זה שיש לי בחדר שינה טלויזיה של מותג מדבקה סוג ד כבר 10 שנים בלי שום תקלה וטלויזיה שנקנתה בזמנו במחיר גבוה ממותג "איכותי" מאוד מבחינתי ומתה אחרי 3 שנים וכמה חודשים ועוד תקלה שעוד אנשים מדווחים שקיימת ישר אחרי שנגמרת האחריות אז כן זה מאוד מאכזב בעיני...
טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
והסמארטפון שלי מתקלקל הרבה יותר, והסוללה שלו מחזיקה הרבה פחות, מטלפון נוקיה 3100 שהיה לי לפני 15 שנה... שלא לדבר על טלפון חוגה של פעם...28/09/2021 19:14mcx כתב: ↑זה שיש לי בחדר שינה טלויזיה של מותג מדבקה סוג ד כבר 10 שנים בלי שום תקלה וטלויזיה שנקנתה בזמנו במחיר גבוה ממותג "איכותי" מאוד מבחינתי ומתה אחרי 3 שנים וכמה חודשים ועוד תקלה שעוד אנשים מדווחים שקיימת ישר אחרי שנגמרת האחריות אז כן זה מאוד מאכזב בעיני......
איזה באסה שלא יודעים לעשות היום טלפונים כמו שצריך...
טלויזיה מלפני 10 שנים לא עשתה כלום - זה היה מסך, ולוח קטן שיודע להעביר מקורות שידור. זה הכל.
טלויזיה מודרנית, במיוחד מתקדמת, היא מחשב שלם, עם זיכרון, מעבד ומערכת הפעלה.
ועם אין ספור אלגוריטמים שנועדו להציג את התמונה בצורה היפה ביותר.
ברור שמכשיר הברה יותר מסובך - יש בו הרבה יותר דברים שיכולים להתקלקל.
אבל גם איכות התמונה שלו היא אחרת לחלוטין.
אם לא היתה מעניינת אותך איכות תמונה, היית קונה טלויזיה סינית בת 10, וסוגר עניין.
גם היתה הרבה יותר זולה, וגם היתה מתקלקלת פחות.
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
אמינות לא נמדדת ע"י מקרה אחד, אלא ע"י הסטוריה של מקרים. זה שמסך אחד של LG מדגם אחד של LG התקלקל אחרי X זמן לא אומר כלום לגבי האמינות הכללית של LG או אפילו האמינות של הדגם הזה. תקלה זה הסתברות, זה רנדומלי ואין כללים. בנוסף, 3 וחצי שנים של עבודה תקינה זה לא רע בכלל.
- FireStar (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
עדכון...
אז ממש לפני כמה דקות היו פה הטכנאים של חי.
כמו שחשדתי הבעיה הייתה ספק כח תקול, ו851 ש"ח החליפו ידיים עבור התענוג.
אני לא יודע אם זה מחיר סביר או לא, אבל כבר רצינו לסיים ולפתור את העניין.
ממש שלא ברור לי, למה חי נותנים רק 3 חודשי אחריות על הספק? האמת שציפיתי לשנה.
נשמע לי מעט מאוד לחלק חדש שהורכב במחיר של רבע מעלות טלווזיה חדשה.
אז ממש לפני כמה דקות היו פה הטכנאים של חי.
כמו שחשדתי הבעיה הייתה ספק כח תקול, ו851 ש"ח החליפו ידיים עבור התענוג.
אני לא יודע אם זה מחיר סביר או לא, אבל כבר רצינו לסיים ולפתור את העניין.
ממש שלא ברור לי, למה חי נותנים רק 3 חודשי אחריות על הספק? האמת שציפיתי לשנה.
נשמע לי מעט מאוד לחלק חדש שהורכב במחיר של רבע מעלות טלווזיה חדשה.
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
כמוני כמוך, גם אני שילמתי בסוף להחלפת הpsu 850 שקל קצת מבאס שהאחריות ל3 חודשים אבל נקווה שהפעם זה יחזיק...
