שלום חברים,
רכשתי עבור לקוח שלי מחשב מוקטן מתוצרת אסוס מדגם PN50 בעל מעבד 4300U ללא זכרון ודיסק קשיח.
המחשב הפסיק להראות תצוגה לאחר כשבוע שימוש, ובבדיקה מצאתי שהבעיה בלוח האם של המחשב (יציאת HDMI לא תקינה).
מאחר וטרם עברו 14 יום ממועד רכישת המחשב - יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אסוס וביקשתי להחזיר את המחשב לצורך החזר כספי מאחר והוא DOA. הנציגה הסבירה שהמחשב צריך להגיע אליהם לצורך בדיקה ואז שוקלים את המשך הטיפול בהתאם למלאי החלפים ורצון הלקוח. בנוסף ציינה כי הטיפול יימשך עד 10 ימי עסקים.
נשלח אלי שליח למחרת פנייתי לאיסוף המחשב.
עברו כבר שבועיים וחצי ממועד מסירת המחשב ובפנייתי אליהם במייל אתמול, קבלתי תשובה כי בשבוע הבא יישלח אלי מחשב אחר.
כתבתי להם מייל שמסביר שאני מבקש החזר כספי עבור המחשב ולא את החלפתו וציינתי בנוסף כי עברו מעל ל-10 ימי עסקים ושנאלצתי לרכוש מחשב אחר במקום המחשב התקול.
בנוסף גם טלפנתי לשירות הלקוחות שלהם הבוקר ונמסר לי ע"י נציג כי אושר DOA אבל הוא התעקש לציין כי יישלח מחשב אחר בשבוע הבא.
הדגשתי שוב כי אינני מעוניין במוצר אחר ואני מבקש החזר כספי, נאמר לי כי המייל שלי יועבר להנהלה.
רציתי לשאול מנסיונכם במקרים דומים של מוצר שהוא DOA תוך פחות מ-14 יום ממועד הרכישה איך התנהלתם ואיך הנושא התקדם ?
אני זוכר לפנימספר שנים שהייתה איזה תביעה ייצוגית כנגד השירות של ASUS בארץ, אבל אני לא יודע עד כמה זה רלבנטי למקרה שלי.
תודה
שירות של ASUS בארץ למחשב מיני PN50 במצב DOA
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: שירות של ASUS בארץ למחשב מיני PN50 במצב DOA
Fish72 - נראה לי שיש פה איזשהו בילבול.
DOA זה ראשי תיבות של Dead on arrival, מה שאומר מוצר שהגיע מהיצרן "מת"/תקול. לפי מה שאתה מתאר זה לא המצב פה אלא מוצר שעבד והפסיק לעבוד אחרי שבוע. במקרה כזה אין ליצרן/יבואן שום חובה לזכות אלא להחליף לתקין. לגבי החנות ממנה רכשת - שם זה משהו אחר לגמרי, למה את לא מתנהל מולם?
ד"א, אתה בישראל, אל תצפה לשירות יותר מסביר מינוס (במקרה הטוב, למעט חריגים יוצאי דופן). למשל אם היית מזמין את המוצר הזה באמזון, ב 30 יום הראשונים אתה זכאי ברב המיקרים להחזיר את זה לזיכוי מלא על חשבונם ללא שאלות (זה מצוין בפירוש בדף המוצר כשזה קיים). אבל אתה בישראל וקנית בישראל עם כל המשתמע מכך.
DOA זה ראשי תיבות של Dead on arrival, מה שאומר מוצר שהגיע מהיצרן "מת"/תקול. לפי מה שאתה מתאר זה לא המצב פה אלא מוצר שעבד והפסיק לעבוד אחרי שבוע. במקרה כזה אין ליצרן/יבואן שום חובה לזכות אלא להחליף לתקין. לגבי החנות ממנה רכשת - שם זה משהו אחר לגמרי, למה את לא מתנהל מולם?
ד"א, אתה בישראל, אל תצפה לשירות יותר מסביר מינוס (במקרה הטוב, למעט חריגים יוצאי דופן). למשל אם היית מזמין את המוצר הזה באמזון, ב 30 יום הראשונים אתה זכאי ברב המיקרים להחזיר את זה לזיכוי מלא על חשבונם ללא שאלות (זה מצוין בפירוש בדף המוצר כשזה קיים). אבל אתה בישראל וקנית בישראל עם כל המשתמע מכך.
- Fish72 (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3027
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: ת"א
- נתן תודות: 956 פעמים
- קיבל תודות: 335 פעמים
Re: שירות של ASUS בארץ למחשב מיני PN50 במצב DOA
תודה הובר. על פי מה שנאמר לי ממקור הרכישה - שאני מכירו עשרות שנים - ואף אצל התמיכה של אסוס המוצר הוגדר DOA (נכון שטכנית הכוונה למוצר שלא עובד בכלל על ההתחלה, אבל מסתבר שזה נחשב ככזה גם אם הוא מתקלקל במסגרת 14 ימים ממועד הרכישה).
האחריות בכל מקרה מול השירות של אסוס וזה מוצר שנפתח ושומש אז אני לא יודע עד כמה זה תופס בנוגע להחזר לחנות שממנה רכשתי (למרות שזה נרכש בתצורת BAREBONE).
אני לא רוצה לקלקל יחסים רבי שנים בשביל מוצר של 1200שח, אבל אם לא תהיה ברירה ייתכן שזה מה שאעשה.
בנוסף אחכים ואדע מול מה אמור להתמודד לקוח כשהוא קונה מוצר עם שירות בארץ.....(זה לא חדש לי אבל תמיד מעניין ללמוד)
האחריות בכל מקרה מול השירות של אסוס וזה מוצר שנפתח ושומש אז אני לא יודע עד כמה זה תופס בנוגע להחזר לחנות שממנה רכשתי (למרות שזה נרכש בתצורת BAREBONE).
אני לא רוצה לקלקל יחסים רבי שנים בשביל מוצר של 1200שח, אבל אם לא תהיה ברירה ייתכן שזה מה שאעשה.
בנוסף אחכים ואדע מול מה אמור להתמודד לקוח כשהוא קונה מוצר עם שירות בארץ.....(זה לא חדש לי אבל תמיד מעניין ללמוד)
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: שירות של ASUS בארץ למחשב מיני PN50 במצב DOA
יחסים רבי שנים? איזה יחסים אלו אם הם לא מוכנים לעבוד לפי החוק ולקבל מוצר חזרה לזיכוי, אלא מגלגלים אותך הלאה לגורם צד שלישי?!