספרסו חלב וכל מה שבינהם
  • HTHome- המגזין המקצועי למערכות בית חכם ושאר מערכות הבית.
  • HTPhoto - המגזין לענייני צילום, מצלמות, עיבוד תמונה ווידיאו.

האתר כיום שותף תוכן למספר עיתונים מודפסים ומקוונים, תוכניותטלוויזיה וערוצי חדשות, והוא מהווה נקודת מפגש ייחודית לחובבי טכנולוגיה בידורית,גאדג´טים ו-Home Technologyבכלל שמתעניין בתחום ומחפש ציוד. עם מספרי גישה כאלה, כבר לא מדובררק על פריקים אלא על הקהל הרחב ומשפיעי דעת קהל. האתר מציג תוכן מקורי .

בישראל כיום אין מתחרה משמעותי ממוקד ורלוונטי בעל נתוני צפייה דומים.משתמש ממוצע באתר מבלה כ-11דקות (!) באתר ביום, וצופה בכ-6 עמודים בכל ביקור. משתמש ממוצע באתר הוא גבר בגיל 22-45, מהעשירונים העליונים ולרוב מחפש לשדרג את ציוד קולנוע הביתי שלו.

 אפיון האתר:

  • תכני האתר עוסקים בדרך זו או אחרת, באופן מקיף, בתחום האלקטרוניקה הבידורית וטכנולוגיה צרכנית (Consumer Electronics) ההתייחסות נעשית בצורה המקצועית ביותר שניתן, תוך מתן הסברים ברמה הגבוהה ביותר, אך עם זאת, בשפה שתהיה נהירה וברורה גם לקורא ההדיוט. השפה והטון הכללי של הכותבים באתר הינו מקצועי וענייני, אך לא צעיר מדי; אינטליגנטי, אך לא מנוכר; בגובה העיניים, אך בלי להישמע מתחנף.
  • האתר מאוייש על ידי מאות גולשים המחוברים בו זמנית במרבית שעות היום.
  • חדשנות וראשוניות - לפני כולם בתכנים!
  • עדכני, מכתיב וקובע דעת קהל, כל משתתף באתר בד"כ משפיע על מספר רב של אנשים נוספים לגבי החלטת רכישה.

קהל הגולשים (על פי מחקר של חברת ZETA TOOLS):

  • 95% מגולשי האתר הם גברים, אוהבי גאדג´טים וחידושים בטווח גילים 22-45, אשר רוכשים ציוד בתחום, בהתבסס על המלצות של מומחים ואף על ידי מחקר באינטרנט.
  • 63% בעלי השכלה אקדמית
  • 70% מגדירים עצמם כמאמצי טכנולוגיה מוקדמים (early adopters)
  • משפיעי רכישה על 21 בתי אב בממוצע!

תחומי התעסקות של קבוצת האתרים:

  • סקירות וביקורות של מוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר (כולל ציוד מדידה המשוכלל ביותר בארץ).
  • קידום נושאים מקצועיים כגון, HD ו-3D, אייפון ואנדרואיד, מחשוב ושרותי ענן, מזרימדיות ושירותים מקוונים, תרבות קפה וכו´.
  • קידום נושא Home Theater PC, כולל הפורום הפעיל ביותר בתחום ואירוח ה-User Group הרשמי של חברת Microsoft בתחום המדיה-סנטר בישראל.
  • קיום פורום פעיל ביותר, בו ניתנת עזרה וייעוץ במגוון תחומים. בפורום נשאלות ונענות מאות ואלפי שאלות ביום.
  • קיום מפגשים במגוון תחומים כגון, השקות של חנויות, השקות של מוצרים, דגמים וסדרות עבור היבואנים, מפגשי השוואות ומבחנים וכו´.
  • הפקת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בישראל !
  • לוח מודעות משוכלל למסחר בציוד יד שניה.
  • מודול ביקורות מוצרים ע"י הגולשים.
  • HT School - בי"ס לתחומי האתר, הן לצרכנים (קורסים העוזרים לצרכן לבחור מוצרים ולהבין בתחום יותר) והן לתעשייה (קורסים לטכנאים של חברות כבלים/לויין, מתקינים ומוכרים של חברות בתחום).

