אחרי שעשיתם כבר את סקר השוק שלכם וננעלתם על NAS, יש שירותים נוספים שהייתם מצפים מהחנות\משווק ממנה קניתם את ה- NAS שלכם?
יש שירותים מסויימים שאתם מצפים מהחנות שמכרה לכם את ה- NAS?
- ziv_r (פותח השרשור)
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
Re: יש שירותים מסויימים שאתם מצפים מהחנות שמכרה לכם את ה- NAS?
תמיכה בהגדרה/קינפוג וכמובן במקרה של תקלה.
- AvivMustaky
- כתב
- הודעות: 689
- הצטרף: פברואר 2016
- נתן תודות: 212 פעמים
- קיבל תודות: 249 פעמים
Re: יש שירותים מסויימים שאתם מצפים מהחנות שמכרה לכם את ה- NAS?
מדריכים כתובים או wizard התקנה של פונקציות מרכזיות ואפליקציות מובילות
Re: יש שירותים מסויימים שאתם מצפים מהחנות שמכרה לכם את ה- NAS?
כשאני קונה מכשיר מסובך ויקר אני מצפה:
1. שאוכל להחזיר אותו אם שיניתי את דעתי ולקבל כסף חסרה ללא שאלות וללא פרצופים - לא יקרה בארץ.
2. שאוכל לשאול שאלות קשות ולקבל תשובות ישרות ונכונות - לא מתאים לנסיוני בכלל.
3. שאוכל לפנות ישירות ליצרן ולקבל תמיכה לכל שאלה - סינולוג'י בעבר היתה חלשה בנושא, אבל בשנים האחרונות התמיכה זורמת ללא בעיות.
4. שאם החברה רוצה למכור דרך מפיץ מקומי, שלא תרשה לו תקרוא לעצמו "[החברה] ישראל", מה שסינולוג'י למרבה הצער כן הרשו. חברת יעקב יבואנים ובניו, או מה שזה לא יהיה, היא לא משרד מקומי של סינולוג'י, אלא חברה ישראלית עצמאית על כל המשתמע מכך.
1. שאוכל להחזיר אותו אם שיניתי את דעתי ולקבל כסף חסרה ללא שאלות וללא פרצופים - לא יקרה בארץ.
2. שאוכל לשאול שאלות קשות ולקבל תשובות ישרות ונכונות - לא מתאים לנסיוני בכלל.
3. שאוכל לפנות ישירות ליצרן ולקבל תמיכה לכל שאלה - סינולוג'י בעבר היתה חלשה בנושא, אבל בשנים האחרונות התמיכה זורמת ללא בעיות.
4. שאם החברה רוצה למכור דרך מפיץ מקומי, שלא תרשה לו תקרוא לעצמו "[החברה] ישראל", מה שסינולוג'י למרבה הצער כן הרשו. חברת יעקב יבואנים ובניו, או מה שזה לא יהיה, היא לא משרד מקומי של סינולוג'י, אלא חברה ישראלית עצמאית על כל המשתמע מכך.