שלום,
טלוויזיה שלי בן 5 שנים מתחיל לקבל פסים בעת הדלקת טלוויזיה, אי לכך עליי להפעיל את האחריות באלקטרוניקס פרו. (יש לי אחריות מורחבת)
קראתי מספיק כאן על אלקטרוניקס פרו ואני אשמח לקבל התעייצות וטיפים כדי לעבור בשלום.
התעייצות למי שקיבל שירות אלקטרוניקס פרו
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: התעייצות למי שקיבל שירות אלקטרוניקס פרו
למה לרתום את העגלה לפני הסוסים?
תתאם טכנאי ותשמע מה שיש להם להציע
רוב הסיכוי שיחליפו לך את המכשיר בדגם חדש יותר מעודפים/תצוגה ללא עלות
רוב הסיכויים שהדגם הזה יהיה נחות ביחס למה שיש לך
קח מה שנותנים ושהמכשיר שיתנו ימות תקנה חדש
תתאם טכנאי ותשמע מה שיש להם להציע
רוב הסיכוי שיחליפו לך את המכשיר בדגם חדש יותר מעודפים/תצוגה ללא עלות
רוב הסיכויים שהדגם הזה יהיה נחות ביחס למה שיש לך
קח מה שנותנים ושהמכשיר שיתנו ימות תקנה חדש
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3598
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: התעייצות למי שקיבל שירות אלקטרוניקס פרו
לאחר 5 שנים לא בטוח שיהיה נחות, אבל מסכים שכדאי לשמוע קודם מה נותנים
Re: התעייצות למי שקיבל שירות אלקטרוניקס פרו
האמן לי נחות
מקרה טרי מהשבוע האחרון.
הלכה לי ה NU8000 של סמסונג 3 שנים בול אצלי 75 אינטש.
עכשיו הם מציעים לי דגם TU8000 שהוא נחות יותר מה NU8000.
עכשיו מה יותר מרתיח שהנציגה ממחלקת שידרוגים לא חוזרת אלי מיום רביעי אני רוצה דגם ששווה ברמתו למה שיש לי אבל אין עם מי לדבר אף אחד לא חוזר אלי.
מקרה טרי מהשבוע האחרון.
הלכה לי ה NU8000 של סמסונג 3 שנים בול אצלי 75 אינטש.
עכשיו הם מציעים לי דגם TU8000 שהוא נחות יותר מה NU8000.
עכשיו מה יותר מרתיח שהנציגה ממחלקת שידרוגים לא חוזרת אלי מיום רביעי אני רוצה דגם ששווה ברמתו למה שיש לי אבל אין עם מי לדבר אף אחד לא חוזר אלי.