- FireStar (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
מעדכן שוב
לצערי הבעיה חזרה על עצמה, אומנם בתדירות יותר נמוכה, אבל עדיין אותם ריסטארטים מעצבנים.
ממש מאוכזב מכל המצב, אבל לפחות עלינו על הבעיה מהר ולא אחרי שנגמרה האחריות (הקצרה להחריד!) על התיקון.
טכנאי הוזמן שוב לשבוע הבא, אעדכן שוב בהמשך.
לצערי הבעיה חזרה על עצמה, אומנם בתדירות יותר נמוכה, אבל עדיין אותם ריסטארטים מעצבנים.
ממש מאוכזב מכל המצב, אבל לפחות עלינו על הבעיה מהר ולא אחרי שנגמרה האחריות (הקצרה להחריד!) על התיקון.
טכנאי הוזמן שוב לשבוע הבא, אעדכן שוב בהמשך.
- FireStar (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
מעדכן אחרי יום ארוך עם הטכנאים...
הגיעו היום טכנאים אחרים מאלה שהיו בביקור הקודם לפני שבועיים. נכנסו לתפריט טכנאים וראו שהספק כח לא נותן הודעת שגיאה.משמע הבעיה היא בעיה אחרת והספק כביכול תקין. עברו באופן יסודי על הלוג בתפריט טכנאים, וראו שם שהכרטיס בקרה נותן הודעת שגיאה וזה כבר כרטיס אחר ומצריך תשלום על החלפה + עבודה.
ממש התערמתי על כך, שהטכנאים הראשונים שהיו לא ביצעו דיאגנוסטיקה מקיפה ולא עלו על התקלה בכרטיס הנוסף לפני שבועיים. שכן אם כל הפרטים האלה היו מוצגים בפניי באותו מועד, לא הייתי מסכים לתיקון בחצי מעלות טלווזיה חדשה והייתי משליך את המכשיר לפח.
לא הסכמתי לשאת בתשלום נוסף והטכנאים התקשרו למנהל שלהם, שהציע שאשלם רק את עלות הכרטיס ועבודה עליהם. סירבתי בנימוס ואמרתי שאני לא מוכן לספוג את עלות האבחנה השגוייה שלהם. הטכנאים התקשרו למוקד שירות הלקוחות והסבירו למוקדנית את המצב. לאחר מכן גם אני הסברתי לה את המצב, אבל קיבלתי שוב תשובות רובוט של זו תקלה חדשה ואתה אמור לשלם על התיקון. לא הסכמתי ודרשתי תיקון ללא עלות, ושוב הסברתי את הרציונל שמאחורי הבקשה שלי.
הטכנאים (שבאמת ניסו לעזור לי מכל הלב) היו עוד כחצי שעה בטלפון עם המנהלים/מוקד... ולבסוף כן הסכימו להחליף את כרטיס הבקרה ללא עלות וכן נשאו באחריות.
הכרטיס הוחלף, הטלווזיה שבה לעבוד ובתקווה שלא יהיו תקלות נוספות בזמן הקרוב.
שוב המון תודה לשני הטכנאים שבאמת ניסו לעזור מכל הלב
תקלה אחרת שפתאום קרתה היא שהסאונד בר שלי של דנון שעבד תקין לפני הגעת הטכנאים היום, לא עבד אחרי החלפת כרטיס הבקרה. הסאונד בר מחובר דרך HDMI ביציאת ARC בטלווזיה. הטכנאי החליף כבל HDMI אחר ועדיין אין סאונד, אבל שחיבר דרך אופטי כן היה סאונד. אני כבר לא ממש מבין מה קורה פה, כי הכל עבד תקין לפני...
הטכנאים טענו שככל הנראה החיבור בסאונד בר לא תקין, ולראיה שהמכשיר כן מוציא סאונד באופטי. אני שוב טענתי שעבד תקין לפני שבאו...
בקיצור יום ארוך ומתיש, למישהו אולי יש כיוון לגבי הסאונד בר?