נתוני גלישה של כלל אתרי HT (מקור - Google Analytics):

  • מעל 490 אלף ביקורים שונים ממעל 275 אלף קוראים שונים בחודש - גדילה של למעלה מ-55% בהשוואה לחודש המקביל בשנה שעברה (גוגל אנליטיקס עבור כלל אתרי HT - ינואר 2011 מול ינואר 2012)
  • כ-1.98 מיליון עמודי נצפים (לא HITS!) - נכון ל-24.02.12 (גוגל אנליטיקס עבור כלל אתרי HT)
  • מעל 275,000 קוראים שונים בחודש (unique visitors) - נכון ל-24.02.12 (גוגל אנליטקס עבור כלל אתרי HT)
  • למעלה מ-214 אלף קוראים שונים לחודש באתר Hometheater.co.il בלבד (גוגל אנליטיקס ינואר 24-פברואר 23, 2012).

ב-GOOGLE TRENDS FOR WEBSITE (שירות של גוגל אשר אינו פעיל יותר) ניתן היה להשוות למגזינים בינלאומיים מקבילים בתוכן ובאופי:

 

 

הרי דוגמא לדו"ח גוגל אנליטיקס חודשי שנערך בפברואר 2011 עבור Hometheater.co.il בלבד (באתרי האחות היו כמובן כמות גדולה של מבקרים נוספים שאינם כלולים כאן):

 

  • כ-96.5% מהמבקרים מגיעים מישראל.


  • 71.66% מהמבקרים מגיעים ממנועי חיפוש השונים

 

  • Hometheater.co.il

מרבית המשתמשים נשארים באתר זמן רב למדי (ממוצע של 11 דקות במהלך היום!)
מרבית המשתמשים גם לא מסתפקים בצפיה בעמוד אחד, 4.17 דפים בממוצע.

  •  HTmobile.co.il:

  • HTcafe.co.il:

הנתונים הגיעו הישר מאתר google analytics ומשקפים את הניתוח המדוייק ביותר שניתן להשיג על אתר כלשהו כיום.

שיתופי פעולה:

מאמרים שונים של האתר פורסמו אצל שותפי התוכן השונים שלנו.

דוגמאות לשיתופים מהסוג הזה מהעבר:

wallal_152

http://computers.walla.co.il/?w=/4/1164825
http://computers.walla.co.il/?w=/4007/1182445
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1190306
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1192044
http://computers.walla.co.il/?w=/4009/1193645
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1198104
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1212515
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1209677
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1213377
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1209677

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376645,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3336488,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3359973,00.html

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/097/421.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/106/243.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/108/879

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/109/132.html?hp=16&cat=1924
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/099/719.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/109/897.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/113/346.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/113/786.html?hp=16&cat=1924

האתר מוזכר במקומות רבים אחרים: קישור .



 







 

 

 

 

 

 




באתר קיימת קהילת המדיה סנטר וה-HTPC הגדולה בישראל, אשר מקבל את החסות של מייקרוסופט ישראל. זו למעשה ה- User Group בתחום המדיה סנטר בישראל.

תכנים מסוגים שונים:

http://themarker.captain.co.il/captain/spages/937637.html
http://it.themarker.com/tmit/article/2281
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=528707&TypeID=1&sid=126

שיתופי תוכן במהלך קיום האתר:


wallal_152

אירועים ושיתופי פעולה:

  • חסויות על איזורים באתר (כגון פורום ספציפי).
  • פרסום באתר.
  • פרסים וחסויות על תחרויות באתר.
  • חסויות על מפגשים והתערוכה השנתית.

תערוכת האלקטרוניקה הבידורית - Consumer Electronics הגדולה בישראל !

