קניתי מסך אולד חדש מ א.ל.מ C1
המתקינים הגיעו, התקינו.. אחרי 10 דק הבחנתי שיש פיקסל שרוף.
המתקין שניסה למכור לי אחריות מורחבת אמר שיטפלו לי בזה ויחליפו ועוד שלח לי הודעה בווטסאפ שהוא אומר:
״תחשוב שהיו לך 3 כאלה הלך המסך! אתה חייב להרחיב את האחריות״
התקשרתי לשירות ביקשו תמונות והכל, הנציגה אמרה לי ״אין בעיה אני מתאמת לך החלפת מסך״
שבוע אחרי ההתקנה הגיעו הטכנאים שאני חשבתי שבאו פשוט להחליף את המסך למסך חדש
הם באו ראו בדקו צילמו ואז אמרו לי ״על פיקסל אחד לא מחליפים מסך צריך מינימום 5 פיקסלים שרופים״
5 פיקסלים!!!!
המסך הזה לא נשרף משימוש, זה לא קרה אחרי שנה שנתיים גם לא יום יומיים.
זה יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף! 8000 שקל על טלוויזיה שיוצאת מהאריזה תקולה!
בשירות של ח.י לא יכולים להראות לי איפה זה כתוב או איפה זה מצויין ״זה הנחיה של LG העולמית״ אוקיי איפה זה כתוב? קיבלתי כתב אחריות בכתב אחריות לא כתוב דבר כזה. לא מצויינת כמות הפיקסלים המינימלית להחלפה.
וגם המתקין שלהם שהציע לי אחריות מורחבת אמר ״תחשוב שיהיה לך3 שרופים זה הלך המסך...״
אז כדי למכור הרחבת אחריות אומרים שמחליפים מעל 3 אבל כדי לממש את ההחלפה פתאום הם לא עושים את זה.
מאוכזב מאוד מאוד מאוד מהשירות של ח.י ואני כבר חשבתי שבאים להחליף לי והכל תקין..
אז עכשיו מה האפשרויות שלי?
הפיקסל הוא אמנם אחד וקטן..
אבל העובדה שקניתי מסך הכי יקר מהדגם הכי חדש!
שהגיע חדש מהאריזה עם תקלה ואני אמור לקבל את זה זה ביזיון מבחינתי.
מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
אם קנית באינטרנט מאתרים מורשים אתה יכול להחזיר עד 60 יום.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3598
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
אם זה באמת פוגע בחווית צפיה שלך תנסה לבטל את העסקה. אם קנית בסוכן חזק מול ח.י יכול להיות שיוכל לעזור לך. גם אם לא, יכול להיות שיסכימו ללכת לקראתך ולהחליף מסך. יותר סיכוי שזה יעזור מלהקפיץ פה שרשורים.
- 99eyal (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: נובמבר 2021
- שם מלא: איל כ
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 0
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
זה על העקרון של מוצר חדש מהאריזה מגיע עם פיקסל שרוף הם צריכים לקחת אחריות.
זה לא קרה אחרי חודש שנה וגם לא אחרי יומיים. זה יצא מהאריזה עם הפיקסל שרוף. לא מבין למה צריך להיות מינימום בסיטואציה כזאת
כמובן שאני פועל מול אלמ ומול השירות של ח.י
העלתי פה להזהיר אחרים.
חוץ מזה כששאלתי את ח.י איפה זה כתוב היא אומרת לי ״תחפש באתר של LG העולמית״
זה נראה לכם תשובה הגיונית? בתעודת אחריות שלכם זה לא כתוב. ומה זה LG העולמית? יש סיבה שאתם יבואן רשמי, תתני לי מענה. אם זה כתוב בתעודת אחריות אוקיי אבל ברגע שלא.. אז אני מצפה שיחליפו לחדש.
בכל מקרה כנראה שאבטל את העסקה
זה לא קרה אחרי חודש שנה וגם לא אחרי יומיים. זה יצא מהאריזה עם הפיקסל שרוף. לא מבין למה צריך להיות מינימום בסיטואציה כזאת
כמובן שאני פועל מול אלמ ומול השירות של ח.י
העלתי פה להזהיר אחרים.
חוץ מזה כששאלתי את ח.י איפה זה כתוב היא אומרת לי ״תחפש באתר של LG העולמית״
זה נראה לכם תשובה הגיונית? בתעודת אחריות שלכם זה לא כתוב. ומה זה LG העולמית? יש סיבה שאתם יבואן רשמי, תתני לי מענה. אם זה כתוב בתעודת אחריות אוקיי אבל ברגע שלא.. אז אני מצפה שיחליפו לחדש.
בכל מקרה כנראה שאבטל את העסקה
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
פעם הבאה אם בכל זאת תרצה LG תזמין מאתר מורשה, זה מה שאני תמיד עושה וממליץ לכולם. לא מרוצה? מחזיר.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
רגע רגע רגע. פעם אחרונה שבדקתי (אמנם זה היה מזמן), LG מחליפה מסך (או לפחות את הפאנל) על כל פיקסל תקול שיש ב-OLED. במידה ומדובר בפיקסל בהיר ולא פיקסל מת\כהה.
