16/12/2020 14:34
Huber כתב: ↑
fmiki - ברגע שזה מוכר צד שלישי לא קנית מאמזון, קנית מחנות באמזון.
שים לב שאני נמנע כמעט לחלוטין להעלות דילים מצד שלישי בדיוק בגלל זה. המלצה אישית, להבא להקפיד להזמין רק כשהמוכר הוא אמזון או מינימום FULLFILED BY AMAZON.
...
כל כך צודק..
עשיתי את הטעות הזו,קניתי פריט (מעיל לילדה) ממוכר באמזון,קצת מיהרתי אז לא בדקתי אם זה צד ג' או נמכר\שירות ע"י אמזון
נרכש הפריט,שולם,סומן שנשלח יום למחרת,מתסכל בפרטים - נשלח עם UPS ויש קוד,נכנס לאתר וכלום,אמרתי נחכה כמה ימים,עמוס בארה"ב
מחכה שבוע,עדיין שום דבר,פניתי למוכר,שלחתי מייל,כלום
למחרת עליתי בצאט,הסברתי,פנו למוכר והופ פתאום המוכר מגיב,מסתבר שנשלח בכלל עם חברת שילוח ספציפית למזרח ארה"ב,ומשבת זה תקוע בסטטוס Being held ללא סיבה
נכנסתי לאתר של המוכר (כי בחנות באמזון לא עונה גם ככה),הסברתי,התנצלו וביקשו שנחכה,אם לא יגיע תוך כמה ימים,יזכו.
עכשיו שלחתי מייל גם לחברת שליחויות שם,נראה מה הם יגידו,אולי ישחררו את הפריט.
חוויה שלילית אומנם אבל מזל שיש עם מי לדבר.