היזהרו מ"צ'יטה"

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

אחרי כל שליחות של צי'טה אני מקבל הודעה לדירוג המשלוח.
כבר כמה פעמים שאני מדרג אותם בהודעה 10
אני יכול גם לעשות צילום מסך
לא נתקלתי בדברים כמו שאתה מתאר, תמיד ההודעות והשליחים עשו את העבודה כמו שצריך.
אולי היה משהו נקודתי אצלך..
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

זוהי הודעה ייחודית אלי?
הבעיה מתחילה כשאתה חושב לסנג'ר את השליח, לזלזל בהודעות ששולחים לך, ומאמין שהשליח עבד שלך.
שליח שיודע ששולחים לכל לקוח SMS עם בקשת דירוג מתנהג בהתאם.
אם טרחת לקנות מוצר, ראוי שתתאם השילוח מראש, גם אם לא קיבלת SMS בכלל.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

@lasik
אתה מפספס נקודה. חברת שליחויות יכולה לנהוג אחרת לחלוטין בין ספקי מוצרים שונים. ויכול להיות שהודעה שאתה קיבלת, אחרים לא קיבלו. הניסיון האישי שלי עם צ'יטה מראה לכל הפחות חוסר עקביות באיכות השירות, כולל במשלוח הסמסים, בתיאומים, אפשרויות הבחירה (אם בכלל נתנו לי) וכו'.
זה שאתה מרוצה 100% מהזמן, ראה את עצמך בר מזל ומאחל לך שתמשיך להיות מרוצה.
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

@shayze
·
ברור לי שיתכנו שינוים בשירות בין אזורים בארץ.
אבל להתעלם מהודעות ולתת לנהג להגיע למקום מגוריך למרות שאתה יודע שלא תהיה בבית??
לא תרים טלפון למוקד?
המוצרים באמזון לא זולים, מחיר השילוח המובנה בקניה גם לא זול.
אז לא תפעל מינימלית לודא שמוצר ששילמת במיטב כספך מגיע למקום הראוי?

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

קודם כל, יתכנו שינויים בהתאם ל*ספק המוצרים* לא רק לפי איזור בארץ. חברת שליחויות שמקבלת מעט עסקים מספק מסויים, לא תשקיע בו, וכן תשקיע בספק שנותן לה הרבה עסקים. זו נקודה חשובה.

דבר שני, כל ההזמנות שלי מאמזון עד כה, ברגע שסיימתי את ההזמנה, לא היה צורך בשום תהליך נוסף. הכל טופל באופן אוטומטי. בלי התערבות שלי. אמזון יודעים אם זו כתובת עסקים או מגורים ולהתאים את זמני המשלוח לפי זה, וגם אפשר לעקוב אחר המשלוח באופן די נוח באינטרנט למי שצריך.
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

Elad8
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6213
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 438 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

כרגיל מישהו מקבל שירות לא לטעמו, מה שלא צריך לקרות אבל קרה וזה בטח לא מקרה מייצג לחברה כמו צ'יטה, ומתחיל לצעוק היזהרו מזה, היזהרו מזה, זה עשה ככה. בכיינים מאוסים.
אלעד

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

lasik כתב:זוהי הודעה ייחודית אלי?
הבעיה מתחילה כשאתה חושב לסנג'ר את השליח, לזלזל בהודעות ששולחים לך, ומאמין שהשליח עבד שלך.
שליח שיודע ששולחים לכל לקוח SMS עם בקשת דירוג מתנהג בהתאם.
אם טרחת לקנות מוצר, ראוי שתתאם השילוח מראש, גם אם לא קיבלת SMS בכלל.
...
·לא יחודית, לגירבסט יש 2 משלוחים מציטה
אחד עם שליח
אחד עם נקודת איסוף מה שיש לך, שלטעמי זה הכי נוח, הולך לוקח את החבילה מראש.

armagedd0n (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 528
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

הזמנתי מאמזון.
לא ביקשתי משלוח לבית כדי שאני אלך לקחת בעצמי.
וגם אם כן וזה נוח לאנשים נהדר.
מה שכן קיבלתי זה הודעה על זה שיש אפשרות כזו ולא רציתי לממש אותה.
למחרת התקשר השליח ב7 וחצי בבוקר ואומר שהוא משאיר את המשלוח בארון חשמל. ללא שום תיאום ובדיקה מולי.
אז אמרתי לו שזה לא מקובל וזהו.
עכשיו שיתאמו או שאני אתאם מולם, זמן למשלוח כשאני בבית.