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
שאלה
האם הפיקסל אפרפר? או שהוא תקוע על צבע זרחני אדום \ ירוק \ כחול?
במידה והוא אפרפר ואתה צריך לחפש כדי לראות אותו - אז זה לא ריאלי לבקש להחליף את המסך
ואני אסביר
יש אחוז מסויים של דפקטים - שלא ניתן לראות בשימוש במסך - אלא אם כן עומדים מאוד קרוב וממש מחפשים אותם
הפיקסלים במסך 4K בגודל 55\65\77 כל כך קטנים שזה מאוד קשה עד בלתי אפשרי לראות אותם ממרחק של מעל חצי מטר מהמסך
לקבל מסך עם פיקסל או 2 או אפילו 3 כאלה
שלא רואים אלא אם כן מחפשים מאוד מאוד מקרוב בתנאי צבע מאוד ספציפיים זה לא משהו שדורש החלפה מבחינת החברה
אבל - אם מדובר בפיקסל תקוע - על צבע זרחני - שניתן לראות ממרחק בווידיאו על כל רקע במסך זה כבר משהו אחר ועל זה הם מחליפים מיד בלי טענות
זה חלק בלתי נפרד מהמסך - תמיד יהיו 1-2 מתוך מעל ל8 מיליון פיקסלים שבונים את התמונה בפועל זה לא משהו שצריך לשבור עליו את הראש
לי יש 48C1 בבית וגם 55C1
ואם אחפש בטוח אמצא
אבל מעולם לא אצליח לראות את זה בפועל בשימוש סטנדרטי של טלויזיה
האם הפיקסל אפרפר? או שהוא תקוע על צבע זרחני אדום \ ירוק \ כחול?
במידה והוא אפרפר ואתה צריך לחפש כדי לראות אותו - אז זה לא ריאלי לבקש להחליף את המסך
ואני אסביר
יש אחוז מסויים של דפקטים - שלא ניתן לראות בשימוש במסך - אלא אם כן עומדים מאוד קרוב וממש מחפשים אותם
הפיקסלים במסך 4K בגודל 55\65\77 כל כך קטנים שזה מאוד קשה עד בלתי אפשרי לראות אותם ממרחק של מעל חצי מטר מהמסך
לקבל מסך עם פיקסל או 2 או אפילו 3 כאלה
שלא רואים אלא אם כן מחפשים מאוד מאוד מקרוב בתנאי צבע מאוד ספציפיים זה לא משהו שדורש החלפה מבחינת החברה
אבל - אם מדובר בפיקסל תקוע - על צבע זרחני - שניתן לראות ממרחק בווידיאו על כל רקע במסך זה כבר משהו אחר ועל זה הם מחליפים מיד בלי טענות
זה חלק בלתי נפרד מהמסך - תמיד יהיו 1-2 מתוך מעל ל8 מיליון פיקסלים שבונים את התמונה בפועל זה לא משהו שצריך לשבור עליו את הראש
לי יש 48C1 בבית וגם 55C1
ואם אחפש בטוח אמצא
אבל מעולם לא אצליח לראות את זה בפועל בשימוש סטנדרטי של טלויזיה
- Kwodolemiatolis
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
אם בתעודת האחריות של ח.י. אין סעיף שמשחרר אותם מטיפול בתקלה עד X פיקסלים שרופים/תקועים/כהים/לא משנה מה - אז הם חייבים לטפל בתקלה תוך שבועיים אם אני לא טועה. אם הם מסרבים/מורחים/מבלבלים את המוח - ישר תביעה קטנה על סכום עלות מסך+טרחה+חוסר נכונות לכבד את הסכם האחריות+הוצאות משפטיות. במזרח התיכון מבינים רק כוח...
עצה להזמין מאתרים מורשים זו כמובן עצה מאד טובה, כי יש אפשרות להחזיר את המוצר, גם אחרי שימוש, תוך שימוש בחוק זה:
https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%91%D ... 7%95%D7%A7
עצה להזמין מאתרים מורשים זו כמובן עצה מאד טובה, כי יש אפשרות להחזיר את המוצר, גם אחרי שימוש, תוך שימוש בחוק זה:
https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%91%D ... 7%95%D7%A7
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
מאד מעניין אותי לדעת, שגם בהתחשב בעובדה שסוני נמכרת פחות, לא היה אחד, אחד שהיה לו פיקסל תקוע? או צריבה? או איזה משהו ?
מאד מעניין.
מאד מעניין.
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
אצל ההורים שלי יש oled של sony, המסך מדהים אבל יש להם צריבות מעצבנות באיזור הלוגו של הערוצים וגם בתחתית המסך איפה שבדרך כלל יש כותרות של חדשות.17/11/2021 22:04sagico כתב: ↑ מאד מעניין אותי לדעת, שגם בהתחשב בעובדה שסוני נמכרת פחות, לא היה אחד, אחד שהיה לו פיקסל תקוע? או צריבה? או איזה משהו ?
