שלום, אני רוצה לרכוש להורים טלוויזיה 55 אינץ' עד 3000 ש"ח מהרשימה הזו (רק משם אני יכול לרכוש במסגרת הסדר מסוים)
עיקר התוכן שלהם הוא ערוצי טלוויזיה ישראלים ורוסיים
עוד לא הצלחתי להעביר אותם לנטפליקס אבל מקווה שגם לזה אגיע
המסך ממוקם ליד חלון גדול בסלון מואר, ונדרשת עמידות לצריבות כי חלק מהערוצים שלהם בעלי סמל ערוץ קונטרסטי.
בכלליות, חשוב לי שהמוצר יהיה אמין ויחזיק הרבה שנים
אשמח לעזרה
התלבטות בין 4 דגמים של 55 אינץ בתקציב עד 3000 ש"ח
Re: התלבטות בין 4 דגמים של 55 אינץ בתקציב עד 3000 ש"ח
בכל הטלויזיות האלו אין סכנה לצריבות. לסמסונג יש פה כמה פוסטים של שירות זוועה,זה לפי מזל אבל בגלל שזה דגמי בסיס לא הייתי חושש ולוקח את הסמסונג TU8500 (הכי ימנית) בגלל שתקבל ממנה את התמונה הכי יפה ובהירה מבין כולן. ומכיוון שזה רק לטלויזיה רגילה ואולי נטפליקס אז אין צורך בממשק אנדרואיד של LG.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3598
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: התלבטות בין 4 דגמים של 55 אינץ בתקציב עד 3000 ש"ח
ל-LG webOS ולא אנדרואיד, וזה בכלל לא משנה, כי נטפליקס עובדת עם מערכות גם של אלו וגם של אלו.
חוץ מזה, אני חושב שבדגמים האלו גם ח.י נותנים שנת אחריות אחת בלבד, ככה שזה יכול להיות לגמרי שיקול משני.
לכן, מצטרף להמלצה על ה-TU8500
חוץ מזה, אני חושב שבדגמים האלו גם ח.י נותנים שנת אחריות אחת בלבד, ככה שזה יכול להיות לגמרי שיקול משני.
לכן, מצטרף להמלצה על ה-TU8500
Re: התלבטות בין 4 דגמים של 55 אינץ בתקציב עד 3000 ש"ח
רק תוודא שאתה קונה יבוא רשמי, ומרחיב את האחריות ל-4 שנים ב-200 שקל.
- yehuda-k
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 24
- הצטרף: ספטמבר 2009
- מיקום: כפר סבא
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 0
Re: התלבטות בין 4 דגמים של 55 אינץ בתקציב עד 3000 ש"ח
בדרך כלל הרחבת אחריות מאוד חשובה, אבל באתר של יבואן סמסונג, כתוב לגבי הרחבת האחריות:
"אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו, אך החברה רשאית לפי שיקול דעתה להציע החלפת המוצר במוצר זהה או דומה, בין אם חדש ובין אם מחודש"
https://www.samline.co.il/%D7%AA%D7%A7% ... %A0%D7%92/
כלומר ברגע שיתחשק לשירות, הם יגידו שהטלויזיה המקולקלת לא ניתנת לתיקון, ואם לא בא לשירות, הם גם לא יציעו החלפה ואפילו לא בדגם מחודש. ואם כן בא להם, אולי יציעו מסך קטן ועתיק, כי הם לא מתחיבים לכלום.
לדעתי אם הם לא חיבים לתקן או להחליף, זו בכלל לא אחריות.
"אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו, אך החברה רשאית לפי שיקול דעתה להציע החלפת המוצר במוצר זהה או דומה, בין אם חדש ובין אם מחודש"
https://www.samline.co.il/%D7%AA%D7%A7% ... %A0%D7%92/
כלומר ברגע שיתחשק לשירות, הם יגידו שהטלויזיה המקולקלת לא ניתנת לתיקון, ואם לא בא לשירות, הם גם לא יציעו החלפה ואפילו לא בדגם מחודש. ואם כן בא להם, אולי יציעו מסך קטן ועתיק, כי הם לא מתחיבים לכלום.
לדעתי אם הם לא חיבים לתקן או להחליף, זו בכלל לא אחריות.