תודה
הגיעו היום טכנאים אחרים מאלה שהיו בביקור הקודם לפני שבועיים. נכנסו לתפריט טכנאים וראו שהספק כח לא נותן הודעת שגיאה.משמע הבעיה היא בעיה אחרת והספק כביכול תקין. עברו באופן יסודי על הלוג בתפריט טכנאים, וראו שם שהכרטיס בקרה נותן הודעת שגיאה וזה כבר כרטיס אחר ומצריך תשלום על החלפה + עבודה.
ממש התערמתי על כך, שהטכנאים הראשונים שהיו לא ביצעו דיאגנוסטיקה מקיפה ולא עלו על התקלה בכרטיס הנוסף לפני שבועיים. שכן אם כל הפרטים האלה היו מוצגים בפניי באותו מועד, לא הייתי מסכים לתיקון בחצי מעלות טלווזיה חדשה והייתי משליך את המכשיר לפח.
לא הסכמתי לשאת בתשלום נוסף והטכנאים התקשרו למנהל שלהם, שהציע שאשלם רק את עלות הכרטיס ועבודה עליהם. סירבתי בנימוס ואמרתי שאני לא מוכן לספוג את עלות האבחנה השגוייה שלהם. הטכנאים התקשרו למוקד שירות הלקוחות והסבירו למוקדנית את המצב. לאחר מכן גם אני הסברתי לה את המצב, אבל קיבלתי שוב תשובות רובוט של זו תקלה חדשה ואתה אמור לשלם על התיקון. לא הסכמתי ודרשתי תיקון ללא עלות, ושוב הסברתי את הרציונל שמאחורי הבקשה שלי.
הטכנאים (שבאמת ניסו לעזור לי מכל הלב) היו עוד כחצי שעה בטלפון עם המנהלים/מוקד... ולבסוף כן הסכימו להחליף את כרטיס הבקרה ללא עלות וכן נשאו באחריות.
הכרטיס הוחלף, הטלווזיה שבה לעבוד ובתקווה שלא יהיו תקלות נוספות בזמן הקרוב.
שוב המון תודה לשני הטכנאים שבאמת ניסו לעזור מכל הלב
תקלה אחרת שפתאום קרתה היא שהסאונד בר שלי של דנון שעבד תקין לפני הגעת הטכנאים היום, לא עבד אחרי החלפת כרטיס הבקרה. הסאונד בר מחובר דרך HDMI ביציאת ARC בטלווזיה. הטכנאי החליף כבל HDMI אחר ועדיין אין סאונד, אבל שחיבר דרך אופטי כן היה סאונד. אני כבר לא ממש מבין מה קורה פה, כי הכל עבד תקין לפני...
הטכנאים טענו שככל הנראה החיבור בסאונד בר לא תקין, ולראיה שהמכשיר כן מוציא סאונד באופטי. אני שוב טענתי שעבד תקין לפני שבאו...
בקיצור יום ארוך ומתיש, למישהו אולי יש כיוון לגבי הסאונד בר?
תודה
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
גם לי יש את אותה הבעיה, כמה הם רצו שתשלם על החלפת הכרטיס בקרה?
כמו כן, תוכל בבקשה לעדכן אם באמת הבעיה לא חזרה?
תודה
כמו כן, תוכל בבקשה לעדכן אם באמת הבעיה לא חזרה?
תודה
- FireStar (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: טלווזיה LG UJ670Y מבצעת ריסטארט לעצמה
@Ep008רצו פחות או יותר אותו מחיר שגבו על החלפת הספק... סביבות 800 שקל כולל עבודה. לא ירדתי לסכום במדוייק כי מראש עמדתי על שלי שאני לא מוכן לשלם עוד אגורה מעבר למה ששילמתי כבר. כרגע התקלה לא חזרה... טפו טפו טפו
לגבי הסאונד בר, עניין פשוט של הגדרות שלקח לי 3 דקות לסדר. כנראה שהטכנאים לקראת הסוף כבר איבדו את סבלנותם וחבל.
לגבי הסאונד בר, עניין פשוט של הגדרות שלקח לי 3 דקות לסדר. כנראה שהטכנאים לקראת הסוף כבר איבדו את סבלנותם וחבל.