ב-2001 נערכת תערוכת האודיו האחרונה ע"י יובל כספי, שעד אז אירגן את תערוכות האודיו בישראל, אך עד 2004, השנה בה נערכה התערוכה הראשונה של Hometheater, לא נערכה אף תערוכה. בתערוכה השתתפו מספר מציגים בחמישה חדרים והגיעו כמה עשרות מבקרים. ב-2005 התערוכה עברה לכפר-המכביה. תערוכת HT היתה הצלחה מסחררת. הצמא לתחום הזה בישראל היתה גדולה והתערוכה הלכה וגדלה כל שנה, עד אשר ב-2008 נערכו בישראל 3 תערוכות באותה שנה בתחום שלנו, הכל בזכות הצלחת התערוכות שלנו.


לפרטים נוספים והצעות מחיר לפרסום באתר יש לפנות :

בדואל: [email protected]

מידע זה נועד לחברות המעוניינות לרכוש שטח פרסום באתר. לכן, אם הגעתם הנה ומטרתכם היא לפרסם מודעת ציוד יד שניה למכירה, לא הגעתם אל המקום הנכון! כנסו ללוחות המודעות , שם המקום המיועד לפרסום פרטי, ובחינם.


for advertising information, please contact:


email:             [email protected]

The following information is for companies, stores, importers, etc., who are interested in purchasing ad space on this site. For second hand sales, please click here.


HT Israel - The Largest Consumer Electronics web portal in Israel !

Hometheater.co.il was launched in late 2004 by Haim Lago, Ofer LaOr and Martin H. Sabag, in order to promote and lead the consumer electronics industry in Israel. The site focuses on spaces such as high definition, Blu-ray, flat screen plasma and LCD displays, portable audio and video players, projectors, sound systems and high end audio and video displays. The group now holds several websites, each focusing on providing a best-in-class experience for its target audience and focus group. They all focus on technical and professional pastime activities for the home, as well as the consumer electronics spaces in Israel.

Today, the HT group forms the home for the largest technical consumer electronics centered community in Israel.

The HT Group has more than 44,000 registered members, gets more than 330,000 unique viewers per month, generating over 1,980,000 page views (according to Google Analytics). Recently, was nominated as one of the 5 best digital websites in Israel by both mako.co.il and globes.co.il.

The Group consists the following websites:

  • HTmag -  All that interest men around technology and leisure.
  • Hometheater - The largest online Audio & Video magazinein Israel.
  • HTMobile - The fastest growing website in Israel about protable technology - mobile phones, laptops, netbooks, E-readers, tablets etc.
  • Userit -Technology related magazine written by women for women.
  • HTCafe - The most professional magazine in Israel about coffee, espresso, milk and anything in between.
  • HTHome - The Smart-Home magazine.
  • HTPhoto - The magazne for Photography enthusiasts, all about cameras, video, image processsing and more.

The HT group is a content provider to several online and print magazines and newspapers in Israel and abroad, as well as TV shows and News Channels and acts as a unique meeting point for technology lovers, gadget freaks, audiophiles and movie buffs  - for anything related to Consumer Electronics (Home Technology) in general, as well as consumer information advise. Considering the HT group's visibility, it no longer attracts just the "hard core" of hobbyist but the market leaders, general public and the common consumer. The content on our website is unique editorial content and user generated.

At present, there is no real competition to the group in terms of focus and traffic. The average user spends around 11 min (!) on our sites and reads about 6 pages per visit. The average visitor is a man in the age of 22-45 from the upper income classes which usually is looking to purchase/upgrade his home cinema equipment, cellular phone or just looking for a new "Toy".

Site profile:

