אכן עצוב אבל אם אתה רוצה להיות פרקטי שלח מכתב רשמי לסמליין\א.פ. עם תיאור בקצרה של מהלך מה שקרה ובקשה לביטול עסקה והשבת הסכום המקורי ששילמת על הטלויזיה + שידרוג מאחר ונכשלו בתיקון המצב באופן עקבי, תהיה מאוד ברור שמדובר בהתראה לפני תביעה ותגדיר תאריך יעד סביר לסיום הטיפול באופן שביקשת, קרי טלויזיה חדשה זהה או הסבת כל הכסף ששילמת כולל השידרוג.16/08/2021 0:40GoldenAce כתב: ↑ פעם שלישית גלידה!
עוד פעם הביאו את הטלוויזיה ועוד הפעם אותה תקלה, זה כמו שאני אתן למפתח לפתח כפתור שעושה פעולה X ושאני אבוא לעשות לו review והוא ילחץ על הכפתור המערכת תקרוס ואז אני אבוא עוד פעמיים ושום דבר לא השתנה.
נראה שאין להם מושג מה הם עושים, מנסים להחליף חלקים אם בכלל ולייאש את הלקוח. לבדוק את המכשיר לא נראה שמישהו עושה כי לוקח לי בדיוק 3 דקות לשחזר את התקלה.
אחד מהדברים שעצובים בכל הסיפור הזה, שלפני ה"תיקון" הראשון הייתה תקלה פחות חמורה בתדירותה ולא ניתן היה סתם לשחזר אותה בקלות כזו.
אני מנסה פעם אחרונה את ה"מעבדה" שלהם. בנוסף, דיברתי גם עם "מנהל" היום - כאילו שזה ישנה משהו.
ויש עוד, במוקד שלהם אמרו לי שהחליפו תאורה, ה"טכנאי" היום אמר לי שהחליפו לוח.
ז"א שעד עכשיו החליפו ספק ולוח - לא היה לו מושג להסביר לי מה הוא מתכוון בלוח, כשביקשתי לראות איזשהו פירוט של התקלה ופתרונה הוא אמר שאסור לו להראות לי. שצילמתי בווידאו את כל הטיפול שלהם בטלוויזיה הוא נלחץ ואמר לי שהוא ילך מפה וישאיר את הטלוויזיה - העלה בי קצת גיחוך.
ה"טכנאי" גם חשב שזה קשור לאינטרנט וחיבר את הטלוויזיה להוטספוט בטלפון שלו - זה בכלל הצחיק אותי. דרך אגב, הוא כן ניסה להחליף כבל של הקוננקטבוקס מה שיצר תופעה אחרת של אור במרכז ומסביב שחור.
* יש לציין שבכל איסוף של הטלוויזיה אספו ממני גם את הקוננקטבוקס וגם את הכבל בשביל לבדוק אותם גם (וזאת סתם הנחה).
* הטלוויזיה הפעם גם חזרה עם שריטות בגבה.
זה ממש עצוב שלברנד כזה גדול אין ייצוג ראוי בארצנו הקטנטונת וזה פורום בחסות סמסונג, אבל אף אחד שם לא מרים את הכפפה וקורא את הפוסטים פה....
באופן עקרוני יש לך עילה להגיש תביעה אפילו אם בפעם הרביעית כן יצליחו לתקן או יחליפו לך לחדש, רק בגלל עוגמת הנפש והרשלנות. תתעד את השריטה, גם אצלי חזרה עם שריטה מאחורה, עוד הוכחה לרשלנות בטיפול במוצרים שהם מעבירים למעבדה.
תבדוק לגבי אפשרות של בקשת פיצוי לדוגמה (עד 10000 ש"ח) יש קריטריונים ואני חושב שאחד מהם זה חוסר יכולת\רצון לתקן מוצר באופן עקבי במסגרת אחריות, אם תחפש קצת תמצא. אם אתה לא בטוח תבקש בכל מקרה, השופט כבר יחליט אם וכמה מתאים למקרה. מבחינת סדר גודל של העלויות בהחלט ראוי לבקש את הפיצוי המקסימלי. כפי שנרמז משמו, הפיצוי לדוגמה הוא נוסף על הסכום המקורי שתתבע + הוצאות משפט וריבית על הסכום המקורי. ואמור לשמש דוגמה למפרי חוק סדרתיים, ממש מתלבש בול על א.פ והיבואן סמליין. תזכור לתבוע את שניהם יחד.
ושיהיה בהצלחה.