מאד מעניין....
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
בלי לדעת כמויות אתה לא באמת יכול להגיע למסקנה הזו...17/11/2021 22:04sagico כתב: ↑ מאד מעניין אותי לדעת, שגם בהתחשב בעובדה שסוני נמכרת פחות, לא היה אחד, אחד שהיה לו פיקסל תקוע? או צריבה? או איזה משהו ?
מאד מעניין....
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
למיטב זכרוני יש בישראל חוק שמאפשר להחזיר מוצר מכל סיבה. לא זוכר את כל הפרטים, אבל לדעתי זה 14 יום על מוצרי אלקטרוניקה וזה 100 ש"ח מקסימום עלות החזר (משהו כזה).17/11/2021 11:5199eyal כתב: ↑ קניתי מסך אולד חדש מ א.ל.מ C1
המתקינים הגיעו, התקינו.. אחרי 10 דק הבחנתי שיש פיקסל שרוף.
המתקין שניסה למכור לי אחריות מורחבת אמר שיטפלו לי בזה ויחליפו ועוד שלח לי הודעה בווטסאפ שהוא אומר:
״תחשוב שהיו לך 3 כאלה הלך המסך! אתה חייב להרחיב את האחריות״
התקשרתי לשירות ביקשו תמונות והכל, הנציגה אמרה לי ״אין בעיה אני מתאמת לך החלפת מסך״
שבוע אחרי ההתקנה הגיעו הטכנאים שאני חשבתי שבאו פשוט להחליף את המסך למסך חדש
הם באו ראו בדקו צילמו ואז אמרו לי ״על פיקסל אחד לא מחליפים מסך צריך מינימום 5 פיקסלים שרופים״
5 פיקסלים!!!!
המסך הזה לא נשרף משימוש, זה לא קרה אחרי שנה שנתיים גם לא יום יומיים.
זה יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף! 8000 שקל על טלוויזיה שיוצאת מהאריזה תקולה!
בשירות של ח.י לא יכולים להראות לי איפה זה כתוב או איפה זה מצויין ״זה הנחיה של LG העולמית״ אוקיי איפה זה כתוב? קיבלתי כתב אחריות בכתב אחריות לא כתוב דבר כזה. לא מצויינת כמות הפיקסלים המינימלית להחלפה.
וגם המתקין שלהם שהציע לי אחריות מורחבת אמר ״תחשוב שיהיה לך3 שרופים זה הלך המסך...״
אז כדי למכור הרחבת אחריות אומרים שמחליפים מעל 3 אבל כדי לממש את ההחלפה פתאום הם לא עושים את זה.
מאוכזב מאוד מאוד מאוד מהשירות של ח.י ואני כבר חשבתי שבאים להחליף לי והכל תקין..
אז עכשיו מה האפשרויות שלי?
הפיקסל הוא אמנם אחד וקטן..
אבל העובדה שקניתי מסך הכי יקר מהדגם הכי חדש!
שהגיע חדש מהאריזה עם תקלה ואני אמור לקבל את זה זה ביזיון מבחינתי....
אם זה נרכש באינטרנט, יש יותר זמן להחזיר (30 יום).
שוב, לא זוכר את הפרטים המדוייקים, אבל זה משהו שקל לחפש ולמצוא ברשת.
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
האמת, פשוט ביזיון.17/11/2021 11:5199eyal כתב: ↑ קניתי מסך אולד חדש מ א.ל.מ C1
המתקינים הגיעו, התקינו.. אחרי 10 דק הבחנתי שיש פיקסל שרוף....
ח.י מנסים לחסוך על הלקוחות ולא מבינים את הפגיעה העמוקה במוניטין.
במחשבה לאחור במידה וראית שהטלויזיה שהמתקין שגם סיפק לך אותה מתכוון להשאיר לך בבית טלויזיה עם פיקסל שרוף, לא היית צריך לחתום על המסמך שקיבלת הטלויזיה ולבקש מהמתקין לקחת אותה איתו בחזרה.
כך העיסקה לא ממומשת.
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
בעסקת מכר מרחוק, זה אכן המצב19/11/2021 5:21oferlaor כתב: ↑ למיטב זכרוני יש בישראל חוק שמאפשר להחזיר מוצר מכל סיבה. לא זוכר את כל הפרטים, אבל לדעתי זה 14 יום על מוצרי אלקטרוניקה וזה 100 ש"ח מקסימום עלות החזר (משהו כזה).
אם זה נרכש באינטרנט, יש יותר זמן להחזיר (30 יום).
שוב, לא זוכר את הפרטים המדוייקים, אבל זה משהו שקל לחפש ולמצוא ברשת....
בקניה בחנות אפשר להחזיר רק אם לא נעשה שימוש (חובר לחשמל)