לבוא סתם לבן אדם בלי לתאם ולהכריז שהחבילה בארון חשמל.. זה נראה לי לא מקצועי בעליל.
בעבר קיבלתי משלוחים עם דואר שליחים, היה ניתן לבחור זמן לקבלת משלוח. היה מאוד נוח וברור. בלי התחכמויות למינהן.
Atlantic Technology 350 THX -- L-C-R
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7

Shtirlitz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4902
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 351 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

ארמגדון, אני מבין לליבך, אבל כנראה המקרה שלך הוא דווקא לא מייצג את הכלל. יש עשרות חבילות שאני מקבל איתם, אמנם נהג קבוע שמכיר אותי ובאמת מגדיל ראש ומתקשר. ולא, אין לי שום קשר איתם.
הם שולחים לי הודעה בכל שלב של התקדמות (סה"כ 4) כולל להיות מוכן לשיחה משליח של צ'יטה כשהוא מתקרב לאזור חלוקה שלי. כנראה התעלמת מההודעות שלהם והשליח "הגדיל ראש". תקרא בעיון את ההודעות שהם שולחים, אמנם זה נראה כמו ***, אבל יש הרבה מאוד משמעות.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

מה הבעיה שישאירו את החבילה ליד הדלת ? בארון חשמל ?
למה צריך לבזבז זמן להיות בבית ולחכות לשליח. הרי הם מגיעים תמיד בשעות העבודה, לא ?!
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

armagedd0n (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 528
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

לא סומך על זה שאיזה מישהו לא ייקח את המוצר מהארון חשמל.

דיברתי עם שירות הלקוחות של חברת השליחויות, נאמר שהם יכולים לספק את המשלוחים באזור שלי רק בין 10-14
ולא פועלים בימי שישי.
אז בסדר, במקרה וזה דברים קטנים אפשר לחיות עם התנאים האלה ואפילו לגשת למכולת או חנות קרובה כלשהי.
מה יקרה אם אני מזמין משהו גדול.
למה שאסחוב על הגב או אבקש טובות משכנים?

שילוח כזה לא לטעמי, ואבקש מאמזון שלא יישלח עם חברה זו.
נראה מה יענו.
Atlantic Technology 350 THX -- L-C-R
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

אוקיי, לטעמי זה נוח יותר מאשר אני צריך לבזבז זמן להיות בבית להמתין למשלוח.
גם אפשר לבקש מאחד השכנים שיכניס את החבילה אליו הביתה.
או פשוט לספק לכתובת בעבודה, גם אפשרות.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

michaelfar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 234
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

@avihuli
·

לא לכולם יש את הפריוילגיות האלה.

יכול להיות שהנקודת מסירה הכי קרובה היא במרחק נסיעה.
יכול להיות שמישהו גר במקום שיש בו הרבה גניבות.
יכול להיות שהשכנים שלו גועליים.
יכול להיות שאין אצלו בעבודה איך לשלוח חבילות.

בסופו של דבר אמזון אחראית להגעה של מוצר עד אליו בבית.
מניסיון שלי ושל פוסטים אחרים פה בפורום, לבקש ממנה לא לשלוח בשיטה מסוימת לא עובד. מה שכן, גם אם זה הגיע לארץ וחברת המשלוח לא יכולה לספק לך את החבילה בצורה סבירה עד הבית, זה ברוב המקרים יחזור לאמזון והם יחזירו לך את הכסף.

armagedd0n (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 528
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

למה לא לשלוח עם UPS או FEDEX או חברה נורמלית אחרת?
אני מוכן לשים עוד כמה דולרים כדי לקבל שירות לשביעות רצוני.

גם אם אמאזון לא יסכימו לשנות משהו, חשוב שידעו את המצב והבעייתיות עבור חלק מהלקוחות.
Atlantic Technology 350 THX -- L-C-R
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

אמזון מתהדרים בשירות שלהם ובמשלוח עד הבית. לא נקודות מסירה ולא boxit למניהם.
אמזון גם יודעים להתאים את זמן המסירה בהתאם ליעד המשלוח. כי ברור שאנשים עובדים ומי שהזמין חבילה לבית, יהיה בבוקר בעבודה.
חברת שליחויות שנותנת לך טווח שילוח כזה קצר באמצע יום עבודה לכתובת מגורים פרטית, אומר דרשני, וטוב שהתלוננת על זה לאמזון.
לא יודע איך זה בגירבסט, אבל באמזון משלמים יפה על משלוח, ואם כבר שילמת, אז שידאגו לשירות נורמלי עד לבית הלקוח, כמו שהם יודעים לעשות במקומות אחרים בעולם. רוב הסיכויים שזה אומר לא לעבוד עם צ'יטה לכתובות מגורים (אולי לכתובות עסקיות הם בסדר, אני לא יודע)
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”