  • The site content is unique and deals with the consumer and home entertainment markets. The content is original, professional and as detailed as possible, while remaining accessible not only to professional readers, but to the public at large. The writing is professional, not dumbed down nor paternizing, but professional and distinct.
  • The site is usually read around the clock by many hundreds of readers at any given time.
  • Our content is unique.
  • Each of our readers typically influnences not only his own household but recommends up to 21 other people (based on a statistical research done by Zeta Tools for the HT Group) about what type of equipment they should buy.
Site readers: 
  • 95% of our readers are men, who love gadgets, technology and innovation between the ages of 22-45 and buy according to recommendations and reviews after online research.
  • 60% have an academic education
Reviewers
  • Reviewers and critics of the highest caliber in Israel
  • Our reviewers use the highest level of test equipment available.
  • We see ourselves as technological evangelists, helping promote and lobby technologies such as High Definition TV, 5.1 audio, streamer technology, Bluray, etc.
  • Promotion of the Home Theater PC market, including the leading forum in this field.
  • An active, professional, yet friendly forum dealing with technological, consumer electronics related discussions. Having thousands of queries answered every day.
  • Promoting real-world meetings of readers, users, having store launches, product launches, exposing our readers to new equipment and holding comparisons and shootouts.
  • The biggest Consumer electronics show in Israel.
  • A highly active high end audio and video bulletin board.
  • Product reviews by our readers.
On GOOGLE TRENDS FOR WEBSITES (a service from Google which is no longer active) one could see a page showing a comparison to similar international websites:

This is a sample of a google analytics page for Feb. 2012:

96.5% of our readers are from Israel.

71.66% of our visitors come from search engines:

  • Hometheater.co.il:

Our readers stay quite a long time per session on the site, reading around 11minutes on the site throughout the day, viewing 5 pages on average.

  • HTmobile.co.il:

  • HTcafe.co.il: 

All above information is the original Google Analytics data, representing the most accurate and reliable source for evaluating a website's traffic today.

Cooperation:

Our articles have been quoted and printed in various online Israeli papers as well as content partners, printed media and TV spots.

Here are some samples of content from our site as aggregated by other popular content providers:

http://computers.walla.co.il/?w=/4/1164825
http://computers.walla.co.il/?w=/4007/1182445
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1190306
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1192044
http://computers.walla.co.il/?w=/4009/1193645
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1198104
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1212515
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1209677
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1213377
http://computers.walla.co.il/?w=/4016/1209677

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376645,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3336488,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3359973,00.html

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/097/421.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/106/243.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/108/879

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/109/132.html?hp=16&cat=1924
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/099/719.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/109/897.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/113/346.html
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/113/786.html?hp=16&cat=1924

Other places where the website has been mentioned: link .


 







 

 


The site currently holds the largest media center and Hometheater PC community in Israel. The official Israeli Microsoft Media center group is managed by our site.

 

Other examples:

http://themarker.captain.co.il/captain/spages/937637.html
http://it.themarker.com/tmit/article/2281
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=528707&TypeID=1&sid=126

Previous content partnerships during the lifespan of the site:


wallal_152

Events and possible cooperation:

  • Sponserships of areas on the sites (from particular forums, to other areas).
  • Advertising.
  • Prizes and sponsership for site giveaways and contests.
  • Sponserships over site meetings and the annual Consumer Electronics show.

The HT show - The Largest Consumer Electronics Show in Israel:

In 2001 the last audio & video show was held in Israel. Until 2004, when our first show took place, no other expos were help in Israel for consumer electronics. In our first show several exhibitors showed their products in 5 demo rooms to an audience of several dozends enthusiasts. In 2005 the venue changed to Kfar-Hamacabiya. The HT Show was a huge success. The hunger for consumer electronics, technology and audio video show was, and still is, unsatisfied. The show grew each year and in 2008 there were 3 shows at the same year, due to the interest generated by our exhibitions.

Our last show (HT SHOW 2011) has had the largest attendance for a hometheater show - around 13,000 visitors!

Largest media coverage of any hometheater show, including websites, content partners, articles, reviews, radio and TV visits (including prime time).

And it's about to be even bigger. We are getting ready for the HT SHOW 2012 - our biggest show ever!


For advertising and sponsership opportunities, please contact us:

via email: [email protected]

 

 


תגיות

דירוג הכתבה

דירוג ממוצע:

3.8
(28) הצבעות

בהקשר זה

 לפרסום באתר
 תקנון וחוקי האתר
 אודות האתר
 עוד על כללי - Hometheater


המאמר הפופולרי ביותר בתחום כללי - Hometheater:
פרסום ברשת אתרי HT Israel !
למאמר זה בפרקים
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht