שלום,
יש לי מחשב real time עליו רצות אפליקציות. כמו כן יש לי מעבד gpu שמריץ פקודות openGL , המוצא של ב- gpu מחובר ל- encoder שמסתבר שאינו תומך ברזולציית צגים של 480*480, כמו הצגים שאני צריך לתמוך בהם.
ה- encoder תומך ברזולציית של 480*640 והצגת מוצא אות הוידאו ברזולוציה זו על צג ה- 480*480 גורמת לתמונה להיות מוצגת כרעש.
הציעו לי פתרון שארצה לשמוע חוות דעתכם המקצועית.
האפליקציה תשתמש ב- gpu ליצירת תמונות בגודל 480*640 כאשר החלק הרלוונטי שיוצג למעשה הוא (בכל שורה) 480 הפיקסלים השמאליים של כל שורה, כלומר הרעיון הוא שה- gpu ייקח את 480 הפיקסלים השמאליים מכל תמונה יבצע עליהם מתיחה ל- 640 פיקסלים באמצעות ה- gpu (קרי scaling) התמונה תגיע ל- encoder ברוחב 640 והמסך יכווץ אותה בחזרה לריבוע של 480*480.
מה דעתכם על הפתרון התוכנתי הזה?
שאלה מקצועית
- eitanshv (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 39
- הצטרף: אוגוסט 2008
- מיקום: כפר סבא
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
שוב,
חידוד ככל הנראה ה- Encoder היה לוקח אות של 480*480 ומבצע Up samling וע"י כך נכנסו "חורים" לכל FRAME.
הצג היה מקבל תמונה זו ומציג את ה- FRAME-ים כרעש.
ההצעה לפתרון היא תוכנתית ע"י ביצוע מתיחה ע"י ה- GPU אני מנסה להבין האם יש אי אילו חסרונות בשיטה זט או שעדיף להתעקש על פתרון חומרתי כמו לדוגמא החלפת ENCODER שתומך ברזולוציה של 480*480 אבל הבעיה שזה מהלך לא פשוט בשלב בו אני נמצא
חידוד ככל הנראה ה- Encoder היה לוקח אות של 480*480 ומבצע Up samling וע"י כך נכנסו "חורים" לכל FRAME.
הצג היה מקבל תמונה זו ומציג את ה- FRAME-ים כרעש.
ההצעה לפתרון היא תוכנתית ע"י ביצוע מתיחה ע"י ה- GPU אני מנסה להבין האם יש אי אילו חסרונות בשיטה זט או שעדיף להתעקש על פתרון חומרתי כמו לדוגמא החלפת ENCODER שתומך ברזולוציה של 480*480 אבל הבעיה שזה מהלך לא פשוט בשלב בו אני נמצא